Jump to content

BMW 530d - e39 fum negru si nu trage


Recommended Posts

Salut,

Este vorba de BMWul tatalui meu,un 530d din 2002 cu 193 de CP motor m57.

Masina scoate fum negru si nu trage.

Pana acum am verificat tubulatura turbo si nu are scapari.Am curatat filtrul de la convertorul de presiune si tot la fel face.

Ce pot sa mai fac?

Motorul are 100.000 km si turbina 50.000 km cumparata noua.

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

da jos admisia turbinei este furtunul gros in forma de "U" care este prins in 2 suruburi de corpul debitmetrului(in continuarea filtrului de aer motor)si duce jos la turbina (aici sta pe corpul turbo doar pe o garnitura) verifica daca axul turbinei are joc, sau daca este cumva blocat.asta evident dupa ce te-ai uitat la tija de actionare a variabilei daca se misca sus jos cand accelerezi.daca mai ai neclaritati nu ezita sa intrebi

 

ps unul dintre cele 2 suruburi este destul de nasparliu...au cap inbus de 5 parca, dar accesul la el este destul de dificil.

 

ps2 banuiesc ca ai verificat vacuumuri etc...nu?

Link to comment
Share on other sites

In weekend daca este vremea buna o sa verific turboul.

Variabila merge.

Un furunas de vacum l-a schimbat mecanicul,pt ca era copt.

Convertoarele de presiune le-am verificat si pe alea.Le-am curatat pe ale mele,si dupa am fost si la un mecanic si a schimbat si ala o punga de convertoare si tot la fel face.El zice ca ar fi infundata.

 

Poate sa faca asa de la EGR?Daca este infundat?Se curata greu?

 

 

S-a facut si o diagnoza cu GT si au iesit 2 injectoare.....pot fi alea vinovate?Eu nu prea cred...

Link to comment
Share on other sites

De la epurator nu da fum negru. La tine este o problema de amestec motorina cu aer. In cazul fumului negru este vorba de un amestec prea bogat in motorina si prea sarac in aer.

 

Cauze posibile:

1. Turbina nu lucreaza in parametri.

2. Pierdere presiune supralimentare turbo pe traseul turbina-racorduri-intercoller-admisie (oricare din ele) (verifica si EGR ul sa vezi daca functioneaza)

3. Sistemul de injectie nu lucreaza in parametri. (cantitate prea mare de motorina pe unul sau mai multi cilindri)

 

Un tester te ar ajuta mult sa te lamuresti. Verifica corectiile injectoarelor in timp real.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

S-a facut diagnoza cu GT.Aerul a iesit perfect,si 2 injectoare nu lucreaza bine.Cred ca injectoarele alea 2 sunt de vina(cilindrul 5 si 6).

Voi ce imi recomandati:sa iau 2 injectoare SH sau sa le reconditionez pe astea?Am gasit injectoare cu 350 ron bucata.Merita?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.