Jump to content

My car


RaYn3

Recommended Posts

Dupa ~5 luni de cand am am trecut in tabara celor ce populeaza acest forum, mai timid incerc sa-mi prezint si eu primul meu BMW. Anul trecut m-am plimbat cu un prieten ce tocmai isi cumparase un astfel de model si chiar pot sa zic ca a fost dragoste la prima vedere. Brusc a devenit targetul nr 1. In maxim un an de zile am reusit sa-mi dau loganelul si here we are!

 

Optiunile, conform celor de pe bmw parts!

 

Type code VC31

Type 320D OL (EUR)

E series E90 ()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M47/T2

Displacement 2.00

Power 120

Drive HECK

Transmission MECH

Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod.date 2007-05-26

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA

S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel

S2BHA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 156 BMW alloy wheel, double spoke 156

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system

S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S521A REGENSENSOR Rain sensor

Code

 

 

S522A XENON-LICHT Xenon Light

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control

S563A LICHTPAKET Light package

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth

P7RPA ADVANTAGE PAKET Advantage package

P7RSA COMFORT PAKET Package Comfort

S843A MOTORAUSLEGUNG Power reduction

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Language version French

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature French

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatic locking when driving off

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

 

 

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Interior trim finishers Titanium matt

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

 

post-55199-0-36929000-1345205399_thumb.jpg

post-55199-0-20658200-1345205431_thumb.jpg

post-55199-0-11889200-1345205850_thumb.jpg

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Decat 1MB se poate urca? Am redimensionat pozele la 1024x, ~350KB, dar in conditiile actuale pot urca decat 3 poze :| Voi mai incerca cu filehostingul

 

Multumesc de urari :) Sa fie fara probleme sau fara prea mari probleme/belele, ca la cat e de scumpa intretinerea si piesele....

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Multam la toti! Chiar ca a fost mare trecerea! Imi aduc aminte si acum ce incantat am fost pe cand am venit cu ea din Buc si ce diferenta enorma la tinuta de drum sau cand o calci si te baga in scaun! Parca voiam pe atunci si un A4 tot dupa 2007, dar parca tot mai tare este un BMW, E90 chiar daca este el mai rigid! Intentionez s-o tin cat mai OEM.

 

Mai am de facut cateva chestii cat mai curand:

 

1. Bujiile + releu - BERU

2. Discuri + placute de frana fata - ATE

3. Cauciucuri de iarna runflat - cand se apropie iarna

4. Folii pe geamuri, mai mult pentru protectia pielii pe timp de vara, ca in rest nu prea sunt incantat sa-mi reduc vizibilitatea mai ales ca vine toamna si iarna cu ale lor nopti lungi si zile inchise!

 

A

post-55199-0-34112800-1345236360_thumb.jpg

post-55199-0-69403100-1345236360_thumb.jpg

post-55199-0-08819400-1345236361_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salut ....

1. bujiile beru, releul doar pe original o sa gasesti...

2. placute recomand ate ceramice

3. sa nu faci greseala sa-ti iei runflat de iarna !!! sunt foarte pacatoase. sunt mult mai tari ca alea normale, iar propietatea anvelopei de iarna este faptul ca-i mai moale la temperaturi scazute si astfel are aderenta...... deci runflatu sa zicem ca va contrazice aceasta ipoteza. stiu multi care s-au plans de calitatea aderentei la anvelope de iarna runflat

4. sa-ti pui folie 20 % nu 5% .... ca io am avut 20 si era ok si pe masina cea noua i-am pus acum 5 % si nu vad NIMIC incepand de la apus :)) o sa-mi pun camera si pe asta

Link to comment
Share on other sites

Saluti! Merci RobyS de hinturi! Zici as nu pun runflaturi pt iarna? Si

in caz de pana? Ca loc pt rezerva nu e... Oricum ar fi mai ok non RunFlat ca sunt mai ieftine si am de unde alege. Ce mi ati recomanda? Pe jantele de 16, as putea pune ceva mai late, 225/55/R16, in loc de 205? Cu folia nu stiu ce sa zic. Astept cel putin pana la vara urmatoare. Vreau vizibilitate si siguranta inainte de toate. Trebuie sa vad la altcineva pe timp de noapte sau cand este innorat.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

in caz dde pana ar trebui sa ai o rezerva.... daca nu o ai, sigur ai compresorul si "laptele" respectiv....... kitul care inlocuieste rezerva

pentru pene minore este bun..... pentru alea cand gaura este imensa ... platforma.....darr care crezi ca-s sansele sau recurenta lor ?

 

io-ti recomand 205 cum scrie in carte ! pentru ca iarna e mai ok sa ai anvelopele mai inguste.

 

cu folie 5% vezi foarte bine daca e nor, dar noaptea cam deloc :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am LLumar de 7% pe spate si luneta si 74% pe laterale fata, dar sincer n-am observat nici o problema noaptea cu ele.

 

Din contra nu mai bat luminile lu' toti prin masina si oglinzi.

 

Am auzit pe multi ca se plang noaptea de folii, sincer nu-mi dau seama de ce, poate sunt folii de proasta calitate si reduce mult vizibilitatea dinauntru afara.

 

Eu is foarte multumit de LLumar, si le am cele mai inchise omologate.

 

PS: eu parchez cu spatele doar din oglinzile laterale + senzori ( m-am obisnuit fortat ca am umblat si cu masini mari, de marfa si tir-uri ), nu am observat nici o dificultate fata de cum era inainte sa am folia...

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Putini stiu cat ar trebui sa stie pentru a sti cat de putin stiu

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Cum este treaba cu DRL-ul la E90? cel putin la variantele non LCI? L-am tinut activ din iDrive o luna cred, dupa care l-am dezactivat tinand cont ca umblu mai mult timp prin oras si zic sa nu "obosesc" xenonurile! Cum stiti, la E90 pornesc atat light guide-urile cat si faza scurta, dar la o putere redusa! Am inteles ca la LCI-uri pornesc doar light guide-urile(angels), ceea ce mi s-ar parea mai ok. DIn cate stiu, la light guide-uri se folosesc LED-uri care au o durata de viata foarte ridicata(>50 000h). Momentan tin farurile pe Auto, fara DRL activ! As vedea-o folositoare in afara, cand trebuie sa ai pornita faza scurta, dar altfel nu prea! Voi cum preferati?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ziua in oras ce nevoie ai de faruri? Eu folosesc doar pozitia dimineata pana in ora 8:00 (led T10 68 smd-destul de puternic ,vizibil si ziua). DRL-ul la non LCI nu inseamna nimic. Trebuie codat cu NCS ca sa activezi de exemplu pe DRL becul de faza lunga aprins la intensitate mai redusa. Ce rost are sa aprinda xenonul cu DRL? In felul asta se consuma degeaba si mult mai repede se ard.
Link to comment
Share on other sites

Ziua in oras ce nevoie ai de faruri? Eu folosesc doar pozitia dimineata pana in ora 8:00 (led T10 68 smd-destul de puternic ,vizibil si ziua). DRL-ul la non LCI nu inseamna nimic. Trebuie codat cu NCS ca sa activezi de exemplu pe DRL becul de faza lunga aprins la intensitate mai redusa. Ce rost are sa aprinda xenonul cu DRL? In felul asta se consuma degeaba si mult mai repede se ard.

 

 

Cam de aceeasi parere sunt si eu! Mi s-ar fi parut OK ca pe DRL sa porneasca decat angel-urile!

Link to comment
Share on other sites

Cu folia deocamdata mai astept pana in vara anului viitor! Deocamdata folia nu mai este prioritara dpdv al eficientei in acest moment! Momentan am ceva chestii mai urgente plus ca va trebui sa iau si gumele de iarna! Urmeaza sa schimb bujiile si releul pe care le-am cumparat deja, dupa care tot luna asta, placute+discuri fata! Pe de alta parte sper sa rezolv si sapt aceasta cu anularea Power Reduction-ului! Maine merg la Banat pentru citirea modulelor, dupa care au zis ca trebuie sa ceara softul de la BMW si sa revin pt rescriere! Credeti ca trebuie updatate aproximativ toate modulele inainte sa se anuleze acest power red? Am vorbit deja de 4 ori cu cei de aici si imi tot zic ca exista riscuri sa se blocheze ceva module, etc!
Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa nu rescrie tot softul ca la ce specialisti in IT au dealerii BMW in Romania , te doare capul.

Nu stiu daca s-ar putea face chestia asta cu NCS sau DIS. Si eu am "power reduction" la E60 , de la 177 la 163cp.

Mai vb cu TudorMTS,el si-a facut de curand o operatiune d-asta la Brasov (210 lei l-a costat).

Sau daca vrei sa eviti BMW atunci vb cu Valymad din Buc care se ocupa cu codari. Dar mai mult ca sigur n-o sa stie cum se face si o sa te puna sa cauti pe net. Am cautat si eu dar n-am gasit ceva concret pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa nu rescrie tot softul ca la ce specialisti in IT au dealerii BMW in Romania , te doare capul.

Nu stiu daca s-ar putea face chestia asta cu NCS sau DIS. Si eu am "power reduction" la E60 , de la 177 la 163cp.

Mai vb cu TudorMTS,el si-a facut de curand o operatiune d-asta la Brasov (210 lei l-a costat).

Sau daca vrei sa eviti BMW atunci vb cu Valymad din Buc care se ocupa cu codari. Dar mai mult ca sigur n-o sa stie cum se face si o sa te puna sa cauti pe net. Am cautat si eu dar n-am gasit ceva concret pana acum.

 

Pai sper ca rescrie doar modulul specific pentru Power Reduction! Voiam sa stiu ca poate inainte sa rescrie acest modul specific, sa nu fie necesar un update si la alte module care poate au legatura cu primul. Nu stiu....este doar o parere personala!

Link to comment
Share on other sites

Intr-un final am reusit ieri sa-mi schimb placute+discuri+senzor, fata, ATE. Am o problema ca in iDrive nu se reseteaza placutele. Si inainte de a le schimba, de ceva vreme imi tot arata ca dupa 900Km trebuie sa schimb placutele pe fata, desi acestea erau in stare buna, doar discurile avand uzura destul de mare, acest fiind si motivul pentru care le-am schimbat pe toate! Imi aduc aminte ca in luna mai cand am schimbat pe spate, mi-a resetat si placutele pe fata, iar atunci imi arata ca mai am 1000Km, care dupa o luna(~) a inceput a-mi arata 900Km pana ieri cand le-am schimbat! In softul de diagnoza arata 100%, le-a resetat de vreo 3 ori, deci mi-a marit nr de schimburi la placutele pe fata, dar in iDrive imi arata tot cu galben si ca doar 1000Km mai pot merge cu ele. La inceput(inainte de schimbul de ieri) am crezut ca este problema de senzor si i-am dat pace. Dar vad ca problema persista. Stiu ca am mai incercat la inca un tip cu soft de diagnoza(foarte priceput si "dotat") si stiu ca la fel n-a reusit sa reseteze. Cred ca poate este o problema hard, tot pe la senzor.... Sapt viitoare voi merge la Banat pentru anulare Power Reduction si as vrea sa-i intreb si pe ei, doar sa nu fie ceva complicat si sa se apuce de treaba si pe la roti, sa lucreze n ore si sa-mi ceara dupa nu stiu cati bani, avand in vedere ce preturi au!
Link to comment
Share on other sites

Ai voie daca e geamul 100% transparent. Unele au 70 sau 75% transparenta din fabrica si daca pui cea mai deschisa folie il duci undeva la 54% (testat cu aparat).

 

nu mai e voie cu nici o folie pe fata, nu mai e valabila chestia cu maximum 24% opacitate

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.