Jump to content

BMW la rascruce de drumuri, atacat de toti


sandumrs

Recommended Posts

Pe toate forumurile pe care am intrat, marca BMW este lovita din toate partile si din toate pozitiile, de catre fani ai masinilor japoneze in principal dar si de alte origini, ba si de tradari ale propriilor fani.

Una din cauzele principale cu care din nefericire multi dintre noi suntem de acord este blestematul asta de Beangle, care si-a batut joc de traditia in design a marcii bavareze.

O alta cauza majora, poate fii si faptul ca interioarele BMW, au scazut calitativ, in vreme ce, spre exemplu la masinile japoneze au crescut uluitor.

Turbo, este o alta problema, BMW are nevoie de turbo din nefericire si ca sa exemplific, M5-ul asta nou trebuia sa fie ceva uluitor pe piata cum a fost vechiul model la data aparitiei, nu ceva un pic mai bine ca restu'(nu cred ca e de ajuns si aici ma refer la diferenta m5 fata de e55amg).

O alta cauza, sa fie si insuccesul din F1 din ultimele 2 sezoane???!!

Proiectul pentru un van, dupa mine ar fi o greseala, un van BMW.

BMW X3, este o masina oooooooorrrrrrriiiiiiiiiibbbbbbiiiillllllllaaaaaaaaa si complet rupta de realitate(parerea mea).

Curentul HONDA, patruns puternic in Romania, o data cu 2fast2fourious I si II.

Statisticile cu fiabilitatea, o alta problema.

 

Cred ca respectul pasionatilor de alte marci a scazut simtitor in ultimul timp, de altfel am multi prieteni care sunt fani bmw si privind ultimele modele sunt :blink: .

 

Care sa fie directia???

 

Eu sunt obtimist, sper ca ce va urma sa nu semene cu seria 7.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe toate forumurile pe care am intrat, marca BMW este lovita din toate partile si din toate pozitiile, de catre fani ai masinilor japoneze in principal dar si de alte origini, ba si de tradari ale propriilor fani.

Una din cauzele principale cu care din nefericire multi dintre noi suntem de acord este blestematul asta de Beangle, care si-a batut joc de traditia in design a marcii bavareze.

O alta cauza majora, poate fii si faptul ca interioarele BMW, au scazut calitativ, in vreme ce, spre exemplu la masinile japoneze au crescut uluitor.

Turbo, este o alta problema, BMW are nevoie de turbo din nefericire si ca sa exemplific, M5-ul asta nou trebuia sa fie ceva uluitor pe piata cum a fost vechiul model la data aparitiei, nu ceva un pic mai bine ca restu'(nu cred ca e de ajuns si aici ma refer la diferenta m5 fata de e55amg).

O alta cauza, sa fie si insuccesul din F1 din ultimele 2 sezoane???!!

Proiectul pentru un van, dupa mine ar fi o greseala, un van BMW.

BMW X3, este o masina oooooooorrrrrrriiiiiiiiiibbbbbbiiiillllllllaaaaaaaaa si complet rupta de realitate(parerea mea).

Curentul HONDA, patruns puternic in Romania, o data cu  2fast2fourious I si II.

Statisticile cu fiabilitatea, o alta problema.

 

Cred ca respectul pasionatilor de alte marci a scazut simtitor in ultimul timp, de altfel am multi prieteni care sunt fani bmw si privind ultimele modele sunt :) .

 

Care sa fie directia???

 

Eu sunt obtimist, sper ca ce va urma sa nu semene cu seria 7.

17544[/snapback]

 

 

Se poate sa fie lovita nu zic nu.Fiecare are parerea lui.Uneori si strugurii sunt acri :blink:

 

X3 oribil :) .Chiar oribila nu am auzit pe nimeni sa zica despre ea.Mie personal chiar imi place.

Seria 7 va suferi un facelift daca nu ma insel.Cat despre celelalte ce sa zic.Dupa Z4 intoarce toata lumea capul pe strada,seria 5 se pare ca este un succes,cat despre 3-ul nou vom vedea cum vor fi vanzarile.Nivelul de calitate se mentine destul de ridicat iar din punct de vedere al fiabilitatii problemele sunt mai mult de software decat probleme mecanice.

Directia este destul de buna.BMW este independent si a ajuns la un nivel al tehnologiei la care alti producatori nici nu viseaza.

Cat despre turbo asta este politica BMW-ului ca ne convine sau nu.

Iar despre cei care isi schimba parerea despre BMW in urma vizionarii filmului 2 fast 2 furious.....no comment.

Link to comment
Share on other sites

BAvaria sunt de acord cu tine in marea majoritate a cazurilor, mai putin in cazul lui X3, care este foarte urat si calitatea materialelor este destul de slaba in comparatie cu pretentile sale.

 

Sunt inrait cu BMW-ul, ma intriga ca se da un adevarat razboi anti BMW, se uita de traditie si de ceea ce reprezinta un BMW.

 

Seria 5, este o masina excelenta, dar daca nu are jante de 17' sau 18', mie mi se pare urata foc.

 

Vroiam sa fac o legatura intre ce simtim noi fanii bmw fata de noul curent de design si ceea ce simt amicii nostrii care prefera alte marci.

 

Problema cu Turbo, este de orgoliu cred la BMW, dar cine dintre noi ar fi dezamagit de un bmw seria 3, cu tractiune integrala si cu motor de 2l turbo cu foarte multe posibilitati de tuning si care sa pastreze caracteristicile directiei fenomenale bmw si sa se aplece asupra fenomenului WRC.

 

Visez de mult timp, un rival pentru evoVIII si impreza sti, adica un bmw cu posibilitati de tuning foarte mari la preturi accesibile care sa fuga tare.

Toata lumea compara impreza cu m3, doar datorita faptului ca ambele poarta titulatura de masini sport.Parerea mea este ca sunt doua concepte total diferite si ca sa ma explic:

-M3 este un grand turism versatil, cu performante extreme si confort cu titlu' de lux

-subaru este o masina sport extrema, totul la ea necesita o perioada de adaptare

Link to comment
Share on other sites

M-am urcat in ea, am privit-o cu atentie si tot nu-mi place, este o opinie personala.Calitatea unor plastice de la bord, este slaba pentru un bmw.

Dane iti respect parerea dar pentru mine arata ca naiba masina X3-ul asta.

 

Ce credeti?Poate BMW sa faca ceva asemanator cu conceptul impreza sau Evo VIII?Ceva cu 2l turbo+ intercoller+ 4*4 clasic fara electronica excesiva?Eu cred ca da.

Link to comment
Share on other sites

X3 este o masina oribila :)

cu tractiune integrala si cu motor de 2l turbo cu foarte multe posibilitati de tuning

motoarele aspirate au marele avantaj ca sunt mult mai fiabile si rezistente decat cele turbo. mai arata-mi un motor de chitzaitoare japoneza cu turbo sau nu de varsta la al meu si de kilometrii la al meu, si mai ales sa si mearga la fel de bine.

oricum si eu as vrea un compresor sau un turbo :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu (am mai spus-o aici pe forum) sunt dezamagit de design-ul exterior si interior al modelelor BMW actuale. Astept sa se termine odata cu "era Bangle" si sper sa urmeze modele care, poate, se vor potrivi mai mult cu gusturile mele. Pe de alta parte, sunt total multumit de politica BMW in ceea ce priveste motoarele. Dar, trebuie sa fiu realist si sa admit ca aceasta este partea subiectiva, care tine strict de preferintele mele personale, a realitatii.

 

Cumva surprinzator pentru mine, majoritatea prietenilor mei admira design-ul BMW-urilor actuale. Multi dintre ei nu au sau nu au avut BMW. Se pare (o impresie personala) ca gradul de acceptare a design-ului actual BMW este mai mare printre cei care nu au avut vreodata un BMW, decat printre clientii fideli ai marcii.

Care poate explica faptul aparent paradoxal ca, in ciuda opiniilor retinute, BMW are, in prezent, un succes comercial foarte bun. Cei care nu au avut BMW isi doresc unul, cei care au avut BMW isi iau, in general, tot un BMW. Sigur, mai sunt fani BMW care pleaca si la alte marci, degustati de design-ul modelelor actuale - dar, una peste alta, succesul comercial este de evident.

Iar pentru mine, faptul ca firma BMW merge bine nu poate decat sa ma bucure - desi sunt conservator. Sa nu uitam insa ca, de regula, o perioada de succes nu dureaza la infinit. Intr-o buna zi lucrurile nu vor mai fi atat de roze la BMW. Iar atunci firma va avea nevoie de fani mai mult decat oricand.

 

Curentul HONDA, patruns puternic in Romania, o data cu 2fast2fourious I si II.
Patrunde Honda, patrunde Subaru, mai sunt si alte firme in voga de care nu stiu, vor mai urma si altii. Lucrurile nu sunt inca ingijoratoare atat timp cat referinta sau criteriul de comparatie este BMW: "Honda mea este mai rapida decat un BMW serie 3". Problemele reale vor aparea cand BMW nu va mai fi luat deloc in calcul, ca referinta rezonabila pentru o comparatie. De exemplu, care om intreg la mine se lauda "Honda mea este mai rapida decat o Dacia"?!

 

mai arata-mi un motor de chitzaitoare japoneza cu turbo sau nu de varsta la al meu si de kilometrii la al meu, si mai ales sa si mearga la fel de bine.
Corect, desi aici cred ca mai este un catch. Probabil ca nici modelele BMW actuale nu vor mai ajunge vreodata la varsta si fiabilitatea matusalemica a E12-ului tau. Este lipsit de sens, pentru un fabricant auto, sa produca in prezent un model de masina cu o durata de viata de 20+ ani, in conditiile unei piete atat de mult orientata spre consum si a unei complexitati mecanice si electrice atat de mari. Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

si eu sunt, bineinteles un fan BMW. Din punctul meu de vedere sunt destul de aratoase si noile modele, mai ales seria 5. Dar trebuie sa recunosc faptul ca si mie imi plac mai mult modelele mai vechi, adica imi place mai mult E39 decat E60, mai mult E36 si E46 decat noul trei :) , si cred ca E38 e superb comparativ cu E65. Cel putin dpdv al design-ului. Motoarele , in schimb, avanseaza in continuare.

 

Normal ca parerea mea e subiectiva.

 

Iar despre 2fast2furious-sunt filme care mi-au placut, dar in nici un caz nu mi-au schimbat parerea despre BMW. Cred ca trebuie sa fii afon rau de tot sa te iei dupa filme pentru a-ti face o parere despre o marca sau alta :)

 

 

Eu voi avea mereu in sange celulele alea mici si rotunde cu alb si albastru :blink: ..... sunt dependent, ce sa fac :)

Link to comment
Share on other sites

Este lipsit de sens, pentru un fabricant auto, sa produca in prezent un model de masina cu o durata de viata de 20+ ani

din pacate aici ai foarte mare dreptate. si din pacate japonezii inca nu au ajuns la parerea asta. tin minte ca in 2004 daca nu ma insel a fost facuta o statistica referitoare la gradul de multumire al clientului fata de masina, dar fata de masina ca un tot adica service, piese, rata de cadere al pieselor, modul cum esti tratat de personalul firmei, etc. pe primul loc ....toyota yaris. locul 2..jaguar (dar aici este normal ca era facut studiul de catre englezi si sa fim seriosi ...cati oameni au jaguar?).

cer e ca bmw era undeva pe locul 8-9 parca iar mercedes mult mai jos. cred ca undeva pe parcursul evolutiei a intervenit o pierdere a calitatii in detrimentul cantitatii. din pacate oamenii astia nu mai sunt ca inainte, nu mai fac lucruri din pasiune, sunt in businessul asta doar pt bani.

cat despre design....aici totul e subiectiv, dupa cum vezi noi doi, trei ...uram x3, altii il plac f mult, noi zicem ca noua serie 7 arata ca un fund, dar vezi sute in bucuresti pe strazi in fiecare zii. asa ar fi trebuit sa arate un 7 pentru totdeauna...nu cred ca se poate mai bine :blink:

post-128-1110955884_thumb.jpg

post-128-1110955895_thumb.jpg

Edited by COObra
Link to comment
Share on other sites

chiar ieri vorbeam despre x3 si x5 cu un coleg de forum. nu pot sa spun decat ce imi inspira din exterior. nu am avut ocazia sa urc intr-unul. este o masina. mai buna sau mai putin buna, cu motorizare bmw... eu i-as fi zis X si atat. un brand diferit, pe care sa scrie undeva "powered by BMW".

 

cat despre designul noilor bmw...sunt niste masini frumoase, care iau ochii si au statut de masini "nu pentru oricine". dar nu prea mai au legatura cu BMW.

nu trebuie sa fim conservatori,dar sa distrugi aproape total o identitate bine conturata pentru a castiga un nou segment de piata, cu riscul de a-l pierde pe cel traditional, mi se pare a fi o atitudine usor lipsita de respect.

Link to comment
Share on other sites

dar sa distrugi aproape total o identitate bine conturata pentru a castiga un nou segment de piata, cu riscul de a-l pierde pe cel traditional, mi se pare a fi o atitudine usor lipsita de respect.
Daca analizam lucrurile strict pragmatic, BMW, ca firma, exista datorita masinilor pe care le vinde astazi.

 

Sa presupunem ca intreaga gama BMW ar fi proiectata exact dupa gustul lui "FiveThreeFive". Eu personal as fi super multumit, fara indoiala. Dar sa nu uitam ca "FiveThreeFive" este intr-o faza a vietii in care are cu totul alte prioritati finanicare in viitorul apropiat, cat de cat previzibil (2..3 ani), decat achizitionarea unui BMW nou. (m-am luat pe mine ca exemplu, dar stim cu totii ca sunt atat de multi altii ca mine).

Pe de alta parte, BMW are viitor pentru ca exista oameni ca "zixx" (din nou, un exemplu la intamplare) care fac eforturi si isi cumpara BMW-uri noi. Modele actuale, dupa care alde "FiveThreeFive" nu prea se da in vant si/sau stramba din nas.

 

Deci, succesul comercial dovedeste ca BMW a ales calea corecta, cu modelele actuale. OK, mie nu-mi plac. So what?! Sper doar ca atunci cand voi fi in postura de a-mi cumpara un BMW nou, modelele sa fie exact pe gustul meu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca analizam lucrurile strict pragmatic, BMW, ca firma, exista datorita masinilor pe care le vinde astazi.

 

Sa presupunem ca intreaga gama BMW ar fi proiectata exact dupa gustul lui "FiveThreeFive". Eu personal as fi super multumit, fara indoiala. Dar sa nu uitam ca "FiveThreeFive" este intr-o faza a vietii in care are cu totul alte prioritati finanicare in viitorul apropiat, cat de cat previzibil (2..3 ani), decat achizitionarea unui BMW nou. (m-am luat pe mine ca exemplu, dar stim cu totii ca sunt atat de multi altii ca mine).

Pe de alta parte, BMW are viitor pentru ca exista oameni ca "zixx" (din nou, un exemplu la intamplare) care fac eforturi si isi cumpara BMW-uri noi. Modele actuale, dupa care alde "FiveThreeFive" nu prea se da in vant si/sau stramba din nas.

 

Deci, succesul comercial dovedeste ca BMW a ales calea corecta, cu modelele actuale. OK, mie nu-mi plac. So what?! Sper doar ca atunci cand voi fi in postura de a-mi cumpara un BMW nou, modelele sa fie exact pe gustul meu :)

17568[/snapback]

 

 

 

:blink: este o discutie care poate continua la nesfarsit. rformulez. daca as putea, as lua un bmw nou. imi place cum arata (muiere, deh, se uita la design...), dar nu as simti ca iau neaparat un bmw, ci o masina frumoasa, cu linii mai dure decat peugeot 407 - sa zicem. (a, nu as lua serie 1, zic eu acum, de la inaltimea lipsei de fonduri :):

 

altfel, in mod sigur, daca as avea cu ce achizitiona un bmw nou (5,7...), as gasi ceva maruntis ca sa-l fac pe cel de acum cum era cand a iesit din fabrica. si pe-afara si pe dinauntru. i-as adauga doar piele, geamuri electrice si niste jante frumoase tare. in rest, nu as schimba nimic la el. :)

Link to comment
Share on other sites

ca sa ating subiectul design:

 

etse de ajuns sa vezi o bucatica din far la un bmw, ca sa spui ce model este. Asa ca Bangle asta a facut ceva. nu am prins prea multe lansari de modele noi de BMW. dar banuiesc ca traditia era ca atunci cand aparea BMW sa fie ceva agresiv, cu personalitate. Designul BMW-urilor de azi nu este agresiv, nu are personalitate.

 

p.s.: atiu uitat sa mentionati ca intre marcile cu succes din romania mai este si mazda 6, rx8, super masini, sa vedem cine o sa se mai uite la ele dupa 5 ani (sa se uite cu interes bineinteles)

 

cat despre motoare. cum poti spune ca noul motor m5 nu e ceva revolutionar? vedeti ca am facut eu un topic cu ce modificari au fost aduse. par example la aceeasi cilindree, dar cu 2 cilindri in plus au mai adus baietii 107 cai, si nu au bagat turbo si alte alea. nu sunt cunoascator in ale motoarelor dar cei 107 cp spun multe.au mai ridicat si turatia maxima din cate stiu.

 

dupa cum bine stiti (am citit si eu pe undeva) una e sa ridici turatia la un 2000cmc si alta e sa ridici tratia maxima la un 5000cmc

 

cred, dar nu sunt sigur ca BMW a vandut mai multe v12 decat a vandut vreo japoneza motoare de 2000 turbo. cert e ca la ora actuala BMW a vandut cele mai multe v12-uri

Link to comment
Share on other sites

De acord cu multi dintre voi, de ce sa schimbi un design consacrat pentru ceva nou, dar sunt curios cat vor tine vanzarile astea bune, imaginativa daca seria 3 nu o sa se vanda cum a facut-o precedenta, wwoooww.

 

Cred ca BMW e pe o cale gresita. cel putin in ochii nostrii, ai fanilor si ca sa exemplific acum 10 ani, orce BMW de care discutam, era laudat pentru felul in care arata si cum se misca. Acum sunt cam 2 tabere, una care iubeste BMW-ul asa cum e(subscriu) si unii care iubesc BMW-ul pentru motore, transmisii, istoria si sportivitatea care nu s-a pierdut in timp.

 

Cat despre turbo, eu cred ca BMW, ar trebui sa paseasca mai departe, adica imaginativa o serie 3 cu tractiune integrala bazata pe mecanica ajutata de electronica, nu de electronica ajutata de mecanica, cu un motor de 2l turbo de vreo 300Cp care prin simple modificari sa poata ajunge la puteri mult mai mari, scuturat serios de KG in plus prin carbon si aluminiu.E un vis de-al meu(Seria 3 are dimensiunea perfecta pentru a concura cu un EVO VIII sau o IMPREZA).Imaginativa daca BMW ar face asa ceva cati si-ar scoate palaria in fata unei asemenea masini si ce puternic amenintati s-ar simtii fanii masinilor japoneze.

 

BMW are tehnologia necesara sa faca aproape orice,dar pe cine mituim sa furam si noi un designer pe masura????!!!

Link to comment
Share on other sites

Pe toate forumurile pe care am intrat, marca BMW este lovita din toate partile si din toate pozitiile, de catre fani ai masinilor japoneze in principal dar si de alte origini, ba si de tradari ale propriilor fani.

17544[/snapback]

 

cainii latra, ursul merge... :blink: n-au decat sa latre.

Link to comment
Share on other sites

etse de ajuns sa vezi o bucatica din far la un bmw, ca sa spui ce model este.

 

 

hai, mai, cand vad "cozile" alea ca de ochi de cleopatra imi vine sa o iau la fuga! zau! poate vor sa dea impresia de curgere, ...dar nu la bmw :blink: dinamismul iese oricum in fata. si gata, mihnea, termin cu subiectul design

Link to comment
Share on other sites

Aveau masini japonezii, dar nu le cunosteam noi europenii prea bine.

 

Nu stiam ca jegosu asta de beangle a desenat Z8-ul, cum o fi reusit, cred ca era racit, superba masina.Cum ar arata masina asta cu V10-ul asta nou? :) :) :)

 

Am un respect deosebit pentru motorul V10 bmw de pe M5 si M6, dar ma asteptam totusi la mai mult din partea lor, totusi diferentele fata de E55AMG si RS6, nu sunt asa mari cum erau candva o data.

 

+ tragedie, Audi a pregatit ceva greu, Audi RS4, un motor v8 aspirat de 4.2l ce dezvolta 420cp(100cp/litru).Respect pentru aceasta performanta a celor de la Audi, se pare ca intradevar intra in lumea bunaa motoristilor. Noul M3, va avea tot un V8 aspirat de 415cp, tractiune spate, sper sa fie mai usor ca RS4, ca aftfel :blink: . Sunt calare pe noi oricum.

Link to comment
Share on other sites

Sunt calare pe noi oricum.
Eu mai degraba as spune ca, in prezent, mai toata lumea fierbe cu apa.

Altfel zis, exista unele inovatii si concepte diferentiatoare, intre firme, dar nimeni nu detine un avans tehnologic covarsitor asupra concurentei. BMW este in avangarda, dar, totusi, "within reach".

Comparativ cu 20 de ani in urma, tehnologiile de proiectare sunt cam acelasi, o mare parte din componente privind de la aceiasi furnizori (Bosch, etc.), exista o fluctuatie de personal mai mare - deci este de asteptat ca diferenta intre rezultate sa fie mai putin evidenta.

De exemplu, pe vremuri, Alpina lua masini BMW, efectua niste modificari relativ simple (dupa perceptele actuale) la carburatie, distributie, admisie si evacuare, iar rezultatul obtinut era spectaculos, in comparatie cu punctul de plecare. In prezent, nu mai exista retete magice, fara compromisuri serioase asupra fiabilitatii, consumului, poluarii, etc.

Globalizare? Uniformizare? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm,ce aveti cu BMW-urile noi?Intradevar nu mai sunt la fel de agresive dar daca ne uitam si la alte marci o sa vedem ca farurile prezente pe seria 5 au inspirat si alti producatori.Acuma toti incepem sa ne plangem ca una ca alta,sincer mie modele actuale imi plac(sau poate m-am obisnuit cu ele :blink: )
Link to comment
Share on other sites

BMW X3 ESTE SPLENDID, FRUMOS SI NEMAIPOMENIT !

Pt ca este masina mea :blink: (scuze de caps)

In alta ordine de idei x3 se vinde f bine cel putin in Constanta din ce mi-au zis baietii la bavaria au livrat cam 20 si mai sunt comandate inca 10. Pt orasul meu astea sunt f. multe.

 

In alta ordine de idei firma BMW este un "creator" adica o firma care conduce dezvoltarea tehnologica si are o structura organizationala bazata pe cunoastere. Asta inseamna ca produsele ei formeaza piata(cererea). Singura care mai face asa ceva in europa e MB. BMW nu fuge din urma cu preturi mici si garantii extinse sa ajunga alte firme si produse.

Iar la vanzari pe nivel mondial este una dintre putinele firme care are un puternic trend ascendent CONSTANT crescator.

 

In alta ordine de idei v-am zis ce masina super frumoasa si super buna e X3-ul meu? :) :) :)

 

Individul ala de la top gear a denumit seria 1 "crap" seria 5 "common" si seria 3 "average". Cand a testat Cayenne a facut numai comparatii cu x5 de genul "aici X5 era demult in noroi" , "aici X5 deja era blocat", "aici X5 asa si mai departe..." Cayenul l-a dus intr-un asa zis poligon de tancuri unde l-a bagat in nisip si pe vreo 2 pante pe x3 l-a dus intr-o mlastina l-a infipt intr-o balta si apoi au chemat un Land Rover sa il scoata. Nici macar ala nu a putut pt ca saraca masina era cu noroiul peste praguri. daca vrea cineva pot sa-i arat cum face un X3 stoc pe plaja de la Navodari pana la Mangalia.

 

In rest ce sa zic numai de bine pt acest specimen uman si sper sa se adevereasca zvonul ca BMW anglia va refuza sa-i mai dea masini la testat. Si cum se spune "nu mor caii cand vor cainii" asa ca BMW este no. 1 in continuare.

 

Sa-mi traiasca Cel Mai Frumos si Bun BMW ce posed eu X3 !!!!!!!!!!!

(sper sa-mi treceti cu vederea entuziasmul)

 

PS : daca cineva are inregistrata emisiunea in care kktul asta de jeremy isi bate joc de bijuteria mea sa-mi zica ca o vreau si eu.

Link to comment
Share on other sites

BMW X3 ESTE SPLENDID, FRUMOS SI NEMAIPOMENIT !

Pt ca este masina mea :) (scuze de caps)

In alta ordine de idei x3 se vinde f bine cel putin in Constanta din ce mi-au zis baietii la bavaria au livrat cam 20 si mai sunt comandate inca 10.  Pt orasul meu astea sunt f. multe.

 

In alta ordine de idei firma BMW este un "creator" adica o firma care conduce dezvoltarea tehnologica si are o structura organizationala bazata pe cunoastere.  Asta inseamna ca produsele ei formeaza piata(cererea).  Singura care mai face asa ceva in europa e MB.  BMW nu fuge din urma cu preturi mici si garantii extinse sa ajunga alte firme si produse. 

Iar la vanzari pe nivel mondial este una dintre putinele firme care are un puternic trend ascendent CONSTANT crescator.

 

In alta ordine de idei v-am zis ce masina super frumoasa si super buna e X3-ul meu? :)  :)  :)

 

Individul ala de la top gear a denumit seria 1 "crap"  seria 5 "common" si seria 3 "average". Cand a testat Cayenne a facut numai comparatii cu x5 de genul "aici X5 era demult in noroi" ,  "aici X5 deja era blocat", "aici X5 asa si mai departe..."  Cayenul l-a dus intr-un asa zis poligon de tancuri unde l-a bagat in nisip si pe vreo 2 pante pe x3 l-a dus intr-o mlastina l-a infipt intr-o balta si apoi au chemat un Land Rover sa il scoata.  Nici macar ala nu a putut pt ca saraca masina era cu noroiul peste praguri.  daca vrea cineva pot sa-i arat cum face un X3 stoc pe plaja de la Navodari pana la Mangalia.

 

In rest ce sa zic numai de bine pt acest specimen uman si sper sa se adevereasca zvonul ca BMW anglia va refuza sa-i mai dea masini la testat.  Si cum se spune "nu mor caii cand vor cainii" asa ca BMW este no. 1 in continuare.

 

Sa-mi traiasca Cel Mai Frumos si Bun BMW ce posed eu X3 !!!!!!!!!!!

(sper sa-mi treceti cu vederea entuziasmul) 

 

PS : daca cineva are inregistrata emisiunea in care kktul asta de jeremy isi bate joc de bijuteria mea sa-mi zica ca o vreau si eu.

17620[/snapback]

Pe undeva,ai dreptate nenea ala s-a luat si de Z4 :blink: deci se pare ca are ceva cu BMW-urile :) .Totusi trebuie sa recunoastem ca X3 nu are niste performante iesite din comun off road. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.