Jump to content

740 F01


CooLmaN

Recommended Posts

Am x6, crede-ma daca as cumpara inca o masina ar fi la fel/mai scumpa,in niciun caz nu as merge cu una de 10 ori mai ieftina si nici un alt membru al familiei.

 

E ciudat sa ai 7er sau S (una dintre cele mai confortabile masini din lume) si sa mergi cu smartul sau M6 preparat si sa mergi cu aveo (o stea si jumatate la NCAP).

 

Cand am schimbat masinile pt o scurta perioada mi s-a intamplat sa am doua masini,mereu foloseam masina mai buna,chiar si la cumparaturi.

 

Salut,740i f01 este un motor foarte reusit, cuplu ,putere,consumabile,zgomot motor ... etc....

Avand si un 535d (e60) pot spune ca diferenta de consum intre e60 535 si f01 740i nu este foarte mare ,deoarece este tehnologie mai noua ...

 

Asta cu tehnologie mai noua si consumurile de vis din fisa tehnica fac parte din marketingul BMW,motorul meu de ut generatie are in fisa 8.9 urban,in realitate este undeva la 14-15.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

vi se pare voua ciudat.

Seful Coca Cola Spania, vara, in Madrid in timpul sezonului turistic cand circulatia devine o nebunie, se duce la munca pe scuter.

740i F01 nu au pe forum dar sunt 2 colegi cu 545i , 550i care au acelasi motor, nu sunt cine stie ce probleme cu ele, au fost, dar doar in primi ani de fabricatie.

consumul extraurban e mai mult decat decent

Intretinerea in schimb creste gen progresie geometrica in functie de nr de km/an

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

primele F01 au avut n62 pe ele.

n55 e folosit dupa 2010.

Mai uitate si tu in ce an a aparut n55 si in ce an F01.

 

In 2008 cand a fost lansat F01, n55 nici nu prea exista. 2010 e anul in care a fost folosit pe BMW, nu neaparat seria 7, pe orice BMW

 

 

 

Omul cumpara SH, deci probabil ca de acu 2 ani +

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu te poti abtine sa scrii in continuare tampenii ! Ia vezi tu mai jos cum vand nemtii F01 740i 2008 si 2009 cu 3000 cmc ! Cred ca vind vise, dupa parerea ta !

 

 

http://suchen.mobile.de/auto/bmw-735-740-benzin.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=38&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&fuels=PETROL&ambitCountry=

Edited by KIP
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca gresesc asta e, nu e mare smecherie.

 

 

 

Oricum in 2008 si o buna parte din 2009 nu are cum sa aibe motorul n55 ca pur si simplu nu exista.

 

 

Exista n54 dar din cate stiu nu a fost pus F01. Poate ma insel, dar n54 nu apare pe lista de motoare la F01, iar n55 nu se fabrica..

 

 

 

Iar daca au fost intradevar F01 cu motor n54. iarasi e un motor fara probleme deosebite.

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Asta cu tehnologie mai noua si consumurile de vis din fisa tehnica fac parte din marketingul BMW,motorul meu de ut generatie are in fisa 8.9 urban,in realitate este undeva la 14-15.

 

Urban nu inseamna Bucuresti.Urban inseamna un oras "civilizat" ca trafic.Bucuresti e o jungla urbana.In Timisoara un 740xd din 2012 are consum mediu de 9,2 pe ceas mers linistit.

Edited by tzucul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In Timisoara un 740xd din 2012 are consum mediu de 9,2 pe ceas mers linistit.

Cand se vorbeste de consumuri, cel mai bine e sa se specifice si viteza medie. Asa am scos si eu cu a mea 6.3% in Bucuresti, 'mers linistit' (peco-acasa, seara, v.medie ~55km/h :D)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Exista n54 dar din cate stiu nu a fost pus F01. Poate ma insel, dar n54 nu apare pe lista de motoare la F01, iar n55 nu se fabrica..

 

 

Pai din cate spune realoemul, care e cel mai simplu ajutor pe net, F01 740 indiferent de an vine numai cu N54 si F01 LCI 740 facelift vine numai cu N55.

 

Eu personal ma abtin sa fac comentarii despre modelele mai noi decat cele pe care le-am avut personal. Nu pot vorbi despre F01, F10 etc. din moment ce nici macar n-am condus unul. Nu inteleg de ce altii fac asa ceva. Gen hai sa vorbim despre pilotat avioane si noi n-avem permis de conducere auto.

Edited by WLF
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Urban nu inseamna Bucuresti.Urban inseamna un oras "civilizat" ca trafic.Bucuresti e o jungla urbana.In Timisoara un 740xd din 2012 are consum mediu de 9,2 pe ceas mers linistit.

 

x6 4.0D,consum weekend in Buc 11-11 si un pic doar daca mergi pe distante lungi, noaptea dupa ora 11 reusesti un pic sub 9 insa doar daca mergi pe distante lungi,o medie in Buc este de 14-15,cu varfuri de 17 si ceva.Intr-un orasel mic,P.Neamt,o medie este ar fi de 12 si ceva-14% (chiar daca orasul nu este aglomerat distantele scurte maresc consumul).

 

740xd in regim urban va scoate consum apropiat de x6.

Link to comment
Share on other sites

In 2008 cand a fost lansat F01, n55 nici nu prea exista. 2010 e anul in care a fost folosit pe BMW, nu neaparat seria 7, pe orice BMW

Conform realoem.com:

740i E65 aparut in 2004 are motorul N62N V8 4000cmc 306cp.

740i F01 aparut in 2007 are motorul N54 cu 6 cilindrii in linie 2979cmc 326cp.

740i F01 LCI aparut in 2011 are motorul N55 cu 6 cilindrii in lini 2979cmc 320cp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am motorul N54 de 3000 cmc 6 cilindri in linie pe masina mea, si au fost probleme cu injectoarele si cu pompa de benzina (HPFP - high pressure fuel pump). Au fost schimbate toate si nici o problema de atunci, in ultimii 3 ani. Motorul N55 care e succesorul lui N54 e mai de incredere, nu are 2 turbouri ci doar unul "multi-scroll", iar pompele de benzina au fost revizuite in ultimii ani, cu foarte putine probleme acum.

 

Am condus amandoua modele cu baza lunga 2013 740LI si 2013 750LI. Motorul N55 de 3000 cmc folosit pe 740LI e mai mult decit suficient, in special acum cuplat cu noua transmisie automata ZF in 8 trepte. Motorul V8 de 4000 cmc de pe 750LI e o bestie, face un zgomot impresionant in acceleratie, mult diferit de cel de 3000 cmc / 6 cilindri in linie. In mers normal, no o sa vezi insa vreo diferenta majora intre ele. Aveam planificat sa ridic un 750LI in mai 2013, insa acum am schimbat comanda pentru 740LI.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

.

 

Cum am promis cu citeva luni inainte, revin cu o recenzie referitoare la seria 7. In ultima luna am condus aproximativ 5500 de km pe un 740Li din 2013.

 

Tinuta de drum - masina s-a comportat extrem de bine la drum pe drumurile din Romania - mi se pare croita pentru drumuride calitate medie. Suspensia selectabila pe modul "Comfort Plus" netezeste bine de tot gropiile mici si mijlocii. Faptul ca are ampatamentul extins ajuta de asemenea la diminuarea efecturilor de gropi. Pe autostrada, pe "Comfort Plus", pina pe la 160 de km/ora, masina se comporta foarte civilizat. La peste 150 de km/ora, se comporta mai bine pe setarea "Sport", e mai lipita de drum in felul asta.

 

Motor - cel de 3 litri pe benzina cu 315 cai putere e mai mult decit suficient. Are un mic "turbo lag" chiar la inceput, dar nu m-a deranjat prea mult.

 

Cutia de viteze - cea noua cu 8 trepte e foarte diferita de cea pina in anul 2012 cu 6 trepte. Probabil ca e cea mai importanta schimbare pe care am observat-o

 

Manevrabilitate: de citeva ori a trebuit sa fac mai multe manevre ca sa pot lua coltul corect. De asemenea intrarea in unele garaje a fost dificila

 

Consum: mediu a fost 10.3 L/100 pe parcursul a 5500km. Mai bine decit ma asteptam

 

Zgomot: superb - nu se aude mai nimic.

 

Comfort: masina este echipata cu foarte multe dotari additional - scaune comfort in fata si spate, reglari electronice 20+ directii in fata si vreo 6 in spate, piele nappa perforata cu ventilatie si incalzire fata si spate, masaj in scaunele din spate (si partial fat in partea pe care se sta), 2 monitoare in spate, ?perdele negre pentru soare pentru geamurile din spate si pentru luneta si multe altele. Cele mai bune locuri sint in spate, in special cu scaunele inclinate, masajul pornit si roletele trase :-) ...

 

Accesorii: HUD care proiecteaza pe ecran e superb si foarte folositor. Navigatia si directiile se proiecteaza de asemenea. Prin ochelari polarizati, vizibilitatea HUD-ului scade la cam 20%; camerele de vederi, de jur imprejur, din bara din fata, oglinzi laterale si portbagaj, care impreuna dau un "top view", mse vede totul in jur, perfect pentru parcare sau manevrare in locuri strimte.

 

 

 

E greu de trecut de pe masina asta inapoi pe o masina cu marimi / dotari normale...

 

Daca aveti intrebari, voi raspunde

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.