BMWClub: BMW M5 F10 2012 - BMWClub

Jump to content

  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW M5 F10 2012 prezentare Vali Porcisteanu

#61 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10046
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 14 December 2014 - 00:56

View PostALEX B100XHX, on 14 December 2014 - 00:24, said:

un exemplu personal. Gradul de periculozitate si-l stabileste fiecare sofer.

Cand te cauta moartea te gaseste :))) nici nu e nevoie de un M5 pt asta
0

#62 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 16 December 2014 - 20:57

View PostALEX B100XHX, on 13 December 2014 - 02:20, said:

In general nu exista riscuri daca sistemele sunt ON. Desigur exista niste limite, adica daca vezi ca e ud sau e mazga si tragi de volan si accelerzi, poti sa ai ghinionul ca o secunda sa ai tractiune buna (masina se lanseaza) si apoi s-o pierzi instant si sa te trezesti de-a latul. Mi s-a intamplat la sub 300cp dar nu aveam viteza mare si am scapat.

Despre AWD, intradevar poti sa-i dai mai tare in curbe dar cand pierzi aderenta, senzatia de necontrol este mai nasoala decat la RWD. Adica m-am speriat destul de tare.


Sunt niste inregistrari pe youtube, in care un M6 rupe aderenta si in tr 3 la peste 100km/h,pe carosabil umed. Mie chestia ac mi se pare deranjanta, parca nu m-as vedea conducand pe ploaie cu morcovul la fund,mai ales pe serpentine.
-2

#63 User is online   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2842
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 17 December 2014 - 07:07

iti iei Quattro sau, mai nou 4Matic :). E de inteles de ce in tari precum UK sau cele nordice predomina Quattro, pentru acest simplu motiv, vremea, altfel o bagi la garaj iarna si o scoti din nou cand e vremea ok sau mergi foarte atent.

This post has been edited by mik15: 17 December 2014 - 07:08

0

#64 User is offline   manolica1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1664
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male
  • Location:NY

Posted 17 December 2014 - 09:15

View Postionut_marius, on 16 December 2014 - 20:57, said:

Sunt niste inregistrari pe youtube, in care un M6 rupe aderenta si in tr 3 la peste 100km/h,pe carosabil umed. Mie chestia ac mi se pare deranjanta, parca nu m-as vedea conducand pe ploaie cu morcovul la fund,mai ales pe serpentine.


dar de ce as face asa ceva?
0

#65 User is offline   ALEX B100XHX 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 17-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2014 - 01:36

Pai nu trebuie sa fie ud pe jos ca sa patineze in 3-a. Mi s-a intamplat destul de des vara, cand asfaltul este incins, sa piarda aderenta intre 120 si 150 in a 3-a. Dar nu merg fara sisteme ON, iar masina nu face urat, se aprinde "luminita galbena" si atat 😊. Si sincer nu prea are de ce sa te deranjeze treaba asta pentru ca masina pierde aderenta pe uscat la peste 100 km/h doar atunci cand sari calu', adica de la 6000 rpm in sus. In rest poti sa mergi pe ploaie cat vrei ! Daca nu treci de 5000 rpm, este o masina perfect normala. Eu am condus si primavara si toamna si pe ploaie in fiecare zi si nu am avut surprize neplacute.
1

#66 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 561
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 18 December 2014 - 06:35

De curand a aparut pe youtube un review ptr M4 facut de Buhnici.
Eu cred ca acest model,contureaza mai bine imaginea sportivitatii de la Bmw.Nu spun ca un M5 nu mi-ar placea,dar parca detaliile sportive,linia,sunt mai bine definite in acest M4.

0

#67 User is offline   manolica1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1664
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male
  • Location:NY

Posted 18 December 2014 - 06:46

superb M4 ala, parca a aparut unul si la noi pe forum acum cateva zile, vad ca a disparut topicul, era superba masina :frantics:
0

#68 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 561
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 18 December 2014 - 07:06

Stiu ceva,dar de un seria 4..Nu am vazut pana acum un M4 pe forum...poate l-am ratat..Cred ca o sa deschid un topic separat ptr acest model.Chiar merita :)
0

#69 User is offline   manolica1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1664
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male
  • Location:NY

Posted 18 December 2014 - 07:10

View Postcristy7610, on 18 December 2014 - 07:06, said:

Stiu ceva,dar de un seria 4..Nu am vazut pana acum un M4 pe forum...poate l-am ratat..Cred ca o sa deschid un topic separat ptr acest model.Chiar merita :)


da, a fost acum cateva zile, dar era tarziu la mine si nu am apucat sa aprofundez subiectul, doar ceva carcotasi...
0

#70 User is offline   mikken 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2366
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Germany

Posted 18 December 2014 - 07:42

Urmatorul M5 se pare ca va fi disponibil si cu x-drive, deci va satisface toate dorintele...bani sa fie :)
1

#71 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 December 2014 - 07:57

De la E46 in sus mai greu o dai de gard,bine daca insisti de genul cum zice colegul blana pe serpentine e posibil sa reusesti.Am reusit pe viteza 3-a sa ma intorc cu un amarat de E30 de 150 cai,asa ca daca un M6 patineaza la 100km/h in viteza 3-a nu mi se pare ceva de speriat sau anormal DTC si ce mai are el pe acolo te scapa din majoritatea situatilor.
0

#72 User is offline   mikken 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2366
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Germany

Posted 18 December 2014 - 09:24

Corect Alex, nu e nimic de speriat. Si mie mi s-a intamplat pe autostrada la kickdown pe la 80km/h sa-mi clipeasca beculetul, dar masina statea perfect pe sosea.

Cand scoteam sistemele insa, doar asa pentru o joaca scurta, masina devenea destul de violenta si pierdea foarte usor aderenta.
0

#73 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 19 December 2014 - 19:37

View Postmikken, on 18 December 2014 - 09:24, said:

Corect Alex, nu e nimic de speriat. Si mie mi s-a intamplat pe autostrada la kickdown pe la 80km/h sa-mi clipeasca beculetul, dar masina statea perfect pe sosea.

Cand scoteam sistemele insa, doar asa pentru o joaca scurta, masina devenea destul de violenta si pierdea foarte usor aderenta.


Pana acum nu am condus rwd-uri f puternice,doar awd-uri si nu au existat pb. Pe mine ma intereseaza daca exista riscul sa fuga rau spatele intr-o curba atunci cand accelerez mai tare, mai ales pe ud.

View PostALEX B100XHX, on 18 December 2014 - 01:36, said:

Pai nu trebuie sa fie ud pe jos ca sa patineze in 3-a. Mi s-a intamplat destul de des vara, cand asfaltul este incins, sa piarda aderenta intre 120 si 150 in a 3-a. Dar nu merg fara sisteme ON, iar masina nu face urat, se aprinde "luminita galbena" si atat 😊. Si sincer nu prea are de ce sa te deranjeze treaba asta pentru ca masina pierde aderenta pe uscat la peste 100 km/h doar atunci cand sari calu', adica de la 6000 rpm in sus. In rest poti sa mergi pe ploaie cat vrei ! Daca nu treci de 5000 rpm, este o masina perfect normala. Eu am condus si primavara si toamna si pe ploaie in fiecare zi si nu am avut surprize neplacute.


Vb de vechiul model cu motor aspirat sau de noul bi-turbo ? Am vazut ca noul M6 in tr 3 are putin peste 4000rpm. Oricum multumesc pt pareri

https://www.youtube....h?v=-DAL9n4nrEg - se pare ca becul galben se aprinde si pe uscat in tr 3 :hyper:

This post has been edited by ionut_marius: 19 December 2014 - 19:41

0

#74 User is offline   Krebs 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11232
  • Joined: 10-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 December 2014 - 21:15

Eu mai merg ocazional cu un SL AMG cabrio de prin 2002(varianta cea mai puturoasa 55AMG 476cai) , la 150 la ora cand ii dai kickdown ii scartaie rotile, nu am intalnit situatii in care sa crezi ca nu ai controlul masinii, ce sa mai vorbim de o masina din 2014 cu toate sistemele...

This post has been edited by Krebs: 19 December 2014 - 21:17

0

#75 User is offline   catalin2090 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 214
  • Joined: 21-June 14

Posted 19 December 2014 - 21:31

View PostALEX B100XHX, on 13 December 2014 - 02:20, said:

In general nu exista riscuri daca sistemele sunt ON. Desigur exista niste limite, adica daca vezi ca e ud sau e mazga si tragi de volan si accelerzi, poti sa ai ghinionul ca o secunda sa ai tractiune buna (masina se lanseaza) si apoi s-o pierzi instant si sa te trezesti de-a latul. Mi s-a intamplat la sub 300cp dar nu aveam viteza mare si am scapat.


Si eu am patit la fel numai ca aveam DTC off, carosabil ud , pedala-n fund, viteza mica si m-am trezit de-a latul asta cu un 530d ! Daca aveam DTC on 100% nu se mai intampla, cum masina simte ca pierde aderenta cum iti taie gazul !
0

#76 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 17 January 2015 - 20:11

Ms mult pt sfaturi.
0

#77 User is offline   ALEX B100XHX 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 17-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 19 January 2015 - 23:15

Vb de vechiul model cu motor aspirat sau de noul bi-turbo ? Am vazut ca noul M6 in tr 3 are putin peste 4000rpm. Oricum multumesc pt pareri

https://www.youtube....h?v=-DAL9n4nrEg - se pare ca becul galben se aprinde si pe uscat in tr 3 :hyper:
[/quote]



Este M6 E63. Noul model, nu am idee...
0

#78 User is offline   tzucul 

  • Cu masina....
  • Group: Members
  • Posts: 1496
  • Joined: 11-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Germania

Posted 20 January 2015 - 09:52

View PostKrebs, on 19 December 2014 - 21:15, said:

Eu mai merg ocazional cu un SL AMG cabrio de prin 2002(varianta cea mai puturoasa 55AMG 476cai) , la 150 la ora cand ii dai kickdown ii scartaie rotile, nu am intalnit situatii in care sa crezi ca nu ai controlul masinii, ce sa mai vorbim de o masina din 2014 cu toate sistemele...


Hai sa nu exageram cu aia 150km/h....
0

#79 User is online   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2842
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 20 January 2015 - 09:57

mda, cam greu, SL are cutia in 5 trepte, la 150kmh esti in tr. a 5a ai cca 3k RPM, la kickdown nu coboara mai mult de tr. a 3a si RPM urca pe la 5k, apoi cutia de la Merc e super inceata, deci faza cu scartaitul rotilor e usor implauzibila, asta daca nu are gumele pe spate gume de sters si mai e si ud carosabilul, asta asa de dragul analizei :)
4

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro