BMWClub: Piese schimb - originale sau nu - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Piese schimb - originale sau nu

Poll: Folositi numai piese originale BMW? (283 member(s) have cast votes)

Folositi numai piese originale BMW?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#121 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 February 2013 - 23:42

Dupa ce a trebuit sa dau jos fuzete ca sa demontez brate montate de mai putin de 2 ani, nu ma mai impresioneaza nimic.
Meyle alea sunt niste gunoaie.
0

#122 User is offline   furnica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 23-January 13
  • Gender:Male
  • Location:reminiscenta

Posted 11 February 2013 - 23:53

View PostCiupanezu, on 11 February 2013 - 23:42, said:


Meyle alea sunt niste gunoaie.


trebuie sa se vada undeva diferenta de pret :) probabil ca si lipsa testelor riguroase duce la un pret mai bun

meyle este un brand ieftin , n-are cum sa fie bun sau sa fie un produs cu traditie,un produs ce poate satisface pretentii
este doar un brand ce se poate incadra in mai multe buzunare, intr-un fel castiga toata lumea
0

#123 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 February 2013 - 15:00

Cel mai enervant este cand vezi fetze surprinse atunci cand le zici ca bucsele incredibile Meyle HD au joc, desi sunt montate de cateva luni.
Toata lumea vrea ieftin si bun.
Daca stai sa te gandesti, nu sunt firmele de vina ca ofera produse de proasta calitate.
De vina sunt oamenii care reprezinta cererea pentru astfel de piese. E normal sa existe si oferta daca exista cerere.
0

#124 User is offline   Laur R. 

  • Senior
  • Group: Banned
  • Posts: 949
  • Joined: 17-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Calarasi

Posted 12 February 2013 - 15:05

Pana la urma cat dai atata face. De obicei cand faci oferta unui om ii prezinti mai multe variante, insa uneori chiar daca ii recomanzi ceva mai bun, tot pe alea ieftine le alege.

Iar daca nu ii spui si variantele ieftine zice ca ai preturi mari. :)

This post has been edited by Laur R.: 12 February 2013 - 15:06

5

#125 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 February 2013 - 15:14

View PostLaur R., on 12 February 2013 - 15:05, said:

Iar daca nu ii spui si variantele ieftine zice ca ai preturi mari. :)

Te inseli, aici e vorba de o lege nescrisa in Romania.
Orice pret e mare, nici un pret nu e corect. Intotdeauna cineva e bulangiu, doar tu nu.
2

#126 User is offline   Piovra 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 857
  • Joined: 22-June 06
  • Location:Bucuresti

Posted 20 March 2013 - 05:17

View Postmalasorte, on 11 February 2013 - 17:47, said:

Ai ideea cat costa sa opresti o linie de turnare ca sa schimbi calitatea materiei prime?


Gresesti fundamental. Linia de productie este aceeasi, materia prima este aceeasi, dar exista controlul calitatii. Evident nicodata doua piese de pe aceeasi linie de productie nu vor fi identice, exista abateri si tolerante. Crezi ca doua piese de directie sau franare iesite de pe aceeasi linie de fabricatie sunt perfect identice? Nu au cum sa fie. BMW poate impune abateri mai mici pentru cele vandute cu sigla lor. Ce conteaza ca sunt subansamble de siguranta? Si ele au abateri. Daca piesa nu respecta abaterea impusa de BMW, ea poate respecta abaterea proprie impusa de firma producatoare, care este un pic mai mare. Nu este nimic penal in faptul ca piesele cu sigla BMW sunt mai calitative. Si nici nu isi da producatorul cu firma in cap.

Eu personal am constat ca piesele originale (OE = original equipment) sunt mai bune sau in cateva cazuri la fel cu OEM (original equipment manufacturer), si mult mai bune decat de la alti producatori. Rar mi s-a intamplat ca o piesa OE sa fie proasta. Exemplu: stergator parbriz, buson ulei. In schimb cu cele aftermarket, OEM sau nu.. cum ti-o fi norocul. La OEM factorul noroc e de mai mica importanta intr-adevar.

View Postmalasorte, on 11 February 2013 - 18:14, said:

Si ai 99 % sanse sa nimeresti o piesa buna . La fel si la OE poti nimeri exact unul neverificat si sa ai tu ghinionul de 0.1 % sa nimesti piesa defecta. Pentru asta exista garantia. Daca este produsul are la baza aceeasi linie de turnare si materiale ai 99 % sanse sa tina cat cea OE. Nici la cele oe nu sunt verificate tot lotul ci tot aleatoriu. Asta nu demonstreaza ca o piesa oe merita in plus 50 % doar pentru castigul celor de la bmw.
Probabil daca alegi oe ai sanse un pic mai mari sa nimeresti un produs mai verificat dar asta nu demostreaza ca doar discurile si placutele oe sunt bune restul nu. Ma bucur ca am stabilit ca se foloseste aceasi linie de productie asta e important.


Cu ce ai scris aici sunt perfect de acord, de multe ori nu merita platit adaosul BMW pentru piesa OE, tinand cont de plusul minor de calitate adus fata de piesa OEM. Este in medie un plus de calitate. Ca pretul creste cu alt raport decat creste calitatea, asta e altceva...

Totusi eu nu cred ca ai 99% sanse la OEM sa nimeresti o piesa la fel ca cea OE, cred ca sansele sunt ceva mai mici.. poate 85%? Ca sa arunc asa o cifra la intamplare.

This post has been edited by Piovra: 20 March 2013 - 05:24

1

#127 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 09 August 2013 - 10:20

Cumnatul meu lucreaza pentru o fabrica de componente auto in Italia. Au contracte cu multi furnizori de piese auto.

Lucreaza pentru BOSCH si au un anumit standard de respectat, practic firma BOSCH isi receptioneaza singura marfa direct de pe linia de productie si este verificata fiecare piesa "la sange" aceleasi piese sunt produse pentru LPR care face prin sondaj verificari si accepta loturile de piese livrate. Mai sunt o serie de piese care pleaca catre producatori cum ar fi starline, piese ce nu s-au incadrat in standardele BOSCH si care sunt cumparate dupa ce au primit refuz de livrare.

Cei de la BOSCH fac controale temenice si exista mari probleme si penalitati consistente daca nu se incadreaza in termenii de livrare si nu respecta specificatiile tehnice orice piesa care nu e in cote duce la refuzarea unui lot intreg. sau daca apare pe suprafata de lucru vre-o imperfectiune.

De obicei producatorii de renume externalizeaza productia pentru modelele mai vechi de masini si astfel un brat de Lemforder (spre exemplu)de E36 sau E46 cel mai probabil e produs intr-o unitate cu contract si nicidecum in unitatea proprie. Unitatile proprii sunt destinate pentru productia pieselor OEM.
0

#128 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 27 February 2016 - 11:12

Doar starline si lpr au ceva in comun,bosch face parte din alta categorie si foloseste alte materiale la fabricarea produselor.
Ca sa vezi ca nu iti vorbesc din povesti...

Attached File(s)


This post has been edited by GABIVVX1: 27 February 2016 - 11:13

0

#129 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1763
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 February 2016 - 13:45

@ GABIVVX1 ,@ ionatan/
Componentele /piesele Bosh , in special placutele de frana si sabotii sunt de cea mai proasta calitate, diferenta dintre Bosch si ATE e ca de la cer la pamant, an schimbat la mine placute si saboti Bosch pentru a face ITP-ul, am avut inainte ATE, am inlocuit pe spate si furtunele si etrierii si conducte + saboti Bosh + lichid de frana,, NU am reusit sa trec cu piesele noi marca BOSCH ,de testul franelor fata si spate, a trebuit sa le pun tot pe cele vechi si pe fata si pe spate, si m-am intors la ITP, (imi facusera revenire dupa remedierea problemei) , asa ca am trecut la limita cu cele vechi.
Parerea mea personala e sa NU cumparati piese aftermarket, ci doar originale. Pe blogul meu gasiti si poze cu componentele pe spate.http://bmw-roads.blo...nare-spate.html
Ce am am patit cu ele a fost ulterior datei de inlocuire a lor, nu am mai pus poze si cu placutele pe fata , pentru ca diferenta este doar ca scrie Bosch Made in Italy, mare minune sa nu fie made in Turkey
Nu
acelasi lucru l-am patit la o Skoda Fabia, pe spate am montat saboti Bosh, + oale Starline, franele au fost extrem de eficiente, deci nu pot generaliza ca produsele lor sunt bune sau rele,
e ceace am patit eu la ITP.


0

#130 User is offline   99buz 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 642
  • Joined: 29-October 12
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Posted 29 February 2016 - 13:06

Mai sti ca trebuie ceva timp si rulare ca sa se faca luciul si sa se formeze placuta/ferodoul dupa disc/tambur mai ales ca doar placutele /ferodourile au fost schimbate?Chiar si cand sunt toate noi trebuie rulate putin ca sa aibe eficienta maxima,asa ca daca vreti sa nergeti la itp nu schimbati placutele inainte cu 1 ora.Referitor la calitate ,credeti ca cele originale facute de ex de Textar au ceva praf sfintit fata de cele after ??

This post has been edited by 99buz: 29 February 2016 - 13:13

-1

#131 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1763
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 February 2016 - 14:04

99buz http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_images/master/user_popup.png Ma tem ca nu prea ai dreptate, daca ar fi sa-mi cumpar o masina noua, la fel trebuie sa ma tem ca frana ar putea sa nu fie eficienta pentru ca"trebuie ceva timp si rulare ca sa se faca luciul si sa se formeze placuta/ferodoul dupa disc/tambur" ? Ei bine nu e chiar asa, intreaba tu pe cine vrei care si-a luat masina noua ,ce impresie are despre frane, si nu acelasi lucru il poti spune despre acceasi masina la care se face primul schimb de placute/saboti , in al doilea caz aproape toti spun acelasi lucru: franele sunt elastice si dupa multi km se obisnuiesc cu franele. Nu la fel s-a intamplat la o Skoda fabia de 1.2 benzina an2006, astfel ca franele pe spate erau foarte eficiente, adica saboti Bosch si oale Starline, eu la BMW nu am avut acelasi noroc.

This post has been edited by cristianro: 29 February 2016 - 14:04

0

#132 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 29 February 2016 - 14:33

@cristianro,Bosch dezvolta si produce sisteme de franare.Sunt masini care au din fabrica ca echipare de original tot sistemul de franare Bosch (Fiat,Renault).
Sabotii sunt foarte buni si nu poti spune ca sunt produse proaste.Adevarat,placutele de frana nu pot fi comparate cu:Ate,Trw,Textar,Jurid,Brembo,Hella Pagid...dar fata de alte trompete sunt si ele destul de ok.
Racoarde de frana,etrieri,saboti frana,pistonase de frana,cablu frana mana,toate produse de bosch,sunt produse care merita toata atentia.
-1

#133 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1763
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 February 2016 - 14:53

Ma rog cum zici tu, atunci de ce acelasi produs de pilda sabotii pe spate, epiesa.ro cat si alte magazine online au acelasi produs(saboti spate) si la 130 de lei si la 560lei, crezi ca amandoua au aceeasi calitate?
0

#134 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 29 February 2016 - 16:07

Pentru ca exista 3 categorii de piese de schimb:OE,OEM,AM si fiecare produs are:calitatea lui,pretul lui,clientela lui.
Exista clienti care au X6 si isi cumpara placute fata LPR si exista clienti care au E36 si isi cumpara placute fata Ate. :wink:
Spre exemplu la saboti frana ai asa:
Premium Ate,Trw,Jurid,Textar,Brembo,Hella Pagid,Bosch.
Mediu Ferodo,Delphi,Sbs,Valeo.
Ieftin Lpr,Starline,Abe,Breck,Trusting,Mintex.
OE=piesa de schimb venita pe ralatia original,in ambalaj cu sigla producatorului autoturismului,si cu sigla producatorului autoturismului aplicata pe piesa.
OEM=piesa care echimpeaza masinile pe relatia original,dar comercializate in ambalajul producatorului piesei.
AM=restul de piese auto comercializate.
Niciodata o piesa AM nu o sa aiba calitatea si pretul unei piese OEM sau OE.
0

#135 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1763
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 February 2016 - 16:38

Daca Ate si Bosch fac parte din gama Premium ,de ce marea majoritate a posesorilor de.Bmw prefera ATE?

This post has been edited by cristianro: 29 February 2016 - 16:39

0

#136 User is online   ryoraul 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 961
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 29 February 2016 - 16:42

@GABIXXV1 Colegul cristianro s-a referit ca sabotii de frana sunt de la acelasi producator dar au preturi diferite. De exemplu:
saboti frana TRW 130 lei
saboti frana TRW 560 lei.
Oare cei la 130 lei sa fie OE si OEM?

This post has been edited by ryoraul: 29 February 2016 - 16:42

0

#137 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 29 February 2016 - 17:41

Nu exista nicaieri o asemenea diferenta pentru un produs identic.
Diferenta poate sa constea in urmatorul lucru,saboti echipati sau saboti simpli.
http://www.autosklep...we_kpl.%29.html
http://www.autosklep...we_kpl.%29.html
http://www.bmwclub.r...acute-de-frana/
1

#138 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1763
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 March 2016 - 07:17

In primele 2 linkuri postate am observat ca nu e specificat nicaieri ca e produs OE OEM AM sau PM(eu locuiesc in Romania) , ce am gasit si pe alte magazine online, este faptul ca produsele OE, (e specificat acest detaliu), in cazul sabotilor pe spate,pretul lor este cel mai mare, fara accesorii, si fara a fi pre-asamblate (normal pentru ca nu au accesorii), oare cine le produce? In legatura cu ultimul link, am observat ca multi dintre posesorii au probleme cu sistemul de franare, discuri ovale,oscilatii ale volanului(din alte cauze,mai ales din cauza neintretinerii la tinp) ,eu nu am aceste probleme deoarece eu consider ca directia si franele sunt cele mai importante, si da problema cu pasuirea placutelor/sabotilor deja o stiam. Multumesc pentru raspunsuri.r
0

#139 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 01 March 2016 - 09:48

Cristii,tu ti-ai luat piese starline si spui ca iti montezi pe masina numai piese de calitate superioara ? :laugh:
http://www.consumera...arket-Parts.htm
Piesa OE
https://www.ecstunin...et/34116761244/
Piesa OEM
https://www.ecstunin...4116761244~tex/
Confirmare comanda...

Attached File(s)


0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro