Jump to content

Resetare acceleratie


GOD*S3

Recommended Posts

Deci, daca aveti in general un stil de conducere calm, de-a lungul timpului acceleratiei va deveni din nou lipsit de vlaga si va fi nevoie din nou de o astfel de resetare. Se recomandĂŁ ca acest lucru sĂŁ fie efectuat la fiecare 3-6 luni dacĂŁ simĂžiĂži nevoia ca masina dvs. sa fie iar "nervoasa".IatĂŁ paÂşii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli Âşi uÂşor de urmat.

 

IatĂŁ paÂşii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli Âşi uÂşor de urmat.

 

Ăn primul rând, cu cheia scoasa din contact, stati ĂŽn scaunul Âşoferului Âşi apoi introduceĂži cheia.

RotiĂži cheia ĂŽn poziĂžia "2". PoziĂžia "2" este acea pozitie ĂŽnainte aceleia in care se porneste motorul.

AÂşteptaĂži 10 secunde Âşi apoi reveniti cu cheia la poziĂžia "0", care este poziĂžia iniĂžialĂŁ.

DupĂŁ care aÂşteptaĂži din nou 10 secunde Âşi apoi porniĂži motorul.

Acum ati resetat masina in privnta modului de rĂŁspuns al acceleratiei, masina va demara iarasi ca la inceput, dar cu timpul se va adapta la modul dvs, de conducere pe care il veti adapta dupa aceasta resetare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe bune ? :)) chiar merg chestiile astea .. eu daca merg 1 luna mai mult local fara sa accelerez prea tare,cand ies in afara localitatilor si o calc raspunde perfect la acceleratie :)) fara sa resetez nimic.

Ai incercat sa faci tu ce ai scris mai sus,si ai vazut vreo schimbare ?

Link to comment
Share on other sites

eu nu stiu de unde apareti cu informatiile astea, adevarate bombe de tampenie. Se mai gaseste unu' mai sarac cu duhul, care chiar crede si isi pierde minute din viata facand ceva complet inutil.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ăn primul rând, cu cheia scoasa din contact, stati ĂŽn scaunul Âşoferului Âşi apoi introduceĂži cheia.

RotiĂži cheia ĂŽn poziĂžia "2". PoziĂžia "2" este acea pozitie ĂŽnainte aceleia in care se porneste motorul.

AÂşteptaĂži 10 secunde Âşi apoi reveniti cu cheia la poziĂžia "0", care este poziĂžia iniĂžialĂŁ.

DupĂŁ care aÂşteptaĂži din nou 10 secunde Âşi apoi porniĂži motorul.

Acum ati resetat masina in privnta modului de rĂŁspuns al acceleratiei,

 

Eu stiam ca daca se asteapta 5 secunde se aerisesc si franele,concomitent cu resetarea uleiului...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

read this on e46 fanatics website titled THROTTLE ADAPTATION aimed at 1999 323i owners with m52u engine.

1.turn key to on position[not start] position,just before the starter turns over.

2.press accelerator pedal to the floor,with the key in the on position.

3.hold the pedal to the floor for 5 seconds,then turn back key to off position [dont remove key] then release accelerator pedal.

4.wait for 2 minutes for full alignment.

5.then drive off as normal. For those with M54 M54 MS43 lumps under the bonnet with throttle drive by wire ( electronic ) and not by a cable there is a reset than can be made that may improve throttle response. This is typically done if a customer complains after an a new EDK is installed - allthough it should be done as part of the procedure anyway).

 

Its easy and quick just 20 seconds thats all !!

 

1 Place key in ignition and turn to detent 1 and count for 10 seconds ( only postion 1 do not start the engine. )

2.Turn key back to 0 postion and count for another 10 seconds

3.Now turn the key all the way to detent 3 to start the engine

 

Thats it your throttle is now reset. this can help to improve the cars throttle response. this little trick is always worth a go if you feel the car is a little sluggish or has been bought off someone who has just gone to the shops n back in thier BM. In theroy the throttle should now adapt slightly to your driving style

Edited by GOD*S3
Link to comment
Share on other sites

aaaaah, am inteles, e pe principiul total imbecil: "daca scrie in iengliezã si mai mult, scrie pe un forum din afara, clar e pe bune" :rolleyes: ...glorios

 

Surprinzator, insa eu am realizat ca exista cretini imbecili cam peste tot. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca daca se asteapta 5 secunde se aerisesc si franele,concomitent cu resetarea uleiului...

 

 

 

 

 

total fals.se intareste suspensia si in unele cazuri la modelele de coupe din februarie 1999 posibil sa scada si consumul dar asta nu e demonstrata,fiind doar speculatii.

 

 

bine.trebuie tinuta cheia in contact cu 2 secunde mai mult in cazul asta.

Link to comment
Share on other sites

well,aia e o procedura din TIS am testat de vreo cateva ori odata se simtea diferenta alta da nu asa ca am luat asta

 

http://www.sprintboostersales.com/

se simte ceva ,normal ca dupa ceva km te obisnuiesti,partea buna e ca poti sa te joci cu el pe acolo un pic :)

 

lol, asa ceva :laugh:

 

Sprint Booster puts an end to your M6's poor performance once and for all.

 

sau

Sprint Booster puts an end to your 911-GT3's poor performance once and for all.

Edited by Pole
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

lol, asa ceva :laugh:

 

Sprint Booster puts an end to your M6's poor performance once and for all.

 

sau

Sprint Booster puts an end to your 911-GT3's poor performance once and for all.

asta nu ai vazut-o?

 

"Since 2000, PORSCHE has replaced responsive cable throttle systems with the cheaper electronic versions."

 

p.s. Since 2000, BMW has replaced responsive cable throttle systems with the cheaper electronic versions. Unfortunately, they've robbed your M6 of its performance.

 

Bai da` cum s-au inteles astia toti ca din anul 2000 sa anuleze sistemul de accelerare pe cablu cu unul electronic, mai ieftin.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Bai da` cum s-au inteles astia toti ca din anul 2000 sa anuleze sistemul de accelerare pe cablu cu unul electronic, mai ieftin.

 

Partea tare este ca sistemul electronic este mai scump decat cel cu cablu (hardware + software + diagnoza). De fapt, motivul este incompatibilitatea ECU/cablu si trebuiau sa transforme pozitia pedalei in informatie electrica.

 

Aia au luat lectii de la samsari cu unic proprietar, full de full, masina de duminica, racheta...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

tttrix, ai dreptate.

 

intradevar la cutiile automate exista problema ca se invata sa fie mai lenese si trebuiesc cumva trezite la viata. dar asta cu acceleratia, n-am auzit-o pana acum :thumbsup:

 

legat de Sprint Booster-ul ala, aveti grija ca e posibil sa zapaciti pompa de inalte. am avut si eu, se simtea diferenta dar mai bine faci un soft complet si rezolvi problema. e mai safe ;)

Link to comment
Share on other sites

Exista o resetare de genul asta, se poate face cu inpa si un cablu de diagnoza de 150 lei. Stergerea adaptarilor(despre aceasta resetare e vorba) produce efectul decris de el: raspuns mai prompt al acceleratiei, se schimba mersul motorului. E verificat de mine si va rog sa nu sariti cu idei preconcepute si prejudecati! Ii rog sa vorbeasca pe cei care stiu cu adevarat despre ce e vorba. Nu am incercat modul descris de el(nici nu am de gand sa o fac) insa e bine de stiut ca exista ceva de genul asta si chiar recomandat in momentul in care ai schimbat un senzor important(debitmetru, sonde lambda) sau injectoare etc. Succes
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Exista o resetare de genul asta, se poate face cu inpa si un cablu de diagnoza de 150 lei. Stergerea adaptarilor(despre aceasta resetare e vorba) produce efectul decris de el: raspuns mai prompt al acceleratiei, se schimba mersul motorului. E verificat de mine si va rog sa nu sariti cu idei preconcepute si prejudecati! Ii rog sa vorbeasca pe cei care stiu cu adevarat despre ce e vorba. Nu am incercat modul descris de el(nici nu am de gand sa o fac) insa e bine de stiut ca exista ceva de genul asta si chiar recomandat in momentul in care ai schimbat un senzor important(debitmetru, sonde lambda) sau injectoare etc. Succes

Asta am facut-o si eu tot cu INPA si asa este, se vede diferenta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Pole
la e60 trebuie concomitent cu cele 10 secunde cat tii acceleratia apasata, sa iti faci cruce cu limba-n cerul gurii, insa de la stanga la dreapta, foarte important.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.