Jump to content

bmw e60 se tureaza greu pana in 2000rpm


ovi_JZs

Recommended Posts

Buna seara! de ceva vreme ma confrunt cu o mare dilema.Am un e60 525d din 2004, si sunt momente cand nu se tureaza nu are forta pana in 2000 de turatii.Nu face tot timpul, am fost cu ea la 4 testere si nu da nici o eroare.Masina are 218 000 km. Am curatat turbina in urma cu o saptamana, am facut un un drum de budapesta pe autostrada nu am coborat sub 3000 rpm cu gandul sa o desfund, si tot nimic. de exemplu plec de la stop finut si apas pedela pana la podea si masina nu se tureaza si cand trece de 2000 de ture pleca tare de tot pana in 4500 rpm fara probleme.Ce ar putea fi?va multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca intervin si eu, dar am o problema asemanatoare, daca pot sa zic asa.

La mine se tureaza usor pana pe la 4000rpm dar de acolo se plafoneaza si de la 4200 rpm nu mai urca deloc. In mod normal la 320d e46 FL nu ar trebui sa mearga pana pe la 4500rpm?

Si pe loc si in mers se simte cum se plafoneaza si nu vrea nici cum sa treaca de 4200rpm. Pe langa asta, de la 3000rpm in sus incepe sa traga mult mai tare decat pana acolo. Ce poate fi?

LE: Nu merg subturat. O tin constant intre 2500-3000rpm.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca intervin si eu, dar am o problema asemanatoare, daca pot sa zic asa.

La mine se tureaza usor pana pe la 4000rpm dar de acolo se plafoneaza si de la 4200 rpm nu mai urca deloc. In mod normal la 320d e46 FL nu ar trebui sa mearga pana pe la 4500rpm?

Si pe loc si in mers se simte cum se plafoneaza si nu vrea nici cum sa treaca de 4200rpm. Pe langa asta, de la 3000rpm in sus incepe sa traga mult mai tare decat pana acolo. Ce poate fi?

LE: Nu merg subturat. O tin constant intre 2500-3000rpm.

Probabil e normal sa traga doar pana la 4200rpm(un fel de protectie).Dupa 3000rpm se inchide EGR-ul si trage mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Salut.Incearca prima oara sa schimbi furtunasele de vacum si dupa aia vezi cum se comporta.

Și eu vreau să schimb furtunașele la a mea. Există vre-un topic pe undeva? Nu găsesc, neam!

Edited by ovidiucro
Link to comment
Share on other sites

si eu am patit acelasi lucru, de fapt si acuma mai face masina, si mi-au spus( la reprezentanta) ca este de la filtru de particule, este infundat.. l-am regenerat de 4 ori, dar din cand in cand mai face figuri, pana in 2000 rpm..

 

S-ar putea sa fie si la tine acelasi lucru, mai ales ca ai 200 si ceva de mii km, si poate nu ai schimbat filtrul pana acuma..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

in mare parte din cazuri problemele vin de la filtrul de particule si catalizator.

Nu conteaza ca faci drumuri lungi si o tii turata in 3000 de ture sau mai mult, ca tot asa o sa faca.

defapt o sa cera regenerare tot mai des pina se infunda de tot, apare eroare in bord,masina este limitata pina in 3000 de ture, plus la asta

nu este recomandat sa mergi cu masina asa si zic de ce>

In motor se formeaza acea presiune dafapt ati constatat ca in momentul in care filtrul cere regenerare se aude un zgomot detoba sparta in zona filtrului de particule, ai in momentul acela creste presiunea in motor si au loc depuneri in motor, care duc la paraitii de trepidatii de motor, zgomot ciudat etc. In acel moment se incepe aruncarea banilor pe testere parerea multor altor specialisti, car nu duce la nimic doar consum de bani timp si nervi.Zic asta deoarece eroare in bord nu apare nimic, dar simtomele sunt variatii ale motorului, bilbiiala, oscilatii relanti sau turometrului, cel mai des dace la rece. Unica solutie este data jos _chiulasa_ si curatat totul pe acolo si anume depunerile. Asa ca concluziile sunt ca trebuie curatat filtrul de particule si neaparat si catalizatorul ca-ci si de acolo poate fi problema.

 

sa fi gresit ceva la curatarea turbinii nu prea cred, banuiast ca se aude turbina cind pleaca,plus ca acturatorul este alectronic nu prea au ce gresi la fel si eu am curatat turbina si nu am avut probleme, totussi sa nu fi montat ceva cum trebuie pe la garnituri sau sa nu fi fisurat vreun furtun

Link to comment
Share on other sites

Buna seara! de ceva vreme ma confrunt cu o mare dilema.Am un e60 525d din 2004, si sunt momente cand nu se tureaza nu are forta pana in 2000 de turatii.Nu face tot timpul, am fost cu ea la 4 testere si nu da nici o eroare.Masina are 218 000 km. Am curatat turbina in urma cu o saptamana, am facut un un drum de budapesta pe autostrada nu am coborat sub 3000 rpm cu gandul sa o desfund, si tot nimic. de exemplu plec de la stop finut si apas pedela pana la podea si masina nu se tureaza si cand trece de 2000 de ture pleca tare de tot pana in 4500 rpm fara probleme.Ce ar putea fi?va multumesc!

 

 

Aceeasi problema o am si eu in momentul de fata. vroiam sa te intreb daca ai rezolvat si ce i'ai facut

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu in momentul de fata. vroiam sa te intreb daca ai rezolvat si ce i'ai facut

Verifica senzorul de pe admisie dreapta sus, daca nu etanseaza bine poate duce la pierderea de putere.

Asa am patit si io.

 

Buna seara! de ceva vreme ma confrunt cu o mare dilema.Am un e60 525d din 2004, si sunt momente cand nu se tureaza nu are forta pana in 2000 de turatii.Nu face tot timpul, am fost cu ea la 4 testere si nu da nici o eroare.Masina are 218 000 km. Am curatat turbina in urma cu o saptamana, am facut un un drum de budapesta pe autostrada nu am coborat sub 3000 rpm cu gandul sa o desfund, si tot nimic. de exemplu plec de la stop finut si apas pedela pana la podea si masina nu se tureaza si cand trece de 2000 de ture pleca tare de tot pana in 4500 rpm fara probleme.Ce ar putea fi?va multumesc!

Verifica senzorul de pe admisie dreapta sus, daca nu etanseaza bine poate duce la pierderea de putere.

Asa am patit si io.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.