Jump to content

2012GS 1200 Adventure


fbdcnt

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

m-am apucat sa-i aduc imbunatatiri. am luat de la touratech sei, suport gps, protectie grup, extender parbriz, extender suport numar ...mai mute. asa arata acum, mai am de pus niste capace laterale si e cam gata.

 

http://img152.imageshack.us/img152/4804/dsc001112.jpg

 

http://img194.imageshack.us/img194/2411/dsc001122b.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/5834/dsc001152l.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

am pus si capacele - acum cateva luni dar nu am mai postat. nu prea am mers anul asta, numai 2500 km fata de 20,000 cat fac de obicei pe an. sper sa recuperez la anul.

 

http://img507.imageshack.us/img507/3500/dsc001182copy.jpg

 

http://img17.imageshack.us/img17/4295/dsc001192copy.jpg

 

http://img145.imageshack.us/img145/7025/dsc001202.jpg

 

http://img59.imageshack.us/img59/9831/dsc001213x.jpg

 

http://img818.imageshack.us/img818/1813/dsc001223.jpg

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

astazi am codat un astfel de exemplat. SUPERB ! e o adevarata masina pe 2 roti !

spre deosebire de cea prezentata nu avea ESA (suspensia adaptiva) si nici modelul nou de ABS

desi seamana izbitor de mult cu cea din poze, anul fabricatiei este mai vechi (2005), model K25, dar arata la fel de noua ca si aceasta.

Am reusit sa ma conectez la ea cu ISTA, NCS expert, INPA.

I-am modificat ca la o masina VO (vehicle order) adaugand BC (board computer), DWA (alarma de fabrica) si RDC (control presiune pneuri).

Am recodat ZFE-ul, KOMBI (ceasurile), DWA, exact ca la o masina bmw.

Ca si chestii interesante :

- schimbat sunetul alarmei pe US style (suna altfel - mai stresant zic eu)

- activat clipitul semnalelor la inchidere, deschidere

- armare automata a alarmei la cateva secunde dupa luarea contactului

- activat afisarea de nivel ulei, temperatura exterioara, range, consum (nu avea bc si s-au schimbat si ceasurile ei cu altele mai noi), presiunea pneuri (RDC)

 

Din pacate modelul avea optiunea de Power reduction din fabrica. Am scos-o din VO cu NCS-ul, dar n-am putut face update la softul motor cu winKFP-ul.

 

Am incercat putin help pe google referitor la motoare ... rezultat ZERO. Suport online nul.

Nu inteleg de ce... Mi-a placut mai mult ca lucrul pe o masina.

 

Conectarea la motor s-a facut cu ICOM A + ICOM D (capul pt motoare) la mufa de sub sa.

Link to comment
Share on other sites

din ce stiu softul motor se poate actualiza numai le dealer cu motorul online pe server la bmw ag. la fel si alte chestii care tin de securitate - codare telecomenzi, alarma. cateva din cele mentionate snt acesibile user-ului din ce stiu, nu necesita codare - armare automata, semnal optic la armare. pd rdc trebuie senzori in roti, nu e suficienta activarea. am avut si modelul ala, nu e nicio diferenta la "caroserie", doar chestii minore, primele aveau crossbar, butonul de la proiectoare altfel dispus, nimic substantial. nici nu exista esa in 2005. asta e primul adventure pe care l-am avut, model 2008. primul a fost gs normal in 2005 cred sau cand a aparut.

 

http://img841.imageshack.us/img841/109/46204188.jpg

 

http://img339.imageshack.us/img339/6631/82721736.jpg

 

http://img19.imageshack.us/img19/4831/98698025.jpg

 

http://img811.imageshack.us/img811/8001/21838927.jpg

Link to comment
Share on other sites

cand am vazut acest motor mi-am schimbat total conceptia despre ele.

nu credeam ca un motor poate fi asa fain ! pare foarte user-friendly !

cand ma mut la casa o sa-mi iau cu siguranta o astfel de jucarie, cu toate ca mi-a zis propietarul ca-s destul de scumpe, comparativ cu pretul unei masini.

un model actual nou, cu toate dotarile, cica ar ajunge in jur de 20 de mii de euro.

un motor de viteza nu mi-as lua niciodata, dar un astfel de exemplar adventure de la bmw cu siguranta as lua.

abia astept sa mai vina pe la noi acel motor sa ne mai jucam putin pe el :)

pacat ca dealerii bmw din zona (tm, arad) nu se ocupa de motorrad .... la bucuresti au sectie de motoare si cica si la oradea ar avea.

e destul de complicat sa vrei piese sau suport tehnic si sa nu ai unde sa mergi.

m-a impresionat culoarea traseului ce intra in toba finala.... avea o culoare ca de cupru.... inoxul se face asa de la caldura sau e alt material ?

tu ce consum ai la modelul 2012 ?

 

le : am uitat sa mentionez..... respectivul model care a fost la noi avea niste jante superbe..... ca de masina.... parca erau alea de individual de la masina. din aliaj, fara spite .... sau ma rog....cu spite ca la masina.

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

era gs normal nu adv. era alt motor. adv e ce vezi in poze si e mai gras, are rezervor mare si roti cu spite, sunt mai elastice si rezista mai bine la teren accidentat. ce ai vazut tu e gs normal 2005, exact asta l-am avut eu in 2005.

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/1200gsfr.jpg

 

coturile se ard de la temperatura, le poti duce pana la rosu. la fel intrarea in catalizator se incinge. se poate lustrui la loc cu o pasta speciala insa n-am vazut pe nimeni sa faca asta.

Link to comment
Share on other sites

exact ca acesta din urma era.....

doar ca avea schimbate si puse modele mai noi : ceasurile, zfe-ul, stop cu leduri, bullbar-ul din pozele anterioare + proiectoare

si arata ca noua, unsa cu paste pt plastic, etc .... a venit pe platforma cu el, ca probabil daca il conducea pe strada, nu ar mai fi aratat chiar asa de bine :)

cred ca nu te plictisesti deloc pe un astfel de motor.

mi-am mai adaugat un target personal cu aceasta ocazie si o cheltuiala in plus :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

a aparut adv-ul 2014 racit cu apa. diferentele la o prima vedere pot parea minore. nu este asa. motocicleta s-a imbunatatit substantial sub toate aspectele. gasiti pe net detalii.

 

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201310/bmw-r1200-gs-adventure-2-1_1280x0w.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am apucat sa fac cca 100 km cu asta noua. e mult imbunatatita. merge ca o masina, cum mergeau cele in 4 cilindri. nu mai horcaie si nu mai are vibratia aia de utilaj agricol. zici ca e masina de cusut. la inceput parca nu-mi placea, ma obisnuisem cu modelul anterior care facea ca toate alea cand te dadeai la ea. asta are un mers lin, uniform. multa electronica, nici n-am apucat sa scarm prin toate, e insa cam la fel cu cea de pe k1600, inclusiv modurile alea rain..etc, inutile dupa parearea mea la motocicleta de fata, nu are totusi atatia cai sa justifice. a iesit si un nou gps, mai slim si primul garmin rapid, nu se screme la schimbari de fundal, zoom..etc. zici ca e tableta mac, merge instant. so far so good. incerc sa o duc la gibraltar, problema e ca in ultima vreme nu depind numai de mine.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.