Jump to content

E90 sedan - sport package


mikken

Recommended Posts

Masina am cumparat-o sambata de la colegul Gabi de pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/118640-vand-bmw-e90-320d-sportpaket/ :)

 

@pitbul: mersi frumos ;) Fata de seria 5 este mult mai sprintena si suspensia asta sport e de vis. Cu spatiul interior va trebui sa ma acomodez din nou, dar ce sa-i faci...sunt clase diferite.

 

@DanMTK: normal, prioritatea acum este sa o inmatriculez (este cam 1000 euro taxa ca are filtru de particule si e Euro 4) si sa-i fac o revizie temeinica cu schimb de toate cele. Apoi mai vad eu ce mai e de facut :)

 

Haha, tare asta cu semnatura...toate drumurile duc la masina lui mikken :p

Link to comment
Share on other sites

Cu spatiul interior va trebui sa ma acomodez din nou, dar ce sa-i faci...sunt clase diferite....

 

 

 

Frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos si sa te bucure la fiecare drum...

 

P.S. Uhmmm, am avut si eu un E91 si si un E39, e drept ca le-am avut la distanta de 1an si ceva fiecare dar nu m-i s-a parut foarte mare diferenta la spatiu interior intre ele...

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru masina. O sa iti intre pe spate cauciucuri de 245 pe 8J dar poate iti iei mai bine 225 si intre timp o sa schimbi jantele cu unele cu 8,5J sau le ti pentru iarna pe acestea.

Sa nu iti faci probleme ca masina are mici zgarieturi si imperfectiuni exterioare, e ceva normal fiind o masina de cativa ani, acest lucru denota faptul ca nu a fost accidentata recent si revopsita. E90-ul meu e plin de asa ceva, iar la o verificare cu un aparat ce masoara grosimea stratului de vopsea s-a constatat ca pe toate elementele vopseaua este originala - ei mai putin bara fara pe care am vopsit-o si revopsit-o si iara o sa o vopsesc...

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

aaa, imi amintesc, e de la ala de m-am luat de el cu anul de fabricatie.

 

Ce sa zic, sa ai parte de ea :) si sa nu fie surprize...

 

edit: mi se pare ca intrebai de ea si pe topicl ala, "masini de vanzare in ro", trebuia sa alegi intre una gri si asta... atunci ziceam asta albastra.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Exact Pole, aia e, multumesc :) Si eu am comentat atunci pe topic de anul de fabricatie, dar s-a clarificat pana la urma. Ce ma incanta este faptul ca are km reali si macar stiu pe ce ma bazez.

 

Am scris la BMW si mi-au confirmat ultima intrare in service pe 25 noiembrie 2011, la 160.289km :)

 

@shimano: jantele nu prea vreau sa le schimb ca imi plac mult astea si dau bine pe masina. Oricum cred ca e suficient 245 latime pe spate, oricum vreau sa imi pun retrofit cu rezerva mica si sa renunt la runflat. Pentru iarna o sa iau ceva pe 16".

 

Credeti ca merita sa imi pun CD professional in loc de asta business? Am vazut ca se vand si cu 100 euro si citesc si mp3-uri. Nu stiu cat de mult o sa folosesc functia de mp3, ca avand intrarea aux-in as putea sa-mi conectez iPhone-ul sa ascult de pe el direct.

 

Sau poate o navigatie Dynavin? :D

Link to comment
Share on other sites

 

Credeti ca merita sa imi pun CD professional in loc de asta business? Am vazut ca se vand si cu 100 euro si citesc si mp3-uri. Nu stiu cat de mult o sa folosesc functia de mp3, ca avand intrarea aux-in as putea sa-mi conectez iPhone-ul sa ascult de pe el direct.

 

Sau poate o navigatie Dynavin? :D

 

merita profesional 100% , se va schimba sunet total si evident ca merita mp3 . Da-l dracu de dynavin , mie nu-mi plaxce cum arata pe E90 , la E46 e altceva .

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

ba arata foarte bine, am vazut live la c.sainz si chiar e foarte ok, plus ca nu se compara dpdv al costurilor, la navi oem mai tre sa schimbi si tot bordul te ia durerea de cap, plus ca e o galagie de bani navi bmw oem, apoi probabil te distrezi cu o mie de codari, aia nu merge, aia merge prost etc... :purple:

 

deci, dynavin zic si eu.

Link to comment
Share on other sites

nici nu ma gandesc sa ma apuc sa schimb bordul sa pun navi OEM. ori merg pe cd professional, ori dynavin...sa-l vad si eu intai live pe al lui sainz.

 

azi i-am cumparat toate filtrele, inclusiv epurator si 6 litri de ulei BMW 5w-30 LL04 si urmeaza revizia.

 

ma gandeam sa le schimb dupa ce o duc vineri la RAR, sa nu mi-o forjeze aia pe acolo la ITP cu uleiul nou.

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la asta. Avand in vedere ca se face si ITP-ul, probabil o sa iasa mai bine cu filtre si ulei schimbate nu?

 

Numai sa ajunga pana maine...ca sunt pe original si cica dureaza 2-3 zile. Vineri dimineata la 8 am programarea la RAR.

Link to comment
Share on other sites

In dimineata asta masina a primit filtre noi OEM si ulei 5w30 original BMW. Am schimbat si filtrul ala epurator, desi nu cred ca era necesar, era destul de curat pe acolo.

 

La o inspectie amanuntita, s-a dovedit ca nu trebuie inlocuit nimic pe partea de suspensie, discuri, placute...iar masina nu a suferit niciun accident (toate elementele caroseriei au vopseaua originala). Nu arunca ulei pe nicaieri pe la motor, totul era super curat. Mai urmeaza sa-i fac si o diagnoza computerizata si poate un update de soft.

 

Am observat ca doar anvelopele pe spate au inscriptia RSC pe ele, deci numai acestea sunt run-flat. Sunt oricum cam tocite, deci o sa le schimb direct cu unele normale 245/40/17. Va trebui sa-mi fac retrofit-ul pentru roata de rezerva, probabil gasesc pe la dezmembrari.

 

Ma cam tenteaza si o remapare, sa o duc pe la 200 cai :D

Link to comment
Share on other sites

Trecut RAR fara probleme. Prima intrebare a baiatului cand a scos-o de pe rampa: "nu vrei s-o vinzi? Merge incredibil" :)

 

Mi-au trecut pe carte anvelope optionale spate 255/40/17, asa cum scrie si pe stalpul masinii de fapt. Dar nu stiu daca o sa pot pune atat de late pe jantele astea :(

Link to comment
Share on other sites

Primul consum facut la pompa, mers aprox. 500km doar in Bucuresti - 9.6% (pe bord imi arata 9.3%)

 

Mi se pare un pic mare consumul, avand in vedere ca 525d-ul scotea 10% pe acelasi traseu zilnic, cu motor mai mare, masina cu mai multi km si mai grea cu cel putin 100kg.

Link to comment
Share on other sites

@alex 83: doar cat a scos-o din hala unde i-au facut identificarea, pana in cea pentru ITP. iti dai seama ca e irelevanta distanta asta, dar na, i-o fi placut lui masina :)

 

@EMmyl_46: mersi frumos ;) maine incerc sa ajung si eu pe la spalatorie ca am alergat cu toate taxele si nebuniile pentru inmatriculare.

 

@LYM: sincer nu mai tin minte viteza medie, parca era undeva intre 25-28 km/h. o sa fiu atent la urmatorul plin. nu prea am trafic in drumurile zilnice, adica nu am trasee in care sa stau in coloana mai deloc...de asta mi se pare un pic mult. tre sa-i fac si o testare pe calculator, sa nu fie ceva defect.

 

@Barbie: mi se parea mie ca am cauciucurile pe spate cam tocite si nu stiam de ce... :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.