Jump to content

E46 - 318i MRX


Alynex

Recommended Posts

Din Februarie am intrat si eu un febra BMW-urilor cu acest E46 318 1.9 din februarie 1998.

 

Dupa cateva piese schimbate pe la motor am reusit sa iau un set de BBS RC 090 pe 17",apoi au urmat folii,si leduri la numar,momentan atat.

Idei si planuri sunt foarte multe, numai bani sa fie ca restu sunt.

 

Pun poze de cand am cumparato si starea ei actuala.

post-55451-0-61042200-1345507076_thumb.jpg

post-55451-0-46254800-1345507136_thumb.jpg

post-55451-0-55926200-1345507568_thumb.jpg

post-55451-0-70981500-1345507836_thumb.jpg

post-55451-0-62231000-1345507939_thumb.jpg

Edited by Alynex
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Frumoasa masina...si frumos si tunningul finutz...mai schimba semnalizarile alea galbene, infoliaza ce ai prin interior dar cu bun gust si ramai in tenta asta de masina clasica cu usoare modificari personale...nu fa din ea un papagal cum am vazut pe altii care au ajuns sa-si schimbe si stema de pe masina ca cica i-a placut mai mult o stema neagra cu un S pe ea decat aia de la BMW, ce poate fi mai frumos decat o elice pe un cer albastru, sa zici ca nu iti place si sa te pretinzi iubitor de BMW, leduri de toate culorile prin bord etc...iti spun asta pentru ca sper sa nu ajunga inca o masina foarte frumoasa si bine intretinuta o struto-camila :)!

Numai bine si sa ai grija de ea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru aprecieri si pentru critici!

 

Am tinut neaparat sa schimb semnalizarile cu unele portocalii, sunt mai bine evidentiate asa, si ofera un aer mai clasic zic eu, plus ca semnalele pe spate erau tot portocalii, si e mai comod sa schimbi semnalizari decat stopuri.Pe spate am distantiere de 1.5cm, iar proiectoarele sunt vopsite(oglinda)cu spray galben transparent.Nu este la nivelul celor de dincolo, spray-ul ce il folosesc ei nu se comercializeaza la noi, dar pentru inceput sunt multumit.Rotile au fost cumparate cu mult inainte ca rugina sa devina o problema majora, si da, este pe lista si o aripa noua, momentan sunt alte probleme de rezolvat.

 

Faza cu L0W B0SS, e o chestie de amuzament:D, dar ma bucur ca a-ti tratat-o asa.Iar de cauciucuri, nu sunt ele cine stie ce, dar sunt numai bune pe moment.

Planuri si ideii sunt multe dar la 19 ani nu am cine stie ce venit, si nu toti au parinti patroni, doctori sau procurori, ca sa ma scald in bani.

Toate se fac incet si cu buget minim.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru masina, imi pace foarte mult cum arata si ma bucur sa vad ca mai este cineva care apreciaza mai mult semnalizarile portocalii decat cele albe, +1 pentru asta. Intradevar, totul tine de gustul fiecaruia insa eu nu inteleg de ce majoritatea apreciaza albiciunile alea urate. Foarte frumoase RC-urile! :goodjob:

Spor la treaba in continuare, sa reusesti tot ceea ce iti propui.

Edited by Undercover
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Long time no post:D.

 

Pe 25 mai, masinuta a implinit 16 ani de cand a iesit pe portile fabricii si am sarbatorit cu un mic desert tematic:D.

 

Masina a primit discuri/placute/senzori uzura placute, toate Zimmerman.Discuri ventilate atat fata, cat si pe spate, deci si alte etriere pe spate, saboti frana de mana si accesorii de montaj Ate precum si lichid nou.Va urma sa curat si sa vopsesc etrierele argintii.

A urmat curatarea traseului de admisie pana la clapeta. Am desfacut toate plasticele si furtunasele, spalate si curatate inclusiv carcasa filtrului de aer, curatat valva de relantiu plus garnitura noua, curatat clapeta de acceleratie. Am ramas surprins cat de curat era debitmetrul, insa nici clapeta nu era foarte murdara. Doar putina mazga in jurul clapei, dar suficienta cat sa o intepeneasca si sa nu se deschida lin. Surprins si nu placut, am fost cand am vazut mizeria care ajunge pe peretii admisiei... plini de mazga neagra si lipicioasa.

Am trecut urmatoarea zi la curatarea gurilor de la clima, care erau imbracate intr-un strat generos de praf, dar dupa multe betisoare de urechi consumate si cateva ore, nu au mai avut pic de praf. Daca tot eram cu jumate de bord desfacut am zis sa desfac si panoul climei, ca mi se parea ca vad praf in senzor. Acelasi strat de praf ca dincolo, insa mult mai serios. Recomand aceasta operatiune oricarei persoane care tine la sanatatea celor din masina, motivul iti veti vedea mai jos in poze.

Urmatoarea zi a urmat schimbul de ulei, BMW Longlife 5w40 si filtru, filtrul de benzina, si bujii noi NGK Laser Platinum. Pe masina erau(cred) bujiile din fabrica, care arata consider eu, ok, pentru 206.000km.

 

In rest am revenit la arcurile de spate stock si amortizoare/flanse noi Bilstein B4 M-Tech/Sachs.

Pe fata vor fi montate arcuri HR race 29484, iar pe spate posibil FK daca imi place cum se comporta, daca nu tot stock pana le gasesc perechea la HR.

 

A urmat o mica pregatire pentru concediu: aspirare, curatare plastice interior cu 1Z Cockpit Premium, geamuri decontaminate cu IPA, dresing pe chedere de la W5; curatat compartiment roata de rezerva, apoi plasticele folosind Cockpit Premium, si aceiasi protectie W5 pe chedere cat si pe roata de rezerva; motorul a primit doar o curatare usoara de praf, fiind spalat acum ceva timp cu spuma clatire cu presiune, si protectie pentru plastice. A urmat igienizarea conductelor de clima cu un spray care se lasa in habitaclu pana la epuizare, pe clima setata pe recirculare. In trecut folosisem unul cu furtunas care se pulverizeaza in conducte, asa ca am zis sa incerc si modalitatea aceasta care mi se pare mai eficienta si care a lasat si un miros placut in interior asemanator cu pasta de ras de la Gillette(cu putin alcohol:D), apoi montat filtrul de polen nou, tot cu carbon activ.Din pacate exteriorul a primit doar o prespalare la spalatoria din cartier ca a venit ploaia si mi-a stricat planurile, asa ca va urma zilele astea.

 

La momentul postarii masina are 206.780 km, dupa un drum dus-intors la Arad. Este mult mai vie ca inainte, parca dupa 2000 de ture accelereaza mai puternic cu toate ca apas la fel pedala, iar ce este dupa e bucurie maxima, sunt foarte incantat si multumit de cum se misca acum.Inainte sa plec am resetat consumul, iar la final imi arata 5.5L/100KM, o cifra care nu mi-a aratat-o niciodata:)).

 

Atasez si cateva imagini:

O zi frumoasa!

http://s4.postimg.org/jz4r9zmp5/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/jnnax8695/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/5v8w1lfhl/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/4ir6zpi21/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/k5igd2vu1/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/trc0tdmzt/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/88vf6cjah/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/3lpd4kvxl/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/cw1h846nd/image.jpg

 

http://s4.postimg.org/popl81i95/image.jpg

Edited by Alynex
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Edit:Multumesc frumos vl69uli!Si eu sper la cat mai multi sa fie.Am sa pun niste poze dupa ce o spal si aplic un strat de ceara, insa nu-i nimic special, doar un E46 pe table:D.

 

Nici asa nu le ia pe toate, au mai ramas 4 pe afara, asta e:D!

Edited by Alynex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.