Jump to content

Masina mea De la E46 325i la E60 525d


Mircea-Si

Recommended Posts

FrumoasĂŁ..pe asta o pastrezi?

 

Stiu ca sunt din clase diferite dar vreu sa te intreb pt ai condus ambele modele.

Cateva pareri E60 vs E90.Care model il recomanzi si de ce?

 

Incerc sa o pastrez desi avand in vedere ca pretul platit pentru masina este sub pretul pietei, ma gandeam sa o dau si sa caut un E60 LCI.

 

Este diferenta mare intre e90 si e60, in favoarea e60-ului. Despre e60 poti spune ca este o limuzina, mult mai confortabila, stabila.

E90 este foarte rigid iar manevrele la viteze mai mari parca nu iti dau aceeai siguranta ca in e60.

Ca si recomandare, E60 cu motorizari de la 2.5 in sus, daca vrei 2.0 atunci e90.

 

Cu toate astea imi place e90-ul, nu stiu de ce, poate ca zgomotul motorului imi aduce aminte de primul e46 320d. Oricum e90 320d de 163 e mai bun decat concurenta lui...

 

iti recomand un retrofit la scaune incalzite, o sa fie distractie la iarna

 

Nu numai iarna e nasol, acum cateva zile dupa ce a stat masina in soare, m-a fript prin blugi....naspa

 

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspuns.

Ma gandesc la un 325i sau 525i .Trebuie sa fie benzinar.

In E60 nu am avut ocazia sa stau doar cu E39 2.8i m-am plimbat si cu E90 330xd la care mi-a placut clar cuplul dar interiorul nu este foarte spatios(nu este mare diferenta fata de generatiile mai vechi la spatiu).

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Inteleg ca singurul atuu a fost numarul redus de km pentru ca dotarile lipsesc cu desavarsire.

 

Cat ai platit pe ea daca poti spune?

 

Bafta

 

Pe mine nu ma incalzesc optiunile, sau masinile full de full, daca avea 240.000 km n-o luam si n-am sa iau vreodata masina cu peste 200.000 km.

Pentru mine are suficiente optiuni...iar pretul platit, putin, foarte putin.

 

Multumesc pt raspuns.

Ma gandesc la un 325i sau 525i .Trebuie sa fie benzinar.

In E60 nu am avut ocazia sa stau doar cu E39 2.8i m-am plimbat si cu E90 330xd la care mi-a placut clar cuplul dar interiorul nu este foarte spatios(nu este mare diferenta fata de generatiile mai vechi la spatiu).

 

Unele 325i, modele mai noi, au motoare de 3.0, destul de gurmande, atat cele de 2.5 cat si cele de 3.0. Daca ar fi sa aleg un motor de 3.0, clar l-as lua pe cel de 286 cp bturbo.

Link to comment
Share on other sites

exista pe e60(nu si pe e90) motorizarea de 2,5l cu injectie directa de benzina si 190cp N53B25-523i.Se specifica 10 si ceva consum in oras. Fata de 12,1(consum oficial) cat avea N52 e ceva.Chiar eram interesat de aceasta varianta in urma cu o luna si ceva.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

exista pe e60(nu si pe e90) motorizarea de 2,5l cu injectie directa de benzina si 190cp N53B25-523i.Se specifica 10 si ceva consum in oras. Fata de 12,1(consum oficial) cat avea N52 e ceva.Chiar eram interesat de aceasta varianta in urma cu o luna si ceva.

 

nu era cel de 2.2l?

Link to comment
Share on other sites

Am gasit-o lovita.., bara fata dreapta sub far infundata. Noroc ca soferul vinovat a avut bunul simt si m-a asteptat. Desigur a urmat scandal cu EUROINS care vor sa-mi revopseasca bara 50%, oricum i-am promis ceva inspectorului de daune si nu ma refer la bani.

La service am facut reconstatare, au gasit bara cu o gaura unde a fost lovita. Asteptam inlocuire, am vrobit de bara M...finger crossed.

Link to comment
Share on other sites

Bara originala e scumpa a masinii, poti lejer sa optezi pentru o bara M Paket pentru ca le iese si celor de la service mai bine, daca devizul iese 4.000 lei cu inlocuire de bara, tie iti ia o bara M cu revopsire cu tot cu 2000 Lei si restul e castigul lor. Daca ai noroc, bara veche pot sa ti-o lase daca nu o cere distrusa ala de la Euroins sau inapoi. Bafta!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bara originala e scumpa a masinii, poti lejer sa optezi pentru o bara M Paket pentru ca le iese si celor de la service mai bine, daca devizul iese 4.000 lei cu inlocuire de bara, tie iti ia o bara M cu revopsire cu tot cu 2000 Lei si restul e castigul lor. Daca ai noroc, bara veche pot sa ti-o lase daca nu o cere distrusa ala de la Euroins sau inapoi. Bafta!

 

 

Nu exista asa ceva ca sa-ti ceara bara asiguratorul . De unde ai scos asta?

 

Inca nu m-au sunat aia de la service, prbabil maine.

 

 

Ai gresit, trebuia sa o faci in regie proprie si mai ramaneai cu bani, acum castiga ala se la services, unde ai dus masina.

Edited by florin1967
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Florin...te-ai mai contrazis cu mine pe treaba asta, nu stiu de ce vorbesti daca nu stii...Daca stii cum arata un accept de plata sau un acord de intrare in reparatie de la uniqa/omniasig/generali/groupama/allianz tiriac/euroins....si etc, atunci stii ca se poate pe "o piesa"din constatare sa se inlocuiasca cu recuperare, adica trebuie sa o pastrezi, nu sa o arunci sau sa o dai la client.

Poate sa-ti ceara ce vrea el, sunt piesele asiguratorului atata timp cat tie iti inlocuieste bara. Te-ai mai contrazis cu mine, ti-am spus, asta fac 9 ore/zi ...

 

Si iarasi cu regia proprie...ti-am mai spus, daca tu vrei sa castigi bani de pe urma fiecarui accident, sa-ti iei o bara de la dezmembrari si sa o vopsesti cu 150 lei intr-o bara si sa te bucuri ca ai castigat 2000 lei sau cat castigi e treaba ta, altii vor sa-si repare masina cum trebuie!

 

 

Regia proprie in primul rand e jecmaneala pe fata de la orice asigurator, intotdeauna asiguratorul iti va da cel mult 50% din cat face reparatia la un service de pe un deviz audatex, allianz tiriac poate iti da in regie proprie exact cat este devizul audatex. Desigur tu te-ai multumit si cu 50% dintr-un 3500 lei sa o cumperi si vopsesti cu 700 lei si sa-ti mai ramana 900...in fine.

 

Cu samsareli din astea cu "mai bine o cereai in regie si mai ramaneai cu bani ar fi mai ok pe alte site-uri, nu aici, fara suparare

 

P.S Sa vezi ce frumos cand iti cere tie ca service pentru accept de plata pe langa altele sa fotografiezi piesele vechi langa masina distruse si te pui cu barosul pe bara/capota/usa/orice.

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Florin...te-ai mai contrazis cu mine pe treaba asta, nu stiu de ce vorbesti daca nu stii...Daca stii cum arata un accept de plata sau un acord de intrare in reparatie de la uniqa/omniasig/generali/groupama/allianz tiriac/euroins....si etc, atunci stii ca se poate pe "o piesa"din constatare sa se inlocuiasca cu recuperare, adica trebuie sa o pastrezi, nu sa o arunci sau sa o dai la client.

Poate sa-ti ceara ce vrea el, sunt piesele asiguratorului atata timp cat tie iti inlocuieste bara. Cumva asiguratorul iti face bara cadou??

 

Si iarasi cu regia proprie...ti-am mai spus, daca tu vrei sa castigi bani de pe urma fiecarui accident, sa-ti iei o bara de la dezmembrari si sa o vopsesti cu 150 lei intr-o bara si sa te bucuri ca ai castigat 2000 lei sau cat castigi e treaba ta, altii vor sa-si repare masina cum trebuie!

 

 

Regia proprie in primul rand e jecmaneala pe fata de la orice asigurator, intotdeauna asiguratorul iti va da cel mult 50% din cat face reparatia la un service de pe un deviz audatex, allianz tiriac poate iti da in regie proprie exact cat este devizul audatex. Desigur tu te-ai multumit si cu 50% dintr-un 3500 lei sa o cumperi si vopsesti cu 700 lei si sa-ti mai ramana 900...in fine.

 

Cu samsareli din astea cu "mai bine o cereai in regie si mai ramaneai cu bani ar fi mai ok pe alte site-uri, nu aici, fara suparare

 

 

 

Daca tot te ocupi 9 are pe zi cum spui, arata-mi legea unde te obilga sa lasi bara la asigurator, asa ca ce discutam.

 

Tu faci munca la asigurari asa cum te invata sefii, numai ca LEGEA spune altceva.

 

Toti asiguratorii incearca sa induca pagubitii in eroare, prin inspectorii care fac constatarea, iar cand se ajunge la reclamatie la ASF,ANPC, etc. atunci asiguratorul o da la intors.

 

Tu lucrezi 9 ore pe zi, iar eu lucrez cu asigurarile din 2004, masini in taximetrie si crede-ma stiu toate tertipurile asiguratorilor, care vor sa plateasca cat mai putin.

 

Iar daca tu imi spui mie ca sunt samsareli ca vreau sa repar in regie proprie si sa raman cu bani, asa pot spune si eu despre tine ca esti un angajat de la o asigurare, unde incerci sa convingi pagubitul sa faca ceva in detrimentul sau, asta asa ca sa nu spun mai urat.

Astept sa-mi arati articolul de lege unde spune ca trebuie sa predai piesa la asigurator.

 

Si inca ceva, nu cred ca lucrezi in asigurari, deoarece in regie proprie NU se da 50% cum spui tu, se da pretul de piesa OE noua, fara TVA, pretul care il da programul AUDATEX, unde toti lucreaza cu acest program, nu cum spui tu.

 

Observ ca aici cand vrei sa inveti pe cineva sa nu fie inselat de saiguratori, primesti minus-uri, e tare treaba. :rolleyes:

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

In primul rand eu iti spun, ce se ofera tuturor care cer regie proprie, primesc o suma de rahat care majoritatea o accepta sa o repare la o baraca si sa ramana cu bani insa daca ai repara masina conform standardelor tehnologice nu ai repara nici jumate cu banii primiti. Pentru cine vrea sa se certe, sa refuze suma initiala si sa faca reclamatii la ASF i rog sa o faca daca au timp/rabdare si alta masina sa se foloseasca. Am avut client din luna ianuarie la City Insurance care vroia sa-i inlocuiasca usile asiguratorul care le daduse doar la reparat. Acum o luna i-am reparat masina de atunci, l-am ajutat cu nota tehnica, proces verbal, etc, omul a facut cerere catre City unde a primit numar de inregistrare, s-a trimis catre Bucuresti, dupa a facut cerere catre ASF, unde in sfarsit inspectorul i-a modificat cererea de reconstatare din reparatie in inlocuire.

 

E clar...mi-ai spus tot cand ai zis de "taxi".

 

Ce lege vrei sa-ti spun domnul meu? Cand asiguratorul iti cere piesele vechi distruse sau cu recuperare? Am si unii mai "intelepti"ca tine care imi cer piesele lor inapoi, le spun in felul urmator, "daca asiguratorul nu-mi cere la finalul reparatiei piesele cu recuperare sau cu distrugere, la plata dosarului (inchiderea lui) le puteti lua fara probleme", eu le arunc, nu am ce sa fac cu ele, bune, noi, le arunc!

 

Fac reparatii pe asigurare, rolul meu este sa produc implicit sa ajut clientul, ca sa intelegi!

Voi cu "taxiurile"de abia asteptati un accident de orice fel ca sa castigati niste bani...cum am spus, reparatii cu ultimele piese din dezmembrari si revopsiri cu pensula pe sistemul "lasa ca merge si asa", de aia 90% din taxiuri au 10 culori diferite si pica in linie toate.

 

Sa vad cum primesti tu de la orice asigurator pretul de piesa noua OE! Ti-am zis, doar si doar allianz tiriac iti da asa ceva.

 

Nu mai facem off topic, mi-am dat seama de ceva timp de ce fel de om esti, pentru cine vrea sa ciuguleasca sa faca cum spui tu, pentru cine face masina pentru el sa se duca la service sa o repare.

 

Inca o data, tu ca si proprietar, daca te duci la orice service sa-ti repari masina, trebuie sa stii ca acel service are o conventie cu asiguratorul respectiv, iar 99% din conventii i fac pe asiguratori cand vor ei sa ceara anumite piese sau toate la inlocuit/distrus.

 

 

P.S Nu au nici-o treaba minusurile mele cu nimic (de la tine fiind) , eu iti explic cum se procedeaza, nu incerca sa schimbi subiectul, esti total pe langa, esti genul de client care vine cu gura mare, dar habar n-are.

Edited by WIN60
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand eu iti spun, ce se ofera tuturor care cer regie proprie, primesc o suma de rahat care majoritatea o accepta sa o repare la o baraca si sa ramana cu bani insa daca ai repara masina conform standardelor tehnologice nu ai repara nici jumate cu banii primiti. Pentru cine vrea sa se certe, sa refuze suma initiala si sa faca reclamatii la ASF i rog sa o faca daca au timp/rabdare si alta masina sa se foloseasca. Am avut client din luna ianuarie la City Insurance care vroia sa-i inlocuiasca usile asiguratorul care le daduse doar la reparat. Acum o luna i-am reparat masina de atunci, l-am ajutat cu nota tehnica, proces verbal, etc, omul a facut cerere catre City unde a primit numar de inregistrare, s-a trimis catre Bucuresti, dupa a facut cerere catre ASF, unde in sfarsit inspectorul i-a modificat cererea de reconstatare din reparatie in inlocuire.

 

 

 

P.S Nu au nici-o treaba minusurile mele cu nimic (de la tine fiind) , eu iti explic cum se procedeaza, nu incerca sa schimbi subiectul, esti total pe langa, esti genul de client care vine cu gura mare, dar habar n-are.

 

Ai inteles gresit, NU fac taximetrie am masini in taximetrie, eu am luat de la toate societatile de asigurare, bani de piese noi si fara TVA. ,

 

Vrei sa-ti arat accept de plate de la UNIQA, la un E46 FL, ptr. inlocuit cu piese OE (bara, far si aripa } + capota la vopsit la plata in regie proprie de 10.100 lei, ca sa te convingi?

 

Daca nu stiai a aparut o ordonanta noua in ian. 2017, unde spune ca, proprietarul de masina isi repara masina unde vrea, chiar daca services-ul NU are contract cu societatea de asigurare, se duce cu devizul estimativ de la services, iar asiguratorul ESTE OBLIGAT sa accepte plata devizului, in caz de regie proprie, accepa plata fara TVA, DAR DIN DEVIZ, te-ai prins?

 

Si te rog frumos sa te controlezi ce vorbesti, ca eu nu ma trag de sireturi cu tine, de unde stii ce fel de om sunt, daca nu ma cunosti, asa ca te rog sa iti revizuesti comportamentul, nu dovedi altceva. Eu nu te-am jignit cu nimic.

 

Vezi asta este snobismul la unii, sunt rupti in cur, dar vor piese noi, ce diferenta este la o bara noua si o bara originala si foarte buna din dezmembrari, crezi?

 

Eu mi-am spus punctul meu de vedere si cum am procedat in problemele cu societatile de asigurare.

 

Te rog sa nu mi te mai adresezi, atata timp cat jignesti si vorbesti urat , eu nu te-am jignit cu nimic.

Edited by florin1967
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Era logic ca nu esti taximetrist, ci ai firma de taxi, la ce crezi ca ma refeream cand am spus ca va stiu pe voi astia cu taxiurile? Ma refeream la patroni, doar nu se bucura soferii cand fac accident, se bucura patronii ca mai prind si ei ceva ca le merge prost, normal ca ai luat bani, cum sa le repari cum trebuie? Cat mai ieftin si repede si restul 80% din bani profit direct!

 

Stiu de ordonanta, cum s-a aprobat in guvern am primit mail. Era si inainte...dar cum am spus se vede ca stii doar sa iei bani!

 

Si inainte iti reparai conform legii masina unde vroiai chiar daca service-ul nu are contract cu societatea de asigurari. Nu mai spune tampenii pe aici, asiguratorul nici astazi nu e obligat sa-ti de-a tie banii de pe devizul cu care te duci tu. Daca vrei sa stii o treaba sigura, te duci, iti repari masina cu banii tai, iar asiguratorul e obligat sa-ti accepte plata facturii sa te despagubeasca! Nu mai vorbi prostii, daca cunosti si tu cativa oameni de la cateva service-uri care iti fac devize audatex contra-cost sau pe gratis si cunosti si inspectorii de la asigurari (cotizezi si tu cu o cafea ceva), nu inseamna ca ce faci tu e normal.

Nu mai vorbim ca pe elementele unde a fost chit...in special taxiuri si etc, nu se mai pune problema de inlocuit ci doar de reparat...

 

Din totdeauna puteai sa-ti repari masina la orice service doreai chiar daca service-ul nu avea contract cu firma de asigurari, insa si ei trebuiau sa accepte acest lucru, la noi avem un avocat foarte bun si faceam reparatii de la orice asigurator, cine nu platea, direct in judecata!

NUMAI CA IN IAN 2017 S-A SCRIS CLAR FARA OCOLISURI ACEST LUCRU SPRE BINELE CLIENTULUI, inclusiv ca poti fara probleme sa bagi facturi de pe masini de inchiriat.

 

In fine facem off -topic, esti pe langa, stii ceva , dar nu stii corect! Tu stii doar ca trebuie sa iei bani si atat, insa daca ai veni la mine cu gura asta mare, te-as invita sa iesi pe usa, nu mai ca tu nu vii la reprezentanta sa repari masini, tu te duci la baraci deoarece ce ai tu nu sunt masini, ci epave! Si la mine vin taxiuri doar in garantie si noi...cele vechi sunt reparate exact cum procedezi tu, 20% reparatie din deviz si 80% profit cash.

 

Mircea, e important sa stii ca fara probleme cei de la service poti sa-ti ia bara de M, daca ti-o acorda la inlocuit pe a ta asiguratorul (normal asa trebuie, daca e sparta, crapata,gaurita...stii si tu asta:) )

 

 

Nu te-am jignit cu nimic, conduci o firma de taxi si va place sa luati bani de pe asiguratori, nu am o problema cu asta, dar cand repari masinile varza ca sa scoti bani si recomanzi la fel la ceilalti atunci da am o problema cu tine, suntem pe un forum de pasionati de masini BMW, nu de "carpe"de masini.

Lumea nu stie la ce te referi tu cand spui sa se faca prin regie proprie si sa mai ramai si cu bani, eu stiu clar la ce te referi. Nu e vorba de diferenta, e vorba de tiganie...iei bara noua originala o vopsesti la service cum trebuie si nu te doare capul, tu vrei profit, omul vrea sa-si faca masina cum trebuie. Normal ca tie iti convine sa cauti piese la dezmembrari si ce nu se repara "lasa ca merge si asa.

 

Ce snobism? E vorba de masina ta, nu de una care doar iti produce bani si poate sa mearga oricum, chiar si in 2 trepte de viteza!

 

PUNCTUL TAU DE VEDERE ESTE SA IEI BANI DE LA ASIGURATORI PRIN REGIE PROPRIE SI SA O REPARI REPEDE SI IEFTIN IMPLICIT PROST!PROCEDURA TA ESTE NUMITA "VECHEA ROMANIE", ROMANUL!"

 

Edit:acum mi-am dat seamna cu cine ma contrazic, tu de fapt doar ai luat bani de la asiguratori, nu ai lucrat in domeniu...nu stiu de ce imi bat capul cand nu am cu cine! Ba da stiu! Pentru altii nu pentru tine!:D

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Corect, eu spun cum am procedat si a dat roade, nu are rost sa ma contrazic cu tine.

 

M-am mai contrariat cu tine si altii, cand am afirmat ca lantul de la N47 nu se strica din cauza ca se face schimbul de ulei la 30.000 km., eu am spus si sustin ca este proiectare proasta la calitatea lantului, pinioanelor.

 

Toti ati sarit cu gura pe mine ca nu stiu, ca vorbesc prostii, ca este o vina si din schimbul de ulei mai tarziu de 15.000 km, ei uite ca am cam avut dreptate, TU stii cel mai bine ce ai patit la tine, cu schimbul de ulei la 15.000 km.

 

Oricum eu ti-as fi oferit o informatie pretioasa in privinta ce poti sa patesti la motor, sau mai bine zis la blocul motor, arbore si biela, cand se rupe distributia, dar tu sigur ca te-ai fi ofensat si ai fi spus ca nu stiu, asa ca....

 

Cu toate ca m-ai jignit destul, eu iti doresc succes in continuare cu repararea motorului.

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Dar sunt de acord cu tine in ce spui in privinta distributiei, nu inseamna ca ai dreptate si pe partea cu asigurarile, nu cred niciodata ca lantul se rupe din cauza schimbului de 30.000 km sau cel putin nu de acolo neaparat. Masina asta si la fostul proprietar si la mine a avut schimburi de ulei la 10.000-15.000 km.

Acum ne bagam in altceva, este o proiectoare foarte proasta, din simplul fapt, cand am vazut grosimea lantului si mai e un fapt, cel mai important lucru! BMW NU A SELECTAT O PERIOADA IN CARE SA SPUNA OFICIAL CA TREBUIE SCHIMBAT LANTUL, KM-PERIOADA-ORICE. Cea mai mare "greseala"este ca au spus ca nu se schimba!

Si iarasi nu inseamna ca daca mi sa rupt mie lantul ai avut dreptate in orice privinta. Cat despre asigurari, vorbesti prostii nu pentru ca nu stii neaparat ci pentru ca vrei profit maxim cu calitate 0 si recomanzi asta pe forum si mi se pare o jignire foarte mare!

 

Daca Mircea spunea ca vrea doar sa ia cat mai multi bani de pe asigurare din treaba asta si tu spuneai tot ce ai spus aici, te aprobam si atat, insa din ce am vazut, omul este un pasionat la fel ca noi toti de pe forum.

 

 

Nu te-am jignit cu nimic, nu te mai da victima te rog! Ce am spus ca faci, aia faci! Nu stiu de ce comentezi aiurea..

 

Da stiu informatia da pretioasa, cum ti-am spus lucrez intr-un service unde s-au desfacut multe motoare cu distributie rupta (nu bmw). Cum am spus, ma astept sa pun motorul si sa bata sau ceva si sa cumpar altul de la dezmembrari...sper doar sa fi scapat avand in vedere pagubele de la suprafata.

 

Dar mersi oricum de informatia pretioasa nespusa!

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

WTF....cat s-a scris aici.. In fine. ideea e ca eu vreau masina tipla, nu ma bucur ca am reparat-o cu piese din dezmembrari si vopsit cu spary-ul. Asa am procedat cu toate cele aprox 30 de masini avute.

 

Florine de ce te aprinzi asa ca WIN nu te-a jignit cu nimic sau te simti cu musca pe caciula? Tu m-ai jignit pe mine pe topicul lui WIN cand m-ai facut samsar care stau la bloc. Uite acum am ocazia sa-ti spun ca nu stau la bloc, chiar am doua case cu etaj si un apartament la bloc. Deci oarecum ai avut dreptate, daca vreau pot sa stau si la bloc.

 

Daca tot esti patron de firma de taxi reau sa stii ca sunt foarte multi oameni care isi aleg taxiurile cand au nevoie, spre ex eu nu ma urc intr-o masina care atarna totul pe ea si are toate nuantele de galben pe ea. E vb de siguranta ta, regandeste felul in care faci acest biz.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

N-am rezolvat nimic cu bara de M, mai mult a fost nevoie sa platesc jumate din vopsirea barii. Ma rog, asta e tara in care traim, romania cu r mic.

Pe langa asta am zis sa o improspatez putin si i-am vopsit capacele de la oglinzi in negru lucios. Ca sa fie ceva asortat am comandat si un set de grile duble M look negru lucioase. https://www.olx.ro/oferta/grile-duble-bmw-e90-e91-m-look-2005-2008-negru-lucios-ID92QuT.html#da56a06532

 

Revin cu poze.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.