Jump to content

Fara DPF si Catalizator,mai e masina Euro 4 ?


Recommended Posts

la o saptamana dupa ce mi-am adus masina (de la semnatura) din Germania ,am avut niste probleme cu ea si m-am hotarat sa fac miscarea asta radicala.Adica Filtru de particule eliminat si fizic si din soft ,catalizatorul golit de orice continut !

-rezultatul este ca masina trage f f bine dar da fum , mult fum ,nu doar in ture,ci si la relanti

intrebarea mea era ce se intampla la RAR cand o sa merg sa-i fac Cartea de Identitate ? mai iese Euro 4 ? Masina normal era euro 4 cu filtru de particule si taxa de 1500 de euro.Daca ar fi doar euro 4 fara DPF,taxa creste cu 25% adica se ridica la 2000 de euro.Dar macar mai iese eur 4 ?

A mai trecut cineva prin asa ceva ?

Edited by Calin SL
Link to comment
Share on other sites

la o saptamana dupa ce mi-am adus masina (de la semnatura) din Germania ,am avut niste probleme cu ea si m-am hotarat sa fac miscarea asta radicala.Adica Filtru de particule eliminat si fizic si din soft ,catalizatorul golit de orice continut !

-rezultatul este ca masina trage f f bine dar da fum , mult fum ,nu doar in ture,ci si la relanti

intrebarea mea era ce se intampla la RAR cand o sa merg sa-i fac Cartea de Identitate ? mai iese Euro 4 ? Masina normal era euro 4 cu filtru de particule si taxa de 1500 de euro.Daca ar fi doar euro 4 fara DPF,taxa creste cu 25% adica se ridica la 2000 de euro.Dar macar mai iese eur 4 ?

A mai trecut cineva prin asa ceva ?

Fara alea nu cred ca mai iese euro 4 , , mai bine rezolvi cu baietii de la rar..daca o sa fie Banciu la munca parca il aud cum o sa iti zica : Hai baga gunoiul,muta gunoiul :LMAO: :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

Fara alea nu cred ca mai iese euro 4 , , mai bine rezolvi cu baietii de la rar..daca o sa fie Banciu la munca parca il aud cum o sa iti zica : Hai baga gunoiul,muta gunoiul :LMAO: :LMAO:

cu umflatu' ala corupt am mai avut odata o discutie foarte neprincipiala,au trebuit sa vina paznicii de la poarta sa ma scoata afara cu forta :frantics: ...

Ontopic

mai asteptam si alte pareri !

Link to comment
Share on other sites

treaba e foarte simpla. rar-ul nostru socoteste normele de poluare, dupa tipul motorului. Masina o sa iasa 100% euro4. Problema ta e alta, cand ii faci rar-ul, ii face si itp-ul. Fara catalizator si dpf, nu o sa iasa normele corespunzatoare de noxe pt euro4. Deci tot esti in belea.
Link to comment
Share on other sites

treaba e foarte simpla. rar-ul nostru socoteste normele de poluare, dupa tipul motorului. Masina o sa iasa 100% euro4. Problema ta e alta, cand ii faci rar-ul, ii face si itp-ul. Fara catalizator si dpf, nu o sa iasa normele corespunzatoare pt euro4. Deci tot esti in belea.

...mi se pare de bun simt cum ai pus problema.Cam la asa ceva ma gandeam si eu :good:.

 

Deci tot esti in belea.

Bine ca suntem in Romania.O sa bag mana in "jeb", cum se spune in Ardeal

Link to comment
Share on other sites

la o saptamana dupa ce mi-am adus masina (de la semnatura) din Germania ,am avut niste probleme cu ea si m-am hotarat sa fac miscarea asta radicala.Adica Filtru de particule eliminat si fizic si din soft ,catalizatorul golit de orice continut !

-rezultatul este ca masina trage f f bine dar da fum , mult fum ,nu doar in ture,ci si la relanti

intrebarea mea era ce se intampla la RAR cand o sa merg sa-i fac Cartea de Identitate ? mai iese Euro 4 ? Masina normal era euro 4 cu filtru de particule si taxa de 1500 de euro.Daca ar fi doar euro 4 fara DPF,taxa creste cu 25% adica se ridica la 2000 de euro.Dar macar mai iese eur 4 ?

A mai trecut cineva prin asa ceva ?

 

Caline , am fost si am intrebat si eu, dupa ce am vorbit cu tine si mi-ai spus ce s-a intamplat, si ziceau baietii ca masina iese euro 4 dar s-ar putea sa nu treci RAR-ul(ITP) din cauza fumului, depinde daca se poate face la voi la RAR ceva..

si culmea, am vorbit cu tine si acum 2 zile am patit exact acelasi lucru , ca si tine... Trebuie dat jos si la mine, dar catalizatorul il las la locu lui, doar filtru il dau jos..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

La ITP, la diesel, eu stiu ca masoara doar opacitatea, deci daca zici ca masina da cu fum si e si Euro4 in acte (trebuie sa fie opacitatea < 1.5, si daca e fum vizibil n-o sa-ti iasa in veci) nu vei trece ITP-ul pe bune.

Deci problema ta n-ar fi ca nu mai ai DPF-ul pe masina, ci ca masina scoate mai mult fum decat ar trebui (probabil de-aia ti s-a si dus DPF-ul?), din descrierea ta.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

n-am unde sa caut, e suficient RARul :p

 

si crede-ma ca stiu despre ce vorbesc... daca nu ai trecut in documente ca ai sistem catalitic cu DPF, nu vei primi in veci euro4

 

poate daca ai vehicul electric ori hybrid :D

 

Pai in acte il are trecut DPF-ul, masina este 2006 din cate stiu.. Deci primeste euro4..

Link to comment
Share on other sites

eu deja le-am scos pe ambele,la mine e tzeava....trage grav masina,dar afuma pe masura .Noroc ca e albastru-inchis bara spate :blush:

edit

...si dupa ce o sa trec de RAR o sa merg cu ea la colegul George sa-i mai dea si niste extra-cai.Daca tot afuma,macar sa stim o treaba !

Edited by Calin SL
Link to comment
Share on other sites

eu deja le-am scos pe ambele,la mine e tzeava....trage grav masina,dar afuma pe masura .Noroc ca e albastru-inchis bara spate :blush:

edit

...si dupa ce o sa trec de RAR o sa merg cu ea la colegul George sa-i mai dea si niste extra-cai.Daca tot afuma,macar sa stim o treaba !

 

Adica ai pus downpipe? Ce inseamna "afuma pe masura"? Da un jet la kickdown si gata, sau scoate fum constant, ca o raba?

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul merge in parametri, te incadrezi la nivelul de noxe/opacitate de la Euro4 chiar si fara catalizator si DPF.

Dar cum tu spui ca scoate fum si la relanti, pare ca motorul nu prea e 'kosher', deci parerea mea e ca nu o sa iei ITP-ul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

scoate constant fum vizibil chiar si daca sta 20 de min pe loc la 700-800 rpm.Daca o calci tare de tot, cat e pe turbina,se face noapte in spate :hmm:

 

Dar cum tu spui ca scoate fum si la relanti, pare ca motorul nu prea e 'kosher'

inca nu i-am schimbat uleiul.Am vazut ca are nivel bun si am zis sa mai trag de el.Cu toate ca e negru.Poate daca-i schimb uleiul ,nu o swa mai dea asa fum la relanti.

Link to comment
Share on other sites

 

Se va uita inginerul de acolo dupa DPF.

La mine, la ambele E60 s-a uitat daca exista, fizic, filtrul.

exista o carcasa goala cu o sudura de cativa zeci de cm pe ea :thumbsup:

 

Fa-i un schimb de ulei si filtre si poate n-o mai scoate fum.

App, ca sunet e acelasi sau "urla" mai tare,adica e mai zgomotoasa?

doar uleiul si filtrul de ulei mi-a ramas de schimbat.E putin mai galagioasa,sa nu uitam ca toba finala e la locul ei.Oricum,mie mi se pare ca motorul asta are mai mult zgomot de benzinar decat de dieselar

 

Nu treci nici RAR-ul (pe bune).

dau 100 de euro si gata.Ce zici ?

Link to comment
Share on other sites

Am specificat ca nu il iei pe bune, legal. :)

Daca ai carcasa filtrului ramasa pe masina ar trebui sa fie Ok. Acum nu stiu cum sta treaba cu sudura aia.

 

Oricum,mie mi se pare ca motorul asta are mai mult zgomot de benzinar decat de dieselar

De exemplu, motorul la 320d (E46) se aude mult dar mult mai tare fata de cel de 2.5 de la E60.

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.