Jump to content

probleme cu parte electrica e60


Recommended Posts

Am un e60 530d din 2004 si se intampla ceva ciudat cu el...cand este frig afara dupa ce pornesc masina merge cam 5 minute si incep sa se aprinda toate becurile in bord dupa care moare si motorul. Repet, acest lucru se intampla numai cand este frig si acuma mai nou imi mai da o eroare "central electronics failure"! Ce as putea face ?? Va multumesc !!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bateria este pusa din 2009 la reprezentanta si masina face figurile astea de anul trecut . Dupa ce se opreste masina ii dau curent si merge fara probleme pana o opresc si o pornesc iarasi. Am observat zilele astea un zgomot ciudat ce se aude la masina cand este oprita...cam un scurt care se aude din exterior dar nu pot sa imi dau seama de unde vina pentru ca se aude si in fata masini si in spate.
Link to comment
Share on other sites

Cum definesti tu "zgomotul de scurt"?

Ori ai un consumator nesatul, ori nu incarca alternatorul.

Dar chiar si daca ai avea consumator ascuns, n-ar trebui sa se aprinda toti martorii si sa-ti moara motorul. Asta se intampla cand scade prea mult tensiunea in instalatie. Deci ma duce cu gandul tot la incarcare

Masoara asta prima data.

Link to comment
Share on other sites

"Zgomotul de scurt" ii ca un contact imperfect si se aude un "parait". Am verificat incarcarea si imi arata valorile normale si imi aduc aminte ca eram cu testeru pe masina si incarcarea era buna dar se vedea ca nu are destul curent in ea, adica, stergatoarele se miscau greu, geamurile la fel si navigatia era slab luminata. Asa face tot timpul dar dupa ce umblu 10 min cu ea isi revina...dar cand este frig nu mai revine si se aprind incet toate becurile in bord si moare motorul.
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am eu, am postat ieri. Am fost azi si am verificat alternatorul si era releul de incarcare, desi masina mergea atata timp cat nu o opream si avea momente cand mergea si 2-3 zile chiar daca era frig si dupa ramaneam suspect fara curent! Te sfatuiesc sa verifici alternatorul, poate fii ca la mine sau puntea de diode, carbunii, etc. In caz ca iti trebuie releu sa stii ca se gaseste destul de greu. Te pot ajuta in caz ca asta este problema ta!

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Am dat alternatorul jos si l-am dus la o firma din oras care se ocupa cu alternatoare si mi-au spus ca a fost dezlipit un fir de la releu...am pus alternatorul inapoi pe masina si dupa cateva zile aceeasi problema ! La faza cu incarcatul, as vrea sa stiu daca incarcarea este tot timpul de 14 pentru ca mie cateodata imi arata 10,9 si cineva mi-a spus ca este posibil pentru ca atata ii arata calculatorul sa incarce... am umblat la toate servisurile si am pus masina pe toate testerele si nimic :( Cum imi dau seama daca ii alternatotul de vina ??? Multumesc mult pentru ajutor !!!
Link to comment
Share on other sites

Si eu am probleme cu alternatorul.

Pornesc si incarca cu 10-11V. Abia dupa cativa kilometri isi revine si incarca cu 14 - 14,5V

La mine apar erorile in momentul in care alternatorul da niste socuri iar tensiunea ajunge la 17-18V. Chestia asta se intampla pentru cateva secunde dupa care si erorile dispar.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/122621-e60-525d-erori/page__p__1808173#entry1808173

Link to comment
Share on other sites

Tin minte ca am verificat bateria si imi arata 14.2 v dar masina tot nu avea curent destul in ea...stergatoarele, geamurile se miscau greoi si navigatia era slab luminata si nu inteleg de ce pt ca incarcarea era buna...

 

Cred ca am sa dau o fuga pana la reprezentanta sa vedem ce spun !

Link to comment
Share on other sites

La mine face figuri din septembrie si de atunci supraveghez mereu incarcarea din meniul ascuns.

Nu am ce sa-i fac, zilele astea schimb si eu alternatorul.

 

Trebuie schimbat alternatorul, asta mi-au spus si mie la reprezentanta. :)

Link to comment
Share on other sites

De obicei un alternator cand pica, pica direct fara semne inainte. Sint cazuri mai rare cand una din infasurarile rotorului sau vreo punte intre diode face contact imperfect la cald/rece din cauza dilatarii sau a vibratiilor. E posibil si vreun carbune de la colector sa ramana blocat.

:)

Link to comment
Share on other sites

salut.aceeasi problema ...e 60 530i 2004 m am trezit cu ea ca nu mai porneste,oprita de 10 min ...pe drum nu m a atentionat nimic imi cliparea navigatia,imediat am pornit o cu cabluri si am masurat bateria sa vad cat incarca ,pleca de la 13,9 si ajungea in 12,0 deci nu incarca ,am schimbat tot in alternator si nimic,la fel, am dat bateria afar si am fost sa o verific, bateria binenteles ca erea moarta pe tester,am pos o la incarcat si dupa 2 zile abia si a revenit...culmea cum am pornit masina a inceput sa incarce si alternatoru..caruia i am pus piesele vechi la loc....tere sa scriu 3 zile aici cati pasi am urmat....in fine au urmat diagnozele nimic concret.....am masurat o sa vad ce consum de curent am cand adoarme este de 0,17 ma dupa juma de ora cred ca este cam mult ,uni zic ca la modelele astea au voie sa fie si in 0,30 dar nu cred ,oricum urmeza sa vad daca scap de cosumul asta in sleep mode ,,,la un e 39 320d in sleep mode aparatu arata 0.01 ceea ce e beton consum 0 la baterie peste noapte Pana la urma cred ca e si bateria de vina si borna de minus IBS ul si masina care m a dezamagit total.de 3 luni ma chinui cu ea .dac mai are cineva problemele astea cum l ea rezolvat ? Edited by eneliviu
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema si constat putin dezamagit de E60 ca nu este o problema izolata, din contra, incepe deja sa fie o banalitate.

O sa va spun maine dupa ce schimb releul de incarcare(fiind vinovatul in toata povestea asta) daca masina mai face aceleasi probleme.

O zi buna !!!

Link to comment
Share on other sites

Probabil, si la tine, e alternatorul original, din fabrica.

Cat ai vrea sa tina? :)

Se poate reconditiona fara probleme. Cauta pe cineva care se pricepe. La BMW normal ca te pune sa cumperi altul ca ei nu vor sa repare nimic, cand se strica ceva ii doare-n pix si solutia e mereu inlocuirea piesei desi unele se pot repara.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.