Jump to content

Lansare M3 F30/F32?


Ady320Cd

Recommended Posts

Cred ca trebuie avut in vedere ca masinile din clasa M5, RS6, E AMG nu sunt concepute pt circuit, chiar daca ei toti bat toba cu testele pe Nurburgring. Sunt sedanuri premium full size sport. Pomenea cineva mai sus de GTR, aia da masina de/si de circuit, pe cand astea 3 sunt niste barci ca dimensiuni (ruliu, inertie, etc). M5-ul (si celelalte 2) mi se pare o masina pt omul care vrea mai mult de la un seria 5, dar cand zic mai mult ma refer la depasiri pe autostrada nu la timpi mai buni pe circuit.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Complet inutil noul model. Fratii mai mari sau mai mici sunt suficiente optiuni.

 

Prefer in loc de aparitia unor noi modele aparitia unor noi tipuri de motoare. De exemplu diesel exista fie de 2 fie de 3l. Un 2.5, un 3.5 etc ar fi poate mai util.

Link to comment
Share on other sites

Noul A6 (c7) este f reusit din punct de vedere dinamic,pe Autozeitung da de pamant cu 5 f10

1.46.40s

1.48.10s

 

Ambele 3.0d 245cp.

 

Legat de noul M5,ce pot sa zic sta f bine si la 0-100 (4.2s dupa masuratori)in ciuda faptului ca este un rwd de 1.9t si la 80-180km/h unde sta bara in bara cu GTR-ul de 550cp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

re: m4

 

daca iese cred ca raspunde unei necesitati. am avut m3 si e 46 si e93. ultimul mi-a placut, era v8, rupea autostrada. treaba e ca, asa cum s-a scris mai sus, astea sunt totusi masini de strada, pentru oameni cu familii, copii, nu pentru piloti sa mearga pe circuit. sigur ca putem face asta dar numai pentru divertisment. in viata "civila" orice masina trebuie sa raspunda totusi unor minime necesitati casnice. m4 iti poate da spatiul de care m3 duce lipsa in mod acut. m5 am mai spus eu nu o incadrez la masini sport ci la "balene" indiferent cati cai are.

cele de mai sus sunt valabile pentru oameni ce nu culeg totusi banii din pom dimineata cand se scoala, daca ai dupa necesitati, atunci poti tine cate masini doresti printre care si una foarte mica cu un motor foarte mare.

Link to comment
Share on other sites

m4 iti poate da spatiul de care m3 duce lipsa in mod acut.

De ce spatiu vorbesti? M4 o sa fie noul M3 coupe. Ai acelasi spatiu (ba poate chiar mai putin).

 

@ifx: nu merge clipul.

 

 

Eu ma bucur ca noul M3/M4 o sa aiba motor L6. V8-ul de pe M3-ul anterior era genial, dar totusi e V8... e maricel, greoi. Pentru M3 e nevoie de un motor mai micut si mai agil, sa urce in turatii foarte repede. Si toata masina ar putea fi mai usoara (ceea ce am inteles ca vor face).

 

Iar daca design-ul ala de M4 e catusi de putin apropiat de realitate, o sa fie o masina fantastica!

Link to comment
Share on other sites

De ce spatiu vorbesti? M4 o sa fie noul M3 coupe. Ai acelasi spatiu (ba poate chiar mai putin).

 

am crezut ca au marit caroseria, ceva intre m3 si m5.

 

Eu ma bucur ca noul M3/M4 o sa aiba motor L6. V8-ul de pe M3-ul anterior era genial, dar totusi e V8... e maricel, greoi. Pentru M3 e nevoie de un motor mai micut si mai agil, sa urce in turatii foarte repede. Si toata masina ar putea fi mai usoara (ceea ce am inteles ca vor face).

nu e nicio bucurie, v8-ul mergea foarte bine, urca in ture, sunet misto, bun control la turatii mici. ala l6 de pe m3 e46 mergea bine numai in blana. ma rog, acum va avea turbine. sa vedem, eu nu prea am incredere in turbinele astea si imi dau si un sentiment de lucru fals. sigur ca exista si impozite si criza...etc. probabil de aceea au optat pentru Solutia asta de recesiune.

Link to comment
Share on other sites

Da, asa ar fi fost logic... sa mareasca si caroseria. Dar nu e asa.

 

Au ales L6 in primul rand pentru consum mai mic si emisii scazute. Apoi ca e mai usor, mai usor de fabricat ma gandesc... din moment ce au ceva experienta cu motoare L6 turbo, banuiesc ca scad costurile de productie spre deosebire de un motor V8 care e facut doar pentru M3. Si teoretic un motor cu turbo mic va urca mai repede in ture decat unul aspirat natural, iar o turbina mare va da mai multa putere. Se zice ca nu are acelasi feeling natural, liniar, dar sincer nu cred ca mai e cazul la noile generatii de motoare. A cam disparut turbo lag-ul.

Eu cred ca e un lucru bun. Sa lase V8-urile pentru seriile 5,6,7 si poate pe viitor.... 8. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

sa vedem ce iese, cum merge si cate zile o sa aiaba. la 335i vad ca tipa multi ca nu sunt bune, nu tin turbinele. altii zic ca problema ar fi de soft. cine mai stie? nu mai cred rbeste in tot ce scoate bmw, dupa niste esecuri destul de triste, sunt mai degraba circumspect.
Link to comment
Share on other sites

bineinteles, tot bat apa-n piua unii pe aici care nici nu cred ca au carnet sau ca au condus in viata lor o masina cat de cat buna ca vechiul m3 e46 ar fi chipurile mai bun decat v8-ul nu se stie din ce motive. unii au o logica inversa, cu cat e mai prost e mai bun si nu se aplica numai la masini.
Link to comment
Share on other sites

Orice generaĂâşie noua reprezintĂŁ un progres, iar cei ce zic ca mai vechi=mai bun probabil merg pe premisa ca "strugurii sunt acri cand nu ii ajungi". Ca devin din ce in ce mai asistate electronic este adevĂŁrat, dar asta nu este neaparat un lucru rau. Oricând poti cumpara un M3 E30 care avea electronica aproape de 0.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.