Jump to content

BMW F650 96''.


calinbmw2000

Recommended Posts

Proaspat posesor( 1 saptamana).Prima motocicleta pe care o detin ,avand in vedere ca sunt incepator am studiat destul de mult piata pana m-am hotarat pe acest model.

 

Dupa primii kilometri facuti pe motocicleta pot spune ca se simte bine in egala masura atat pe asfalt,cat si pe drumuri neasfaltate.

 

Nu este intr-o stare impecabila mai am de schimbat una alta la ea.

Caucicucurile fata/spate.

Pompa de apa.O problema des intalnita la acest model.

Burduful de caucicuc de la carburator.

Farmecul unei motociclete mai vechi....te mai si murdaresti pe maini. :)

 

Imediat cen o sa ma satur de inghetat pe ea :brr: ,motocicleta va intra la hibernat si va primi o revizie generala.O voi pregati pentru sezonul urmator.

 

P.S Astazi am simtit pe pielea mea cum este sa ridici 180 kg de metal de pe jos..reteta este urmatoarea....iarba umeda..viteza a-2-a..acceleratie.. tentativa de drifting = trezit la realitate cu fata spre noroi.

 

Maine voi posta cateva poze ,inca nu i-am facut sedinta foto.

 

Asfalt uscat.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Inainte.

 

 

 

Dupa montare.

 

Bujiile si burduful de la carburator schimbate.

 

Acesta era pe motor.

 

Si cel nou.

 

Urmeaza sa ajustez valvele .

 

Ps.Este chiar funny sa faci una alta pe la motocicleta ,si nici complicat nu mi se pare ....totusi la valve nu cred ca ma bag.:)

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

Iti dai seama ca nu m-as mai da jos de pe ea,fiind prima motocicleta(dar vremea de afara :(.)