Jump to content

Masina mea De la E46 325i la E60 525d


Mircea-Si

Recommended Posts

N-am intentionat sa supar pe cineva cand m-am referit la alte brand-uri, am sondat piata bine, ma tot gandeam, sa cumpar o masina cat mai noua, dar am ajuns la concluzia ca n-are rost sa dau banii pe renault opel ford, peugeot si citroen ies din discutie, VAG NICIODATA, mai bine Renault.

Masina trebuia sa fie suficient de spatioasa - aici e46 nu exceleaza-, sa fie sigura / solida si cu motor suficient de puternic - aici ies din calcul 1.6 benzina, 1.6 hdi, 1.5dci , tdci cdti etc.. Cat despre km , cati mai putini, n-am gasit ceva decent si m-am decis la 325i, plus ca nu mai vorbesc ca ce am mentionat anterior exclus sa fie dotate cu piele, cutie automata , clima etc.

Am avut si eu opel astra h 1.6 twinport, bla bla bla consuma cat cansuma 325i...

 

Am uitat sa spun ca cica are PCV-ul nou noutz, verificat la AB, nu stiu daca m-am exprimat corect dar a zis cave de genul ca e un fel de EGR ( ala stia ca am 320d) separator de gaze / ulei carter...acum incep si eu sa ma informez in leg cu motorul asta..

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Oricum nu ma astept sa scot 10 in oras, oricum eu m-am mutat, vb aia, intr-o suburbie a constantei si practic o sa am un consum mixt oricum ma doare la basca ca nu platesc eu....lucky me :)

Eu zic ca feelingul unui L6 pe benzina e priceless...poate gresesc, nu ma condamnati dar tanjeam dupa motorul asta...

Link to comment
Share on other sites

Conform VIN:Modellbezeichnung: 325I

Ausführung: Europa

Typschlüssel: EV31

E-Code: E46 (4FL)

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: M54 - 2,50l (141kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: automatisch

Außenfarbe: Stahlblau Metallic (372)

Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)

Produktionsdatum: 04.11.2003

Werk: München

 

 

Standard Equipment

S210A Dynamic stability control

S2AAA BMW light alloy wheel, ellips. styl. 46

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S550A On-board computer

S832A Battery in luggage compartment

S851A Language version German

Code Optional Equipment

S167A EU4 exhaust emissions standard

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S205A Automatic transmission

S226A Sports suspension settings[/size]

S255A Sports leather steering wheel

S320A Deleted, model lettering

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S434A Interior trim finishers

S441A Smoker package

S473A Armrest front

S488A Lumbar support, driver and passenger

S494A Seat heating driver/passenger

S508A Park Distance Control (PDC)

S521A Rain sensor

S534A Automatic air conditioning

S606A Navigation system Business

S672A CD changer for 6 CDs

S785A White direction indicator lights

L801A National Version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

S915A Delete clear coat

P972A Comfort Package

S979A Business package II

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Neatza!

 

Primele impresii dupa 3 zile cu 325-ul, masina merge frumos, pana acum in regim de mers normal, 60-70 in oras, 100-110 afara am scos un consum pe BC de 11,4 in conditiile in care am debitmetrul futut. Ocazional i-am mai dat si putina forja. Cutia schimba bine, cateodata parca smuceste .....

Link to comment
Share on other sites

Este, dar numai la kick down, cand franez si cutia retrogradeaza parca smuceste, dar nu tot timpul. In rest nu simti cand schimba.

Probabil supapele din blocul hidraulic, sau blocul hidraulic trebuie curatat??

Ce implica treaba asta? Dat cutie jos?

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Sa ma lamureasca cineva. Am check engine aprins in bord. La bavaria pe tester mi-a dat ca debitmetrul are o tensiune de 0.01 v, valorile admise sunt intre 0.1 si 0.6. Sondele lamda sunt ok funct in parametri, PCV ok. De la debitmetru sta aprins martorul in bord? Daca e mufa bagata in debitmetru dimineata porneste , sta putin la ralanti si se opreste, daca e cu mufa scoasa no problem. Ideea e ca am luat azi un debitmetru de 325 de la un prieten, l-am montat, porneste si se opreste. Din ce stim debitmetrul de proba era functional.

Am uitat sa spun ca in spatele masinii miroase tare a benzina, consum cam ridicat sa zic desi pe bord azi am avut un mixt de 10 si ceva la %.

Pareri, sfaturi....

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

asta este motorul ala la care se pot adapta valori pentru sondele lambda?

cred ca ai nevoie de o cercetare amanuntita cu inpa si ceva adaptari din dis

poate sa stea si de la lambda aprins checkul, curent incarcare prea mic-prea mare ,debitmetru.....

deci masina avea buba a?

Link to comment
Share on other sites

Sondele lambda sunt ok conform masuratorilor Bavaria, au valori de mijloc , adica sunt in parametri. Ma gandesc ca poate debitmetrul trebuie cumva sincronizat cu masina, Cei de la bavaria asa mi-au zis ca e doar debitmetrul altfel nu luam masina. Bine pana la urma nici daca as schimba o sonda nu ar fi mare tragedie.

In rest masina merge cu mufa scoasa perfect...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare! Eram dator cu niste poze, in consecinta :post-49352-0-03460200-1382433307_thumb.jpgpost-49352-0-42703000-1382433307_thumb.jpg

 

Azi am schimbat debitmetrul, initial comandasem un magnetti marelli doar ca sa vad daca e debitmetrul de vina, a venit l-am montat, masina porneste , sta la ralanti, merge super ok. Cu cel de inainte pornea si nu statea pornita. Am decis sa-l pastrez. Sunt multumit, sper sa scada si consumul putin.

Ma gandesc sa colez trimurile cu folie carbon texturata, nu-mi place cum sunt acum. Ce spuneti?

 

PS - Acum imi merge si tempomatul....

Numai bine!

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos si fara incidente/interventii.Cat despre colantare eu as zice sa le lasi asa,arata foarte bine.Le-am avut si eu colantate si m-am plictisit foarte repede de ele + ca aveam 2 3 bule mici care ma enervau la culme si incepusera sa se extinda.
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Eram dator cu niste poze, in consecinta :post-49352-0-03460200-1382433307_thumb.jpgpost-49352-0-42703000-1382433307_thumb.jpg

 

Azi am schimbat debitmetrul, initial comandasem un magnetti marelli doar ca sa vad daca e debitmetrul de vina, a venit l-am montat, masina porneste , sta la ralanti, merge super ok. Cu cel de inainte pornea si nu statea pornita. Am decis sa-l pastrez. Sunt multumit, sper sa scada si consumul putin.

Ma gandesc sa colez trimurile cu folie carbon texturata, nu-mi place cum sunt acum. Ce spuneti?

 

PS - Acum imi merge si tempomatul....

Numai bine!

 

probeaza si unul sh original, nu pune decat pe original altfel nu va functiona asa cum trebuie

Link to comment
Share on other sites

Salut vl69uli, multumesc la fel!

Problema cu trimurile e ca au mici zgarieturi si nu-mi plac.

 

Boaska, cel care l-am probat era sh original, dar nu functiona, daca bagam mufa se oprea motorul, cu asta merge foarte frumos plus parca e mai silentioasa si nu mai miroase a benzina nearsa. Am dat 313 lei pe el nou si e totusi magnetti marelli, tind sa cred ca stiu astia ce fac.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Ah da si am uitat.BOASKA are dreptate.Pune DOAR original...sunt patit si eu cu debitmetru....bine la mine este vorba de 2.0D

LE: Esti sigur ca cel Oem SH era functional?Altfel nu-mi explic.Incearca sa cureti si mufa,bine acum este prea tarziu.Sper sa ma insel si sa te tina cat mai mult, dupa cum am spus mai sus sa te bucuri de ea.

Edited by vl69uli
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.