Jump to content

Probleme clima bmw 320ci e46


Recommended Posts

Aveam ceva probleme cu clima pana acuma, probleme de trecut cu vederea, care sincer nici nu stiu daca sunt probleme.

 

ex. Opream motorul si scoteam cheia din contact, ventilatia merge pentru inca 1 minut, sau mai mult, la viteza maxima, sau uneori se opreste dupa ceva vreme, dar cand deschideam portiera incepea sa mai sufle de vreo doua ori pana sa isi dea suflul si sa se opreasca cum trebuia sa se opreasca din prima.

Altra problema mica este cand porneam masina si ventilatia se porneste automat pe minim cum era setata ultima oara, viteza la ventilatie se chinuie sa prina o turatie constanta, se ambaleaza singura. De multe ori dadeam un pic ventilatia la maxim sa mearga un pic constant si apoi o dadeam pe minim si ramanea constanta turatia. Chiar ma gandeam sa bag degetul cu vazelina pe undeva prin motor ei :D

 

 

Problema recenta si cea mai grava avand in vedere temperaturile din ultima vreme, este ca nu mai porneste deloc ventilatia sau clima. In panoul de comanda functioneaza tot, ma refer ca eu pun viteza maxim dar nu sufla nimica. Paletele de inchidere aer sus, mijloc, jos functioneaza pentru ca le aud cand inchid sau deschid circuitul. De doua ori am scos toate sigurantele si apoi le-am bagat inapoi. Nu a pornit la prima cheie dar a pornit la a doua sau a 3-a cand a vrut ea, dar a pornit. Apoi peste o perioada iara nu a mai mers.

 

M-am uitat prin topicurile mai vechi de prin 2005, si vad ca o solutie ar fi schimbarea piesei cu tepi nr 3 de aicea http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN11&mospid=47615&btnr=64_0820&hg=64&fg=40 ..are si o poza piesa de la Valeo.

 

Poate sa imi confirme un patit sau cineva cu experienta daca este acea piesa? Sunt disponibil si pentru intrebari in cazul in care va trebuie informatii suplimentare.

 

p.s. am suferit un accident in ultima vreme cu masina, mai exact m-am lipit de un parapet cu partea stanga a masinii (partea soferului), o izbitura destul de violenta, este posibil sa fi iesit un pic piesa respectiva din cauza impactului si de aia sa imi faca probleme? Ah si apropo unde se afla acea piesa, vreau sa o scot si sa o curat sau sa vad daca este iesita un pic.

 

 

Multumesc mult colegilor forumisti

Edited by LionM
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat piesas cu tepi la Filaret, cam 350 de lei inclusiv manopera, in 2009. Nu m-am bagat sa o schimb eu pentru ca nu stiam ce are clima si am dus-o la constatare. Clima functiona aleatoriu dupa bunul ei plac indiferent ce comanda as fi dat eu. Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Perfect, deci este ce ma gandeam eu.

Multumesc forumistilor pentru confirmare. O sa vad ce pot face sa o repar. Nu ar trebui sa fie prea greu, mai ales ca am vazut si un DIY intre timp pe youtube.

 

Inca o data multumesc

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a schimba piesa vezi sa nu cumva sa fie mufa de la cablul care vine la piesa cu tepi, de la caldura se dilata plasticul si de la drumurile noastre bune nu mai face contact cum trebuie, am intilnit problema asta la doua e46, la unul a fost cumparata si piesa cu tepi noua (piesa veche nu era stricata dar mufa statea mai fixa in asta noua). Oricum din ce zici tu ca iti ramine electroventilatorul pornit dupa oprirea masinii este semn specific de piesa cu tepi (FSU) dusa.
Link to comment
Share on other sites

Drumurile de Italia nu sunt ca si cele de Romania, dar nici departe :D, totusi o sa desfac acolo jos sa vad ce se intampla exact, pentru ca se poate sa fie si asta, pentru ca am avut un accident cu ea cum spuneam pe forum in primul post.

 

Am gasit piesa pe ebay.co.uk la pretul de 20lire + 10 expeditia, pe o piesa noua, care este undeva la maxim 50e... Am trimis si la un shroot de aicea "demolitione" linkul cu pretul ebay.. si apoate imi fac o reducere si il iau la 10-15e ... :D, care este totusi mult mai bine (chiar daca este second hand), decat sa dau la reprezentanta bmw italia 100 + sigur inca 100e manopera.

 

Trebuie sa ne adaptam recesiunii, si sa fiu al dracu de le dau pe recesiunea asta 200e pentru asa ceva, pentru 30 minute de munca. Prefer sa nu mai schimb piesa :)

Edited by LionM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Pentru a nu mai deschide un nou topic, am sa intreb aici.

Am efectuat o incarcare cu freon, dar nu imi place cum baga aer rece in masina.

Adica la fostul e46 daca setam clima la 19 grade (afara 35 grade), baga aer rece de inghetai in masina.

Acum la masina asta, daca setez clima la 19 grade baga aer rece dar...nu foarte rece daca ma intelegeti. :angel:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.