Jump to content

E90 sedan - sport package


mikken

Recommended Posts

550i LCI cam sare din buget...nu cu mult, insa nu stiu daca merita diferenta doar pentru alte faruri / stopuri / interior usor modificat. Din ce stiu, motorul e identic si pe LCI.

 

Dap, impozitul este relativ ok, insa asigurarile sunt semnificativ mai mari decat in Romania, mai ales daca nu ai istoric aici.

Link to comment
Share on other sites

530xi LCI M Pack - putere suficienta,intretinere decenta si nu in ultimul rand un consum ok ! Cayenne-le este din alt film,nu este normal sa le bagi in aceasta comparatie,probabil te avantajeaza ca pret si de asta le pui acolo pe toate 3. Asa ca :D
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

530xi LCI M-Paket. Pentru utilizare normala e suficient. Daca stii ca vrei cat mai multa putere si vei folosi si cei aproape 100 de cai in plus mergi pe 550i.

Cayenne doar daca vrei sa mai schimbi putin meniul. Va fi oricum o problema de timp pana sa vii inapoi la BMW. :D

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Dragii mei...am nevoie de sfaturile si gandurile voastre :)

 

Am de ales intre 3 modele, toate in acelasi range de pret.

 

1. Porsche Cayenne 2008 (model facelift) - motor 3.6 - 290CP - 115.000km - dotari bunicele, cam tot ce trebuie insa fara briz briz-uri

 

2. BMW E60 - 530i sau 530xi 2007-2008 (LCI) - motor 3.0 - 272CP - intre 100.000 si 200.000km - dotari decente

 

3. BMW E60 - 550i - 2006 - motor 4.8 - 367CP - pana in 200.000km - dotari peste medie, unele pe care probabil n-o sa le folosesc niciodata :p

 

Toate au full service history.

 

Estimez ca voi face maxim 10.000km / an - 90% autostrada si 10% oras.

 

3.6 pe Cayenne, mai bine nu ! Consum mare, performante minime. Motorul ala nu e cel mai reusit. Cayenne, minim turbo, nu mai vb de turbo S.

Edited by Vision335
Link to comment
Share on other sites

eu aas merge pe LCI , nu prea are rost sa iei un 550i care cel mai probabil nici acolo nu e usor vandabil .Nu ar fi rau sa pui si poze cu ele sau linkuri unde sunt listate

 

Astea sunt cateva gasite asa la o cautare rapida:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530xi-aut-hamburg/184126233.html?origin=PARK

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530xi-facelift-navi-prof-head-up-el-gsd-n%C3%BCrnberg/181733704.html?origin=PARK

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530xi-facelift-navi-prof-head-up-el-gsd-n%C3%BCrnberg/181733704.html?origin=PARK

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530i-berlin/186154341.html?origin=PARK

 

si piesa de rezistenta :)

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-550i-aut-edition-sport-m-aerodynamik-karlsruhe/185999291.html?origin=PARK

 

La capitolul 550i imi place si masina lui radusky de vanzare aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Au ceva km, insa nu cred ca e ceva de speriat pentru motoarele astea daca au avut reviziile facute la timp.

 

Razvan aia imi place si mie multicel, insa acum am vazut abia ca e manuala. Sincer m-ar fi incantat automata.

 

Inteleg ca 550i-ul cu M pack nu va place? :p

Link to comment
Share on other sites

eu as alege-o pe penultima, cea la 93k km, chiar daca e manuala, as sta departe de alea cu multi km, oricat de bine ar fi fost intretinute cu siguranta vei avea parte de neplaceri cu ele, plus ca la revanzare vei pierde mai mult la aia cu 250k km pe care cand o revinzi are 350k km, apoi cu cat se aduna mai multi km cu atat creste si riscul sa cada multe piese, sunt proiectate sa duca un anumit numar de km. iar numarul nu prea cred ca e de ordinul sutelor de mii :) Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Mda, deci le elimin din cursa din start pe cele cu peste 200.000km.

 

Avand in vedere ca taxele pe aici sunt foarte apropiate pentru un 530i sau un 550i, iar costurile de intretinere / consum...aproximativ tot pe acolo, oricum nimic tragic...tind sa inclin spre 550i.

 

Gasesc cu dotari foarte multe comparativ cu 530i si daca tot vreau o masina de genul asta, e musai sa aiba cam tot ce-mi doreste sufletelul :) gen...trapa, HUD, scaune comfort (ar merge si sport dar neaparat piele), navi professional, cutie automata, minim audio logic 7 si suspensie sport sau M.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

clar merita un 550, dar nu lua unul cu asa multi km, ceva pana in 150k km. Cel mai teama la motorizarile astea mi-ar fi de cutia de viteze pentru ca daca nu i s-a schimbat uleiul risti sa ai tu probleme cu ea. In final chiar si daca ii faci rebuild, fiind in DE, ai unde iar preturile sunt pana la urma rezonabile, un 1500Eur si ai scapat de problema. V8-ul ramane un V8, chiar daca astea noi, mici si "turbate" au cifre convingatoare, in viata reala pe sosea V8 se simte diferit, e drept ca poate sunt eu nostalgic sau pur subiectiv, dar e foarte adevarata vorba "there is no replacement for displacement". Spor la cumparaturi :thumbsup:
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Asa e, un motor V8 va fi categoric diferit fata de tot ce am avut pana acum :) Din pacate nu prea gasesc cu km asa putini in bugetul alocat. Si daca ma hotarasc sa maresc bugetul, categoric nu mai merita E60, o masina deja destul de veche...in cazul asta probabil voi cauta un F10 sau chiar ma bag la un leasing pentru una noua.

 

Am gasit si cateva 530i/xi interesante ca dotari/km/pret, poate imi fac timp saptamanile astea sa le vad.

 

De exemplu asta ma incanta ca dotari si pret: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?pr=0&fromparkdeck=1&id=240692351

 

Direct la telefon mi-a spus 8500 EUR pentru ca nu e pentru export...are istoric complet, insa nu stiu daca merita motorul pe caroseria asta, fiind cel care s-a pus pe e46/e39 (din ce stiu e renumit ca fiabilitate, dar caroseria e cam mare cred pentru ce poate).

 

Si asta pare interesanta ca e facelift-ul de 272CP si e 4x4 (desi interiorul fara piele o cam trage inapoi): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=184126233&origin=PARK&ticket=ST-323609-gwtXKyVZb509A6dM0dx3-mycas46-1_c01_4201

 

Uff, grea decizie...oricum pana una alta sa vedem daca reusesc sa vand 320d-ul. Atunci o sa fiu presat ca raman fara masina si o sa mearga mai repede :)

Link to comment
Share on other sites

cel cu motor de 231cp in niciun caz, mai bun este cel de 272, tehnologie mai noua, putere/cuplu mai mare. M54 e vechi ca si conceptie si pe E60 e slabut, cand aveam 330i am vrut un 530i tot cu M54 si dupa ce am mers cu el mi-am dat seama ca era sub E46 ca sprint. Dar nu renunta la ideea cu V8, o sa iti placa mult motorul si apoi daca il vei folosi pentru drumuri lungi e cam acelasi consum, 9-10%, ca si 530i asta de 231. Un 545, 540, 550, ai de unde alege :thumbsup: .
Link to comment
Share on other sites

540i si 545i sunt mai vechi...daca tot fac o treaba, as merge pe 550i ca e motor destul de reusit cu tehnologie mai noua. Problema e ca sunt extrem de putine pe piata si cine le vinde, tine la pret.

 

Mai multe sunt seria 7 cu motorizari de genul asta, chiar la preturi comparative cu seria 5...insa nu stiu daca am ce face cu ditamai masina. Oricum facelift-ul arata acceptabil si in general au multe dotari faine...ma mai gandesc :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.