Jump to content

Probleme Pierderi Curent E60 530D


Recommended Posts

Salut.... Am o mare problema care imi da de cap. Zilele trecute am ramas misterios fara baterie, am pornit masina prin cabluri electrice de la alt E60. Am ramas iar seara fara baterie, desi toata ziua am mers cu masina si am pornit-o de mai multe ori. Azi am ramas fara curent si dupa ce am reusit sa o pornesc au aparut multe erori in timp ce merg cu masina. Navigatia imi clipeste, se inchide si se deschide, apare Pom de Craciun in bord, eroare pe ABS DSC DYNAMIC DRIVE...., dupa 10 minute masina isi revine si nu mai face asa. O opresc, o repornesc, merge...fara erori. Dupa ce o opresc a 2-a oara iar ramane misterios fara curent. Mentionez ca bateria este de 110A si are maxim 1 an de zile...

Va rog sa ma ajutati in cazul in care stiti ce ar putea fii.

MULTUMESC !!!

Edited by Doktoru
Link to comment
Share on other sites

Salut.... Am o mare problema care imi da de cap. Zilele trecute am ramas misterios fara baterie, am pornit masina prin cabluri electrice de la alt E60. Am ramas iar seara fara baterie, desi toata ziua am mers cu masina si am pornit-o de mai multe ori. Azi am ramas fara curent si dupa ce am reusit sa o pornesc au aparut multe erori in timp ce merg cu masina. Navigatia imi clipeste, se inchide si se deschide, apare Pom de Craciun in bord, eroare pe ABS DSC DYNAMIC DRIVE...., dupa 10 minute masina isi revine si nu mai face asa. O opresc, o repornesc, merge...fara erori. Dupa ce o opresc a 2-a oara iar ramane misterios fara curent. Mentionez ca bateria este de 110A si are maxim 1 an de zile...

Va rog sa ma ajutati in cazul in care stiti ce ar putea fii.

MULTUMESC !!!

Cel mai simplu , verifica daca ai consumatori ! Cea mai ieftina varianta (gratis sau 5-10 lei) este sa te duci la un centru de acumulatori/baterii sa iti fac testul pe a ta ... o sa iti spuna daca alternatorul functioneaza si daca bateria sta la valorile normale cand este pornit motorul si cand este oprit !

Link to comment
Share on other sites

Maine sunt la service. Banuiesc ca nu este de la baterie pentru ca a luat-o razna dintr-o data si in mod normal daca nu ar fii incarcat alternatorul presupun ca trebuia sa moara la relanti pentru ca de dimineata a fost bateria moarta complet, nici macar nu a mers sa o deschid din inchidere, a mers manual din cheie. Dupa ce a stat pornita, toate bune, am oprit-o si am pornit-o din nou si a mers, asta dupa ce m-am plimbat cam 20 de minute ca sa se mai incarce si dupa nu a mai vrut sa porneasca...Presupun ca este un consumator insa de la aeroterma cred ca este exclus, in mod normal nu are un beculet mic sub butonul de reglare al puterii , o paleta mica, care atunci cand aeroterma merge cu motorul oprit se aprinde cu o luminita rosie. Voi incerca maine mai multe variante dupa ce voi face o diagnoza...

Multumesc pentru raspunsuri, astept pareri in continuare !!!!

Link to comment
Share on other sites

Nu este din baterie daca spui ca nu are mult timp.Ai un consumator.Asa mi sa intamplat si mie prin iulie sa-mi moara bateria,cand iarna a pornit si la -15grade.La mine a fost din CCC [culerul din spate]mergea incontinuu.Ai grija unde mergi ca pe partea electrica e greu.Eu am fost la AG Pitesti.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sunt curios daca ai rezolvat ,aceeasi problema o am si eu am dat banii degeaba pe releu...

 

 

 

tu ai schimbat releu dupa ureche sau ai verificat incarcarea, diodele..si ai constatat ca este releul? dupa ce l-ai schimbat ai verificat incarcarea? pune si ampermetru pe ea! astea nu sunt probleme de nerezolvatthumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

tu ai schimbat releu dupa ureche sau ai verificat incarcarea, diodele..si ai constatat ca este releul? dupa ce l-ai schimbat ai verificat incarcarea? pune si ampermetru pe ea! astea nu sunt probleme de nerezolvatthumbsup.png

.aceeasi problema ...e 60 530i 2004 m am trezit cu ea ca nu mai porneste,oprita de 10 min ...pe drum nu m a atentionat nimic imi cliparea navigatia,imediat am pornit o cu cabluri si am masurat bateria sa vad cat incarca ,pleca de la 13,9 si ajungea in 12,0 deci nu incarca ,am schimbat tot in alternator si nimic,la fel, am dat bateria afar si am fost sa o verific, bateria binenteles ca erea moarta pe tester,am pos o la incarcat si dupa 2 zile abia si a revenit...culmea cum am pornit masina a inceput sa incarce si alternatoru..caruia i am pus piesele vechi la loc....tere sa scriu 3 zile aici cati pasi am urmat....in fine au urmat diagnozele nimic concret.....am masurat o sa vad ce consum de curent am cand adoarme este de 0,17 ma dupa juma de ora cred ca este cam mult ,uni zic ca la modelele astea au voie sa fie si in 0,30 dar nu cred ,oricum urmeza sa vad daca scap de cosumul asta in sleep mode ,,,la un e 39 320d in sleep mode aparatu arata 0.01 ceea ce e beton consum 0 la baterie peste noapte Pana la urma cred ca e si bateria de vina si borna de minus IBS ul si masina care m a dezamagit total.de 3 luni ma chinui cu ea .dac mai are cineva problemele astea cum l ea rezolvat ?

Link to comment
Share on other sites

Nu va pot explica decat maine cand imi vine releul.

Aceleasi simptome le-am avut atunci cand aveam apa in portbagaj si mi s-a ars calculatorul MPM si PDC. Insa am rezolvat situatia asta si am verificat, nu are legatura de data asta acolo

Cand am masurat bateria ieri, la relanti era 11.90 si cand acceleram indiferent ca aveam sau nu faruri, clima, muzica urca pana la 12.30 si atat.

Am verificat tot alternatorul, cu tot ce contine , i-am schimbat carbunii ca sa fiu sigur daca este releul si din pacate EL ESTE VINOVATUL :))))

Maine va voi spune daca s-a remediat

O zi buna va doresc!

Link to comment
Share on other sites

pai daca iti merge nu ai de ce sa umbli la ea .mie imi dadea si pe tester eroare cu ea dar nu erea permanenta ..cand nu mai incarca alternatoru,scoteam mufa mica din borna de minus si incepea ala sa incarce{ pe borna de minus ibs sunt 2 mufe una cu un fir rosu de plus si una cred de duce la calc.cu 2 fire ,eu scoteam mufa de duce la calc } Edited by eneliviu
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat.

Am schimbat Releu de Incarcare al Alternatorului. Acum incarca cu 14.09 !

Sa fiu sincer... cred ca ar fii trebuit schimbati doar carbunii, desi nu erau "dusi" , insa electricianul mi-a probat releul pe banc cu becul din cate am inteles si la acest model de releu BECUL NU SE APRINDE. Am sunat pe cineva la Bucuresti, care se ocupa doar cu alternatoare si electromotoare si el mi-a explicat ca becul nu trebuie sa se aprinda. Daca nu as fii luat releul nou , probabil l-as fii dat inapoi. Insa din greseli inveti, putin cam scumpa aceasta experienta :D

Mult noroc si sper ca daca aveti aceasta problema, retineti ca releul nu aprinde becul pe banc.

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile mi-a picat si mie,dar de tot.Nu se mai aprindeau martorii in bord.

 

Cand scoteam firul de alimentare,motorul pornea...daca era pus la locul sau,cluster-ul era mort si nu reuseam sa o pornesc

 

pai daca iti merge nu ai de ce sa umbli la ea .mie imi dadea si pe tester eroare cu ea dar nu erea permanenta ..cand nu mai incarca alternatoru,scoteam mufa mica din borna de minus si incepea ala sa incarce{ pe borna de minus ibs sunt 2 mufe una cu un fir rosu de plus si una cred de duce la calc.cu 2 fire ,eu scoteam mufa de duce la calc }

ce eroare aveai?

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile mi-a picat si mie,dar de tot.Nu se mai aprindeau martorii in bord.

 

Cand scoteam firul de alimentare,motorul pornea...daca era pus la locul sau,cluster-ul era mort si nu reuseam sa o pornesc

 

 

ce eroare aveai?

mie nu imi dadea nici o eroare ...nu mi a mai pornit semn de baterie moarta ...si cand am masurat alter. nu incarca ,am schimbat alternatoru si la fel,am schimbat borna si merge .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
la alternator apar probleme la masurare si pe diagnoza si pe test facut la borne ! a inceput sezonul electromotoarelor, acumulatorilor si se pare ... alternatoare ! treburile cu mufe,fire si senzori sunt cazuri fericite chiar daca unele sunt mai greu de ... depistat ! Edited by smbogdan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Buna ziua ma poate ajuta cineva? nu stiu de ce sa ma apuc, am citit tot topicul,la mine problema e in felu urmator cand incarca cand nu incarca,am schimbat carbunii si cand are chef sa incarce cu consumatori sau fara e la 14.09,cum pot verifica MPM-ul? cum pot verifica IBS-ul de la borna minus? si daca ma poate cineva lamuri ce face mai exact MPM-ul ? cu ce se ocupa el in acest rol?Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua ma poate ajuta cineva? nu stiu de ce sa ma apuc, am citit tot topicul,la mine problema e in felu urmator cand incarca cand nu incarca,am schimbat carbunii si cand are chef sa incarce cu consumatori sau fara e la 14.09,cum pot verifica MPM-ul? cum pot verifica IBS-ul de la borna minus? si daca ma poate cineva lamuri ce face mai exact MPM-ul ? cu ce se ocupa el in acest rol?Va multumesc

 

nu e de ajuns carbunii,trebuie releul cu totul,cind incarca cind nu, e semn de electronica din releu ,daca erau numai carbunii nu mai incarca deloc si gata.La mine carbunii aveau 5-6 mm aratau inca bine,5 mm fiind minim necesar,dar l-am schimbat cu totul si numai are probleme(alternator Valeo)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.