Jump to content

X5 3.0sd lant rupt la 92000km


ChrisH

Recommended Posts

Orice lant sau curea se poate rupe, din foarte multe cauze, la BMW, VW, AUDI, RENAULT, FORD MERCEDES etc...etc..etc..

Poate cineva sa-mi zica si mie un tip de motor cu distributie pe lant sau curea si sa nu fi avut niciodata probleme la marca respectiva? raspund tot eu...NU! La unele modele de la BMW au fost ei mai cu coarne si au incercat sa reduca zgomotul motorului prin reducerea frecarii lantului, reducerea dimensiunii, a greutati sau prin cresterea presiunii intinzatoarelor de la lant, aici au gresit ei mult!!! au incercat sa faca un bine dar au facut mai mult rau.

Dar sincer la un audi de exemplu model mai nou hai sa zicem 2009, 2010 cam cat credeti ca costa schimbatul unei curele de distributie, intinzatoare, pompa apa, fara de care nu da nimeni garantie urmatorii 60000km sau 80000km (depinde), spun eu fara 500€ minim nu face nimeni nimic. Atunci daca iei un calcul usor pana in 200000km schimbi de min 3 ori nu? obligatoriu conform reviziilor si asa se poate rupe in orice moment... Deci cam tot acolo este daca ai lant sau curea la distributie sau nush ce motor, chiar si la un tractor care are pinioane poate crapa motorul :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

materiale de rahat, teste la misto, politica de service la care se adauga si o multitutine de oameni care s au imbogatit in ultimi 20 de ani si care cumpara sigle duc la astfel de probleme. Merge si asa ... bmw se vinde in draci normal ca ii doare in spate ca se rup lanturi, motoare si cutii. Exista fani care le iarta orice pentru ca ei iubesc bmw si alti care cumpara un brand.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, si inginerii astia de la BMW trebuie sa inventeze ceva nu? ca doar nu or face acelasi motor la toate masinile, vine unu cu lanturi mai subtiri si zice; Eu mare inginer la BMW am proiectat alt tip de lant care reduce zgomotul motorului de la 70db la 60db uau mare inventie!!! si daca pana la urma fac mai mult zgomot dupa 5000km din cauza uzurii rapide, poate chiar la ruperea nu?

 

De exemplu la Ford, are un lant care angreneaza doar pompa de injectie, in schimb este dublu (gemini) post-53170-0-02477800-1351385440_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Orice lant sau curea se poate rupe, din foarte multe cauze, la BMW, VW, AUDI, RENAULT, FORD MERCEDES etc...etc..etc..

Poate cineva sa-mi zica si mie un tip de motor cu distributie pe lant sau curea si sa nu fi avut niciodata probleme la marca respectiva? raspund tot eu...NU! La unele modele de la BMW au fost ei mai cu coarne si au incercat sa reduca zgomotul motorului prin reducerea frecarii lantului, reducerea dimensiunii, a greutati sau prin cresterea presiunii intinzatoarelor de la lant, aici au gresit ei mult!!! au incercat sa faca un bine dar au facut mai mult rau.

Dar sincer la un audi de exemplu model mai nou hai sa zicem 2009, 2010 cam cat credeti ca costa schimbatul unei curele de distributie, intinzatoare, pompa apa, fara de care nu da nimeni garantie urmatorii 60000km sau 80000km (depinde), spun eu fara 500€ minim nu face nimeni nimic. Atunci daca iei un calcul usor pana in 200000km schimbi de min 3 ori nu? obligatoriu conform reviziilor si asa se poate rupe in orice moment... Deci cam tot acolo este daca ai lant sau curea la distributie sau nush ce motor, chiar si la un tractor care are pinioane poate crapa motorul :rolleyes:

 

cam toate bmw urile de pana in 2008 se pare ca nu au problema asta cu lantul, si nu, nu e ceva comun care se intampla la orice brand si generatie..

si in nici un caz din senin, la masini relativ noi si bine intretinute..

 

 

eu am auzit de vreo 2 cazuri doar la masini dinainte de 2008, poate sunt mai multe dar cu sigurnta nu asa des ca la astea si macar la astea ai o explicatie, or avea si ele un 400k km, sau mai stiu eu ce alte probleme,

eu stiu de un e34 cu motor m50 si la un e39.. care numai dumnezeu stie de fapt cati km aveau, ca ani erau de la 15 in sus..minim..cel putin la e34.

Asa ca e o problema...

 

Oricum scrie la BMW AG ca se rezolva.

Reprezentata normal ca nu vrea ca sunt in foame de bani. Daca se rezolva pe garantie ei nu castiga un chior sau foarte putin.. asa ca de ce sa o faca, ca asa e la noi..

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Poate nu m-am exprimat foarte corect, nu am vrut sa spun ca nu au o problema aceste motoare cu latul si ca ar fi normal uzura asta prematura la 92000km, vreau sa zic ca e mai des intalnita din cauza compromisurilor care le-au facut cei de la BMW cu materialele din rahat (light) arbore aluminiu (N47)etc
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa iti schimbe pe post-garantie, mai ales daca masina are un istoric curat si totul facut in reteaua BMW. Stiu pe cineva care a schimbat o pompa de servo si masina iesise din garantie de un an si 1/2. Este adevarat: daca iti iei din ro masina de noua, si la bmw si la merc. ai garantie 2 ani, pe cand in De ai 4 sau 5 ani. Tu ai un atuu cu garantia de 4 ani, si daca nu rezolvi nimic prin mail/telefon cu ei, urca o pe platforma si du-te cu ea la dealer. Evident, vei stabili totul in prealabil.Este chiar de toata jena sa te puna sa iti platesti iar motorul. Stiu n cazuri de post-garantie si la case mai mici: renault, ford, etc.Rusine bmw si bafta in rezolvarea problemei !
Link to comment
Share on other sites

dealerul se adreseaza bmw group romania, iar problema in esenta nu tine de dealer, stiu ca m-am lovit in ultimele 6 luni de o gramada de probleme cu un f25 2011 in garantie, si de fiecare data am ajuns la biroul local sa ma cert cu jegurile de romani, mai nou vad ca si-au scos adresa si telefoanele de pe site, probabil ca e mai simplu sa nu-i poata gasi clientii si sa-i ia la intrebari.

 

toata buba si mizeria pleaca de la biroul local, mai exact o jigodie mincinoasa de roman, ceva aftersales manager, constantin vasilescu,totce tine de garantie sau culanta comerciala ajunge la muiucu asta, iar daca se refuza garantia de la ei se refuza, nu de la dealer, asta din urma tot incaseaza contravaloare, mai putin de la ei decat de la tine, dar oricum nu munceste gratis, plus ca in general au, cel putin cei cu care am tot interactionat eu, chiar vor sa ajute si sa te tina cat mai satisfacut, ca sa ramai client.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asadar: este vorba de un X5 3.0sd din 2008 care are 92000km.

Revizii la zi la dealerul BMW, totul ok, mai putin o perna de aer spate schimbata acum 2 luni.

 

Masina e din 2008, garantia extinsa e de 4 ani, suntem in 2012.

Deci mai are sau nu garantie masina?

Link to comment
Share on other sites

Sa te kci pe el de motor , 3.0d :)

Gata,trecem la VW si Audi. E da!

 

S-or mai rupe dracu si lanturile astea dar depinde si de cine conduce ca daca pica pe mana unui descreierat care vrea sa scoata tot din ea....se alege praful!

 

Dar lasa-i frate..cum au bani de X5 au bani si de alt motor. Ce mare branza?

Link to comment
Share on other sites

Sa te kci pe el de motor , 3.0d :)

Gata,trecem la VW si Audi. E da!

 

S-or mai rupe dracu si lanturile astea dar depinde si de cine conduce ca daca pica pe mana unui descreierat care vrea sa scoata tot din ea....se alege praful!

 

Dar lasa-i frate..cum au bani de X5 au bani si de alt motor. Ce mare branza?

 

NU are voie sa se rupa lantul, oricat de turbat ai fi! :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

NU are voie sa se rupa lantul, oricat de turbat ai fi! :thumbsup:

Exact. Un motor daca il tii in forja maxima mai degraba crapa pistoanele decat lantul de la distributie. Aici e vb de materiale si proiect mizerabil. Si cu mentalitatea ca daca ai bani de x5 ai bani si de motor nou astia de la bmw pot face si motoare care merg 10000 de km. Este exact pe dos... daca dai o asemenea suma de bani te astepti sa te poti baza pe produsul achizitionat. A ajuns un Logan mai fiabil ca un bmw . Neamtul nu isi cumpara bmw si mercedes ca da bine la imagine, ci ca stie ca are spate anii de cercetare si ca se poate baza pe ea cand trebuie.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

asa zic si eu, la ce dreq mai e lant, asa ramaneam la curea si gata stiai una si buna la 60 mii schimbi cureaua ... asa loterie, a ajuns aprox. lantul=curea

 

Nici cureaua nu se rupe decat daca depasesti cu mult termenul de garantie... cand esti turbat rupi ambreiaj, cutie...poate o turbina, dar motorul n-are voie sa crape!

Link to comment
Share on other sites

Nici cureaua nu se rupe decat daca depasesti cu mult termenul de garantie... cand esti turbat rupi ambreiaj, cutie...poate o turbina, dar motorul n-are voie sa crape!

am un prieten cu a4 care nu a schimbat distributia 140 de k si deabia atunci a cedat. Distributia este cea mai putin afectata de un sofer turbat. Ar mai fii o solutie sa nu pornesti si sa cumperi o alta masina sa te tracteze. Fitza

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Exact. Un motor daca il tii in forja maxima mai degraba crapa pistoanele decat lantul de la distributie. Aici e vb de materiale si proiect mizerabil. Si cu mentalitatea ca daca ai bani de x5 ai bani si de motor nou astia de la bmw pot face si motoare care merg 10000 de km. Este exact pe dos... daca dai o asemenea suma de bani te astepti sa te poti baza pe produsul achizitionat. A ajuns un Logan mai fiabil ca un bmw . Neamtul nu isi cumpara bmw si mercedes ca da bine la imagine, ci ca stie ca are spate anii de cercetare si ca se poate baza pe ea cand trebuie.

f bine punctat... tocmai de asta s-a trecut de la curea la, lant pt ca vb aia nu are moarte dar se pare ca nu e chiar asa si incep sa isi cam bata joc de vreo 3-4 ani incoace

Link to comment
Share on other sites

Sa te kci pe el de motor , 3.0d :)

Gata,trecem la VW si Audi. E da!

 

S-or mai rupe dracu si lanturile astea dar depinde si de cine conduce ca daca pica pe mana unui descreierat care vrea sa scoata tot din ea....se alege praful!

 

Dar lasa-i frate..cum au bani de X5 au bani si de alt motor. Ce mare branza?

dar ce se intampla cu tine andrei?

Link to comment
Share on other sites

Pai da malasorte dar aia stiu sa mearga cu masina, nu ca la noi. Romanii isi bat joc de ele,mai ales astia plini de $$$.

ai fi uimit sa afli ca neamtul merge poate cu 160 180 constant (poate asa a fost condusa si masina ta poate si a mea de neamt) ... nu inteleg ce vrei sa zici, lasand la o parte cu uleiul sau mai stiu eu ce brate care se aud troncanind de la 10 km departare.

Totusi e vb de un x5 caruia i s-au facut reviziile doar la BMW. WTF!!! (deci intretinut sa zic ca la carte)

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Eu inca nu stiu cum poti protejeza lantul? Cum naibi sa conduci? In afara sa schimbi uleiul la timp chiar nu vad. Sa zicem sa schimbi la turati mai mici. Sa vezi Andrei cum merg nemti cu masinile numai in 180 pe autobanda. Numai zic ca la ei daca sunt -20 grade afara pleaca cu ea in forja. Pe ei chiar ii doare in spate daca sunt in garantie. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.