Jump to content

Sfat cumparare e36 cabrio


karlos83

Recommended Posts

Buna ziua

Ma intereseaza sa achizitionez un e36 cabrio motorul de 2.0 benzina si 150 cp din germaia si as vrea daca puteti sa ma ajutati cu cateva paraeri si sfaturi .....la modele de echipare ( gen exclusiv sau m paket) ....facelift ul la ce an s a facut ...si bineinteles si la ce defecte sunt de obicei la acest model.....ce bube ascunse sa caut. Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua

Ma intereseaza sa achizitionez un e36 cabrio motorul de 2.0 benzina si 150 cp din germaia si as vrea daca puteti sa ma ajutati cu cateva paraeri si sfaturi .....la modele de echipare ( gen exclusiv sau m paket) ....facelift ul la ce an s a facut ...si bineinteles si la ce defecte sunt de obicei la acest model.....ce bube ascunse sa caut. Multumesc anticipat

2.0 e cam lenes pe cabrio si consumul pe masura.

facelift-ul s-a produs din 96', luna a 6-a parca.

iti poti da seama dupa nari daca e facelift sau nu.

ca si bube, nu prea are ce daca masina a fost intretinuta corespunzator, atentie sporita la soft-top.

Link to comment
Share on other sites

Ca fost posesor de cabrio cu soft-top iti pot spune sa fi atent la integritatea acestuia, este important sa nu iti dea impresia ca ar fi usor putred ca sa spun asa, deoarece se poate rupe foarte usor. Ca si motorizare as alege 328i, de multe ori este mai economic decat 320 sau cel putin asa sustinea un coleg de pe forum care a facut upgrade de la 320 la 328. Cabrio este mai reu decat un coupe sau o berlina, deci o motorizare mai puternica ca fi clar un avantaj. Iarasi un aspect important: 328 are cuplul aproape dublu fata de 320, costurile de intretinere sunt aceleasi. Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa l iau 2.0 si apoi sa i fac upgrade de motor fiind ca inmatricularea la 2.0 e 1700 de euro iar la 2,5 sau 2,8 e mmmuult mai mare daca nu dubla.M ar mai interesa pentru upgrade de la 2.0 la 2.5 sau 2.8 ce ar mai trebui sau daca se potrivesc cutia , calculator motor si ce mai trebuie

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua

Ma intereseaza sa achizitionez un e36 cabrio motorul de 2.0 benzina si 150 cp din germaia si as vrea daca puteti sa ma ajutati cu cateva paraeri si sfaturi .....la modele de echipare ( gen exclusiv sau m paket) ....facelift ul la ce an s a facut ...si bineinteles si la ce defecte sunt de obicei la acest model.....ce bube ascunse sa caut. Multumesc anticipat

 

Salut, am eu un 320i, cabrio, e bijuterie . Poti sa vezi anuntul aici pe site, si prezentarea la rubrica MASINA MEA !

E in stare impecabila, a fost refacut/reconditionat total ! In stare originala !

Link to comment
Share on other sites

Ca fost posesor de cabrio cu soft-top iti pot spune sa fi atent la integritatea acestuia, este important sa nu iti dea impresia ca ar fi usor putred ca sa spun asa, deoarece se poate rupe foarte usor. Ca si motorizare as alege 328i, de multe ori este mai economic decat 320 sau cel putin asa sustinea un coleg de pe forum care a facut upgrade de la 320 la 328. Cabrio este mai reu decat un coupe sau o berlina, deci o motorizare mai puternica ca fi clar un avantaj. Iarasi un aspect important: 328 are cuplul aproape dublu fata de 320, costurile de intretinere sunt aceleasi.

 

 

Poti detalia putin?

Link to comment
Share on other sites

cabrio au niste ranforsari care rigidizeaza caroseria

 

Si sistemul de inchidere/deschidere al top-ului adauga greutate pentru ca este pe schelet metalic destul de greu + motorul de decapotare si altele. referitor la swap-ul motorului, nu cred ca merita deoarece scutesti la inmatriculare apoi pierzi banii cu: motor, cutie, diferential, sistem franare. dupa parerea mea nu merita sa nu treci motorul in acte deoarece masina o vei vinde la un moment dat (desi acum sunt sigur ca esti convins de contrariu) si cand noul proprietar ii va face identificarea la rar in vederea inmatricularii va avea probleme mari. Cea mai buna varianta sa eviti probleme ulterioare ar fi sa gasesti o masina care are pe cartea de identitate trecut "motor fara serie" si ai scapat pt ca nu cred ca va masura cineva cilindreea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Si sistemul de inchidere/deschidere al top-ului adauga greutate pentru ca este pe schelet metalic destul de greu + motorul de decapotare si altele. referitor la swap-ul motorului, nu cred ca merita deoarece scutesti la inmatriculare apoi pierzi banii cu: motor, cutie, diferential, sistem franare. dupa parerea mea nu merita sa nu treci motorul in acte deoarece masina o vei vinde la un moment dat (desi acum sunt sigur ca esti convins de contrariu) si cand noul proprietar ii va face identificarea la rar in vederea inmatricularii va avea probleme mari. Cea mai buna varianta sa eviti probleme ulterioare ar fi sa gasesti o masina care are pe cartea de identitate trecut "motor fara serie" si ai scapat pt ca nu cred ca va masura cineva cilindreea motorului.

Cutia, diferentialul si sistemul de franare pana si grupul poti sa le pastrezi de la motorul de 2.0 .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.