Jump to content

ciudatenie pozitie+ semnalizare 520d -E39/2001


Recommended Posts

Domnilor, am nevoie de sfatul vostru.

Am un BMW 520d din 2001 (E39) cu dotari de varf pentru acest model la nivelul anului 2001. L-am cumparat in 2007 si pana anul acesta nu am avut deloc probleme, i-am facut reviziile conf. cartii de service si in afara de consumabile, am schimbat doar flansa de la cardan, tampoanele motor si doua bielete ... ma simt bine in ea, este o masina extrem de robusta si sigura (din punct de vedere al sigurantei este mult mai ok decat un E60; pentru aceasta afirmatie sper ca posesorii de E60 sa nu-mi doreasca moartea :)...eu asa simt si gata.

 

In August a aparut prima problemuta, am ramas dintr-o data fara ventilatia din interior; rezolvat repede la un service, mi-au inlocuit vestita si mult discutata piesa cu tepi.

De aproximativ doua luni nu mai circul cu masina, o am parcata in curtea firmei unde lucrez pentru ca folosesc mai mult masina de job. Si acum problema mea: In fiecare dimineata cand ajung la job, imi spun oamenii ca la masina se aprinde singura pozitia pe partea dreapta fata - sta aprinsa 5-10 minute dupa care se stinge; intervalul de timp la care se aprinde/stinge nu este regulat (face asta cum si cand o apuca). Am urmarit si eu, asa este, se aprinde pozitia singura - fara sa umble nimeni la masina. Oare a mai patit cineva asa ceva ? Care sa fie buba ? Nevasta-mea rade de mine si spune ca masina este geloasa :)

Am cautat pe forum dar nu am gasit o astfel de problema ridicata de nimeni, dar nici nu spun ca nu este posibil sa fiu eu chior.

Si asta nu este singura problema consatata ! Si semnalizarile fata merg aiurea, dai de maneta stanga si semnalizeaza dreapta (si invers), avariile functioneaza ok. Butonand in masina si punandu-mi intrebari de om prost, am constaat ca nu mai functioneaza nici ventilatorul!... o fi picat iar "tepoasa" ? asa repede ?

...oare sa fi avut sotia dreptate? masinuta se simte neglijata si isi cere drepturile ?

O sa merg cu ea la doctor pentru un test saptamana viitoare (pana atunci i-am decuplat bornele ca sa evit alte minuni) dar ma roade tare chestia asta idioata si fara logica pentru mine. Becurile sunt ok si nici nu am sesizat (ochiometric) vreo siguranta arsa. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Vreau sa stiu la ce sa ma stept, problemele mi se par multe si n-as vrea sa ma ia de fraier vreun specialist binevoitor(schimbam aia, cumpara aia, etc).

Sper ca nu v-am obosit prea tare obligandu-va sa-mi cititi romanul.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Baterie pe moarte, computer de lumini defect sau ai ceva rozatoare care si-au facut de lucru.

 

Sa stii ca m-am gandit ca poate fi bateria, nu a fost inlocuita de cand am adus masina (are mai mult de 5 ani)...dar nici nu a facut figuri vreodata; masina porneste usor si frumos, inclusiv acum cand a stat nepornita mai mult de o luna iar noaptea temperaturile au scazut destul de mult.

O sa verific totusi aceasta ipoteza, pun o baterie noua si verific daca asta este problema. Daca asta este, sa-mi lasi adresa pentru livrarea unui bax de bere :)De rozatoare nu pot spune nimic, nu am vazut urme de labute si nici ceva ros pe undeva.... nu am niciun mesaj de eroare, dar probabil ca vor vedea cei de la eprezentanta cand merg pentru diagnoza....este posibil ca buba sa fie la computer, vom vedea.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Bateria dupa parerea mea isi spune cuvantul....Sau poate putina apa ajunsa la vreun calculator, eu la E60 am in portbagaj 2 calculatoare si am avut probleme cu ele din cauza apei....am rezolvat problema, era un cheder deplasat. Poate si tu ai la fel, calculatoarele mele sunt sub roata de rezerva....poate e la fel si la tine, JBE....cred ca se numeste.

Mult noroc, sper sa fie doar bateria :D

Link to comment
Share on other sites

Bateria dupa parerea mea isi spune cuvantul....Sau poate putina apa ajunsa la vreun calculator, eu la E60 am in portbagaj 2 calculatoare si am avut probleme cu ele din cauza apei....am rezolvat problema, era un cheder deplasat. Poate si tu ai la fel, calculatoarele mele sunt sub roata de rezerva....poate e la fel si la tine, JBE....cred ca se numeste.

Mult noroc, sper sa fie doar bateria :D

 

Multumesc pentru incurajare :) si eu sper din toata inima sa ma fi speriat degeaba. Luni imi aduce cineva o baterie nou-nouta si vedem daca asta este bubita care ma scoate din sarite.

Am verificat din nou, nu exista urma de umezeala nicaieri...chederele sunt intacte, toate piesele mobile se inchid corect si frumos...nu exista niciun luft si in plus, asa cum am spus mai sus, masina nu s-a miscat de pe loc de cand era inca super frumos afara.

Ce nu imi pot explica si toti se mira cand intreb, este ca problemele au aparut din senin si fara ca cineva sa o deschida macar, fara sa fie pornita... parcata frumos, fara consumatori porniti si incuiata.

Dupa ce incerc varianta inlocuirii acumulatorului, va anunt rezulatul.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Am patit eu asa la o masina pe care o parcam mereu langa o macelarie..tot ce tinea de partea electrica facea figuri si intr-o dimineata am plecat de la munca si dupa vreo 3 km vad langa stergatoare un soricel :LMAO: l-am dat jos cu stergatoarele..cand am ajuns acasa si am deschis capota tot era ros pe acolo pana si plasticurile de pe motor.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E39 nu prea are module electronice la care poate ajunge apa, problema ta s-ar rezuma la doua posibile cauze amintite deja anterior: ori baterie, ori musafiri nepoftiti care sa-ti fi ros vreun fir pe undeva.

 

va spun luni dupa ce inlocuiesc acumulatorul daca are aceleasi simptome. Multumesc

 

Am patit eu asa la o masina pe care o parcam mereu langa o macelarie..tot ce tinea de partea electrica facea figuri si intr-o dimineata am plecat de la munca si dupa vreo 3 km vad langa stergatoare un soricel :LMAO: l-am dat jos cu stergatoarele..cand am ajuns acasa si am deschis capota tot era ros pe acolo pana si plasticurile de pe motor.

 

ce tare ! si nu te-a durut inima sa-i dai eject pe carosabil ? trebuie totusi sa recunosti ca stie ce este bun... a ros plastic de BMW nu carton de Trabi :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil este bateria....Si nu trebuie sa te surprinda ca a inceput cum spui tu...din senin....Aproape toti avem probleme din senin :)))

Daca bateria este veche, a stat si nepornita, chiar daca ea nu consuma mult in sleep mode, e normal sa apara aceasta problema si dupa parerea mea este chiar evidenta cauza..."Sedentarismul" :)))

Link to comment
Share on other sites

Daca scoti un bec iti mai spune ca "becu din poxitia X este defect ?"

 

Pentru ca la mine era alta problema,mie nu imi mai afisa daca becu e ars...etc si nici faza lunga pe dreapta nu mergea,la mine a fost LCM-ul.Dupa repararea lui a revenit totu la normal..Daca LCM-ul e de vina,te pot ajuta,iti pot spune pas cu pas ce trebuie facut,ma refer sa nu dai o gramada de bani...

Edited by Scout
Link to comment
Share on other sites

Daca scoti un bec iti mai spune ca "becu din poxitia X este defect ?"

 

Pentru ca la mine era alta problema,mie nu imi mai afisa daca becu e ars...etc si nici faza lunga pe dreapta nu mergea,la mine a fost LCM-ul.Dupa repararea lui a revenit totu la normal..Daca LCM-ul e de vina,te pot ajuta,iti pot spune pas cu pas ce trebuie facut,ma refer sa nu dai o gramada de bani...

 

nu imi afiseaza ca as avea vreo problema, dar nici nu am vreun bec ars...doar ca functioneaza cum vor (si cand vor ele) :).

Multumesc, voi apela la sprijinul tau daca este vorba de LCM

 

nu imi afiseaza ca as avea vreo problema, dar nici nu am vreun bec ars...doar ca functioneaza cum vor (si cand vor ele) :).

Multumesc, voi apela la sprijinul tau daca este vorba de LCM

 

nu am verificat ce afiseaza daca scot un bec....verific dimineata, inainte sa pun acumolatorul nou

Link to comment
Share on other sites

Domnilor, am inlocuit si acumulatorul (Bosch Silver S4 - 80Ah / 740A, as fi vrut unul o idee mai mare dar este ok si acesta, se incadreaza in ce spune cartea masinii si in plus ). Din pacate pentru mine, problemele nu s-au rezolvat...in schimb s-au modificat :)

Constatari dupa inlocuirea acumulatorului:

- nu mai am semnalizare dreapta deloc (inainte am avut :)) - pe avarii functioneaza ok;

- maneta de comanda semnalizare daca este lasata pe mijloc (deci punct mort, sa zic asa), imi semnalizeaza stanga!?;

- semnalizarea stanga se opreste daca duc maneta in jos (pentru semnalizare stanga);

- semnalizare dreapta nu am deloc, indiferent de pozitia manetei de comanda - lampa din dreapta se apride doar pe avarii - nu functioneaza nici pe lumina de stationare/parcare....doar pe avarii;

- am scos cateva mufe de la becuri sa vad daca imi afiseaza o eroare/defectiune in bord - functioneaza ok, imi afiseaza ca am bube la becuri,imi spune si unde este problema... deci normal, as spune;

- cand sunt toate becurile si mufele la locul lor, imi arata ca totul este ok si nu am defectiuni;

Asta este, nu stiu ce naiba are....cunostintele mele oricum sunt limitate chiar daca sunt posesor de BMW seria 5 de multi ani (520i-E34,525i-E34,525d-E39,520d-E39), nu m-am lovit de asa ceva.

Vineri duc masina la Banat Car pentru diagnoza, nu am ce face. Daca nu aveti alte sfaturi pentru mine pana atunci (ceva ce pot verifica singur, fara sa demontez jumatate de masina si fara sa fac improvizatii), probabil ca vineri seara va pot spune diagnosticul dat de "nenea doctoru` de la BMW Timisoara"...si normal, ce costuri implica rezolvarea acestor minunatii :)

Nu stiu ce sa mai spun acum...

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Salut ai rezolvat ceva?Si eu am patit ceva asemanator nu-mi merge pozitia ,semnalizarea si faza lunga in farul stang apoi nu-mi merg luminile la marsalier si un bec de la frane toate astea s-au intamplat de 2 zile,am fo la tester si nu am erori,ajuta-ma daca tu ai rezolvat problema.
Link to comment
Share on other sites

salut... si eu am aceeasi problema semnalizeaza dreapta intruna, daca dau semnalizare dreapta semnalizeaza stanga, avarile merg normal, pozitia ramane aprinsa pe dreapta nu tot timpul se stinge si se aprinde, am fost cu ea la tester si ninic, mia spus de la service ca e modulul de lumini LCM 99%, e in partea dreapta la pasager pe stalp, tu ai rezolvat problema, daca da ce a avut?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
dany norge am si eu aceasi problema ca si tine...am un e39 2001 si nu reusesc sa ii dau de capat.Sunt in Italia si astia nu cunosc banii.Am platit 90 de euro sa imi spuna sa schimb maneta de semnalizare.Am luat maneta si ce sa vezi nu ii asta problema.daca scot mufa de la maneta de la semnalizare semnalizeaza dreapta.As aprecia mult daca m.ar putea ajuta cineva.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.