BMWClub: Resetare acceleratie - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Resetare acceleratie

#1 User is offline   GOD*S3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 16-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Nimic

Posted 02 September 2012 - 22:27

Deci, daca aveti in general un stil de conducere calm, de-a lungul timpului acceleratiei va deveni din nou lipsit de vlaga si va fi nevoie din nou de o astfel de resetare. Se recomandă ca acest lucru să fie efectuat la fiecare 3-6 luni dacă simțiți nevoia ca masina dvs. sa fie iar "nervoasa".Iată pașii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli și ușor de urmat.

Iată pașii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli și ușor de urmat.

În primul rând, cu cheia scoasa din contact, stati în scaunul șoferului și apoi introduceți cheia.
Rotiți cheia în poziția "2". Poziția "2" este acea pozitie înainte aceleia in care se porneste motorul.
Așteptați 10 secunde și apoi reveniti cu cheia la poziția "0", care este poziția inițială.
După care așteptați din nou 10 secunde și apoi porniți motorul.
Acum ati resetat masina in privnta modului de răspuns al acceleratiei, masina va demara iarasi ca la inceput, dar cu timpul se va adapta la modul dvs, de conducere pe care il veti adapta dupa aceasta resetare.
0

#2 User is offline   Bmw32oCi 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 487
  • Joined: 12-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara
  • Interests:Learn about cars.

Posted 02 September 2012 - 22:30

Pe bune ? :)) chiar merg chestiile astea .. eu daca merg 1 luna mai mult local fara sa accelerez prea tare,cand ies in afara localitatilor si o calc raspunde perfect la acceleratie :)) fara sa resetez nimic.
Ai incercat sa faci tu ce ai scris mai sus,si ai vazut vreo schimbare ?
0

#3 User is offline   Krebs 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11234
  • Joined: 10-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 September 2012 - 22:36

cred ca este valabil la masinile cu cutie automata , nu la cele manuale
1

#4 Guest_Pole_*

  • Group: Guests

Posted 03 September 2012 - 12:23

eu nu stiu de unde apareti cu informatiile astea, adevarate bombe de tampenie. Se mai gaseste unu' mai sarac cu duhul, care chiar crede si isi pierde minute din viata facand ceva complet inutil.
3

#5 User is offline   Severus 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 950
  • Joined: 29-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Moon of Endor
  • Interests:Evolutia Civilizatiei Martiene

Posted 03 September 2012 - 17:33

 GOD*S3, on 02 September 2012 - 22:27, said:

În primul rând, cu cheia scoasa din contact, stati în scaunul șoferului și apoi introduceți cheia.
Rotiți cheia în poziția "2". Poziția "2" este acea pozitie înainte aceleia in care se porneste motorul.
Așteptați 10 secunde și apoi reveniti cu cheia la poziția "0", care este poziția inițială.
După care așteptați din nou 10 secunde și apoi porniți motorul.
Acum ati resetat masina in privnta modului de răspuns al acceleratiei,


Eu stiam ca daca se asteapta 5 secunde se aerisesc si franele,concomitent cu resetarea uleiului...
2

#6 User is offline   GOD*S3 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 16-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Nimic

Posted 03 September 2012 - 17:52

read this on e46 fanatics website titled THROTTLE ADAPTATION aimed at 1999 323i owners with m52u engine.
1.turn key to on position[not start] position,just before the starter turns over.
2.press accelerator pedal to the floor,with the key in the on position.
3.hold the pedal to the floor for 5 seconds,then turn back key to off position [dont remove key] then release accelerator pedal.
4.wait for 2 minutes for full alignment.
5.then drive off as normal. For those with M54 M54 MS43 lumps under the bonnet with throttle drive by wire ( electronic ) and not by a cable there is a reset than can be made that may improve throttle response. This is typically done if a customer complains after an a new EDK is installed - allthough it should be done as part of the procedure anyway).

Its easy and quick just 20 seconds thats all !!

1 Place key in ignition and turn to detent 1 and count for 10 seconds ( only postion 1 do not start the engine. )
2.Turn key back to 0 postion and count for another 10 seconds
3.Now turn the key all the way to detent 3 to start the engine

Thats it your throttle is now reset. this can help to improve the cars throttle response. this little trick is always worth a go if you feel the car is a little sluggish or has been bought off someone who has just gone to the shops n back in thier BM. In theroy the throttle should now adapt slightly to your driving style

This post has been edited by GOD*S3: 03 September 2012 - 17:53

0

#7 Guest_Pole_*

  • Group: Guests

Posted 03 September 2012 - 20:54

aaaaah, am inteles, e pe principiul total imbecil: "daca scrie in iengliezã si mai mult, scrie pe un forum din afara, clar e pe bune" :rolleyes: ...glorios

Surprinzator, insa eu am realizat ca exista cretini imbecili cam peste tot. :)
0

#8 User is offline   Sly 

  • primitiv
  • Group: Banned
  • Posts: 2750
  • Joined: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:hunedoara/cluj-napoca

Posted 03 September 2012 - 21:13

 severus_phantom, on 03 September 2012 - 17:33, said:

Eu stiam ca daca se asteapta 5 secunde se aerisesc si franele,concomitent cu resetarea uleiului...






total fals.se intareste suspensia si in unele cazuri la modelele de coupe din februarie 1999 posibil sa scada si consumul dar asta nu e demonstrata,fiind doar speculatii.


bine.trebuie tinuta cheia in contact cu 2 secunde mai mult in cazul asta.
0

#9 User is offline   andrewbenito 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 201
  • Joined: 17-June 10

Posted 03 September 2012 - 21:57

eu fac schema asta in fiecare dimineata de iarna. merge super! numai ca la altceva o folosesc :laugh:

auzi, dar ceva schema n-ai gasit ca sa-i sterg creieru, sa creada ca-i x-drive? :pardon:
mai e un topic pe forum tot referitor la tembelicismul asta cu resetarea acceleratiei.
0

#10 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Members
  • Posts: 2006
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 September 2012 - 22:05

placebo :roadrage:
0

#11 User is offline   Krebs 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11234
  • Joined: 10-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 September 2012 - 22:06

nu trebuie sa fiti rai mai


a mai fost pe forum treaba asta


0

#12 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5282
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 September 2012 - 07:06

well,aia e o procedura din TIS am testat de vreo cateva ori odata se simtea diferenta alta da nu asa ca am luat asta

http://www.sprintboostersales.com/
se simte ceva ,normal ca dupa ceva km te obisnuiesti,partea buna e ca poti sa te joci cu el pe acolo un pic :)
0

#13 Guest_Pole_*

  • Group: Guests

Posted 04 September 2012 - 08:20

 alex230ro, on 04 September 2012 - 07:06, said:

well,aia e o procedura din TIS am testat de vreo cateva ori odata se simtea diferenta alta da nu asa ca am luat asta

http://www.sprintboostersales.com/
se simte ceva ,normal ca dupa ceva km te obisnuiesti,partea buna e ca poti sa te joci cu el pe acolo un pic :)


lol, asa ceva :laugh:

Sprint Booster puts an end to your M6's poor performance once and for all.

sau

Sprint Booster puts an end to your 911-GT3's poor performance once and for all.

This post has been edited by Pole: 04 September 2012 - 08:21

1

#14 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5282
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 September 2012 - 08:22

:rolleyes:

aia nu o citisem,ma rog la mine face ce trebuie asta conteaza .
0

#15 User is offline   Rares_CJ 

  • FUN
  • Group: Banned
  • Posts: 2276
  • Joined: 18-September 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:www
  • Interests:15%

Posted 04 September 2012 - 08:26

 Pole, on 04 September 2012 - 08:20, said:

lol, asa ceva :laugh:

Sprint Booster puts an end to your M6's poor performance once and for all.

sau

Sprint Booster puts an end to your 911-GT3's poor performance once and for all.


asta nu ai vazut-o?

"Since 2000, PORSCHE has replaced responsive cable throttle systems with the cheaper electronic versions."

p.s. Since 2000, BMW has replaced responsive cable throttle systems with the cheaper electronic versions. Unfortunately, they've robbed your M6 of its performance.

Bai da` cum s-au inteles astia toti ca din anul 2000 sa anuleze sistemul de accelerare pe cablu cu unul electronic, mai ieftin.

This post has been edited by Rares_CJ: 04 September 2012 - 08:38

0

#16 Guest_Pole_*

  • Group: Guests

Posted 04 September 2012 - 08:30

ah, mi-a scapat :LMAO: iti dai seama ce troglodit a scris asa ceva ?
0

#17 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10126
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 04 September 2012 - 08:49

singura diferenta e cand merg la drum lung si masina primeste kickdown destul de des , la revenire in oras cam 200 km cutia schimba ceva mai sus si acceleratia e mai prompta , asta s-ar putea sa vina de la adaptatiile steptronic .
0

#18 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8048
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 04 September 2012 - 09:09

 Rares_CJ, on 04 September 2012 - 08:26, said:

Bai da` cum s-au inteles astia toti ca din anul 2000 sa anuleze sistemul de accelerare pe cablu cu unul electronic, mai ieftin.


Partea tare este ca sistemul electronic este mai scump decat cel cu cablu (hardware + software + diagnoza). De fapt, motivul este incompatibilitatea ECU/cablu si trebuiau sa transforme pozitia pedalei in informatie electrica.

Aia au luat lectii de la samsari cu unic proprietar, full de full, masina de duminica, racheta...

#19 User is offline   tttrix 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:ZALAU

Posted 29 December 2012 - 18:32

ce zice el e doar o setare a clapetei de acceleratie.e bine sa o faci cand o cureti in caz ca ai miscato.
1

#20 User is offline   bmwkey 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:pitesti
  • Interests:masini, femei, bere rece si fripturi!

Posted 06 January 2013 - 23:45

tttrix, ai dreptate.

intradevar la cutiile automate exista problema ca se invata sa fie mai lenese si trebuiesc cumva trezite la viata. dar asta cu acceleratia, n-am auzit-o pana acum :thumbsup:

legat de Sprint Booster-ul ala, aveti grija ca e posibil sa zapaciti pompa de inalte. am avut si eu, se simtea diferenta dar mai bine faci un soft complet si rezolvi problema. e mai safe ;)
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro