Jump to content

E90 sedan - sport package


mikken

Recommended Posts

As prefera benzina sincer pentru ca fac putini km pe an...de la 528i in sus :) Bineinteles un 535i ar fi cireasa de pe tort.

 

Diesel doar daca gasesc o oferta convenabila si neaparat motor in 6 cilindri :D Cea de vanzare de pe forum de exemplu a colegului Changing este mai mult decat superba...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am facut weekendul asta un drum de vreo 1100km, inclusiv un traseu prin Alpi. Absolut superb s-a comportat :)

 

Desi pe autostrada am mers preponderent 150-170km/h, iar pe serpentine m-am jucat un pic, consumul mediu a fost 6%.

 

Cu viitoarea masina o sa duc dorul acestui consum...dar sper ca si feeling-ul sa fie alfel :p

Link to comment
Share on other sites

Am o oportunitate de un Porsche Cayenne facelift (2008) la un pret bun. E motorul cel mai mic, V6-ele de 3600cmc si 290CP insa dotarile sunt ok si masina are full service history numai la reprezentanta Porsche (in prezent cam 115.000km).

 

Ceea ce ma retine un pic momentan este ca a fost adusa din SUA si nu stiu exact ce modificari trebuiesc facute pentru a o inmatricula fara probleme. Din ce am auzit, sistemul de lumini trebuie adaptat/schimbat cu cel european...

Link to comment
Share on other sites

Am o oportunitate de un Porsche Cayenne facelift (2008) la un pret bun. E motorul cel mai mic, V6-ele de 3600cmc si 290CP insa dotarile sunt ok si masina are full service history numai la reprezentanta Porsche (in prezent cam 115.000km).

 

Ceea ce ma retine un pic momentan este ca a fost adusa din SUA si nu stiu exact ce modificari trebuiesc facute pentru a o inmatricula fara probleme. Din ce am auzit, sistemul de lumini trebuie adaptat/schimbat cu cel european...

Porsche cu 0-100 km/h in 8,1 sec :LMAO: Nu te supara,dar cumperi doar o caroserie,nimic mai mult ( in afara ca are un consum apropiat de Cayenne Turbo )

Link to comment
Share on other sites

O caroserie inalta cu un sistem 4x4 destul de performant si un motor aspirat cu foarte putine probleme de fiabilitate :)

 

Nu prea ma mai intereseaza acceleratia, pentru ca oricum la mersul pe autostrada nu e atat de importanta. In Romania recunosc ca ar conta, la drumurile pe care le avem...sa faci o depasire lejer si fara emotii, etc.

 

Probabil as fi luat Turbo daca gaseam la banii astia, pentru ca taxele si consumul sunt oricum apropiate...dar cum spuneam, e o oportunitate buna dpdv financiar :p

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Orice parere si sfat e binevenit...deci daca ai ceva "inside info" de ce as putea sa regret, please tell me :)

 

Recunosc ca nu am avut experiente cu Porsche pana acum, exceptand un 944 turbo care mi-a placut maxim, insa era o masina complet inutila pentru Bucuresti :p

 

Ca si avantaj financiar, pretul de achizitie ar fi cam cu 25-30% mai mic decat orice e disponibil pe piata acum. Deci ma gandesc ca nu as pierde foarte mult (sau chiar deloc) la o eventuala revanzare la anu, daca nu ma impac cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Orice parere si sfat e binevenit...deci daca ai ceva "inside info" de ce as putea sa regret, please tell me :)

 

Recunosc ca nu am avut experiente cu Porsche pana acum, exceptand un 944 turbo care mi-a placut maxim, insa era o masina complet inutila pentru Bucuresti :p

 

Ca si avantaj financiar, pretul de achizitie ar fi cam cu 25-30% mai mic decat orice e disponibil pe piata acum. Deci ma gandesc ca nu as pierde foarte mult (sau chiar deloc) la o eventuala revanzare la anu, daca nu ma impac cu masina.

 

Mikken, vezi ca impozitele nu vor ramane ca acum. Iar cand vei vrea sa o vinzi te vei lovi de o gramada de oferte la suv-uri cu motoare Diesel de maxim 2.999 cmc. Mai mult sau mai putin "masluite" e adevarat, dar oricum cu motoare mai bine adaptate genului asta de vehicul.

Gandeste-te bine!

Tu stii mai bine ce drumuri ai!

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere masina este o dezamagire,am mers cu una la un drum catre munte,concluziile mele : nu trage mai deloc si este o mare consumatoare de benzina.Daca era diesel macar aveai satisfactia ca are un consum decent si ca se misca ca atare.Este un coleg pe forum care a avut pentru o scurta perioada de timp unul asemanator,daca i-ai cere ceva referinte ar fi usor de luat o decizie.
Link to comment
Share on other sites

Am avut eu Porsche Cayenne 3.2 V6 250 cai. N-am tinut-o prea mult din cauza consumului exagerat si performantelor slabe. Ca si tinuta de drum si senzatie la volan masina e ok, dar consumul si performantele nu m-au convins s-o pastrez. Te-as sfatui sa mergi putin cu masina inainte sa o cumperi si sa iti faci o idee.
Link to comment
Share on other sites

La fel ca si colegii mei, iti zic si eu: consum mare, impozit mare si cine stie cum o mai evolua impozitul la astfel de motoare / cilindree.

Oricum nu in jos.

 

Daca vrei s-o faci one time only, fa-o, dar trebuie sa fii pregatit si pentru a scapa de ea.

O astfel de masina se tine maxim 2 ani, ai ceva fun cu ea si apoi trebuie vanduta.

 

Insa si eu am astfel de pasarici cu un 335i;

Ma rog, nu suporta comparatie...

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Impozitul nu ma deranjeaza deloc, este doar vreo 240 euro/an aici si probabil o voi revinde in Germania, desi are taxa platita si in Romania si nu va fi recuperata.

 

Sunt perfect constient ca nu va oferi senzatiile pe care ar trebui sa le ofere un Porsche (poate doar Turbo-ul sa se miste mai sportiv), insa nu asta ma intereseaza neaparat la masina. Fac maxim 10.000 km pe an si aia cam 95% pe autostrada, pentru ca in oras nu prea folosesc masina.

 

Am mers acum cativa ani cu un Cayenne V6 3.2 de 250 cai si intr-adevar nu m-a dat pe spate deloc acceleratia. Senzatia la volan insa era misto, vizibilitate buna, scaune confortabile, sunetul motorului destul de frumos si per total interiorul parea foarte calitativ. Nu am avut ocazia sa o conduc iarna, dar cred ca sistemul 4x4 este destul de capabil...din cate am citit pe net. In plus, din ce am auzit, motorul de pe facelift de 3.6 si 290 cai este mult mai ok la capitolul acceleratie si consuma si o idee mai putin, oricum irelevant.

 

Probabil concurentul direct la revanzare va fi X5-ul, insa nu cred ca un X5 cu motor de 3000cmc diesel consuma mai putin de 9-10% afara, comparat cu un 12-13% Cayenne-ul...deci iar nu vad o economie majora la carburant (sper ca cifrele sa fie corecte :) )

 

Cum zice si Cristi, o tin si eu iarna asta si o vand in primavara cu aceeasi bani daca vad ca nu-mi place.

 

Oricum m-am plictisit si de 320d si vreau altceva...

Link to comment
Share on other sites

Consumul declarat urban e de 19l/100km, extraurban vreo 10. Clar nu e o masina gandita sa consume putin. La 150kmh probabil consuma vreo 13, nu e chiar groaznic, dar comparatia cu un diesel nu isi are rostul. Daca mergi in principal pe autobahn eu zic ca merita, daca nu iti place o dai repede, se vand bine si tin la pret (in Germania, nu Ro). Fata de 320d o sa fie un upgrade enorm oricum, diferenta de calitate e ca de la Logan la Bmw.
Link to comment
Share on other sites

Cam asa ma gandeam si eu, in jur de 13% pe la 140-150km/h. Totusi cifrele sunt destul de apropiate de X5 3000cmc diesel nu? Dar la cate probleme vad la motoarele astea noi de la BMW (in general diesel), nu prea mai sunt deloc atractive pentru mine.

 

Citind pe net, parerile sunt impartite, insa majoritatea parca inclina spre Cayenne versus X5 E70 cand vine vorba de fiabilitate si calitatea materialelor folosite.

 

Chiar am vazut ca in Germania sunt semnificativ mai scumpe decat in Romania.

 

Singurul lucru de care nu sunt sigur acum este cu inmatricularea in Germania, de fapt obtinerea TĂV-ului, avand in vedere ca este model US. Am vorbit cu cineva de acolo si mi-a spus ca ar putea fi probleme ca are xenon dar nu are spalator de faruri...insa astept o fisa de date completa de la Porsche sa ne lamurim.

 

Mai trebuia sa aiba lumini de ceata pe spate, insa asta banuiesc ca are...avand proiectoarele de ceata in bara fata, ar fi absurd sa nu aiba pe spate.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu fii asa optimist cu consumul, asa am facut si eu si mi-am luat teapa. Mai bine sa iti faci calculele cu un consum de 18 si de fapt sa fie 14. Dar daca chiar nu conteaza consumul atunci merita, masina e ok.
Link to comment
Share on other sites

Ar fi stupid sa spun ca nu conteaza consumul, insa nu este chiar un factor decisiv pentru ca nu fac multi km.

 

Oricum de la 12-13% cum am auzit de la cativa posesori de Cayenne facelift, pana la 18% consum extra-urban, e cam mare diferenta nu? :)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu conteaza in asa mare masura consumul atunci treci la Porsche. Tinuta de drum, calitatea materialelor, confortul si siguranta sunt excelente.

Eu am inceput sa ma indepartez de ideea de suv pe benzina acum multi ani(2004) cand aveam un Mercedes Ml 430 unde nu puteam sa scot consum sub 18. Apoi am vrut sa mai incerc odata si m-am ars si cu un Cayenne.

Singura chestie cu care nu m-am putut obisnui la Cayenne era contactul in stanga, in rest masina imi provoaca nostalgii cand ma gandesc la ea.

Link to comment
Share on other sites

Pune de la 16-18% in sus, doar vorbim de un aspirat 3.2 V6 nu de 2.0i.

Spune mikken in pagina anterioara ca "E motorul cel mai mic, V6-ele de 3600cmc si 290CP". Fiind an mai nou este motorul de 3,6 litri, nu cel de 3,2. Cred ca asta iti intareste si mai tare convingerea.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Dragii mei...am nevoie de sfaturile si gandurile voastre :)

 

Am de ales intre 3 modele, toate in acelasi range de pret.

 

1. Porsche Cayenne 2008 (model facelift) - motor 3.6 - 290CP - 115.000km - dotari bunicele, cam tot ce trebuie insa fara briz briz-uri

 

2. BMW E60 - 530i sau 530xi 2007-2008 (LCI) - motor 3.0 - 272CP - intre 100.000 si 200.000km - dotari decente

 

3. BMW E60 - 550i - 2006 - motor 4.8 - 367CP - pana in 200.000km - dotari peste medie, unele pe care probabil n-o sa le folosesc niciodata :p

 

Toate au full service history.

 

Estimez ca voi face maxim 10.000km / an - 90% autostrada si 10% oras.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.