BMWClub: Porneste greu , mult fum alb , apa pe teava de esapament - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Porneste greu , mult fum alb , apa pe teava de esapament Bmw 320 D , 136 cp , 2001. Rate Topic: -----

#1 User is offline   hipnotyyk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 26-December 08
  • Gender:Male
  • Location:ITALY

Posted 12 July 2012 - 23:09

Salutare .
Am un bmw 320d, 136 cp, din 2001. Acum o luna mergea perfect , nu scotea fum , pornea repede etc. Masina a stat pe loc toata luna cu exceptia a cateva cazuri cand am mutat-o doar ca sa o mai spal de praf . Am observat ca porneste mai greu dar am dat vina pe baterie deoarece dupa 5-10 minute cu luminile aprinse murea . Ieri i-am facut asigurarea si am decis sa o scot la o plimbare si am observat ca scoate fum alb , mult fum alb. am accelerat pana la vreo 3500 si m-am trezit cu pata mare de apa in spate care a iesit de pe teava de esapament. Am mai accelerat de cateva ori si aceiasi poveste , apa si iar apa impreuna cu mult fum . Un lucru ma supara inainte , si anume faptul ca dupa ce porneam daca tineam masina pe loc simteam un miros intepator de fum , ca sa spun asa intr-un garaj as fi cazut in 5-10 minute de la gaze. Mirosul ca mirosul dar fumul alb si apa care iese pe teava de esapament ma irita rau.
Are cineva idee despre ce e vorba si cat de grav e ?
Mersi.
0

#2 User is offline   hitman1234 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 819
  • Joined: 25-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 July 2012 - 23:10

papa antigel, pe platforma la service cu ea
0

#3 User is offline   VrajitoruldinOZ 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 355
  • Joined: 19-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 12 July 2012 - 23:17

View Posthipnotyyk, on 12 July 2012 - 23:09, said:

Salutare .
Am un bmw 320d, 136 cp, din 2001. Acum o luna mergea perfect , nu scotea fum , pornea repede etc. Masina a stat pe loc toata luna cu exceptia a cateva cazuri cand am mutat-o doar ca sa o mai spal de praf . Am observat ca porneste mai greu dar am dat vina pe baterie deoarece dupa 5-10 minute cu luminile aprinse murea . Ieri i-am facut asigurarea si am decis sa o scot la o plimbare si am observat ca scoate fum alb , mult fum alb. am accelerat pana la vreo 3500 si m-am trezit cu pata mare de apa in spate care a iesit de pe teava de esapament. Am mai accelerat de cateva ori si aceiasi poveste , apa si iar apa impreuna cu mult fum . Un lucru ma supara inainte , si anume faptul ca dupa ce porneam daca tineam masina pe loc simteam un miros intepator de fum , ca sa spun asa intr-un garaj as fi cazut in 5-10 minute de la gaze. Mirosul ca mirosul dar fumul alb si apa care iese pe teava de esapament ma irita rau.
Are cineva idee despre ce e vorba si cat de grav e ?
Mersi.


Pe langa sfatul colegului de mai sus, ti-as recomanda foare calduros sa te documentezi un pic despre principiile de functionale ale motoarelor. Daca aveai minime cunostinte ti-ai fi dat seama ca e o problema grava si nu o mai turai aiurea. In alta oridine de idei, iti intra apa+antigel in cilindrii si poti distruge motorul daca intra prea multa apa, apa fiind incompresibila.
1

#4 User is offline   hipnotyyk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 26-December 08
  • Gender:Male
  • Location:ITALY

Posted 13 July 2012 - 01:09

Mersi baieti dar ceva mai concret? E inutil sa-mi spuneti ca am ambalat-o aiurea si ca tre sa o duc la service pentru ca asta mi-am dat si eu seama. Am sau nu habar de ce se intampla in motorul ala eu am intrebat care ar fi cauzele . Colegul care a raspuns primul , spune ca intra apa si antigel in motor. Ok , m-am uitat la apa si dupa cum arata plutitorul in vasul de la radiator pare ca nivelul e ok. Cum s- a ajuns aici daca masina acum mergea bine , acum a luat-o razna i intreb asta pentru ca a stat pe loc. Nu a facut nici 100 de metri intr-o luna. Ultimul drum a fost de 200 de km pe autostrada (130-140 km/h ) si a fost totul ok.
Rog sa raspunda doar cei care au trecut prin situatia descrisa sau cei care sunt mecanici . Cei care posteaza doar pentru a scrie 10 cuvinte sau alte lucruri mai putin directe cu subiectul nu ajuta la rezolvare si nu fac altceva decat sa duca topicul la mult prea multe pagini decat este nevoie.
Ca sa ma fac mai inteles.
De ce masina porneste greu , scoate fum alb si apa pe teava de esapament. ?
Daca este vorba despre apa si antigel in motor cum ajung acestea acolo?
0

#5 User is offline   VrajitoruldinOZ 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 355
  • Joined: 19-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 13 July 2012 - 09:13

Mai concret: garnitura de chiulasa, la ultimul drum facut s-a ars sau strapuns si timp de 1 luna a tot picurat apa+antigel in cilindrii.
0

#6 User is offline   Bartol 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 21-January 08

Posted 13 July 2012 - 09:40

Pentru a verifica eventualele efecte ale unei garnituri de _chiulasa_ arse ar trebui sa fii atent la:
- temeperatura motorului, care ar trebui sa se supraincalzeasca in sarcina
- cu motorul rece, desfaci capacul de la radiator, daca se aude un sunet de depresurizare inseamna ca presiunea ramane in instalatie si dupa racirea motorului ceea ce nu e normal
- scoate capacul radiatorului si porneste motorul, asteapta sa se incalzeasca un pic si apoi accelereaza usor. Daca sunt probleme de _chiulasa_ ar trebi sa apara bolboroseli in radiator
- fumul alb si scurgerile de apa, insotite de un miros dulce al fumului (arde antigelul) sunt si ele simptome ale garniturii sparte
- scaderea nivelului de antigel cu inlaturarea posibilitatii unui radiator spart
- verifica uleiul, atat pe la capacul de deasupra cat si pe joja, si daca se observa o spuma galbuie, consistenta, asta indica faptul ca antigelul iti ajunge in ulei
- fii atent si la modul cum merge motorul, daca relantiul fluctueaza sau se simte o lipsa de putere in mers.

Si eu am avut ceva probleme cu fumul alb, insa se intampla doar la pornire si doar in sezonul rece, motivele fiind o baterie slaba si bujiile nefunctionale, insa fumul disparea dupa primele 15 secunde.
Bafta.
0

#7 User is offline   hitman1234 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 819
  • Joined: 25-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 July 2012 - 18:05

View Posthipnotyyk, on 13 July 2012 - 01:09, said:

Mersi baieti dar ceva mai concret? E inutil sa-mi spuneti ca am ambalat-o aiurea si ca tre sa o duc la service pentru ca asta mi-am dat si eu seama. Am sau nu habar de ce se intampla in motorul ala eu am intrebat care ar fi cauzele . Colegul care a raspuns primul , spune ca intra apa si antigel in motor. Ok , m-am uitat la apa si dupa cum arata plutitorul in vasul de la radiator pare ca nivelul e ok. Cum s- a ajuns aici daca masina acum mergea bine , acum a luat-o razna i intreb asta pentru ca a stat pe loc. Nu a facut nici 100 de metri intr-o luna. Ultimul drum a fost de 200 de km pe autostrada (130-140 km/h ) si a fost totul ok.
Rog sa raspunda doar cei care au trecut prin situatia descrisa sau cei care sunt mecanici . Cei care posteaza doar pentru a scrie 10 cuvinte sau alte lucruri mai putin directe cu subiectul nu ajuta la rezolvare si nu fac altceva decat sa duca topicul la mult prea multe pagini decat este nevoie.
Ca sa ma fac mai inteles.
De ce masina porneste greu , scoate fum alb si apa pe teava de esapament. ?
Daca este vorba despre apa si antigel in motor cum ajung acestea acolo?



e foarte important sa specifici in ce interval orar se intampla si in ce regim de temperatura da fum. de asemenea,ce ulei folosesti, antigel, si daca s-a modificat consumul de motorina. turbina nu suiera in acceleratii? fumul esti sigur ca-i alb si nu usor albastrui? de asemenea,nu pare mai puturoasa in ultimul timp?
0

#8 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2175
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosenheim

Posted 13 July 2012 - 22:36

si porneste in 2 sau 3 pistoane, se aud niste trosnituri, sau daca are foarte multa apa atunci cand dai la automat motorul se blocheaza si nu se mai invarte
cauza poate sa fie garnitura sau vreo fisura
0

#9 User is offline   hipnotyyk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 26-December 08
  • Gender:Male
  • Location:ITALY

Posted 14 July 2012 - 00:10

Nu suiera nimic . La pornire are un zgomot ciudat ca si cum s-ar misca ceva dar timp de 2 secunde dupa care se aude normal. Despre consum nu pot spune nimic pentru ca nu am folosit-o . Fumul intradevar duce spre putin albastrui . Cat despre intervalul orar nu am verificat dar fie ca fost dimineata sau seara a avut aceleasi simtome. Cum am pornit a iesit fum , ulterior dupa ce s-a mai incalzit acelasi lucru , deci mereu.
Am reusit sa duc masina la un mecanic care mi-a spus ca fumega ulei si apa , si ca ar fi mai bine sa imi caut un motor. M-a dat pe spate pentru ca nu am gasit sub 1400 Euro . Eu unul schimb cam orice la masina daca e de schimbat dar l-a motor nu m-am bagat niciodata pentru ca nu cunosc principile de functionare . restul masini o dezmembrez si montez fara probleme. M-ar bate gandul sa il desfac eu dar am emotii pentru ca il consider o parte importanta din masina si stiu ca o greseala il face sa nu mai functioneze sau sa se strice mai rau.
In cel mai rau caz privind simtomele (fum alb , apa pe esapament , fum ars dupa spusele mecanicului, si sa nu uit ca am completat cu apa ) ce ar putea fi defect ca sa stiu ce sa caut. Garnitura , ok dar e deajuns sa fie schimbata si gata sau ar putea avea alte urmari faptul ca a luat apa ? daca ma ajuta cineva cu niste scheme , poze si sfaturi eu ma bag la motor ca la fine e tot mecanica si e facut din fier , suruburi si piulite .
Cum ajung la garnitura ? Se poate face cu motorul pe masina sau trebuie dat jos?
0

#10 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2175
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosenheim

Posted 14 July 2012 - 00:32

daca nu ai mers cu ea asa si nu ai facut spuma in ulei posibil sa scapi cu garnitura schimbata sau mai rau cu o _chiulasa_ schimbata
mai bine cauti un mecanic bun cu experienta
0

#11 User is offline   pepito86 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 66
  • Joined: 26-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 July 2012 - 00:56

un prieten a avut aceasi problema si a remediat cand a facut segmentarea motorului.manca mult ulei si iese fum alb albastrui.sper ca am putut fi de ajutor.
0

#12 User is offline   manolica1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1596
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male

Posted 14 July 2012 - 01:40

View Posthipnotyyk, on 14 July 2012 - 00:10, said:

uc masina la un mecanic care mi-a spus ca fumega ulei si apa , si ca ar fi mai bine sa imi caut un motor. M-a dat pe spate pentru ca nu am gasit sub 1400 Euro . Eu unul schimb cam orice la masina daca e de schimbat dar l-a motor nu m-am bagat niciodata pentru ca nu cunosc principile de functionare . restul masini o dezmembrez si montez fara probleme. M-ar bate gandul sa il desfac eu dar am emotii pentru ca il consider o parte importanta din masina si stiu ca o greseala il face sa nu mai functioneze sau sa se strice mai rau.



exact ca la doctor, daca unu zice ca ai cancer, consulti alt doctor alte analize....mai da-l dracu de motor, chiar atat de grav e sa-l schimbi? de parca ai scimba un set de placute de frane....
0

#13 User is offline   hipnotyyk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 26-December 08
  • Gender:Male
  • Location:ITALY

Posted 15 July 2012 - 11:17

View Postmanolica1, on 14 July 2012 - 01:40, said:

exact ca la doctor, daca unu zice ca ai cancer, consulti alt doctor alte analize....mai da-l dracu de motor, chiar atat de grav e sa-l schimbi? de parca ai scimba un set de placute de frane....

Poate esti pasionat dar te rog abtine-te pentru ca din raspunsul tau nu se intelege mare lucru. Mi se pare normal sa consulti si 3 mecanici pentru a incerca sa-ti dai seama care e mai in masura sa umble la masina . Nu sunt toti buni mecanici si nu repara toti cu simtul raspunderi ,mai sunt si cei care repara de mantuiala. Cum lumea e plina de oameni care fac lucrul asta cred ca e de preferat daca se poate cand e ceva de facut sa faci cu mana ta , asta daca nu iti e frica de putin ulei.

View PostBOASKA, on 14 July 2012 - 00:32, said:

daca nu ai mers cu ea asa si nu ai facut spuma in ulei posibil sa scapi cu garnitura schimbata sau mai rau cu o _chiulasa_ schimbata
mai bine cauti un mecanic bun cu experienta

Nu a facut spuma la motor , cel putin eu m-am uitat la ulei si era ok. Aici (Italia) sa schimb garnitura la mecanic imi ia 800 euro . E manopera scumpa. Ma rog poate ma si arde ca nu stiu de cat timp enevoie sa faca lucrarea si nici cat costa piesele. Eu as incerca sa o schimb eu dar am nevoie de ceva asistenta . In cel mai rau caz sunt constrans sa iau un alt motor si gata , dar macar incerc poate scap doar cu costul pieselor.
0

#14 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2175
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosenheim

Posted 15 July 2012 - 15:01

deci esti sigur ca tb schimbata chiulasa...?
mai verifica odata toate simptomele antigel,ulei,furtune umflate,pornire grea,lipsa putere,etc...
0

#15 User is offline   hipnotyyk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 26-December 08
  • Gender:Male
  • Location:ITALY

Posted 15 July 2012 - 21:09

Nu sunt sigur de nimic , dar di ce am vazut eu , din ce mi-a zis mecanicul , din ce am mai citit pe aici pe net pot sa cred ca e ori garnitura , ori chiulasa. In final trebuie oricum desfacut motorul ca se vada exact cauzele. Simtomele arata spre chiulasa sau garnitura. Mecanicul a spus ca poate fi si un piston ceva . Acum eu sunt putin Toma necredinciosul si daca el ca mecanic nu ma lamureste cum trebuie sau am dubii prefer sa vad cu ochiul meu . Nu am de gand sa ma duc la nu stiu cati mecanici pentru ca nu e de mers cu masina. Prefer sa ii zic sa-mi dea el motorul jos si il iau acasa unde il demontez usor , usor cu poze etc. Daca mi se pare ceva suspect intreb si gata . Poate asa din poze inteleg si alti una alta . Are cineva idee care sunt costurile in cazul in care e doar garnitura ? Ma refer la piese si atat (garnitura , si ce o mai trebui acolo ).
Se baga careva sa ma indrume la nevoie ?
0

#16 User is offline   octavian8383 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 300
  • Joined: 17-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Civitavecchia(IT),Targoviste(RO)
  • Interests:carp hunter

Posted 17 July 2012 - 13:00

unde stai in italia?poate pot sa te ajut eu,avand in vedere ca cunosc mecanici buni
0

#17 User is offline   hipnotyyk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 26-December 08
  • Gender:Male
  • Location:ITALY

Posted 17 July 2012 - 18:17

View Postoctavian8383, on 17 July 2012 - 13:00, said:

unde stai in italia?poate pot sa te ajut eu,avand in vedere ca cunosc mecanici buni

Pe langa Verona .
0

#18 User is offline   hipnotyyk 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 26-December 08
  • Gender:Male
  • Location:ITALY

Posted 19 October 2012 - 10:49

Pana la urma am lasat un mecanic sa umble si am cheltuit mai mult decat jumate din masina dar sper sa merite. Adica dupa 6000 km merge ok si sper sa mearga inca 50 ooo asa.
Concluza : Defectul care a dus la arderea chiulasei a fost radiatorul care raceste gazele. Mai precis exista o fisura intre cilindri pe un trec gazele si cilindru pe unde trece apa , si de acolo apa se ducea pe teava de esapament. S-a pierdut apa cate putin si cu timpul sa ajuns la momentul in care s-a ars chiulasa. Culmea e ca masina nu arata ca lipseste apa si nici plutitorul nu statea jos. Ma rog de acolo s-a ars cjiulasa si s- au dus doua buji. Pentru cei care ajung in Italia la un servis costurile sunt cam asa:
- radiator racire gaze original de la bmw 550 euro
- manopera extragere bujie rupta 290 euro
- curatat si tarat injectoare(4) 140 euro
- manopera schimbat garnitura chiulasa, rectificat , ulei , filtru de ulei , antigel , garnitura de chiulasa si alte maruntisuri de care nu imi aduc aminte - 1140 euro . Sa spunem ca garniturile si bujiile , uleiul si filtrele sa fi fost 300-400 euro restul a fost manopera.
Totalul eundeva la 2000 de euro la care am adaugat filtrul vapori ulei cumparat tot de la bmw cu 60 de euro.
Va doresc succces sa nu aveti asemenea probleme.
0

#19 User is offline   danny/// 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 27-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 03 December 2012 - 20:26

Sper la mine sa nu fie la fel, am si eu o problema de ceva vreme (1 am ramas fara permis... am conduso doar o luna :cry: )ii prima masina personala 320d 18 10 2004(in rest conduceam o doka 50000 km/an) masina ii la mine de aproape 6 luni adusa din Italia 141000 km sper reali de ceva vreme cand ii mai rece ( seara dimineata la miaza) la 1-2 minute scoate un fum alb dupa ce se incalzeste si o pornesc dupa o vreme (la o ora dupa un drum de zalau cluj) nu scoate de loc fum de tras trage .....consumul mare zic eu zalau cluj(student) de obicei destul de liber drumu 8,5 sau mai mare imi conduce prietena masina in localitati aprox 60-70 km/h in afara 90-110km/h aprox constant de vreo 2 ori o ajuns la 140km/h in depasiri masina este tinuta 1800-2000 ture si schimbatul treptelor in 2500- 3000 ture drumul il fac saptamanal de 2 ori uleiul l-am schimbat chiar dupa ce am cumparat masina ,ulei recomandat de mecanic avea sigla bmw pe flacon 40 lei/l apa am verificato sta sus plutitorul uleiul pe joja cam 1 mm ii pana la maxim are cam 8000 de cand am cuparato km facuti 85% in afara condus normal inainte sa plec la drum o las pornita min 10 minute dai ii mai rece si 20 min, pe loc accelerata scoasa din viteza acul nu trece de 4000 de ture , accelerata "finutz" incet si constant pe la 1800 pana in 2200 se simt smucituri care se simt destul de tare turbina intra pe la 2400 ii ok? . Daca ma puteti ajuta cu un sfat multumesc anticipat :console: . Am sa o duc si la "doctor" dar momentan nu imi permite timpul si "casul" . as putea reveni cu un filmulet :D
0

#20 User is offline   Dr.Cipry 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 439
  • Joined: 15-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Paris

Posted 03 December 2012 - 21:22

Cea mai mare prostie...sa lasi un diesel sa se incalzeasca pe loc 20 min.
Macar de s-ar incalzii.

Si tine-o peste 2000 la drum intins

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

This post has been edited by Dr.Cipry: 03 December 2012 - 21:24

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro