Jump to content

Curatare EGR motor N47


Recommended Posts

A incercat cineva sa curete EGR la motorul N47? Capacul motorului inteleg ca se scoate pur si simplu tragand de el in sus...Cele doua suruburi ale EGRului par a fi intr-o pozitie destul de greu accesibila, am inteles ca sunt imbusuri...are cineva vreo recomandare cum sa le accesez mai usor? Exista garnituri intre valva propriu zisa si "suportul" ei? Am gasit tutorialele de mai jos, mai e ceva de stiut? Multumesc.

 

http://www.bmwfaq.com/f151/limpieza-valvula-egr-320d-n47-brico-puesto-589413/

http://www.bmwfaq.com/f65/limpieza-egr-para-e90-320d-n47-567054/

http://www.bmwfaq.com/f151/limpieza-de-egr-y-admision-20d-177cv-666370/index7.html

http://www.bmwfaq.com/f65/como-anular-la-egr-en-un-e90-177cv-451216/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 years later...

Intrebam deoarece la inlocuirea distributiei am vrut si eu sa curat EGR dar mi s-a spus ca fiind electric nu se curata. Chiar sunt curios de operatiune.

Salut!Eu am ANULAT DIN SOFT EGR-ul si gata,am rezolvat,nu mai am acele depuneri prin motor si pe clapetele din galeria de admisie.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca are sau nu depuneri. stilul de condus este normal spre sportiv...dar se aplica si aici procedura ca pentru turbina? intreb pt ca nu ii vad rostul...din ce am citit, egr-ul functioneaza in mare parte la viteze/turatii mici iar turatiile nu ar avea rol de curatare.

poate gresesc.

 

 

De ce l-ai curata? Are depuneri? Daca are, tre sa schimbi stilul de condus, nu egr-ul.

Eu doar l-am spalat cand am schimbat distributia. N-am avut ce curata la el. Nu s-a simtit nimic dupa.

Edited by Danyro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La motorul N47 pe softul de pe E60-ul din dotare EGR-ul este oprit brusc intre 2400 si 2450 RPM, cu conditia ca cantitatea de injectie sa fie mai mare de 40mg/s dupa cum puteti observa in grafic. Pe diverse versiuni or fi mici schimbari dar tot cam pe acolo ne invartim.

Cu alte cuvinte la mersul sportiv EGR-ul este INCHIS.

 

http://s16.postimg.org/9i6uoxuk1/EGR_hyst.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am spus ca l-am curatat (ma rog, mai mult spalat) dar nu am simtit nimic in plus sau in minus.

Nu vad ce va framantati atata. Is foarte rare cazurile cand EGR-ul e imbacsit. Si nu cred ca e cazul la N47 care mi se pare un motor tare curatel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De 3 ani a trecut ceva timp...

Stiu ca l-am spalat atunci cand am schimbat distributia, ca tot era motorul pe masa. Trebuie desfacut si racitorul de gaze si mi se pare ca se pierde antigel daca nu il lasi din instalatie inainte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.