Jump to content

850 CI - an 1991


dibax

Recommended Posts

Cel  care a modificat-o pe cea albastra cred ca vroia defapt sa aiba un

BMW-FERARI-LAMBORGHINI. ce dracu l-o fi apucat sa ii faca "nasul ala". nu e naspa dar parca e prea ascutita.

tot respectul pt seria 8, dar cred ca e prea frumoasa din fabrica, ce rost mai are sa o ciopartesti?( sper ca nu e gresit termenul).

a ta e superba, dar ai dar si o caruta de bani pe ea. nu stiu daca merita pt ca in RO nu stiu daca o sa iti dea banii cineva vreodata pe ea, in cazul in care vrei sa o vinzi si aia din Europa, nu cred ca o sa cumpere masini din RO. ....DAR...asta sa fie problema :blink:).

 

Oricum esti un curajos, ai un suflet mare si un buzunar pe masura........sau taticu:D ( fara suparare, in spirit de gluma).

 

CE MASINA MAI AI PE LANGA 850 CSI ???ma refer la masina de zi cu zi.

246873[/snapback]

HMMMM????

In caz ca nu ai oobservat si cred ca nu prt ca nu esti atent la detalii,omul ala statea intruun palat cred ca si permitea

In al doilea rand cred ca asa cum lazar a batut 2000 km sa cumpere masina,cred ca o va vinde foarte repede si cu bani mai multi:)

arata foarte bine si asta dovedeste potentialul masinii si cred ca-si permite si un ferrari ala cu optarul modificat(asta dupa palatul vare-l are)

si va rog numai fiti asa pesimisti cu romania

Link to comment
Share on other sites

850 csi este M ul din seria 8.banuiesc ca toti stiti.alt look.alta putere 380 ps si punte spate care vireaza dupa rotile din fata :) este o super fita .desi nu este diferenta mare intre 0 100 intre ci si csi dar este taticul lui  cine nu stie are timp s ainvete istoria lu e 31

268251[/snapback]

cum adica?vireaza si rotile din spate invers ca cele din fata?ca in WRC? :blink:

:)

Link to comment
Share on other sites

.da rotile din spate vireaza exact ca la cursele pe gheata .bine nu asa mult cateva grade si iei virajele foarte stranse de ai impresia ca zbori cu volanul pe geam .cine a mers stie , sau mai explict ca la troleibuzele vechi romanesti alea lungi care le vira roata din spate dupa cea din fata .super tare si super masina.numai pt cei care cunosc normal. Edited by INTERCEPTOR
Link to comment
Share on other sites

The hydraulic four-wheel-steering

Maybe what makes the 850CSi most special was the Active Rear-Axle Kinematics system which was standard on all Euro CSis. It's abbreviation (AHK) is the abbreviation of the german expression for it (Aktive Hinterachs-Kinematik). While normal passively steering rear axles allow the wheels to be slightly turned by the forces acting on them when cornering, the hydraulics of the AHK turns in the rear wheels before those forces build up. The AHK is therefore a real for-wheel-steering system!

 

From a speed of about 60 kph (37 mph, BMW doesn't disclose the correct numbers) and up, a computer controlled hydraulic system steers the rear wheels depending on the turn angle of the front wheels. All four wheels then turn into the same direction, minimize weight shifts (the CSi weighing almost two tons even beats Turbo-Porsches in lane change maneouvers) and even allow steering adjustment in a curve to an extent that would inevitably cause you to crash in any other car. According to various sources the maximum angle the rear wheels turn is between 1.5 and 2.5 degrees (again, BMW doesn't tell).

 

With the introduction of the CSi the Active Rear-Axle Kinematic was also on the option list for the normal 8 series. But the additional amount of money you had to pay was 6400 Euros (DEM 12500), so a non-CSi with AHK will belong to the rarest things on this planet.

 

http://www.e31.net/

Link to comment
Share on other sites

BMW SERIA 8. doamne cu cata ura vb de seria 8 de parca ar fi avut ciuma.a fost si este o super masina si nici un esec.pt ca a dezvoltat imaginea firmei,aici mai sunt si alte chitibusuri nu numai bani.sa castigi respectul oamenilor cu o asemenea masina e mai valoros decat sa vinzi cum vinzi loganuri 100 pe zi. stiau si ei ca va fi o masina super scumpa si nu oricine ar fi putu sa o cumpere si ar fi avut mare succes daca faceau versiune cabrio.masina aia este orice da nu esec.esec este sa ai bani si sa nu ai una in garaj.masina aia este pt mine si multi oameni ceva deosebit,bmw trebuie sa mai faca si masini pt imagine nu numai pt profit .zic eu ,da ce stiu eu .............
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am mers cu ff multe masini in viata mea, dar am auzit o multime de motoare, la ce am auzit la Edy in masina nu se poate compara cu nimic, pana intr-un anumit numar de tura masina suiera ca si cum ar avea turbo, dupa care ragneste puternic, am avut ocazia sa fiu plimbat, nu se poate compara cu multe modele de la BMW, ca spatiu in interior, slava Domnului este o gramada, gaget-uri la fel, de la clima pe 2 zone pana la scaune electrice + un pic de talent de la Edy (un LCD + un bass imens) este perfecta. Daca as avea bani sincer si cu mana pe inima as cumpara unul fara sa mai stau pe ganduri. Voi tot timpul va ganditi la consum + taxe + rca, atata timp cat iti ofera satisfactie acea masina chiar nu mai conteaza restul, este super reusita masina din orice punct de vedere, mai putin consumul, poate o sa vina vreamea si la noi cand o sa ne permitem mai mult de un plin la 2 sapt, sau sa avem bani sa platim impozitele care le viseaza guvernantii nostrii, sa vedem atunci minusuri mai gasiti :) Toata stima pentru masina si tot respectul pentru propietari :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.