Jump to content

Probleme pornire e60


alexandru mda

Recommended Posts

Ciao.

Am un bmw e60 2008 , face lift , si nu mai imi pornea masina dupa 1 ora de mers in oras (la cald) , mergeam cu masina dupa ce o opream nu mai imi pornea se aprindeau toate : navi muzica etc dar nu pornea apasam ambreaju si facea doar un Tzc!! , ca si cum nar avea curent , trebuia sai dau curent la borna din fara sa porneasca

Am schimbat bateria , cu una identica , cand am pus-o au fost toate bune cum am ajuns acasa , aceasi problema , am asteptat 10 min si a pornit .

 

Am pus masina de ff multe ori pe test si cand aveam bateria veche si nu-mi aparea nici o eroare .

Cineva mi a spus ca sar putea sa fie de la IBS-ul de la baterie , sau altu mi a zis ca la ambreaj cand il apasa are un click car face pornirea si sar putea sa se fi uzat.

 

astept raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Cand spui ca ai pus masina pe test, ai idee ce soft avea cel care a facut diagnoza? Sau mai sumar, avea tester dedicat pentru BMW (soft: INPA sau DIS) sau era multimarca?

Cele dedicate vad daca e o problema cu senzorul IBS, ceea ce s-ar putea sa fie la tine.

Cand ai montat noua baterie, ai resetat valorile senzorului IBS? Mai pe romaneste, masina trebuie „anuntata” ca i s-a schimbat bateria. Altfel o va incarca ca pe cea veche si durata de viata a noii baterii va avea de suferit.

Link to comment
Share on other sites

Cand spui ca ai pus masina pe test, ai idee ce soft avea cel care a facut diagnoza? Sau mai sumar, avea tester dedicat pentru BMW (soft: INPA sau DIS) sau era multimarca?

Cele dedicate vad daca e o problema cu senzorul IBS, ceea ce s-ar putea sa fie la tine.

Cand ai montat noua baterie, ai resetat valorile senzorului IBS? Mai pe romaneste, masina trebuie „anuntata” ca i s-a schimbat bateria. Altfel o va incarca ca pe cea veche si durata de viata a noii baterii va avea de suferit.

 

 

L am gasit pe internet aici in bucuresti pe unu din ei , ii zicea ceva cu diagnoza bmw, testeru era destule de ok , am fost la 2 diagnoze diferite , si nu a aparut nimic , nu era multi marca era ceva special BMW cu o interfata albastra parca.

 

Imi facea problema inainte sa montez bateria cea noua , am pus o baterie varta exact acelasi model si dimensiune ca a mea dinainte numai ca aceea era originala dar tot varta scria pe ea.

 

Nu am resetat senzoru IBS , dar din moment ce e exact ca cea dinainte si nu a aparut nici o eroare , nici airbag nimic, ce rost ar mai avea resetarea ,daca amperaj pornire sunt la fel , trebuie neaparat resetat?

 

Dar dc cineva mi a zis ca e ceva pe ambreaj ??? adica cand il apas sa nu faca pornirea.

 

Era diagnoza DIS . si ambele locuri.

 

Si nu a vazut nici o problema pe baterie sau senzoru ibs . cand aveam bateria originala.

 

Un mecanica mi a zis ca daca pus alta baterie de cea originala ar strica senzoru ibs , dar tot am pus:( sper sa nu se strice.

Link to comment
Share on other sites

Nu am resetat senzoru IBS , dar din moment ce e exact ca cea dinainte si nu a aparut nici o eroare , nici airbag nimic, ce rost ar mai avea resetarea ,daca amperaj pornire sunt la fel , trebuie neaparat resetat?

 

Da trebuie insa nu stiu daca asta e cauza problemei tale.

 

P.S. Te rog pe viitor sa nu mai deschizi mai multe topice identice. Pentru 2 probleme ai deschis 4 topice.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la chestia cu ambreiajul, are un „switch” (nu-mi vine alta denumire in minte acum). Cand apesi ambreiajul (daca ai manuala, daca e automata trebuie apasata pedala de frana), acest switch se activeaza si trimite comanda mai departe catre electromotor (e o protectie, ca sa n-o pornesti in viteza pe de-o parte, si ca sa-i poti pune contactul neapasand pedala pe de alta parte). Dar nu cred ca asta e problema, daca ar fi stricat acest switch n-ai mai putea porni deloc, nici cand iei curent de la alta masina.

Nu stiu ce sa zic, e o problema electrica undeva. La electromotor daca era ceva nu-ti pornea nici daca luai curent de la alta masina. Ar fi fost bobina/solenoidul care ar fi facut doar tzac si atat.

Stii sa intri in meniul ascuns? La punctul 9.00 ai tensiunea bateriei cand ai masina oprita si a alternatorului cand e pornita. Ai putea vedea atunci cand nu-ti porneste ce tensiunea ai la baterie.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Referitor la chestia cu ambreiajul, are un „switch” (nu-mi vine alta denumire in minte acum). Cand apesi ambreiajul (daca ai manuala, daca e automata trebuie apasata pedala de frana), acest switch se activeaza si trimite comanda mai departe catre electromotor (e o protectie, ca sa n-o pornesti in viteza pe de-o parte, si ca sa-i poti pune contactul neapasand pedala pe de alta parte). Dar nu cred ca asta e problema, daca ar fi stricat acest switch n-ai mai putea porni deloc, nici cand iei curent de la alta masina.

Nu stiu ce sa zic, e o problema electrica undeva. La electromotor daca era ceva nu-ti pornea nici daca luai curent de la alta masina. Ar fi fost bobina/solenoidul care ar fi facut doar tzac si atat.

Stii sa intri in meniul ascuns? La punctul 9.00 ai tensiunea bateriei cand ai masina oprita si a alternatorului cand e pornita. Ai putea vedea atunci cand nu-ti porneste ce tensiunea ai la baterie.

 

 

Da ceva de genu mi a zis la service , si eu am observat ca face doar cand folosesc mult masina in trafic , cand am luat curent de la alta masina a pornit imediat.

In meniul ascus sa bag cheia , sa tin apasat pe butonu care reseteaza ceasu la km ? si dau punctu 9

 

 

Oricum ma duc maine si o pun iara pe tester si inregistrez si bateria , cred ca merge pe DIS ?

Link to comment
Share on other sites

Da ceva de genu mi a zis la service , si eu am observat ca face doar cand folosesc mult masina in trafic , cand am luat curent de la alta masina a pornit imediat.

In meniul ascus sa bag cheia , sa tin apasat pe butonu care reseteaza ceasu la km ? si dau punctu 9

 

 

Oricum ma duc maine si o pun iara pe tester si inregistrez si bateria , cred ca merge pe DIS ?

Inainte de a baga cheia tii apasat pe butonul care reseteaza ceasu la km cum spui tu (trip-ul), bagi cheia si te duci la meniul 19.00. Acolo bagi un cod care reprezinta suma ultimelor 5 cifre din VIN-ul tau (seria de sasiu). Dupa care te duci la 09.00.

Daca nu te descurci, e exemplu pentru E90, dar la fel e si la E60: http://e90.wetpaint....nus/revision/37

Merge resetat cu DIS IBS-ul.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Uita de switch-ul de la ambreiaj. Daca ar fi el, cand apesi butonul sa dai la automat iti pune doar contactul iar daca repeti operatia, iti va indica si pedala pe BC.

 

Despre ce motor e vorba?

Eu as da vina pe bobina de la electromotor. E chiar un comportament tipic acesteia.

In plus, nu-ti va da nici eroare. Bobina in sine e buna. Doar ca nu se mai realizeaza contactul intre plotii de putere, pentru a alimenta electromotorul. Doar un "clanc" si atat.

 

Si nu cred ca are legatura cu tensiunea din baterie. Ci cu faptul ca pana ai luat curent sau ai inlocuit bateria, au trecut cateva minute si s-a racit suficient bobina.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Inainte de a baga cheia tii apasat pe butonul care reseteaza ceasu la km cum spui tu (trip-ul), bagi cheia si te duci la meniul 19.00. Acolo bagi un cod care reprezinta suma ultimelor 5 cifre din VIN-ul tau (seria de sasiu). Dupa care te duci la 09.00.

Daca nu te descurci, e exemplu pentru E90, dar la fel e si la E60: http://e90.wetpaint....nus/revision/37

Merge resetat cu DIS IBS-ul.

 

am sa incerc astazi.

 

Nu cred ca e din electromotor, omul zice ca daca ia curent de la alta masina, aceasta porneste imediat. Si are si baterie noua, normal ar trebui sa porneasca.

 

 

Acuma cand am pus bateria noua , nu am mai luat curent si mi a pornit , dar dupa cateva minute.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa schimbi bobina aia. Nu e o avere.

Eventual verifica daca in momentul cand dai la automat, primeste tensiune pe borna de comanda (aia cu papuc).

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa schimbi bobina aia. Nu e o avere.

Eventual verifica daca in momentul cand dai la automat, primeste tensiune pe borna de comanda (aia cu papuc).

 

 

Bobina de la electromotor ?

 

Borna de la baterie din spate de la IBS?

 

 

am verificat pe meniu ascuns al masini cu masina oprita avea tensiune de 12.6 si pornita 14.1 , sunt ok valorile?

 

Masina porneste la prima cheie , doar cateodata ma lasa cand imi e lumea mai draga:)))

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu de la baterie.

Uite o poza informativa http://www.pieseieftine.ro/photo/166.jpg

 

Valorile alea sunt perfecte.

 

 

Deci asta e vinovatu ??

 

Am inteles ca se si pot curata carbunii.

 

Tu zici cand nu mai imi porneste sa verific in fata la borna , sa vad ca primeste sau nu curent.

 

Am so duc saptamana asta iara la un service , sper sa gasesc pe cineva care stie :))) nu sa imi schimbe toata masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
Salut, am si eu un e60 2008 2.0d aceeasi problema o am. A dat caldura cum merg in oras si se incalzeste bine dupa ce o opresc si dau iar sa pornesc se aude un "clant" si atat. Astept sa se raceasca si merge iar. Ai rezolvat masina pana la urma e electromotorul? Ma gandesc oare sa am problema la flapsurile de la radioator sa nu se deschida ca eu unu nu le am vazut niciodata deschise si din cauza asta sa nu si faca racirea?
Link to comment
Share on other sites

Salut ,problema poate fi de la bobina de aclansare la elecromotorcare ar trbui sa faca ferm contactul sa ii dea + electromotorului,sau mai poate fi de la cablul de + care pleaca de la baterie sa aiba undeva contact imperfect.Incearca sa strangi toate imbinarile cablului( ala gros) dupa care te ei de electromotor
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.