Jump to content

BMW - producator de masini... nefiabile?


razvan123

Recommended Posts

Thebe, fac pariu ca daca circulai in Germania nu se intampla asta, nu vreau sa iau apararea BMW dar asta nu e este o defectiune, e clar ca ti s-a rupt din cauza oscilatiilor si vibratiilor datorate atat motorului cat si gropilor din Ro.

Imaginati-va ce regim de lucru au amortizoarele si restul subansamblelor de la suspensii pe drumurile din vest si ce regim de teroare au in Ro.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am avut masini de dupa 2000, singurele bmw-uri pe care le-am avut au fost un E34 si acum E36. Amandoua din 93 si cu foarte multi km la activ, dar n-am schimbat la ele decat amortizoare, placute de frana, discuri, ulei si o pompa de apa care era originala din 93 si a cazut saraca. Despre costul pieselor, la cine am mai spus nu-i venea sa creada cat de ieftine sunt fata de alte marci (de ex pompa de apa cu tot cu montaj si o 2 fulii - 5 milioane; numai pompa de apa de renault e 10 milioane)

 

Problema cred ca e una generala la masinile mai noi (nu numai BMW), am prieteni cu Audi, VW, Ford care au aceleasi probleme.. chiar la Audi cele mai mute - si vin de la electronica folosita "in exces". Aici avantajul mare il au japonezii care se stiu bine cu electronica si cred ca e doar o situatie temporara pana cand producatorii europeni vor deveni la fel de experti :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e cu BMW-urile mai vechi dar vad ca E46 are o gramada de probleme care nu sunt neaparat legate de un stil paugobs de-a conduce (nu stiu ce macarale ale geamurilor, racord flexibil, debitmetru, inchiderea centralizata, suspensiii etc.).

 

Mie imi place foarte mult masina si interiorul ei spartan, cu toate ca altii sunt uimiti de o asa austeritate in interior, in ciuda exteriorului rafinat si discret.

 

Sa fie ca masinile, de ceva vreme in coace, sunt facute sa fie mai sensibile?

Nu e vorba doar de BMW; am vazut de curand un filmulet in care unii au testat rezistenta unui Mercedes vechi - l-au bagat intai pe toate hartoapele, apoi in apa, au dat in el mai intai cu bata si apoi cu tunul pentru ca, intr-un final, sa-i bage dinamita in motor. Ei bine, surprize-surprize, masina functiona si atunci. Nu cred sa mai fie cazul cu Mercedesurile mai noi care, dupa cate am vazut in diferite sondaje de fiabilitate, sunt mult in spatele unor marci ca Toyota, Mazda, Lexus sau Honda.

 

Oare nu cumva cei de la BMW au exagerat un pic? - asta e intrebarea mea de persoana ce le admira totusi masinile.

Tin sa precisez ca, din cate am vazut, majoritatea pieselor BMW sunt clar mai scumpe decat cele Mercedes sau Audi deci ei au mult de castigat atunci cand o piesa se strica; au probabil un adaos imens.

Nu sunt cine stie ce cunoscator si nu am condus cine stie ce masini pana acum dar imi pare, totusi, o discutie interesanta.

 

Oare cei de la BMW au un atat de mare succes financiar profitand de pe urma renumelui ce si l-au castigat?

Edited by razvan123
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e cu BMW-urile mai vechi dar vad ca E46 are o gramada de probleme care nu sunt neaparat legate de un stil paugobs de-a conduce (nu stiu ce macarale ale geamurilor, racord flexibil, debitmetru, inchiderea centralizata, suspensiii etc.).

 

 

 

Probleme cu inchiderea centralizata am avut si la Vectra, cu geamurile electrice (pe spate) am chiar acum la Mercedesul (A170 Elegance) al sotiei, in sensul ca nu pot fi actionate decat din consola principala nu si din comenzile de pe usi.

Racordul flexibil, debitmetru si suspensiile au in primul rand legatura cu drumurile pe care circula masina ...denivelari, praf (mult praf...chiar f.mult)...cate un bandou metalic in "erectie" (de la liniile de tramvai) care agata cate un suport de cauciuc sau macar il taie sau il muta, lasand linia de esapatie sa se "zbenguie" pana se rupe ceva...Aici firma BMW este clar de vina , pt ca izoleaza fonic masinile si nu poti sa auzi "clinchetul cristalin" al unei esapatii in pragul sucombarii.

Elementele de suspensie :) ...mai are rost sa zic :blink: ...vai de mama lor...."samsarii" de masini au o vb. plina de intelepciune:.." in Romania o sa vedem ce masina am cumparat".

Debitmetru...de asta pot sa zic ca este chiar rezistent la BMW, in conditiile in care(la un OPEL) pe la 6-7000km ma-m uitat (de curiozitate) la filtru de aer (ca deh se sch la 15000)si l-am gasit RUPT pe mijloc de cat a tras saracu motor sa respire...ca prin filtru nu mai era cu putinta ..era full... de praf ..nu de optiuni :)

Cati dintre noi verifica filtru de aer la 4-5000km,pt ca acesta este raspunzator de 95% din defectele debitmetrului....cel putin asa mi s-a spus de catre "initiati" in ale "mecanicii".

Edited by Edgji
Link to comment
Share on other sites

De cand am achizitionat E60-ul ma tot intreb daca a fost cea mai inspirata 'investitie' pe care am facut-o...Am avut multe probleme in cele cateva luni de cand o am , mult mai multe decat am avut intr-un an si jumatate cu E39-le care avea si cu 100.000km mai mult! Am incercat sa gasesc o alta masina de familie in care sa ma simt cel putin la fel ca intr-un BMW insa nu am gasit si credeti-ma ca am incercat cateva , cu toate astea , chiar si in ciuda numeroaselor drumuri la reprezentante (de multe ori inutile), pot sa spun cu toata convingerea ca in prezent nici o alta marca nu m-ar satisface in modul in care o face BMW-ul! Si asa uit de multe ori ca mai are si probleme...

170323[/snapback]

 

poti sa detaliezi putin? cam ce fel de probleme ai avut?

merci!

Link to comment
Share on other sites

 

Problema cred ca e una generala la masinile mai noi (nu numai BMW), am prieteni cu Audi, VW, Ford care au aceleasi probleme.. chiar la Audi cele mai mute - si vin de la electronica folosita "in exces". Aici avantajul mare il au japonezii care se stiu bine cu electronica si cred ca e doar o situatie temporara pana cand producatorii europeni vor deveni la fel de experti  :)

170505[/snapback]

 

 

 

Aoleo,japonezii stiu bine cu electronica :blink:

Da,fac televizoare bune in China :)

Pai 'saracii' abia incep sa puna ceva electronica in masina.Lexus abia are un sistem multiplex pentru transferul de date,care transmite cu viteza melcului.

BMW-ul a trecut prin MOST,Byteflight si au ajuns la FlexRay(10 Mb/s) care se foloseste pe E70.

 

Japonezii au masini fiable deoarece avanseaza foarte greu cu tehnologia(la masini).Daca un sistem este fiabil,il pastreaza si dupa 5 ani.Din cauza asta masinile lor sunt "fiabile".

Desi Honda este considerata o masina foarte fiabila,multe modele sunt vai de capul lor la capitolul fiabilitate.Cutii de viteza defecte la numai 50.000km,amortizoare defecte la 20.000km si lista continua.Pai ce electronica au japonezele?De curiozitate,bateria de pe o Honda Civic se poate pune si la ceas :D ,iar cablurile de minus si plus se pot rupe destul de usor cu ....2 maini :)

Asa de multa electronica au...

Link to comment
Share on other sites

sa nu uitam ca tu ai bagat benzina in loc de motorina mai demult...

170422[/snapback]

A fost o greseala de-a mea si nicidecum o problema a masinii , ceea ce de fapt discutam noi aici! Si tocmai datorita fiabilitatii motorului nu s-a intamplat nimic...nu cred ca incalzirea in scaune , update-urile nereusite , etc.. au vreo legatura cu ceea ce spui tu!

Link to comment
Share on other sites

razvane, explica-te un pic, bump-ul asta al tau e un fel de sut in fund pentru cei de la BMW? oricum imi esti simpatic, ai 8 topicuri deschise si 24 de posturi, daca tehnic era posibil cred ca erai in stare sa bati recordul dar cum nu se poate sa ai mai multe posturi decat topicuri deschise e ok si asa :blink: :)

Hai sa revenim la BMW, pai am vazut ca, conform JD Powers cica BMW e pe 2 in urma Toyota, pai noi ne plangem aici ca avem tot felul de probleme si aia cica BMW e "miezul", ciudat fenomen, inclin sa cred ca romanul este nesatisfacut de calitatea BMW, oare sa fie diferenta asta de rezultat din cauza ca se fac BMW pentru est si altele pentru vest? lumea zice ca cica nu ar fi asa, altii zic ca cica e diferenta, acum eu nici nu stiu pe cine sa mai cred... si nu stiu ce sa mai cred nici cu fiabilitatea asta...pe bune daca stiu...

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Pai sa-ti spun eu de ce un roman este nesatisfacut de BMW!:

-pentru ca dupa unii, ar tb. sa nu bage nimic in masina, daca s-ar putea nici benzina, schimburile de ulei se fac asa cu se fac si cu uleiuri de provenienta dubioasa chiar daca pe ele scrie Castrol sau Mobil, cu piese luate second hand, cu service-urile incompetente care iti spun ,,asa sunt toate" si exemplele ar putea continua.

 

Vreti masini BMW fiabile, cumparatile noi, iar service-ul numai in Germania, nu in Ro. Cum sa mearga o masina daca fostul proprietar a apasat acceleratia la maxim iar in rest nimic?

Din proprie experienta am invatat un lucru: Dupa ce ai cumparat un BMW in Ro ar fi cazul sa mai ai disponibil un sfert din suma la care l-ai achizitionat pt. a o face perfecta!

In afara de unele pb. accidentale, consider ca 80% din vina pentru nefiabilitatea masinilor BMW sunt cei ce au impresia ca BMW este o masina indestructibila.

 

Aceasta este parerea mea! :blink:

Link to comment
Share on other sites

tocmai discutam zilele trecute cu un pasionat BMW si spunea ca cine are BMW are si obiceiul sa-i dea talpa cum se zice si imi spunea sa imi imaginez ce ar fi cu celelalte marci de masini daca ar fi exploatate in acelasi fel precum BMW-urile, are si el partial dreptate, de obicei BMW face masini dinamice iar noua ne place lucrul asta folosindu-le... dinamic.

Este adevarat ca service-urile sunt slabe in Ro, este adevarat ca sunt multi care nu au bani de BMW dar isi iau un BMW second destul de calarit si apoi descopera ca trebuie sa bage destui bani in el si uneori e nevoit sa il vanda din cauza ca pur si simplu nu are bani sa il intretina...

Din pacate folosirea exacerbata a electronicii pe unele modele BMW a dus la scaderea coeficientului de fiabilitate, ar cam trebui sa incepem sa ne obisnuim cu ideea ca un BMW poate avea si probleme, insa cred ca daca am avea un BMW nou, i-am face la timp reviziile cu materiale originale si cu manopera la nivelul cerut de BMW foarte rar ar exista defectiuni care sa aiba alta cauza decat uzura normala, insa inclusiv cei de la AB dau rasol, din pacate, iar banii sunt la fel sau chiar mai multi ca in afara cand mergi la o revizie, seriozitatea in remedierea problemelor in garantie... si fenomenul asta nu este caracteristic doar BMW ci tuturor marcilor din Romania, foarte rar am vazut oameni multumiti de service-ul efectuat pe o masina in perioada de garantie...din pacate...

Link to comment
Share on other sites

Iar mentalitatea la romani este sa bage cat mai putini bani intr-o masina, ca " merge si asa"! Stiu pe unul care si-a cumparat un Audi A8 full dar cu motor de 2.5 TDi, ca" sa consume putin"! Cred ca daca se fabricau si cu motoare mai mici, de ala isi lua.....Mi se pare o mentalitate stupida.Vorba aia: dai un ban dar stai in fata!!!

 

Sau altul care si-a luat un seria 7 tot full dar cu motor de 3000 tot diesel. Mi se pare o "profanare" a spiritului BMW: pai cum misti chestia aia de cca. 2.2 tone cu doar 231 CP sau cati are...minim 300 Cp eu cred ca merita si ea..... :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Pai si eu ce-am spus cu alte cuvinte?? :)

171456[/snapback]

si te-ai suparat? :) gandeste-te ca e posibil ca in timp ce iti scrii postul sa si-l scrie si altul pe al lui si cand da Add Reply tocmai posteaza dupa tine fara sa fi vazut postul tau... so, ce te supara totusi daca un om are aceeasi parere cu tine, in acelasi timp cu tine... eu zic ca ar trebui sa te bucure ca inseamna ca daca gandesc cat mai multi asa esti aproape de adevar, deci :blink:

Link to comment
Share on other sites

sincer multi isi expun multe pareri, nu mai departe de Jeremy Clarckson, cel de la Top Gear, priveam emisiunea cu X3, pur si simplu desfiinteaza masina asta si o considera un gunoi, echipata cu pneuri de sosea a bagat-o in teren accidentat pe niste vaduri/santuri de o adancime mult mai mare decat garda la sol a masinii care nici pe departe nu se vrea un 4x4 adevarat... pai cine nu are un ochi avizat si vede aceasta emisiune zice ca X3 este o tampenie... tocmai de aceea este cel mai bine vadut SUV/SAV din Germania.

Deci multa lume vorbeste aiurea si compara mere cu pere, multi isi imagineaza ca BMW este o marca invincibila asa cum spuneai tu nt98adu, apoi descoperind ca nici pe departe nu e asa... de multe ori imi zic ca miturile sunt facute ca sa fie daramate, cred ca asta este in situatia asta... deci pana la urma BMW este o marca fiabila?... pai unii zic ca da, altii ca nu, eu zic ca pana la urma depinde de la individ la individ, din pacate intervine si globalizarea in toata treaba asta, ma refer la anumite piese si subansamble si mai intervine si romanul, ma refer la service...

Link to comment
Share on other sites

razvane, explica-te un pic, bump-ul asta al tau e un fel de sut in fund pentru cei de la BMW? oricum imi esti simpatic, ai 8 topicuri deschise si 24 de posturi, daca tehnic era posibil cred ca erai in stare sa bati recordul dar cum nu se poate sa ai mai multe posturi decat topicuri deschise e ok si asa :blink: :)

  Hai sa revenim la BMW, pai am vazut ca, conform JD Powers cica BMW e pe 2 in urma Toyota, pai noi ne plangem aici ca avem tot felul de probleme si aia cica BMW e "miezul", ciudat fenomen, inclin sa cred ca romanul este nesatisfacut de calitatea BMW, oare sa fie diferenta asta de rezultat din cauza  ca se fac BMW pentru est si altele pentru vest? lumea zice ca cica nu ar fi asa, altii zic ca cica e diferenta, acum eu nici nu stiu pe cine sa mai cred...  si nu stiu ce sa mai cred nici cu fiabilitatea asta...pe bune daca stiu...

171385[/snapback]

 

Pai deschid un topic nou la fiecare problema nou si grava pe care o gasesc. Si gasesc o gramada :)

Stiu la ce studiu JD Powers te referi si ala era pentru satisfactia cumparatorilor. La unul mai recent, BMW isi pierdea pozitia a 2-a in fata marcii Skoda chiar.

Link to comment
Share on other sites

sincer am ramas puternic dezamagit si eu de bmw... e46-le are ami multe probleme(mici dar sacaitoare) decat aveau toate masinile pe care le-am condus pana acum(si au fost vreo doua) la un loc...

ma gandesc serios anul asta s-o skimb, si cred k am sa skimb si marca....

incerc un c-classe :-s

Link to comment
Share on other sites

mi se pare irelevant sa vorbeasca o gramada de lume de probleme la masini SH. Cei care le iau noi si au probleme sunt de acord sa le exprime si sa arunce cu noroi ,daca asta doresc, in marca Bmw.Dar din moment ce nu stii ce a facut masina aia 1 , 10 ,10000 ,100 000 km masina aia inainte sa ajunga la tine , e ilogic sa te plangi ca ti-a picat aia si aia .Parerea mea. Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

masinile nu sunt pentru o clasa elitista, a celor care-si permit masini noi...

sunt si pentru cei care isi iau un second...

diferenta nu o fac primii 50.000, ci urmatorii 200.000

si pentru asta platesti un bmw, si nu un opel sau un ford...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...era si-o zicala "pt unii muma pt altii ciuma", la SH trebuie considerati alti factori , cred ca cel mai sigur e s-o iei dintr-un parc numai de BMW din afara, unde poti sa o si verifici. Raman la parerea mea ca e masina premium MAI fiabila decat altele dar nu CEA mai fiabila , si atunci asteptarile ar trebui sa fie un pic mai adaptate la realitate, nu poti sa le ai pe toate la un loc, si de multe ori trebuie sa platesti ca sa intretii o o imagine sau o pasiune... :blink: Edited by ovidiu_s
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca principala problema la BMW este faptul ca majoritatea care o cumpara o iau SH. Cei care o iau noua nu prea se plang. La mine de cand mi-am luat-o mi-a picat absolut tot ce se putea sa pice la o masina SH incepand cu pompa de injectie debitemtru si terminand cu supportul de prindere de la puntea spate si flansele de la amortizoare.... asa ca cei care le iau noi nu prea ii intereseaza de faptul cum merg ca stiu ca o pot vinde la un pret bun si dupa aceea asa ca...

Cine isi perminte sa o ia noua....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.