Jump to content

Masina mea De la E46 325i la E60 525d


Mircea-Si

Recommended Posts

Boaska, macar ai citit tot ce am scris aici? Motorul merge perfect rotund, doar am vibratii in D intre 1300-2000 rpm, in DS n-am, doar la cald, nu da fum nu mananca ulei, plm....N-am DPF off doar gaura in DPF, o tiganie dar asa am luat-o stiam, planul e sa-i pun dpf dar daca nu-i dau de cap...remat
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fum vizibil nu da, nici macar la pornire dimineata, dar in timp se innegreste esapamentul. Injectoarele sunt ok verificate la bosch.N-are soft, chiar daca avea azi s-a facut update de soft...face la fel.Mai citeste boaska cam 2 pagini sa vezi cam ce am verificat.

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie din cauza clapetelor din admisie? Nu mai se mai deschid cat trebuie si nu primeste cat aer are nevoie si de aici si vibratia din cauza lipsei de cuplu? Ma gandesc ca dupa 2000 rpm ele sunt deschise total si atunci nu sunt probleme...

Acum ma gandesc ca a fost o masina folosita in oras, DPF gaurit ...ce a infundat dpf a colmatat si galeria de admisie?

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie din cauza clapetelor din admisie? Nu mai se mai deschid cat trebuie si nu primeste cat aer are nevoie si de aici si vibratia din cauza lipsei de cuplu? Ma gandesc ca dupa 2000 rpm ele sunt deschise total si atunci nu sunt probleme...

Acum ma gandesc ca a fost o masina folosita in oras, DPF gaurit ...ce a infundat dpf a colmatat si galeria de admisie?

 

Posibil dar daca admisia este colmatata are simptome la pornire si consuma mai mult. Daca actuatorul de la admisie nu isi face treba apare pe ISTA.

Link to comment
Share on other sites

De pornit porneste la sfert indiferent de temp, a pornit la -10 dupa 5 zile de stat la prima invartire. Poate actuatorul isi face treaba dar tija care tine clapetele poate fi stramba...Consum mediu aveam in jur de 8% mixt, la un stil de condus nici sportiv nici batranesc, cu viteze in afar de 110-130..nu stau in CT stau Valu lui Traian, deci cam 9 km pe sens zilnic la viteze de autostrada.Si automata si 1800 kg, ca deh cabrio e mai greu...

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am vb cu cel de la service, mi-a zis ca aia din BG au gasit ceva pb mecanice la blocul de valve. Blocul a fost remediat, trimis, maine ii facem probe.

Daca problema dispare, inseamna ca asta de la service m-a mintit cand a zis ca a incercat si alt bloc de valve.In fine mi-a zis ca-si asuma costul...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum ma uitam pe istoricul de service al masinii din 2017 pana in prezent a inghitit 20.000 lei pe reparatii si revizii, printre care apare si schimbat un senzor presiune dpf + curatare admisie si EGR.Mi-am dat seama ca masina vand dpf gaurit ceva strica snezorul presiune dpf sau il face sa dea comenzi gresite.Senzorul presiune dpf cand nu functioneaza corect ori comanda regenerari frecvente, ori nu comanda deloc, ori provoaca mers neregulat, ceea ce acuz eu...Avand in vedere ca am dpf gaurit, nu cumva e mai bine sa-i anulez din soft dpf, impicit regenrari + functionare senzor?

Practic fiind presiune 0 n dpf sau poate cu - , senzorul nu intelege si comanda in premanenta regenrari, de aici rezultand un consum usor crescut + anumite compensari pe injectie + oscilatii care rezulta in vibratii?

 

Are logica ce spun?

Edited by Mircea-Si
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Gazele de carter( vapori de ulei si noxe), daca te uiti in poza ventilul e format dintr-o membrana de cauciuc si un arculet. Din cauza temperaturii cu timpul membrana se intareste si gazele nu mai circula. La unele masini daca scoti joja ies gaze multe si chiar stropi de ulei din cauza presiunii crescute...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aici s-a mai incheiat un capitol. Masina a plecat catre cineva care are timp de ea...

 

Acum mi-e si frica sa mai cumpar ceva, la ce tepe sunt de actualiate acum, masini facute din bucati...conversii pe blat...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.