BMWClub: Sondaj fiabilitate cutie viteza - BMWClub

Jump to content

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Sondaj fiabilitate cutie viteza

Poll: Sondaj fiabilitate cutie viteza

Care cutie este mai fiabila?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 User is offline   Catalin BMW 

  • dedicat marcii
  • Group: Members
  • Posts: 3217
  • Joined: 14-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Cøpenhavn
  • Interests:profit minim 90%

Posted 01 August 2012 - 22:51

PIMP, totusi nu ti se pare si tie ciudat ca primele 12 masini sunt DOAR japoneze apoi mai baga cate una de oriunde(ca nu-i intereseaza) dupa care continua cu japonezele???? Nici macar una din restul lumii nu se afla in primele 12 pozitii, ce naiba? unde e passatul, unde e amarata aia de dacia,A3-ul? de ex cu ce-i mai fiabil A2-ul fata de A3? restul de peugeot unde sunt? renault-urile unde sunt ca nu vad niciunul,chiar asa sunt cazane toate?
0

#42 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 3008
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 01 August 2012 - 22:55

pai nu cred ca este ciudat, japonezele sunt fiabile, dar asta pentru ca folosesc o tehnologie pe care nemtii o foloseau acum 20 de ani, ei nu vin cu vreo inventie pe piata, ei doar copiaza ce lanseaza nemtii, asteapta cativa ani sa poata prelua patentul si apoi o implementeaza si ei pe modelele lor de varf, oricum Corola e aproape la fel ca acum 30 de ani dpdv tehnologic, tot este best seller world wide cu peste 35mil de bucati vandute de cand se fabrica...cam asta e treaba cu japonezele...
0

#43 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 01 August 2012 - 23:04

Unde sunt masinile acelea estice fiabile,am avut 3 in familie,un nissan,daewoo si hyundai,sunt slabute.Hai sa ne uitam pe forumurile dedicate sa vedem pb,unde mai pui la socoteala ca asiaticele sunt in nr f mic si cele mai multe cumparate de noi.Pai aici pe forum numeri pe degete prop de masini noi.
0

#44 User is offline   Catalin BMW 

  • dedicat marcii
  • Group: Members
  • Posts: 3217
  • Joined: 14-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Cøpenhavn
  • Interests:profit minim 90%

Posted 01 August 2012 - 23:05

View Postmik15, on 01 August 2012 - 22:55, said:

pai nu cred ca este ciudat, japonezele sunt fiabile, dar asta pentru ca folosesc o tehnologie pe care nemtii o foloseau acum 20 de ani, ei nu vin cu vreo inventie pe piata, ei doar copiaza ce lanseaza nemtii, asteapta cativa ani sa poata prelua patentul si apoi o implemneteaza si ei pe modelel lor de varf, oricum Corola e aproape la fel ca acum 30 de ani dpdv tehnologic, tot este best seller world wide cu peste 35mil de bucati vandute de cand se fabrica...cam asta e treaba cu japonezele...



Bun, dar in lumea asta nu exista doar japonezele si nemtoaicele, mai sunt si alti producatori. Si oare japonezii aia care sunt asi si campioni in ale inventiilor, in ale electronicii, in ale robotilor de tot felul...oare nu implementeaza ei tehnologii de ultima generatie? oare crezi ca asteapta japonezii sa vina nemtii cu masini zburatoare si ei sa ramana pe loc??? eu nu cred Posted Image . O intrebare: tu de exemplu, ai mai cumpara o masina cu tehnologia de-acum 30 de ani in detrimentul unei masini de ultima generatie, tinand cont de faptul ca preturile sunt similare?
0

#45 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 01 August 2012 - 23:20

Arata-mi si mie o masina japoneza de clasa compacta ,produsa in 2012 cu motor pe benzina turbo ? Arata-mi si mie o compacta japoneza cu o cutie automata cu dublu ambreiaj sau cu 8 trepte..... Civicul in 2012 inca se mai produce cu punte spate semi-independenta pe cand focusul are punte spate independenta inca din 98.
0

#46 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 3008
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 01 August 2012 - 23:25

tocmai asta este, ca o Corola este pana in 15k, ce iti poti lua de la nemti in banii astia...? Ai mers cu o japoneza din asta de duzina de curand? Mai am un Lancer 2011, are pana in 10k km, luat de nou, e absolut boring masina, niste plastice de 2 lei, o cutie de viteza lenta, un consum mare daca vrei sa o conduci mai tempreamental, in schimb probabil duce sute de mii de km fara probleme majore....sunt genul de masini de care sa tragi si sa te doara fix undeva, poate sa zdrangane, sa troncane, sa bata, nici nu ma intereseaza, nici nu ma astept la altceva de la ea, asta e si ideea, de la una nemteasca oamenii au pretentii pentru ca asa au obsinuit lumea, de la cea japoneza vrei doar sa te duca din A in B, restul nu te intereseaza pentru ca oricum nu poate oferi aceleasi lucruri, vorbesc de masini de duzina, nu de varfurile de gama gen Lexus, Infiniti, desi si astea sunt in urma marcilor premium nemtesti....mie nu imi vine in minte niciun lucru inventat de japonezi cu care sa fi echipat ei primii o masina...primul airbag a fost pe S-klasse, softclose pe S-klasse, night vision pe S-klasse, dynamic drive, magnetic ride, DRC, adaptive light, biturbo, twinturbo, DSG, DKG, PDK, diesel pe o limuzina, etc....toate astea au fost implementate de nemti si lista poate continua pe cateva pagini...
1

#47 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 01 August 2012 - 23:29

Cu civic 1.8 automat,o masina slabuta pt cat costa noua/sh.
0

#48 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3863
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 01 August 2012 - 23:48

De Nissan GT-R ce ziceti? Masina ieftina in comparatie cu modele europene, totusi parca e in primele 15 la Nurburgring in prezent.
0

#49 User is offline   Catalin BMW 

  • dedicat marcii
  • Group: Members
  • Posts: 3217
  • Joined: 14-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Cøpenhavn
  • Interests:profit minim 90%

Posted 02 August 2012 - 00:24

View PostP.I.M.P., on 01 August 2012 - 23:48, said:

De Nissan GT-R ce ziceti? Masina ieftina in comparatie cu modele europene, totusi parca e in primele 15 la Nurburgring in prezent.



Sau 350Z sau 370Z...sau subaru impreza wrx...

View Postionut_marius, on 01 August 2012 - 23:20, said:

Arata-mi si mie o masina japoneza de clasa compacta ,produsa in 2012 cu motor pe benzina turbo ? Arata-mi si mie o compacta japoneza cu o cutie automata cu dublu ambreiaj sau cu 8 trepte..... Civicul in 2012 inca se mai produce cu punte spate semi-independenta pe cand focusul are punte spate independenta inca din 98.



Uite, iti dau exemplu de o coreana cu dublu ambreiaj, noua kia ceed ;) .
0

#50 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 3008
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 02 August 2012 - 08:59

da, GT-R e o super masina, imi place, dar e una dintre putinele si nu-i atat de ieftina, am spus ca nu bagam in oala varfurile de gama ale industriei auto japoneze...cat despre 350Z sau 370Z, un TT le da clasa la mai toate capitolele, interiorul e oricum tot din niste plastice pe care le gasesti si in Altima....de 2 lei! Impreza WRX STI iar, e o masina buna, daca mergi cu ea pe macadam sau daca iti place zdrancaneala plasticelor ieftine, da, e o masina buna pe circuit sau raliu, dar atat! Kia a facut progrese enorme in ceea ce priveste calitatea si ofera standard tehnologie destul de noua, ii lipseste insa traditia si la fel, ca tuturor japonezelor, o calitate buna a finisajelor interioare si a materialelor, undeva trebuie sa faca rabat pentru a putea vinde sub concurenta franceza sau nemteasca, dar daca o tine in ritmul asta are sanse sa se bata cu Toyota, pana la nemtoaice mai are :), desi nu cred ca asta este scopul lor, ei vor doar sa vanda cat mai mult si cat mai ieftin(lucru pe care l-a invatat si Renault de la Nissan), asta este strategia lor de piata, pe asta s-au bazat dintotdeauna japonezii in segmentul auto, nu au fost niciodata un competitor real pentru industria auto nemteasca!
0

#51 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 02 August 2012 - 09:35

View Postionut_marius, on 01 August 2012 - 23:20, said:

Arata-mi si mie o masina japoneza de clasa compacta ,produsa in 2012 cu motor pe benzina turbo ? Arata-mi si mie o compacta japoneza cu o cutie automata cu dublu ambreiaj sau cu 8 trepte..... Civicul in 2012 inca se mai produce cu punte spate semi-independenta pe cand focusul are punte spate independenta inca din 98.


modelul de civic anterior avea punte independenta, cand a aparut civicul asta nou cam toti spuneau ca tinuta de drum e mai buna la asta vechi...
e treaba de reducere de costuri..
si da e cam scumpa, ca si un golf nou de altfel.. e aproape cat un seria 1.

This post has been edited by DOMI: 02 August 2012 - 09:36

0

#52 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 02 August 2012 - 15:34

View PostP.I.M.P., on 01 August 2012 - 23:48, said:

De Nissan GT-R ce ziceti? Masina ieftina in comparatie cu modele europene, totusi parca e in primele 15 la Nurburgring in prezent.


Suratele europene cu perf asemabatoare sunt premium.

View PostCatalin BMW, on 02 August 2012 - 00:24, said:

Sau 350Z sau 370Z...sau subaru impreza wrx...




Uite, iti dau exemplu de o coreana cu dublu ambreiaj, noua kia ceed ;) .


Vb de masini japoneze, pe kia abia in 2012, pe vw din 2003 :rolleyes: .Oricum se vad diferente semnificative de la generatie la generatie ( calitate,dotari,motorizari,fiabilitate)

View PostDOMI, on 02 August 2012 - 09:35, said:

modelul de civic anterior avea punte independenta, cand a aparut civicul asta nou cam toti spuneau ca tinuta de drum e mai buna la asta vechi...
e treaba de reducere de costuri..
si da e cam scumpa, ca si un golf nou de altfel.. e aproape cat un seria 1.


Modelul vechi de civic cu motor aspirat de 1.4 pleca de la 17k euro,pe cand un golf 1.2 tsi de la 13 si ceva.
0

#53 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3863
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 02 August 2012 - 16:16

View Postionut_marius, on 02 August 2012 - 15:34, said:

Suratele europene cu perf asemabatoare sunt premium.


Da, asa e, dar masina asta costa maxim 80k eur, locul 13 pe circuitul de la Nurburgring. Porsche 911 GT2 RS, pret de pornire 200k eur, pret in germania 237k eur, si intr-adevar e premium si scoate un timp ceva mai bun, dar de 3 ori mai scumpa. As prefera oricand Nissanul, si mi-as mai lua unul de rezerva :).

This post has been edited by P.I.M.P.: 02 August 2012 - 16:17

0

#54 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 02 August 2012 - 18:29

De la 92400e pret pe nissan.de.

Si qashqai pleaca de la 12990e prin rabla,un x3 de la 40k euro,sunt mai multe x3 uri pe strazi.

Oricum gtr-ul este una dintre putinele masini japoneze de luat in calcul.

This post has been edited by ionut_marius: 02 August 2012 - 18:31

0

#55 User is offline   Diesel Power 

  • nceptor
  • Group: Contributors
  • Posts: 126
  • Joined: 30-March 10
  • Gender:Male
  • Location:campulung

Posted 27 December 2012 - 03:10

eh..stiti cum e si cu gtr-ul asta.. ti-ai lua o micra..sau un nissan qasquai(what..ever..macar de avea un nume normal)sau cel mai tare.. un nissan TIIDA :)) cu gandul ca au macar o gena stramoseasca din GTR?
Deci iti cumperi un chiosc din asta cu gandul si balele la GTR? well.. i guess not!
La fel cum tot nu ti-ai lua cel mai tare model de la Renault, dupa ce te-ai dat jos dintr-un Renault Sport(fie el si Clio RS, nu mai zic in sus)cu rajetul de tip BMW pe fata...
Si apoi..luati spre comparatie..un Clio normal cu un Clio sport ca idee..
Deci ceva nu se leaga.. si la modul grav..
Se pare ca producatorii dispun de tehnologie,materiale si linii de asamblare la nivel inalt de calitate, dar fac asta doar la vreun model special la care li se pune pata sa arate ei ce pot de fapt.. si atunci totul are un singur raspuns.. (exact ce vorbeau atatia pe care si eu ii consideram paranoici pe aici) masinile de serie sunt facute special pentru consum..pentru a da de mancare celor din service, pentru a produce piese, pentru a clasifica pe game de pret/identitate sociala produsele,etc.. deci simplu..marketing si sange rece..
Asadar..adio bmw, adio false idei preconcepute, astia-s ca politicienii, de fapt ei poate sunt si "prieteni" intre ei si doar ne prostesc pe noi.. au strategii de marketing diferite prin care asi-au impartit piata..atat..in rest fac ce vor cu noi.. can-can..:)
P.S. acum intelegeti de ce 316-le sau seria 1 n-au nicio treaba cu 535, M3 sau seria 7? nici sigla nu cred ca o au cu exactitate si precizie la fel:)) ..cred ca daca din greseala monteaza o emblema de pe seria 5 pe un 316, ii da la final un ciocan.. ca asa ceva..e blasfemie:)

This post has been edited by Diesel Power: 27 December 2012 - 03:18

-1

#56 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8302
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 16 May 2013 - 15:30

View PostDiesel Power, on 27 December 2012 - 03:10, said:

Asadar..adio bmw, adio false idei preconcepute, astia-s ca politicienii, de fapt ei poate sunt si "prieteni" intre ei si doar ne prostesc pe noi.. au strategii de marketing diferite prin care asi-au impartit piata..atat..in rest fac ce vor cu noi.. can-can..:)


Sunt prieteni.

Au multe colaborari, impun standarde si protocoale impreuna plus ca lucreaza la multe proiecte impreuna.

#57 User is offline   BesTEveR 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 13-November 11

Posted 07 September 2013 - 11:57

View PostCatalin BMW, on 27 June 2012 - 18:41, said:

Pt cutia manuala am sa enumar eu cateva:

-cea mai intalnita problema la o manuala (dupa parerea mea) e caraitul intr-o treapta de viteza sau mai multe;

-ar mai fi introducerea cu dificultate intr-o anumita treapta sau mai multe (bagatul greu in viteze);



Putin nelamurit aici :rolleyes:
La mine, cand sunt mai lenes si nu tin ambreiajul apasat bine, caraie la schimbarea intr-o treapta de viteza superioara. E normal? Eu consider ca acest carait e datorita faptului ca nu apas bine pe el, in rest nu caraie. Doar nu am probleme la cutia de viteze???
Si cum ar trebui intretinuta o cutie de viteze, nu a spus nimeni pana acum? Uleiul la cutia de viteze la cat timp se schimba?
0

#58 User is offline   Alex Nastase 

  • DOCTOR
  • Group: Members
  • Posts: 1975
  • Joined: 16-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:e, buci si cluburi

Posted 07 September 2013 - 18:08

View PostBesTEveR, on 07 September 2013 - 11:57, said:

Putin nelamurit aici :rolleyes:
La mine, cand sunt mai lenes si nu tin ambreiajul apasat bine, caraie la schimbarea intr-o treapta de viteza superioara. E normal? Eu consider ca acest carait e datorita faptului ca nu apas bine pe el, in rest nu caraie. Doar nu am probleme la cutia de viteze???
Si cum ar trebui intretinuta o cutie de viteze, nu a spus nimeni pana acum? Uleiul la cutia de viteze la cat timp se schimba?


Ma, nu stiu...cert ca ca dupa ce am schimbat kit ambreiaj + volanta + uleiul la cutie, a inceput sa intre mai greu in viteze, atat pe loc, cat si in mers. Nu-mi explic de ce. :unsure:

This post has been edited by Alex Nastase: 07 September 2013 - 18:11

0

#59 User is offline   r0n1n 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2990
  • Joined: 12-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini cu personalitate.

Posted 20 April 2015 - 23:42

Baietii care au votat automata ca fiind fiabila au ochelari de cal, asta ca sa ma exprim frumos.
Cine a auzit de o manuala de la bmw sa se strice, pe cand automate....
Au si automatele avantajele lor, dar fiabilitatea nu este printre ele.
-3

#60 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 370
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 April 2015 - 23:59

prin manuala eu inteleg si ambreiaj-volanta -rulment care pica mai repede decit o automata mai ales la motoarele mai noi si cu cuplu mare la turatie mica.Hai sa-ti dau un exemplu: 530d automat vs manual,unde la manual ambreiajul pica pina in 200.000,automata nu-i faci nimic,poate un schimb de ulei acolo
6

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro