Jump to content

850 CI - an 1991


dibax

Recommended Posts

Nu am luat masina si pe zi ce trece sunt si mai putin atras de ea. Absolut toti prietenii mei (f.multi fani BMW) m-au descurajat. Cred ca a fost o super masina insa acum este putin depasita. Eram dispus sa ma bag la cheltuieli mari pentru satisfactie pe masura. In acest moment raportul dorinta/ investitie este f. mic asa ca stau in banca mea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

,,dar sa o ei sa mergi zilnic cu ea este depasita intradevar, consuma prea mult motorul prea mare pentru ce poate. parerea mea."

TE PRIVESC CU SIMPATIE SI MILA IN ACELASI TIMP.CEEA CE SPUI ESTE TIPIC PT UNUL CARE ARE 320 PE MOTORINA. UN SINGUR LUCRU VREAU SA FACEM SA CONDUCI MASINA MEA SI DUPA VB.IN MAI MA DUC SA O CUMPAR. SPER SA-MI AJUTE DUMNEZEU

 

,,Apropo: de care e ? 850 CSI sau mai exact despre ce model e vorba ?"

 

SI MAI SPUI CA ESTI PASIONAT DE BMW,MA FACI SA RAD CU GURA PANA LA URECHI.SA NU MI-O IEI IN NUME DE RAU DAR SCRIE CA ESTI AMATOR DE BMW IN NICI UN CAZ PASIONAT. SINGURA CHESTIE INTELIGENTA CARE AI SPUS-O ESTE INTREBAREA DE MAI SUS. PUN PARIU CA ESTI FAN LOGAN :blink:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

,,La banii care i-ai mentionat ia-ti un E46"

SAU DE CE NU ,2 LOGANURI??? SAU 4 DACII

VOI SFATOSILOR CARE VA LAUTI BMW PE MOTORINA SI CU IMPOZIT MIC SCUZA-MA CA TI-O SPUN DAR S-AR PAREA CA TU ESTI CEL DEPASIT

IN PRIMUL RAND DACA O INTRETII CUM TREBUIE CU REVIZIILE LA TIMP TE COSTA F PUTIN,IN SCHIMB DACA O NASOLESTI TE RUPE

TE SFATUIESC SA CAUTI PE NET CATE CEVA DESPRE MASINA ASTA SI CE POATE SI IN SPECIAL 850 CSI

SAU CUMPARATI O FLOTA DE TRABANTURI

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lazare, esti cam acid... Poti sa iti prezinti opiniile si intr-un mod mai ... diluat.

 

Asa, ca sa ne bucuram de prospetimea care o aduce o noua prezenta de fan BMW adevarat cat mai mult timp. Ok? :)

 

Bine ai venit! :blink: Ce masina ai?

Link to comment
Share on other sites

DECI 850 CSI ESTE M8,IAR 850 DE CARE VB TOT M8 DAR MULT MAI AVANSAT

ESTE ACELASI MOTOR S70,MODIFICAT NUMAI CA NU EXISTA PIATA DE DESFACERE PT 550 CP SI TRE SA FIE UN ,,FERRARI KILLER"

UITATE IN TALON SA VEZI CA BMW 850 CSI ESTE M8

PUN PARIU CA AU FOST PROTOTIPURI DE M3 DE 500CP ASTA INSEAMNA CA M3 NU ESTE M3??????

VB DE MASINI DE SERIE FRATE NU PROTOTIPURI,INTELEGI

ACEEASI CONFUZIE O FACE SI CIUPANEZU' SI TE ROG TRIMITEI SI LUI POZA CU TALONUL INB CARE SCRIE CLAR M8/E PLUS CA MOTORUL ESTE FACUT DE DIVIZIA SPORT BMW

post-5414-1176999435_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ti-am scris pe alt topic si se pare ca n-ai inteles.....daca BMW AG zice ca 850csi e una si M8 e alta nu stiu ce vrei....Poate e un talon aiurea, eu am de ex pe talon culorea argintiu si masina e gri....Motorul e intr-adevar facut de M dar masina nu e M8 ci o varianta mai slaba a M8 sub numele de 850CSI. Ai cumva un 850CSI si te simti lezat ca noi nu zicem ca e M8? :blink:

S-a facut un prototip pt M8 dar nu a intrat in productie....850 csi e o masina si M8 trebuia sa fie alta...

P.S. Numai scrie cu majuscule...e destul de deranjant...

Edited by Ciupanezu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

lazare frate tu de unde te documentezi cand faci afirmatiile astea? BMW M8 este unul singur, este prototip nici macar street legal, nu are faruri, este asamblat mai ad-hoc ca sa zic asa si a fost folosit strict pt teste iar acum zace pe undeva printr-un depozit al BMW asta in cazul in care inca mai exista daca nu, rest in...pieces. Csi-ul nu are legatura cu M chiar daca vezi pe capacul motorului sigla M, cei de la M au luat parte la upgradarea motorului M70 astfel transformandu-se in S70, daca ar fi fost M exclusiv fii sigur ca ar fi avut 100cp per litru, 48 supape vanos si alte chestii, dar S70 nu are nimic din astea decat o cilindree marita si o compresie de 10:1 si ceva resoftare fata de 8.8:1 cat are m70. Inca o data M tehnik doar a colaborat la acest proiect. Crezi ca le era rusine sa puna sigla M inainte de 8 sau ce? Sau poate au vreo superstitie cu numerele pare mai stii...nici pe E24 nu a fost pus M, sa vedem ce se intampla acum cu 6-le nou care e si M, poate cade vreu asteroid in bavaria.
Link to comment
Share on other sites

DAR NU VB DE PROTOTIPURI,ATATA TIMP CAT ARE ACELASI MOTOR S70 SI IN ACTE ESTE M8 PAI M8 RAMANE.

ESTE ACELASI MOTOR NUMAI CA LA ALEZAT SI LA FACUT DE 6.1 LA M8 ALA L ASA CA IARASI RAMANE M8

ESTE CLAR O VERSIUNE DE M8 LIGHT

IDEEA IN SINE CA DIN MOTORUL ALA SE POATE SCOATE MULT,DUCE MULT FARA SSA-L OMORI SAU PRAJESTI

SCRIE CLAR IN TALON S70 WBS SI NU WBA

ATUNCI INSEAMNA CA II CONTRAZICETI PE CEI DE LA M

TI-AM PUS SI TALOMUL CA SA VEZI CLAR CA NU STII CE AFIRMI CAND ZICI CA NU AU PUS M PLUS CA STIU DE M8 ALA ROSU CU WIDE BODY DE PE SITE

 

 

EDIT: Discutia trebuie pastrata in limitele polemicii politicoase si nu vorbiti cu patima!

@lazar, poate totusi nu mai scrii cu majuscule!

post-5414-1177010100_thumb.jpg

Edited by theotien
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

08/1992 - 11/1996, V12 (S70), 5.6l displacement, 380 hp, number: 1510

As expected, the 850CSi makes no exception in having several names. In this case, the term M8 is mentionned on and on again. And it's correct. The 850CSi is a real M-car. It does not only have an M-bred engine (type S70, the S indicates M-origin) but has been manufactured by BMW M as well, according to the VIN which starts with WBS (BMW Motorsport) instead of WBA (BMW AG). This is mentionned in the papers as well. But although the papers say that the correct model name is BMW M8, the car has been enhanced only moderately by the M-Division, compared to the real M8, which remained a prototype only

Only 1510 units of the BMW 850CSi were built from August 1992 until october 1996. Because of stricter emission guidelines from January 1997 on, the production of the 850CSi ceased as further development, because of the few cars sold, would have been too expensive. So it has the same destiny as the Aston Martin V8 Vantage. By the end of 1996, all dealers still having a CSi, were instructed to license them - and if it was for one day only - because with the new guidelines it would have been impossible to do.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

the car has been enhanced only moderately by the M-Division, compared to the real M8, which remained a prototype only

223639[/snapback]

cred ca asta am spus si eu dar...whatever, eu nu il consider un M adevarat, diferentele sunt majore in ceea ce priveste motorul cel putin de la chiuloase in sus, sa nu mai spun de pistoane si biele. Si cand spun toate astea nu ma bazez pe ce citesc pe net pe ci pe ce am sau am avut in garaj. Si normal ca stiu ce poate acest motor vezi s70/2, s70/3 627 respectiv 635 cp. Dar aceste motoare sunt modificate substantial ca si acel prototip M8 de550cp. Daca e31 ar fi avut acel motor atunci ar fi fost un M adevarat, cel putin asta e parerea mea poate tu stii mai bine dar fiecare cu parerile lui.

PS Mie imi place sa fiu obiectiv si sa nu tin cont de strategiile de marketing ale celor de la BMW (facute special pt cei subiectivi carora le place sa conduca un talon nu o masina :blink: ) in legatura cu denumirea masini din acte.

Link to comment
Share on other sites

cred ca asta am spus si eu dar...whatever, eu nu il consider un M adevarat, diferentele sunt majore in ceea ce priveste motorul cel putin de la chiuloase in sus, sa nu mai spun de pistoane si biele. Si cand spun toate astea nu ma bazez pe ce citesc pe net pe ci pe ce am sau am avut in garaj. Si normal ca stiu ce poate acest motor vezi s70/2, s70/3 627 respectiv 635 cp. Dar aceste motoare sunt modificate substantial ca si acel prototip M8 de550cp. Daca e31 ar fi avut acel motor atunci ar fi fost un M adevarat, cel putin asta e parerea mea poate tu stii mai bine dar fiecare cu parerile lui.

PS Mie imi place sa fiu obiectiv si sa nu tin cont de strategiile de marketing ale celor de la BMW (facute special pt cei subiectivi carora le place sa conduca un talon nu o masina :blink: ) in legatura cu denumirea masini din acte.

223714[/snapback]

ok itzi promit ca in 4,5 ani sa-l fac M,pt ca momentan nu o sa mai am bani de bagat in masina(singura chestie o sa fie scoaterea limitarii de viteza si 30 cp in plus la Koenig,fix 2600 euro) ,si sper sa vb si atunci.Ps. sa nu crezi ca fac misto o sa fie 500 cp si 650 nm tot la Koenig,dar facut ca la carte cu bench test,electronica aditzionala,etc.

O singura intrebare la care te rog sa-mi raspunzi sincer si sa te gandesti bine

Daca nu se afla nimik de prototipul acela,ce ziceai la ora asta?????

Ai zis ca esti obiectiv

daca vrei sa faci un test drive cu un csi mai vb, si o sa scriu si la BMW Motorsport sa vad ce raspuns imi dau

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am cautat un optar bun timp de doua trei luni, am gasit unul perfect. Este absolut perfect, se pare ca are doar 72.000 si arata exact de km. astia. Mai multe inspectii f.avizate mi-au confirmat lucrul asta. Costa 12.000 euro.

 

Problema mea este urmatoarea: seria 8 a fost un dream car pt. mine de cand eram pustan si acum, in sfarsit imi permit sa o cumpar si intretin. Dar.... astazi am condus aceasta masina si am ramas putin dezamagit... puterea nu m-a impresionat excesiv (trage putin mai bine ca un 330 CI pe care l-am avut inainte) dar cel mai nasol lucru este ca la volan ai senzatia aia de masina din '90, ambreiajul are cursa lunga, cutia de viteze la fel, directia este altfel ... e greu sa explic dar cu toate ca aparent ai tot confortul si toate smecheriile elctronice din ziua de astazi senzatia generala este de masina depasita moral.

 

Intr-un cuvant m-am cam desumflat. Ma mai gandesc ca daca ma satur de ea in cateva luni nici nu o mai vand prea usor. La costuri de intretinere si consum nu ma gandesc absolut deloc, cred ca le pot suporta.

 

Astept sfatul vostru, poate asa ma hotarasc intr-un sens sau altul. :blink:

178600[/snapback]

asta a scris Dibax

 

Masina este numai pentru pasionati,daca nu ai simtit nimic atunci uita-l ,este o masina doar pt plimbari lungi mai putin pentru mers in oras.Mai fa un drive test cu el si daca nu te atrage nimic uita-l.Edit:daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral ia un E90

asta am raspuns eu

 

 

pt LAZAR_FLORIAN

 

 

asa poate intelegi mai bine ce vroiam sa spun :)

Link to comment
Share on other sites

asta a scris Dibax

 

Masina este numai pentru pasionati,daca nu ai simtit nimic atunci uita-l ,este o masina doar pt plimbari lungi mai putin pentru mers in oras.Mai fa un drive test cu el si daca nu te atrage nimic uita-l.Edit:daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral ia un E90

asta am raspuns eu

pt LAZAR_FLORIAN

asa poate intelegi mai bine ce vroiam sa spun :blink:

223856[/snapback]

Eu inteleg ce vrei sa spui,dar tu nu intelegi ce vrei sa spui.

Ai spus clar,,daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral"

Defineste-mi si mie ce inseamna pt tine ,,depasita moral" si ,, o masina doar pt plimbari lungimai putin mers in oras"

Vesnica gandire a unui roman.El confunda masina de iesit in oras,munte,mare,etc. cu masina de zi cu zi.De aia suntem inapoiati,printre multe altele. Pai in afara masina de munca si alte lucruri similare este o trotineta(pana in 1200 cmc).Dar cand iese omul undeva mai are o masina un SUV,JEEP,etc.

Depasita moral???????????????? pai sunt masini de serie care nu au dotarile si performantele 850 csi.Sa enumeram cateva din dotarile din 93': masina avea KLIMATRONIC BIZONAL,scaune full electric,volan reglabil electri,memorie pt scaune,6+1 viteze,in special AHK,spalator faruri,etc.etc.etc.

Te pomenesti ca oi vrea senzori ploaie sau lumina,care sunt niste tampenii

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca nu se afla de acel prototip aveam aceasi parere, e doar 850Csi si nu M. Arata-mi tu un motor M generatie dupa '90 cu 2 supape pe cilindru, fara vanos, cu limitare la 6000rpm si care scoata aproape 100cp/litru. Iar acel ahk nu e neaparat o trasatura M. Acum pe bune, eu mi-am marit compresia la 9.5, supapele admisie si evacuare 42.5 respectiv 36, si am un grup 3.45:1 pe care urmeaza sa il montez. In cazul asta ar trebui sa ma laud ca am o alpina b12? sau poate b12+ pt ca am cutie manula iar cei de la alpina au facut varianta b12 doar pe automata. Eu iti respect parerea si nu incerc sa ti-o schimb, tu poti sa-i spui M8, eu o sa-l numesc 850Csi, e bine asa?
Link to comment
Share on other sites

daca nu se afla de acel prototip aveam aceasi parere, e doar 850Csi si nu M. Arata-mi tu un motor M generatie dupa '90 cu 2 supape pe cilindru, fara vanos, cu limitare la 6000rpm si care scoata aproape 100cp/litru. Iar acel ahk nu e neaparat o trasatura M. Acum pe bune, eu mi-am marit compresia la 9.5, supapele admisie si evacuare 42.5 respectiv 36, si am un grup 3.45:1 pe care urmeaza sa il montez. In cazul asta ar trebui sa ma laud ca am o alpina b12? sau poate b12+ pt ca am cutie manula iar cei de la alpina au facut varianta b12 doar pe automata. Eu iti respect parerea si nu incerc sa ti-o schimb, tu poti sa-i spui M8, eu o sa-l numesc 850Csi, e bine asa?

223951[/snapback]

La 850 csi tot B12 ii zice si are cutie manuala

Atat timp cat motorul este facut de M,scrie M pe el,este S, ramane M.

Bravo pt motor.Imi plac oamenii care iau problema ,,in mana".Sper sa nu-ti ramana in urma electronica.

Succes in garaj

Link to comment
Share on other sites

la csi doar pe motor si pe cateva chestii in interior scrie m.prototipul de care vorbiti o sa pun niste poze cu el .ala avea undeva in jur la 500 cai de fabrica.dar cum a spus cineva cine stie pe unde zace, si 850 csi este un motor de M

cu suspesia spate super smechera.deci este un m.ca este foaret diferit de 850 i. si oricat de 8 ar fi in 2007 ca si in 2016 va fi o super masina la care multi viseaza.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sa-nteleg ca WBS in talon la VIN si codul S la motor inseamna clar motor de M?

 

PS: Inseamna ca mi-am subestimat rau de tot masina... si e clar ca pana azi cand am rezolvat niste problemute mergea ca un fund... Multam de informatii!

Link to comment
Share on other sites

Ce scrie in talon nu are legatura cu motorul de M.

 

Un motor de 2.5 24v are codul motor M50B25 si in talon scrie 256S1, dar S-ul ala nu vine de la motorul de M, au ei diferite coduri pentru tipul de injectie sau norma de poluare a motorului, ceva de genul asta tin minte.

Link to comment
Share on other sites

asta a scris Dibax

 

Masina este numai pentru pasionati,daca nu ai simtit nimic atunci uita-l ,este o masina doar pt plimbari lungi mai putin pentru mers in oras.Mai fa un drive test cu el si daca nu te atrage nimic uita-l.Edit:daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral ia un E90

asta am raspuns eu

pt LAZAR_FLORIAN

asa poate intelegi mai bine ce vroiam sa spun :)

223856[/snapback]

 

 

Iti mai spun odata citeste cu atentie EU nu am spus ca masina este depasita moral :blink:

 

on topic oarecum http://www.4tuning.ro/anunturi_auto/vand_m...om_xx54494.html

850 de vanzare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.