Jump to content

Nu mai pot scoate cheia din contact


Recommended Posts

Speram sa ma puteti ajuta cu un sfat, astazi nu am mai putut scoate cheia din contact pentru ca nu mai vedea bordul cum ca masina ar fi in "P"arking, nici ledul de pe cutie din dreptul P-ului nu se mai aprindea, am fortat maneta si s-a aprins ledul si am putut scoate cheia insa foarte greu.Cand pun/ iau contactul cheia merge ff greu pe la mijlocul turei de pornire/oprire, butonul schimbatorului merge ff greu iar cand pun contactul complet chiar inainte de a o porni se aude un click sub schimbator. Cand incerc sa o pornesc nici asta nu reusesc pentru ca schimbatorul nu cred ca face contact si incearca sa porneasca ca si cum nu ar mai avea baterie, invarte odata si se opreste, daca tin schimbatorul impins spre bord reusesc sa o pornesc, si ca sa pot scoate cheia la fel trebuie sa imping ff tare in schimbator ca sa pot scoate cheia.

Poate ma ajutati cu un sfat sau vi s-a intamplat si voua, maine incerc sa o duc la AB dar nu cred ca or sa ma bage in seama fara programare.Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

poate nu te-ai prins, dar e vb de un E60 care nu cred ca are cheie clasica, ci una electronica...

 

in alta ordine de idei, probabil e vb de un contact imperfect si/sau un electromotoras care nu mai deblocheaza cheia avand acel contact imperfect la cutie (in pozitia P)

 

cu alte cuvinte, daca nu te-ai mai "jucat" cu de-astea, trebuie sa mergi la un service autorizat :pardon:

Link to comment
Share on other sites

nu neaparat, poate fi si cu cheie clasica, depinde de an.

 

In afara de asta, el spune ca merge cheia greu pe tura de pornire/oprire si din descriere, rezulta ca e vorba de o cheie clasica, tip diamant.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cheia este cea clasica, iar in legatura cu "jucatul" volanului nu cred ca e de acolo ca nu ramane blocat.Am fost azi la bmw filaret si din pacate nu au inginer pe diagnoza, ca e in concediu, insa a luat-o unu din mecanici sa uite la ea sub supravegherea mea insa nu a reusit sa ii faca nimic, ba mai nou am transmission fault cu rosu si masina nu mai vede P R N D in bord deloc, nu mai trage deloc, la 4k de ture am 20km/h adica se ambaleaza ff tare si nu trage, ceea ce ma duce cu gandul ca ar fi ceva electronic. Sper sa gasesc pe cineva competent in diagnoza sa nu aud ca vor sa schimb cutia complet. Multumesc pentru atentie

P.S masina e 2004

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.