Jump to content

My car


RaYn3

Recommended Posts

nu trebuie dat farul jos,se poate pe la roata,daca se desface aparatoarea. E un singur bec pt ambele inele de la angel.

 

 

Merci! Dar sti si ce model de bec este? Mai ai cumva vreunul pe care sa-l verfici ce scrie pe el? Din cate am vazut prin poze, pare a fi W5W, dar as vrea sa fiu sigur!

Link to comment
Share on other sites

Legat de role intinzatoare si curele....cam care ar fi piesele ce ar trebui schimbate in cadrul acestui subansamblu?

 

VIN: VG17259

 

LE.

 

role intinzatoare: 11287790447 si 11287790448

curea: 11287790450

alte piese??

 

Mai jos schema: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=11_3662&hg=11&fg=18

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

curea accesorii : 11 28 7 790 450

rola intinzator : 11 28 7 790 447

rola alternator : 11 28 7 790 448

curea compresor clima : 11 28 7 791 786

 

iti recomand sa cumperi curelele pe OEM. altfel o sa ai sunete neplacute la pornire/oprire (chiar daca sunt pe Contitech - firma care produce pe OEM).

rolele poti sa le iei pe INA.

Link to comment
Share on other sites

Pentru chestii mai "fine" sa zicem, prefer sa merg la ei chiar daca e mai scump! Oricum pentru diferential la un alt service mi-au cerut 450RON si Banat Car mi-au luat pentru asta 500RON, deci tot pe acolo, asa ca am preferat reprezentanta!

 

La putine actiuni au ramas mai scumpi (cu mult fata de altii). Daca pui piese originale pe masina, diferentele de pret nu mai sunta asa mari.

 

Eu am inlocuit antigelul si termostatul la ea. Ieseam tot pe acolo cu pretul (poate cu un mil maxim mai ieftin) insa nu m-am mai complicat. (am primit si un spalat in banii astia :) )

Link to comment
Share on other sites

curea accesorii : 11 28 7 790 450

rola intinzator : 11 28 7 790 447

rola alternator : 11 28 7 790 448

curea compresor clima : 11 28 7 791 786

 

iti recomand sa cumperi curelele pe OEM. altfel o sa ai sunete neplacute la pornire/oprire (chiar daca sunt pe Contitech - firma care produce pe OEM).

rolele poti sa le iei pe INA.

 

 

Merci RobyS! Fata de ce am considerat eu anterior, mai era cureaua de compresor clima!

 

La putine actiuni au ramas mai scumpi (cu mult fata de altii). Daca pui piese originale pe masina, diferentele de pret nu mai sunta asa mari.

 

Eu am inlocuit antigelul si termostatul la ea. Ieseam tot pe acolo cu pretul (poate cu un mil maxim mai ieftin) insa nu m-am mai complicat. (am primit si un spalat in banii astia :) )

 

De acord! Stiu ca pentru schimbarea uleiului din diferential, plus semeringul de etansare, la Pit-Stop mi-au zis ca ma costa 460RON si la Banat Car mi-au luat 500RON. Daca nu sunt diferente notabile de pret, atunci prefer Banat Car-ul! Uite ca eu am refuzat tot timpul spalatul! M-am cam grabit tot timpul cand am fost pe la ei ori era ud pe jos si n-avea rost!

Link to comment
Share on other sites

O spala destul de bine. Si diferit fata de spalatoriile din oras.

 

De exemplu eu o spalam si iarna. Nu mi-a inghetat niciodata frana de mana. La astia de fiecare data... Deci ma gandesc ca o spala si pe jos.

 

Apoi spala si motorul, capacul si alte cele. E bec motorul. Nu il spala de fiecare data ci doar daca e nevoie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare! Am observat de acum o luna si ceva ca atunci cand iau viraj maxim stanga pe loc, pocneste ceva si doar atunci cand e aproape de maxim! Nu pocneste tot timpul si nu chiar atat de tare tot timpul! Cel mai tare am auzit sa pocneasca prin ianuarie cand parcam intr-o seara! Alteori n-am auzit deloc! Sapt trecuta am observat ca iar pocneste, dar foarte incet! Suspensiile sunt OK ca mi le-au verificat cei de la Banat Car in ianuarie cand am fost pe la ei(60% cu 70%, dar nu mai stiu care pe fata si care pe spate)! Sa fie ceva bucsa sau brat? Pe dreapta nu face deloc! Oricum urmeaza sa merg pe la service sa-mi schimb consumabilele si o sa-i rog sa verifice si treaba asta!

 

Castrol recomanda :

 

http://img28.imageshack.us/img28/9435/43041192.jpg

 

Cu toate ca nu mai e de actualitate, MOTUL recomanda 5W40 fata de CASTROL cu 0W30!

 

BTW. Am luat ulei MOTUL 5W40 LL04 8100 X-Clean pentru schimbul ce va urma! Am gasit doar pareri de bine despre MOTUL desi prin DE fiind am cautat sa cumpar CASTROL Edge!

post-55199-0-19008100-1363166742_thumb.jpg

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Si eu am trecut pe Motul 5w40 LL04 si sunt foarte multumit de el,cu toate ca la inceput eram putin cam sceptic.Motul se face doar in Franta,deci este exclus sa fie contrafacut.

Cat despre zgomtul de care spui ca se aude pe partea stanga, eu tind sa cred ca ar fi din cauza flansei de la amortizor.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare!

Ieri am fost sa-mi spal masina la OMV, era destul de murdara si am spalat-o cu 2 fise sa-i pot da si ceruire! Dupa ce am scos-o de sub "dus" am vazut ca era apa pe scaunul din dreapta! La inceput am zis ca poate n-am inchis prea bine usa mai ales ca inainte sa dau drumu la apa, am deschis usa aia sa-mi las ceva in masina! Am verificat mai bine si am observat ca era uda zona dintre chederul de la usa si plafon, mai exact zona de sub manerul de sus! Aseara, evident ca s-a pornit o furtuna zdravana :( si dupa am plecat pana-n oras! La fel, erau stropi pe scaunul din dreapta si la fel zona de sus din zona manerului era uda! Am vazut ca inclusiv zona din plafon unde se intersecteaza cu parbrizul, pe partea dreapta, pana in dreptul oglinii din int, era umeda! M-m uitat pe plafon pe exterior si am vazut ca este o mica garnitura de-a lungul masinii, foarte subtire, iar in dreptul parbrizului, se intrerupe si este o gaura ce porneste pe marginea parbrizului pe sub o sipca de metal. Dar mai bine se vede cred ca in pozele atasate! Asadar, este ceva canal de scurgere apa pe sub acea sipca si se poate sa fie infundat? Ori s-a intamplat ceva! Ideea este ca ieri am insistat cu jetul mai mult pe zona de sus si initial am crezut ca am zburat bucata aia de cauciuc! As fi vrut sa astup cumva, dar cred ca totusi este un canal pe sub!

 

Mentionez ca n-am mai avut probleme pana acum cu treaba asta!

post-55199-0-56950700-1370083708_thumb.jpg

post-55199-0-86427100-1370083714_thumb.jpg

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Am pus apa in zona respectiva dar pe partea soferului si se scurge apa pe sub acea sipca si ajunge in coltul de sus de sub capota motorului, unde este acel gratar pentru apa. Deci este canal de scurgere si se pare ca i infundat cel de pe partea dreapta :(

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Legat de faptul ca-mi curge apa in masina, am fost azi la Banat Car sa--mi spuna ce ar putea fi si dupa ce au bagat-o la spalare, apa a inceput sa curga de sus pe scaunul din dreapta din zona de intersectare a plafonului cu parbrizul! Raspunsul lor a fost ca parbrizul nu este bine lipit, mai ales ca imi si suiera din zona aia la viteze mai mari de 100Km/h. Probabil a fost schimbat si n-a fost bine lipit! Ideea este ca trebuie neaparat sa-l lipesc, altfel o sa-mi tot intre apa! Costul de re-lipire la ei este de ~900RON! Mi se pare cam maricel de aceea va intreb daca-mi puteti recomanda alt loc in TM unde as putea face lucrul asta, dar la un pret mai rezonabil. In ultima instanta voi merge la ei, doar ca vreau sa mai intreb si in alte locuri, sa nu ma arunc cu capu-nainte!

Merci!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat mai atent pe proforma pe care am primit-o de la Banat Car si 500RON este doar manopera! Restul sunt diverse cleme, kit de lipire, etc! As vrea sa merg si altundeva, doar sa stie sa-l lipeasca bine, acum nu stiu daca-i chiar o operatiune foarte complicata! Am mai vorbit la o firma in TM(Trip.n) si mi-a zis ca operatiunea costa 150RON, deci!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Desi n-am mai intrat de ceva vreme pe acest topic, in urma cu ceva timp am fost la Banat Car pentru o verificare si mi-au spus ca sunt duse aparatorile de la amortizoarele spate si trebuiesc schimbate! Mi-au facut o proforma si pretul cu manopera(267RON) este de 600RON! Am cumparat vineri Kit-ul SACHS ce include acele doua tuburi de plastic plus doua mansoane de cauciuc, dar pe langa astea in proforma am vazut ca mai sunt niste piese aditionale(piulite, garnituri, etc), cate 4 la numar pentru fiecare parte! Intrebarea mea este daca se pot schimba doar aparatorile propriu-zise ori trebuie si acele patru piese aditionale, neputand fi reutilizate cele deja existente! Cei care au ati mai facut operatiunea asta, cum ati procedat! Din screenshot am cumparat deja piesa 3, fiind vorba de reperele 4, 5, 6 si 7 daca nu se pot refolosi! Merci!

post-55199-0-50262400-1377502630_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai asa ar fi ideal, dar voiam sa stiu daca se pot refolosi acele piese care sunt niste piulite, practic elemente prin care se fixeaza aparatorile propriu-zise! Cand am comandat kit-ul, m-am gandit ca sunt incluse toate piesele necesare inclusiv acestea! In cel mai rau caz le iau si pe cele ramase! merci! Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare! Desi vara a cam trecut, oricum fiind binevenite pentru verile ce vor urma, as dori sa-mi pun intr-un final folii pe geamuri! Nu prea sunt asa la curent cu ce transparenta/opacitate sa-mi montez! Oricum nu sunt vreun "mafiot de mafiot" si nici masina mea nu e vreo "mafie" :) asadar nu vreau sa fie complet negre a.i. sa nu mai vad nimic! In general pe ce combinatii ati mers cei care v-ati montat si in acelasi timp daca considerati ca aceasta este alegerea potrivita! Zic asta pentru geamurile de pe spate, inclusiv luneta! Pe geamurile de pe fata se poate pune pana la urma si daca da, care-i transparenta minima acceptata? Prin TM imi puteti recomanda vreun loc unde as putea sa-mi montez folii dar fara sa fiu nevoit sa dau fetele de usi jos! Presupun ca LLumar sunt cele mai OK! Merci! Edited by RaYn3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

20% daca nu vrei sa fie prea intunecata.

5% daca vrei sa fie foarte intunecata.

 

procentajul se refera la lumina care trece prin folie.

 

pe fata o sa-ti puna ei legala (aproape transparenta) de 75%

 

iti recomand si pe fata sa pui, chiar daca "nu se vede", dar te ajuta mult la pastrarea temperaturii in masina si nu te mai incinge soarele pe mana stanga atunci cand conduci.

 

iti recomand LLumar si nu Solar Zone chiar daca unii au ales pe ce-a de-a doua datorita pretului mai scazut si poate o sa ti-o recomande "ca asa au ei si ce au ei e cel mai bun".

 

nu stiu sa-ti recomand o firma din TM dar te sfatuiesc sa nu alegi pe incapabilii de la Motorkraft.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus llumar transparenta 5% pe spate (cam cele mai inchise) si 50% pe fata. Am avut la fel si pe e39 si sunt foarte multumit de ele. Masina nu se mai incinge atat de rau vara cand sta in soare, iar la drum nu ma bronzez ca tractoristii pe mana stanga pana la umar :p

 

Din ce stiu, pe fata maxim acceptat e 95% transparenta, adica cele mai deschise...insa pana acum n-am avut probleme cu politia.

 

Doar la RAR cand am fost cu e39 m-a pus sa le dau jos pe alea de pe fata (erau 50%) :)

Link to comment
Share on other sites

Merci baieti! Cred ca voi merge pe recomandarea lui RobyS! 5% mi se par prea inchise! Am mers ieri cu un taxi ce avea 5% si intr-adevar mi s-a parut prea intunecat desi era soare afara, ma gandesc ca la iarna pe o zi din aceea plumburie(ca sa nu mai spun noaptea) e cam "beznotela"! Trebuie sa caut o firma pana una alta, deci daca aveti recomandari in zona TM...feel free! :) Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

eu am avut pe fosta masina 20%.... la fel am gandit si eu ... sa nu fie neagra de tot si sa mai vad ceva prin ea. am regretat alegerea facuta. ii batea soarele in ochi la copil si-l deranja chiar daca era folie. era prea permisiva.

pe urmatoarea masina mi-am pus 5% pe spate si luneta si e foarte ok. chiar daca de afara nu se vede nimic, din interior se vede la fel ca prin aia de 20%. vad tot fara probleme.

pe fata am ales sa fie legal. (folie 83% + geamuri colorate de fabrica) - procentaj admis cu timbru de 75%.

 

PS : taxi cu care ai mers avea probabil 5% din piata....... nu se compara cu o folie llumar. prin aia nu vezi nimic.

iti recomand cosmeticsiscar. chiar daca-s putini mai scumpi ca restu - calitatea e pe masura. iti garantez ca vei fi multumit.

eu nu mi-am montat-o in TM.

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.