BMWClub: Masina mea De la E46 325i la E60 525d - BMWClub

Jump to content


  • 25 Pages +
  • « First
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Masina mea De la E46 325i la E60 525d Rate Topic: ***-- 4 Votes

#441 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 06 September 2019 - 10:13

Va multumesc pentru raspunsurile la intrebarile de mai sus, sa trecem peste.

Pentru cei interesati, am aflat de ce s-a dus convertizorul asa devreme. Cauza a fost termoflotul, probabil fisura ceva, a intrat lichid de racire in uleiul CV si uite asa a crapat convertizorul. La reconditionare s-au gasit urme de rugina / apa in convertizor.
Dupa vrificari am constatat ca termoflotul si conductele sunt noi (deci au fost inlocuite) dar desi mai mult ca sigur s-a facut si schimbul de ulei in CV, uleiul contaminat cu lichid de racire a ramas in convertizor.

Aviz celor care au pierderi de lichid de racire inexplicabile...

Azi urmeaza sa soseasca convertizorul reconditionat iar intre timp baietii de la service mai verifica odata cutia ca nu cumva ceva discuri de frictiune sa fie afectate.

This post has been edited by Mircea-Si: 06 September 2019 - 10:14

0

#442 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 09 September 2019 - 20:39

Deci, am luat masina de la service, pot sa spun ca am cutie noua, Se pare ca erau si discurile de frictiune din cutie afectate, Au fost schimbate toate, totul a fost curatat, convertizor reconditionat. Masina merge foarte lin acum, trage mai bine, Cost total 3000 ron.
Pt cei interesati unde am facut operatiunea, pot pune la dispozitie nr de tel. Se ofera factura si garantie.
0

#443 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 September 2019 - 14:52

M-a rupt ceruitul masinii, am luat de la auchan o ceara de la carplan, sa vedem ce si cum...Poza de mai jos nu e cu masina data cu ceara.

Attached File(s)


This post has been edited by Mircea-Si: 23 September 2019 - 14:58

1

#444 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 09 January 2020 - 10:40

M-am laudat degeaba cu convertizorul refacut in BG, a tinut 2000 km si iar a inceput sa tremure, acum masina e la garantie demontata. M-a cam suparat tipul de la service, m-a trimis sa verific injectoarele...ce tiganie...l-am intrebat de ce nu m-a trimis de la bun inceput sa verific injectia. Am verificat, un injector ar avea o valoare usor marita dar din ce mi-a spus "expertul", un baiat pe nume Ovidiu din CT care se zice ca e meserias cu ISTA si BMW ca nu e de speriat, e in parametrii si nu garanteaza ca problema e din injectie. Masina porneste f bine, nu scoate fum la pornire, nu tacane nici un injector.

Ca si idee, dupa ce a fost reconditionat convertizorul am facut proba de drum cu cel de la service si era ff ok. Tremuratul apare dupa ce se incalzeste masina in intervalul de turatie 1200 - 2000 rpm.

Pareri ceva?

Si o poza cu noul membru al familiei, masina sotiei.
Attached File  20191231_085530.jpg (213.77K)
Number of downloads: 116

0

#445 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 22 January 2020 - 22:26

Deci am ajuns sa cer ajutor.

Nu-i dau de cap masinii cu trepidatia, convertizorul nu e, chipurile a fost reconditionat, din blocul de valve nu e, garnituri schimbate, desfacut, fara uzura etc, din injectoare nu e, am schimbat regulator presiune pompa inalte, degeaba...
Cand se incalzeste trepideaza in intervalul 1200-2000 rpm in treptele sup la accelerari usoare. In sport nu se simte.

Ma ajuta si pe mine cineva, am cheltuit deja 3000 ron degeaba, cred ca mai dau 20 lei pe 5 litri de benzina si ii dau foc...
GA6HP19Z....

Mentionez ca n-am NICI UN FEL DE ERORI PE NICAIERI...

This post has been edited by Mircea-Si: 22 January 2020 - 22:56

0

#446 User is online   Injectoru'6 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 439
  • Joined: 27-August 18
  • Gender:Male

Posted 23 January 2020 - 08:00

Pe aici prin Cta mai greu cu meseriasii. Ovidiu ala nu este cel mai priceput. Am fost si eu si cam da pe langa. Tot singur am ajuns sa o repar.
Daca o accelerezi usor pe loc mai trepideaza sau doar in mers?
Nu sunt specialist dar as sugera sa verifici EGR pe partea de motor. Pe partea de cutie stiu ca la 6HP exista o uzura la o piesa intre mecatronnic si cutie de forma unor ochelari patrati care trebuie schimbata la revizie.
Pentru cutie iti pot da un nr al unui tip din Bv care este ok.
0

#447 User is online   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 348
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 23 January 2020 - 09:34

Ce corectii ai la injectoare la rece? Dar la cald? Corectiile la cald in idle si 2000rpm cum sunt?
Si...sa nu ne spui ca sunt bune :)), lasa valorile exacte din ista sau un printscreen.
0

#448 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 January 2020 - 12:55

1 si 3 au valori ceva mai mari, un injector sare de 1 si celalat tre sa compensesze.
2 si 4 perfecte, la 0.

cine mi-a facut diagnoza, a zis ca nu e de la injectoare, daca erau toate cu valori mari era clar...asa doar un injector care are o valoare usor marita.
Ideea e ca a vazut si masini cu injectoare mult mai naspa si nu aveau trepidatia asta...

Masina porneste perfect, nu da nici un fum nu am tacanit de injectoare sau ceva asemanator...sa-mi bag plua-n ea de masina si in N47.

@Injectoru'6 , la ralanti nu vibreaza nu face nimic, nici cand accelerez usor, doar in mers in intervalul de rpm mentionat.

Piesa la care faci referire e noua, schimbata la prima interventie in toamna.

This post has been edited by Mircea-Si: 23 January 2020 - 12:59

-1

#449 User is online   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 348
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 23 January 2020 - 15:10

Pai ce valori ai mai exact?
Daca cel care ti-a facut diagnoza zice ca nu e de la injectoare, nu inseamna ca e chiar asa.
Un injector cu valori peste 1 face probleme sa stii, asa ca pregateste-te financiar.
0

#450 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 January 2020 - 16:12

 Alexandru, on 23 January 2020 - 15:10, said:

Pai ce valori ai mai exact?
Daca cel care ti-a facut diagnoza zice ca nu e de la injectoare, nu inseamna ca e chiar asa.
Un injector cu valori peste 1 face probleme sa stii, asa ca pregateste-te financiar.


Salut, multumesc pt raspuns. Ce inseamna ca face probleme? De unde stii? Te ocupi cu asa ceva, lucrezi in domeniu? Ce inseamna sa ma pregatesc financiar...?
Detaliaza...

Attached File  20191115_151421.jpg (181.28K)
Number of downloads: 45


Inca o mentiune, acolo e un sumar al valorilor min si max, in mers am inj 2 si 4 perfecte. Probabil ca la 1 si 3 ar fi o problema dar nu justifica trepidatia. Daca erau toate nasoale intelegeam...
Si valorile de sus cu o mica oscilatie a regulatorului de presiune pompa inalte.

This post has been edited by Mircea-Si: 23 January 2020 - 16:23

-1

#451 User is online   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 348
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 23 January 2020 - 16:27

Alea nu sunt valori bune deloc :). Sa zicem ca pe cil 2 e acceptabil dar nici acolo nu e in regula.
Dar na, daca tie ti-a zis mecanicul ca e ok. asculta-l pe el...bafta la depistarea problemei.

This post has been edited by Alexandru': 23 January 2020 - 16:27

1

#452 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 January 2020 - 16:33

In comparatie cu ce spui tu, mecanicul ala e calificat, chiar si Ovidiu, stie ce face.
Argumenteaza-ti afirmatiile, nu e bine pt ca...

Te astept cu detalii ca de parerologi sunt satul...

Nici eu nu sunt venit cu pluta pe conducta vis a vis de motoare si mecanica...
0

#453 User is online   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 348
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 23 January 2020 - 16:36

Nu trebuie sa ma asculti pe mine, omule.
Degeaba e mecanicul ala calificat daca nu stie sa interpreteze niste valori din ISTA. :yahoo:
Poti sa schimbi tu tot motorul, ca injectoarele alea sunt "tziplet" :yahoo:
0

#454 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 January 2020 - 16:46

Bine Dl. Alexandru, am inteles, m-am convins de expertiza ta.

Altcineva, pareri...??
0

#455 User is online   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 348
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 23 January 2020 - 16:55

Sa prezentati calificarea, baieti, inainte sa va dati cu parerea aici.
1

#456 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 January 2020 - 17:00

Te rog eu frumos, daca tu stii sa citesti valorile din ista, go ahead spune ce si cum cu punct si virgula, daca nu prezinta-ti opiniile in alte parti, personal n-am chef sa-ti citesc posturile lipsite de continut.
0

#457 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1254
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 23 January 2020 - 17:14

 Mircea-Si, on 23 January 2020 - 16:12, said:


Probabil ca la 1 si 3 ar fi o problema dar nu justifica trepidatia.


Ai dreptate Mircea . Trepidatia nu vine din niste injectoare usor obosite - stii si tu asta. Nu stiu de unde au aparut fixatiile astea cu injectoarele care trebuie sa fie "perfecte" cu valori la zero sau pe langa , cand BMW le spune ca "merg" pana pe la 4. 4 o fi mult, dar vorbim totusi de un banal motor diesel cu turatie redusa, nu de motor de racheta sau masina de curse.
0

#458 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 January 2020 - 17:18

Era cat pe ce sa dau jos injectoarele 1 si 3 pt trimis la AHT verificare si curatare...nu- mare inginerie sa dai 2 injectoare jos dar nu mai am chef.
Cica pune maine un bloc de supape "borrowed", de control...ma astept la ce e mai rau :) ca asa e la mine, nimic nu se rezolva simplu.

Uite si pentru amatorii de interpretat valori ISTA, cand am verificat valorile in mers, cand apare vibratia, 2 si 4 corectii la 0 , 1 si 3 valori bune dar cresteau usor cand aparea vibratia.
O fi un injector nasol, din 1 si 3 , mai mult ca sigur unul din ele compenseaza ce nu poate sa faca celalalt, ele lucrand in tandem dar iarasi ne intoarcem de unde am plecat si anume...ca un injector nu poate sa dea vibratii.

This post has been edited by Mircea-Si: 23 January 2020 - 17:26

0

#459 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1254
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 23 January 2020 - 17:24

Pot sa-ti spun ca am avut si eu E60 525D(M57) , doar ca era manual si nu am avut niciodata trepidatii pt valori similare la injectoare . Am avut chiar 1.9 pe un injector, dar s-a "corectat" dupa in drum mai lung - si tot fara vreo trepidatie.
0

#460 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1938
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 23 January 2020 - 17:29

Am avut si eu e60 525d automat, asa imi pare rau ca am vandut-o...
Treaba cu vibratia, din pmdv, e ca apare atunci cand e o pierdere de presiune in cutie dar nu o poate identifica...de aia am zis ca ma astept la blocul de valve.

Al meu arata bine, fara urme de uzura...

Din alt pdv, ECU poate sa mareasca niste valori la injectoare cand simte ca pierde cuplu..corect? Pierdere venita din convertizor / cutie...

This post has been edited by Mircea-Si: 23 January 2020 - 17:32

0

Share this topic:


  • 25 Pages +
  • « First
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro