Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

Asa e , eu prefer 5000k pt look si pt ca imi place mai mult cum se imprastie lumina asta mai "rece" pe sosea (mai ales cand ploua)

 

4300k, lumina se vede mult mai intens, si uneori chiar nu ai nevoie de faza lunga....si mai ales ca eu NU am lupa morimoto, am faruri originale zkw pe e36.

cu morimoto se vede mult mai bine....

 

am facut comparatie e36-le meu zkw 4300k, si logan morimoto 6000k, se vedea mult mai intens la logan(imi dau seama cum se vedea daca avea 4300k)

o sa fac si eu poza la 4300k in seara asta sa vedeti cum se vede.

 

p.s eu am trecut de la 10.000k la 4300k, diferenta in cazul meu, este foarte mare...

Link to comment
Share on other sites

Baieti poate ma ajutati cu o idee. De cand am montat xenonul cu lupele morimoto cand pornesc faza scurta, se reseteaza bordul , se duc acele in jos, am patit zilele trecute sa mi se si blocheze bordul( turometrul statea pe 2200rot/min, vitezonmetrul 40km/h, masinuta si km din bord au disparut si semnalizarile nu functionau) a ramas asa pana cand l-am dat jos si l-am reinstalat atunci si-a revenit. Resetatul asta il face cand are chef, de obicei daca sta masina mai multe ore gen peste noapte. Am verificat bateria la recomandarea lui XXL si s-a dovedit a fi in stare buna, nu am idee ce poate fi, de cateva zile am observat ca si culoarea becurilor este spre mov, sunt de 6000k le-am montate de 1luna, cumparate de la userul Veyron1000cp. Am discutat si cu Veyron (om foarte sociabil si ok) si am fost la un electrician care nu a gasit nici o problema. Aveti vreo idee?

Scuzati-ma daca am scris prea mult, dar sunt cam stresat de treaba asta.

Edited by joky
Link to comment
Share on other sites

Ori kitul e de proasta calitate, ori conexiunile nu sunt facute bine.

 

 

Prima data codeaza optiunea de xenon si baga mufa pt faza scurta direct in balast (la e46 se potrivesc). Daca tot iti mai face, schimba kitul xenon. Cumpara Canbus Pro.

Link to comment
Share on other sites

kitul din spusele lui Veyron este cel care il vinde la toti si nu a mai avut asemena probleme, legaturile sunt facute ok, adica altfel nu merge, nu le pot lega altfel decat cum se cer mufele, daca ma intelegi, electricianul a zis ca totul e ok, binenteles cand am fost la electrician nu a facut figura cu bordul.

 

Deci sa bag prima data mufa in balast si dupa aia sa fac codarea, sau sa fac codarea si dupa sa bag mufa. Acum asa e conectat, mufa de la faza scurta intra in balast si din balast merge in becul xenon, cred ca sunt canbus pro nu imi apare eroare de bec ars in bord, doar daca deconectez balastul apare.

Edited by joky
Link to comment
Share on other sites

chiar daca ai cumparat un kit cu anulator eroare pe canbus, in cazul tau cred ca ar trebui sa iti codezi LCM-ul cu optiunea xenon activ... dupa parerea mea, comportamentul ceasurilor de bord se datoreaza tocmai magistralei de date Can pe care anulatorul de eroare incearca sa o pacaleasca sa nu mai aprinda martorul de bec ars...

 

daca faci codarea, LCM-ul se multumeste cu valoarea pe care o gaseste pe retea, face doar "cold-chek-ul" si apoi "tace"

Link to comment
Share on other sites

chiar daca ai cumparat un kit cu anulator eroare pe canbus, in cazul tau cred ca ar trebui sa iti codezi LCM-ul cu optiunea xenon activ... dupa parerea mea, comportamentul ceasurilor de bord se datoreaza tocmai magistralei de date Can pe care anulatorul de eroare incearca sa o pacaleasca sa nu mai aprinda martorul de bec ars...

 

daca faci codarea, LCM-ul se multumeste cu valoarea pe care o gaseste pe retea, face doar "cold-chek-ul" si apoi "tace"

Multumesc, am sa incerc.

Link to comment
Share on other sites

Joky,daca rezolvi cumva problema sa i-mi spui si mie,problema asta o intampin si eu,numai ca la mine se reseteaza bordul dupa care ramane martorul de la centura de siguranta aprins,si asta nu totdeauna, doar cand o apuca. Edited by goainabv
Link to comment
Share on other sites

Joky,daca rezolvi cumva problema sa i-mi spui si mie,problema asta o intampin si eu,numai ca la mine se reseteaza bordul dupa care ramane martorul de la centura de siguranta aprins,si asta nu totdeauna, doar cand o apuca.

Am sa te anunt, dar in Zalaul asta al meu nu stiu pe nimeni care sa se priceapa sa faca codari(am fost la toti electricienii, numai sa stinga becuri stiu si sa manareasca km). Vreau sa imi cumpar o interfata si ceva soft care sa faca asta si sa imi fac singur, dar nu stiu de ce am nevoie, poate ma ajuta vreun coleg ce interfata si ce soft sa imi achizitionez. Asta e buna de ceva? (http://www.okazii.ro/diagnoza-auto/interfata-diagnoza/interfata-diagnoza-auto-bmw-scanner-1-4-tester-da-km-inapoi-codeaza-are-multe-functii-garantie-6-luni-a149510852), imi cer scuze pt. ca nu sunt in subiectul topicului.

Edited by joky
Link to comment
Share on other sites

Kenbobo, bine zici, bine ar fi amandoua, daca vrei sa faci treaba buna. Dar revenind la problema lui Joki, probabil se poate rezolva prin codarea LCM-ului cu optiunea xenon, se poate face foarte usor in BMW Scanner 1.4, dureaza 2 min. Joki poate ne intalnim si incercam sa rezolvam problema. Edited by Vlad320
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.