Jump to content

My car


RaYn3

Recommended Posts

Si eu am patit tot asa la masina mea un e90 320d 2006. Prima data acum 2 ierni s-a oprit de 2 ori in mers si apreau erorile semnalate de tine si acuma o saptamana iar a revenit problema. Am schimbat releul acela albastru dar astazi tot s-a oprit... Mi s-a spus ca ar putea fi calculatorul de vina, cred ca DDE...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalkhttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/1f3b43c9f37dcb4ac778d024d2f52b83.jpg

Edited by bila_andrey
Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit tot asa la masina mea un e90 320d 2006. Prima data acum 2 ierni s-a oprit de 2 ori in mers si apreau erorile semnalate de tine si acuma o saptamana iar a revenit problema. Am schimbat releul acela albastru dar astazi tot s-a oprit... Mi s-a spus ca ar putea fi calculatorul de vina, cred ca DDE...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalkhttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/1f3b43c9f37dcb4ac778d024d2f52b83.jpg

 

In urma diagnozei din 03 ian a.c. cu Rheingold, tipul cu testerul mi-a zis la fel ca modulele ce-au raportat erori n-au putut comunica cu DDE-ul. Mie prima oara mi-a aparut problema asta in dec. 2013, deci bateria veche si atunci cand am fost tot la tipul asta sa-mi citeasca erorile mi-a zis in timp ce intra pe fiecare modul in parte ca acestea raportasera erori si din cauza tensiunii scazute. Un an dupa, am schimbat bateria, mai exact in ian 2015. Desi iarna trecuta dupa ce am schimbat-o, n-am mai avut nici o surpiza de genul asta, iata ca imediat cum a venit frigul, simptomele au reaparut si sunt aceleasi cu cele de acum 2ani. Mi-e greu sa cred mai nou ca problema vine de la DDE, mai ales dupa ziua de ieri cand efectiv mi-a si aparut in bord martorul de baterie. Plus ca bujiile nu se mai aprind la pornirile reci de dimineata. Urmeaza sa incarc bateria 100% si apoi mai vedem. Eu ma astept sa nu mai fie probleme dupa, avand in vedere ca iarna trecuta cu bateria nou-nouta, n-am avut nici o astfel de problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pana una alta am rezolvat cu martorii aprinsi in bord. Problema a fost intr-adevar DDE-ul. Am cumparat unul SH de la roscatu, nemaiavand nici o problema de acest gen dupa. L-am schimbat pe la inceputul lunii februarie, deci: problem solved.

 

O mica problema care ma irita totusi....de vreo 3 sapt una din role a inceput sa faca galagie la prima pornire, dimineata indeosebi. Dupa ce merg cu ea, nu se mai aude. S-ar putea gresa cumva respectiva rola? N-as vrea acum sa schimb toate rolele, plus curele. E o cheltuiala pe care n-as vrea s-o fac in imediata perioada de timp. In cazul in care totusi voi schimba toate astea, cam care-ar fii pretul pentru manopera pt cei care le-ati schimbat?La fel, ce recomandati OEM? OE ma gandeam sa iau curelele, iar rolele sa fie pe INA.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

OE sunt cu 40-50% mai scmpe

OEM-role INA,curea si fulie Contitech+ eventual surub fulie.Manopera cam 200.

 

Merci de raspuns.

 

La fulie te referi la cea principala de pe arbore? Asta nu vreau s-o schimb ca nu bate. Motivul pentru care le-as schimba ar fi strict legat de faptul ca una din role "chitaie" la prima pornire. In rest, n-am nici o problema din pricina acestora.

 

Curelele contitech, presupun ca-s OEM, auzisem ca difera totusi de cele OE. Astea OE au nu stiu ce puff pentru eliminarea zgomotului, ceea ce la celelalte nu gasesti. Prin urmare in scurt timp vor incepe sa fie galagioase. E adevarat ori sunt doar legende urbane?!?!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fulia,cureaua si rolele se schimba la 60000(conformBMW),pe mine ma lasat la 63 si la 119:)

Contitech intradevar scartie la pornire,imi zicea cineva ca daca o "ungi" cu cola dispare scartiitul(eu nu am incercat)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa 4,5 ani de cand am masina, am decis s-o vand. Poate am mai zis si prin alte thread-uri, vreau sa trec la F10, acesta fiind motivul pentru care trebuie sa ma despart de actualul E90. Mi-a fost greu sa iau aceasta decizie, avand in vedere ca este prima mea masina BMW si fata de care am avut o grija deosebita, fapt ce se poate observa si din banii investiti in ea de-a lungul acestei perioade, peste 5000Euro. In mare cam tot istoricul ei se regaseste si aici, daca sunt oameni interesati le stau la dispozitie pentru orice intrebare. Anuntul poate fi gasit intr-o prima faza pe AUTOVIT

Atunci cand timpul imi va permite, voi adauga anunt cu vanzarea masinii si aici pe forum in zona dedicata anunturilor.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Acum 3 saptamani am retapitat volanul, intrucat pe partea stanga, de jumatate de an mi s-a ros pielea. Cred ca de la verigheta a inceput sa se roada avand in vedere ca anul trecut mi-am pus pirostiile. Mai jos o poza cu volanul reconditionat. Eu zic ca a iesit chiar bine, mult mai bine decat arata cu pielea din fabrica. Daca inainte pielea era lucioasa si cateodata nu prea aveam asa aderenta buna, in prezent, pe langa faptul ca s-a mai ingorsat, noua piele e mata si mult mai aderenta. Am vrut sa fie cat mai aproape de original, de aceea chiar si cusatura a fost doar cu ata neagra si nu in culorile M sau cu piele performata cum de altfel respectivul putea sa mi-l faca. Multumit de lucrare.

 

Pana la urma am comandat rolele si curelele. Rolele vor fi pe INA, iar curelele pe OE. Saptamana viitoare dupa ce le primesc, ma voi programa la mecanic sa le schimb.

post-55199-0-54926400-1474139467_thumb.jpg

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

unde ai facut volanul ? imi place maxim

 

L-am facut in TM la un tip ce se ocupa cu mai multe chestii. Tot la el mi-am pus si foliile. Nu el le imbraca efectiv, lucreaza cu cineva, avand in vedere ca aici se fabrica volane pt multe masini. Daca te intereseaza iti pot lasa datele lui de contact a.i. sa nu se considere reclama. Totul dureaza de pe o zi pe alta.

 

Nu se mai vinde?

 

Cred ca ceva ok era sa schimbi volanul, parca se potriveste airbag-ul la cel de M (nu stiu sigur).

 

 

Masina este inca la vanzare, doar ca nu-i nici o graba. Chiar daca vreau s-o vand si contrar cu ce crede majoritatea, nu inseamna ca daca ceva sta sa pice o s-o si las asa. Nu-mi sta in fire. Cel putin curelele si rolele, zisesem ca nu le schimb daca o dau, dar deh nu m-am putut abtine :)

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Desi voiam de multa vreme sa-i fac un test Dyno sa stiu daca mai are toate cele 163 de martzoage, astazi intr-un final am reusit sa ajung la niste baieti in TM pt un astfel de test. Mai jos rezultatul. Caii s-ar parea ca-s acolo, dar ce ma intriga este cuplul. Pare-se a fi mai mare decat cel default de 340-350Nm. Mai exact daca transformi acei 287ft-lb in Nm iasa undeva la 389Nm. Si eu care am mers sa fac testul mai mult pt ca mi se parea ca nu trage....:) Probabil ca o sa ma bag la un stage 1, chiar daca pana la urma n-o sa mai stea prea mult la mine.

post-55199-0-03462500-1474723293_thumb.jpg

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca majoritatea dyno arata putere mai mare (asa am inteles)...sau ar putea fi si corect, tot citeam ca bmw-urile au putere ceva mai mare decat cea declarata de producator (sunt cai de bmw :p )

 

De curiozitate m-am uitat peste niste grafice postate de baietii astia pe fb cu alte E90-uri, 320d. La unu' cuplul stock era de 370Nm, deci tot peste cel default declarat in fisa tehnica. Nu-i problema ca-i mai mare, doar ca mie tot mi se pare ca nu trage, desi cred ca problema pana la urma-i la mine :| M-am obisnuit cu ea si vreau ceva mai puternic.

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca majoritatea dyno arata putere mai mare (asa am inteles)...sau ar putea fi si corect, tot citeam ca bmw-urile au putere ceva mai mare decat cea declarata de producator (sunt cai de bmw :p )

Ciudat... la completechip aproape toate bmw-urile stock puse pe dyno au mai putini cai decat cei declarati de producator.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.