Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

  • 2 months later...

salut!sunt nou pe forum si totodata noul posesor al unui bmw e 34 520i.am o problema la masina,miroase foarte tare a benzina si la ralanti motorul galopeaza,ma poate ajuta cineva sa-mi dau seama de la ce ar fii?debitmetrul l-am verificat si este ok!tre sa precizez ca masina a fost 518 i si i-a fost inlocuit motorul cu un 2.0!

Banuiesc ca ai rezolvat problema intre timp.In caz contrar, este vb de "furtunul epurator", un furtunas care se cam duce dupa vreo 15 ani la aproape orice masina pe benzina.Am avut si eu problema asta pe un e46 din 98.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare, recent am cumparat un E34 care a fost al meu acum multi ani, cam 8 ani, numai ca nu mai este in stare buna si as vrea sa il readuc la viata. Stie careva un interior de E34 in stare buna pe undeva? Caut de ceva timp si nu gasesc nimic in stare buna, ma intereseaza in special scaune de stofa, dar daca gasesc si piele care arata bine e ok.

As avea nevoie de mai multe piese poate imi recomandati pe cineva serios care are piese sau dezmembreaza E34 in stare buna.

Edited by gyno09
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salutare tuturor! pe 22 mai 2016 am cumparat un BMW 520i din 1990 cu vreo 240000 km reali la bord+ un portbagaj plin cu bielete,brate,bari si alte "chestii" noi pentru partea fata ,un "cadou" de la vechiul proprietar(si singurul al masinii) de cand este masina fabricata! motorul este modelul cu o singura axa cu came si 129 cai putere! sper sa mai functioneze ceva km dar pana acum am avut grija cat mai bine de masina! I-am schimbat toate fluidele in afara de lichidul de frana si lichidul de racire unde nu prea ma pricep si "cred" ca ar trebui facute intr-un service! cauciucuri noi,unghi de fuga facut la un service serios,bujii noi champion RN9YC echivalentul bosch-urilor originale,o baterie noua VARTA de 90 Ah,o piesa de cauciuc situata intre cutia de viteze si cardan(mi-a fost atrasa atentia la unghiul de fuga ca este crapata si mult nu mai rezista) si doar benzina si vreo 200 km pana acum! e drept nu prea am idee cat consuma masina dar ma declar multumit! am intentia sa-i montez instalatie gpl secventiala dar as dori si parerea celor de pe forum,daca dauneaza motorului!

cateva poze cu masina si va doresc o zi buna!

post-78170-0-00248700-1465303825_thumb.jpg

post-78170-0-74886700-1465303835_thumb.jpg

post-78170-0-80035700-1465303842_thumb.jpg

post-78170-0-01014000-1465303852_thumb.jpg

Edited by gowriel1982
Link to comment
Share on other sites

n-arata rau - usa soferului parca e alta culoare, da' overall chiar arata ok.

cat te-a dus, si cat ar fi taxa daca vrei s-o pui pe romania?

 

 

masina a avut un mic accident intr-un sens giratoriu fiind lovita in partea stanga fata! practic,se si vede unde a fost vopsita si mai am hartia de la asigurare cu "schita" si datele complete ale masinii ce a lovit BMW-ul... e vorba de un chevrolet cruze... din ce stiu eu,e singurul eveniment rutier in care a fost implicata masina! aripa stanga fata si usa soferului au fost revopsite,diferenta fiind vizibila pentru cunoscatori!

pai ,treaba a fost asa: aveam un tico cu care nu m-am inteles aproape deloc in 3 luni de exploatare,cumparat cu vreo 1400 lei si in care am mai bagat vreo 1000 lei,dar care era inscris pe numele tatalui proprietarului BMW-ului ce-l vedeti aici! Asa ca,intr-o seara la o "cafea"/suc/bere , i-am zis amicului :"iti dau tico-ul "inapoi" ca tot e lu' taica-tu si inca 500 euro,DA-MI BMW-ul din curte ca si asa sta de aproape 2 ani degeaba!". Parca asta astepta ,si in urmatoarea saptamana am "incheiat afacerea", eu ajutandu-l sa tracteze tico-ul la mecanic cu un range rover p38(mai are un L322, 4.4 V8),iar in aceeasi duminica,pe graba ca ne lua somnul deja,am condus eu ,"cam pe naspa" ,BMW-ul de la el de-acasa pana intr-o comuna limitrofa vreo 4 km in curtea unui amic! acolo a stat pana am rezolvat cu actele,montat cauciucuri noi,schimbat uleiurile in motor(+filtru),cutia de viteze si diferential,un cuplaj elastic intre cutia de viteze si cardan+facut curatenie generala prin masina,treaba grea ce a "picat" pe mine... pana acum,exceptand valoarea tico-ului am platit cam 1300 euro pe toata masina,acte si consumabile incluse! Dupa aproape 300 km,ca nu am stat degeaba intre timp azi, inca sunt in "soc" fata de cum sta pe drum si cum functioneaza general vorbind masina comparativ cu ce am condus inainte,adica Daewoo Tico... nici ca-mi pare rau de tico sau banii ce i-am platit! In schimb imi pare rau ca n-am facut alegerea asta de la bun inceput,ca stiam de BMW-ul amicului meu,ca se plangea ca afuma bujiile si eu cu mana mea i le-am scos sa vada de ce merge intrerupt motorul... Daca-i arat acum bujiile cred ca-i pare rau ca a vandut masina... ca de plimbat l-am plimbat "mai sportiv" vreo 5 km oras+ceva km p-afara! daca-i pun si GPL ma declar un om fericit fara nici o indoiala! :hyper: Intentionez sa-i repar defectele la caroserie/vopsea intr-un service pana in iarna ce vine ca sa o pot conduce cu "constiinta impacata",stiind prea bine cu ce dau "autoritatile" pe asfalt/strazi iarna... Intre timp am "pacatuit" putin interesandu-ma ce alte motoare cu 6 cilindri in linie mai exista prin curtea BMW si daca ar intra in locul actualului motor! gen M54B30 sau N55B30...

http://mywikimotors.com/m54b30/

http://mywikimotors.com/n55b30/

nu-mi pot imagina cum s-ar conduce masina asta cu un motor de 3 litri ,6 cilindri in linie si vreo 400 cai putere(cu supraalimentare nu neaparat turbo...).

Am condus o singura data un range rover cu motor 4.2 V8 supraalimentat din 2007,nu turbo si senzatia era de parca aveam o locomotiva "nervoasa" sub capota...

Nu m-ar "deranja" un 520i cu asa comportament :yahoo:

ramane de vazut ce imi rezerva viitorul,dar asa cum e acum masina,ma declar multumit!

de inscris pe romania,nu stiu cat ar costa,dar probabil ca mai mult decat valoreaza masina... in bunul spirit RROManesc al statului RROMan... dar asta e,nu mai spun nimic,tac si suport...

Edited by gowriel1982
Link to comment
Share on other sites

ma bucur maxim sa mai vad oameni pe care-i 'atinge' e34.

in general e considerat cam rabla si asta se reflecta si-n starea majoritatea exemplarelor, asta daca nu-s deja la remat unde vor fi transformate in avans pt kia rio.

 

intra m54b30, sunt vreo 2-3 si prin romania, minim. Asta imi voi pune si eu daca o sa 'cedeze' m50b25 pe care il am acum. N55B30 nu prea vad la dezembrari

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ma bucur maxim sa mai vad oameni pe care-i 'atinge' e34.

in general e considerat cam rabla si asta se reflecta si-n starea majoritatea exemplarelor, asta daca nu-s deja la remat unde vor fi transformate in avans pt kia rio.

 

intra m54b30, sunt vreo 2-3 si prin romania, minim. Asta imi voi pune si eu daca o sa 'cedeze' m50b25 pe care il am acum. N55B30 nu prea vad la dezembrari

 

am cumparat masina asta din mai multe motive,unul fiind pentru ca era a unui prieten ce are oricum prea multe masini iar de asta nu mai avea timp sau chef! Sau asa parea situatia! Intotdeauna mi-a placut BMW seria 5 dar din diverse motive am ezitat sa cumpar asa ceva...

Te rog detaliaza ce intelegi tu sau altii prin "rabla" cand va referiti la modelul E34,ca sunt novice p-aici! Vizual masina nu prea are rugina,ceea ce pentru mine o distanteaza oarecum de definitia de "rabla"! tehnic functioneaza bine,deocamdata! ramane sa vad in urmatoarele luni si mii de km daca e cu adevarat rabla! si eu ma gandeam la o kia rio sau hyundai i30 noi,dar m-au desumflat rau preturile si costurile OBLIGATORII ale reviziilor ,asta doar ca sa beneficiezi de garantia lor de 7 ani sau 150000 km! dupa un calcul scurt alaturi de doi prieteni ce au mai mult de 1 milion de km cu multe masini,am zis ca nu-mi trebuie "asa santaj asiatic/corean" si ma "risc" la un BMW E34! ca sa nu mai spun ,cu riscul de a ma repeta, cum sta pe drum masina si cum ia curbele... inca "savurez" treaba asta! :hyper:

Cand spui ca sunt vreo 2-3 si prin romania,te referi la bmw 520i E34 cu motoare m54b30 instalate cu succes in ele? au mai facut modificari la un BMW 316 si doi amici care m-au ajutat cu service-ul la masina,dar ei au montat motor de 2 litri/6 cilindri cu 150 cai in locul unui 1.6 litri ,4 pistoane si ???? cai putere... ceea ce consider o reusita totala,mai ales ca m-au plimbat cu masina si zici ca-i turbata asa de bine trage...

N55B30 este ceva de vis pentru un 520i E34 de prin 1990...

Mai am o nelamurire privitor la cantitatea de ulei din diferential: cand l-am schimbat nu am masurat ce cantitate am scos din el,dar de intrat nu au intrat decat 1,2 litri! incep sa fiu ingrijorat pentru ca mai peste tot unde am intrat se mentioneaza 1,7 litri! masina era suspendata destul de sus dar la nivel era dreapta! sa incerc sa mai "indes" 500 ml in el sau ar fi o idee rea?

In dimineata asta, site-ul asta m-a pus pe ganduri cel mai mult unde spune 1.7 litri in diferential: http://www.e34.hu/service/kendtamas/XHAYNES.pdf

mercy mult!

 

@drujbex

acum ca am vazut specificatiile pentru m50b25 ,tu chiar ai motor puternic pe masina!

http://mywikimotors.com/m50b25/

ai vreun topic pe undeva in care sa prezinti mai mult masina ta? m-ai facut curios!

si inca ceva: cati km are motorul tau m50b25? ai avut probleme tehnice cu el? aici spune ca ar rezista vreo 400000 km ceea ce mi se pare extraordinar pentru un motor cu 192 cai putere! tot sa te distrezi cu el!

"Despite the fact that BMW M50B25 engine is considered to be one of the most reliable motors of major Bavarian automaker, biggest part of all malfunctions result in wear-out and age of motors. The average lifespan of these engines is approximately 180,000 – 250,000 miles (300,000 – 400,000 km). If you use it properly, it can be even longer."

Edited by gowriel1982
Link to comment
Share on other sites

Prin "rabla" in niciun caz nu ma refer la masina ta, cum ziceam si mai sus, pare un exemplar in stare ft. buna.

Prin romanica insa e considerat vechi insa nu suficient de vechi cat sa fie clasic (cum e ursu' de ex, daca vrei urs in 6 cilindri, fara rugina si cu acte ok tre' sa scoti macar 5000 de euro) ; se intampla ceva cu modelele de BMW cand trec de 30 de ani, decoleaza preturile probabil si din cauza ca le haleste rugina si ori ajung la remat ori la dezmembrari.

E34 totusi e departe de-a fi o masina rara, numai 525i s-au facut 500.000; de aceea ies in evidenta cele pastrate in stare buna si o sa vina si vremea lor - estimez cam in 5-7 ani - cand preturile o s-o ia in sus.

 

M50B25 (cu sau fara VANOS) e un motor foarte reusit. Al meu are 180.000 de mile (deci cam 300.000km, provine de pe o masina automata din UK). Hibele lui primare sunt

- susceptibilitatea la a arde garnitura de chiulasa si la a deforma chiulasa cand se supraincalzeste, toate intr-un timp ft scurt de cand acu' incepe s-o ia spre rosu (e ft. important ca sistemu' de racire sa fie in parametri - vascu' sa sufle bine, antigelu' sa fie cel recomandat in cartea tehnica, etc). Alta bila neagra e ca din fabrica pompa de apa are palete de plastic care se pot rupe si daca nu esti pe faza sa tragi repede pe dreapta, poti supraincalzi ft. rapid motorul.

- consumu' de ulei pe la simeringu' supapelor.

 

Daca motoru' are compresie, nu prezinta semne de garnitura de chiulasa arsa, si acu' ce indica temperatura e intepenit la mijloc, poti considera ca daca-i faci mentananta cum trebuie te mai tine mult si bine.

 

Motoru' meu consuma gen juma de litru de ulei la 4-5000km, pt BMW si mai ales pt un motor vechi e bine.

 

Cauta pe net un manual Bentley pt E34 si vei gasi cat ulei intra in diferentialul tau. Sau ... poti incerca cu VIN-ul pe realoem ca sa vezi exact codul piesei, poate s-au pus mai multe si n-au toate aceeasi capacitate - din pacate chiar nu ma pricep.

 

Da, ma refer la E34 cu m54b30. "Intra" fara prea multe probleme, cred ca mai complicat e cu contactu' si sistemele antifurt, insa din nou nu prea ma pricep.

Link to comment
Share on other sites

Chiar m-ai facut curios ce compresie o fi avand motorul de pe masina mea! Care sunt semnele de garnitura de _chiulasa_ arsa? Ca iarasi nu prea am experienta,fiind la a doua masina in viata mea,tico-ul nu cred ca se pune,l-am tinut doar 3 luni si am facut vreo 6000 km cu el... Pana sa-i crape _chiulasa_ si sa intre antigel in cilindrii din capat in mers! Bine ca eram in oras,la vreo 2-3 km de casa...

 

In cazul BMW-ului e asa cum zici tu: acul ce indica temperatura lichidului de racire chiar nu trece deloc de jumatea ceasului de temperatura! Ceva de vis din punctul meu de vedere,ca la Tico, oscila de nebun si doar ajutat de mine mai cobora spre "rece"! I-am montat contact langa volan/bord pentru a porni ventilatorul electric atunci cand consider eu! Si chiar asa,tot s-a dus _chiulasa_+garnitura de _chiulasa_...

Acum cand aud "_chiulasa_" indiferent de la ce masina este ,incepe sa ma doare capul brusc...

La mentenanta chiar sunt "fixist",nu-mi bat joc de "utilaj" indiferent cat costa operatiunea de intretinere! Oricum nu fac mai mult de 20000 km pe an!

 

O sa merg pe la dezmembrari auto sa intreb de motorul M54B30 ca suna interesant un 520i cu 231 cai putere in loc de 129! :hyper:

am vazut chiar un motor de seria 5 F10 parca, dar costa vreo 3000 euro,prin focsani! un tip bmwcristi are anuntul ,as pune aici link dar nu vreau sa se considere publicitate si sa fiu penalizat ,de-abia ce m-am inscris aici! ...

il gasesti cautand in google urmatoarele: Motor bmw seria 5 7 F10 F11 F01 F02 N57 3 0d 4 0d euro5

multe diesel-uri automate si putine benzina cuplate la cutie manuala de viteze! Pana la urma e de inteles,diesel-urile au cuplu mare,eficienta si sunt mai comode ,ca am condus si eu range rover P38 AT de 4.0 litri, si un range rover L322 cu motor V8 4,4l ,cel de BMW gasit pe M5! e o mare jmecherie sa doar pui maneta in "D"/drive si s-o calci fericit! Nici nu mi-am dat seama cand am prins 90 km/h cu L322-ul... In oras...

Totusi imi place cutia de viteze manuala si un motor potent/competent cu 6 cilindri in linie! Cu turbo sau fara!

Un amic a condus un BMW cu motorul de 3 litri bi-turbo si a ramas profund impresionat de cum raspunde la acceleratie,el crezand ca la 160-180 km/h motorul nu va mai raspunde chiar asa de "vioi" daca o calca la fund... Din ce mi-a spus,modelul ala sau altul cu motorizarea aia isi va cumpara in viitor,atat de mult l-a "afectat" plimbarea aia! Si nici nu consuma multa benzina chiar in stilul ala de condus si vitezele alea! Daca mai e si fiabil motorul respectiv,tin sa-i felicit pe inginerii de la BMW!

Eu m-as multumi cu un 3 litri ,6 in linie si macar 300 cai putere REALI! :blush:

 

Chiar am vazut si un M54B30 la 1400 euro cu tot cu evacuare si calculator cu soft in bucuresti! Costa cam cat toata masina mea dar probabil merita la 231 cai! :blush:

Link to comment
Share on other sites

"M50B25 (cu sau fara VANOS) e un motor foarte reusit. Al meu are 180.000 de mile (deci cam 300.000km, [bold]provine de pe o masina automata din UK).[/bold] Hibele lui primare sunt

- susceptibilitatea la a arde garnitura de chiulasa si la a deforma chiulasa cand se supraincalzeste, toate intr-un timp ft scurt de cand acu' incepe s-o ia spre rosu (e ft. important ca sistemu' de racire sa fie in parametri - vascu' sa sufle bine, antigelu' sa fie cel recomandat in cartea tehnica, etc)..."

 

Acum ca m-am pus pe cautat motoare la dezmembrari am realizat ce ai spus/scris mai sus:

masina ta ACUM are cutie de viteze manuala cu 6 rapoarte dar motorul provine de pe o masina ce a avut CUTIE AUTOMATA?! Stai asa ,ca aici m-ai facut foarte foarte curios: deci se poate lua un motor cu 6 cilindri in linie de pe o masina cu cutie de viteze automata(sa zicem convertizor de cuplu),si apoi cupla/monta alaturi de o cutie de viteze manuala cu 5 sau 6 rapoarte?! Asta ar fi cel putin spus foarte tare! Pentru ca,de cand ma tot uit dupa motoare la dezmembrari ,cam toate BMW-urile de 3 litri sunt cu cutie automata si,mai rau,diesel... apai,ar fi de vis sa gasesc masina cu motor 3 litri benzina si cutie automata dar care ar putea fi cuplat la o cutie de viteze manuala! ramane de studiat,dar sunt curios cum a facut cel ce a "aranjat" motorul tau de pe o masina automata la cutia cu 6 rapoarte!

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

nu doar ca se poate, e preferabil ca masina 'donatoare' sa fi fost automata datorita regimului mult mai lejer in care s-a exploatat motorul. :D

 

ma gandeam sa dau cutia de viteze jos si sa inlocuiesc un simering pe unde parca mai scapa ceva ulei si cu ocazia asta sa ma uit putin si la ambreiaj ca parca prea cupleaza sus,ma refer la cursa cand apas pe pedala! Tu la a ta ai schimbat ambreiajul de curand sau vreodata? cum este cursa ambreiajului la pedala? de patinat sau altceva nu face deloc,ba chiar urca in a-5a panta de 7% inclinatie,ca am fost zilele astea sa vad acel BMW 740i din 2000 ce m-a lasat masca la cum arata... ba colac peste pupaza,m-am intalnit si azi/mai adineauri pe traseu cu el,eu asteptam pe cineva ,cam la 3 km de unde sta tipul ce are 740i-ul! cred ca a facut-o intentionat ca i-a tras si un demaraj de pe loc "ca la carte"... doamne ce sunet poate sa aiba acel V8 de 4 litri cand o calci la fund... :w00t:

Inca ma gandesc ce naiba sa fac... Imi place 520i-ul dar parca prea e mai "sexy" seria 7, in special E38 din 2000-2001...

Ma sperie insa o serie de ???necunoscute,gen cutia automata,V8-ul cu ALUSIL sau nikasil,cele 4 axe cu came si DUBLU VANOS-ul ce nu-i tocmai "bullet-proof" si nu in ultimul rand consumul pentru un motor V8 de 4 litri...

Iarna probabil este de groaza, si nu pot sa ma laud ca ma dau banii afara din casa...

Iar un GPL pe V8 e vreo 7000 lei din prima...

greu de hotarat...

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu, problema cu nikasil e doar in USA si UK unde intr-o vreme benzina continea mult sulf.

Iti poti lua un 740 mai vechi fara Vanos, gen din 95 sau 96. Cele de dupa 2000 au si dublu vanos si 4.4 litri.

 

Uite aici un filtru de pe mobile.de http://bit.ly/1XkJo5c

Am pus sa coste minim 4000 de euro intr-o incercare de-a filtra masinile irecuperabile (gasesti si la 1500 eur dar n-o faci ca una de 4000 nici bagand inca 4000) si intervalul in care s-a pus 4.0 fara VANOS.

 

Daca-ti place V8u' mai bine ai cauta un E34 sau E39 540i, eu aproape ma hotarasem spre un 540i E39, FARA vanos, FARA cutie automata, FARA scaune electrice, nimic care sa se strice, era perfect, avea doar clima si piele. Vascu' fusese schimbat recent, nu parea sa piarda ulei decat pe la capacele culbutorilor (BMW...) Doar ca era pe bulgari si am un blocaj mental cand vine vorba de asta. Era vreo 2700 de euro. Mai apare sigur la vanzare.

Link to comment
Share on other sites

Frumos si 540i V8,dar n-are linia unui 740i!

cat despre placutele de inmatriculare de pe masina mea... eu n-as mai pune deloc :laugh:

sau as inmatricula masina in MONACO ,doar asa,pentru "diversitate"...

daca pot circula legal cu masina,poate sa fie inmatriculata si in china din partea mea!

cu toate ca-s si mai ciudate decat astea pe bulgaria

http://www.carnewschina.com/wp-content/uploads/2011/08/audi-a8-v10-china-2-458x416.jpg?756232

 

cat despre nikasil/alusil daca mi-as lua 740i-ul respectiv cu V8-ul de 4.0 litri sau 4.4l, n-as sta prea mult in baza benzinei de la noi... direct GPL,ca ala n-are sulf prin el, cred,sper...

n-am inteles ce se intampla exact atunci cand VANOS/distributia asta variabila nu mai functioneaza corect sau deloc! pentru ca,am condus range rover L322 cu motorul de BMW 4.4 litri, si sa dea naiba in VANOS-ul ala de pe masina asta,CA CICA E DEFECT, eu n-am simtit nici o diferenta...

cand am calcat-o pana in treapta 2(se simt 2 trepte in pedala de acceleratie) apai a decolat/m-a bagat in scaun direct... si aveam aproape 100 km/h in oras de nici nu mi-am dat seama cand am ajuns acolo...

si are "doar" 282 cai putere... :hyper: plus ca modelul asta cu care m-am dat eu e VOGUE si are 2570 kg la cei 282 cai...

http://www.automobile-catalog.com/make/land-rover/range_rover_3gen/range_rover_3gen_1/2003.html

bmw-ul 740i E38 din 2000 are tot 282 cai dar o greutate de 1925 kg...

sunt aproape sigur 100% ca dupa prima "tura"/plimbare cu masina asta o sa ma "indragostesc" de ea instant!

pentru ca stiu ce poate motorul ala intr-o masina cu cel putin 600 kg mai mult decat ce cantareste 740i-ul...

unde mai pui ca-i si neagra toata,are folie neagra 1% pe luneta si geamurile spate,jante de 18" foarte interesante cu multe spite subtiri cum imi plac mie,gen modelul/style 33 de la bmw ,ba chiar mai "indraznete",cutie automata sa nu mestec in cutia de viteze de ma ia durerea de cap,mai ales in oras,piele neagra la interior,etc...

ce sa mai vorbim,zici ca am dat in mintea copiilor acum la 34 ani daca-ti mai zic ca am visat BMW 740i azi noapte... :w00t:

si ce-i mai grav, cred ca a observat si tipul ce are acum 740i-ul treaba asta...

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=280665

p.s. cu acelasi range rover l322 am fost si pana la radauti cu accelerari gen "pedala la fund" pe la 150 km/h si tot asa,nici o problema privind functionarea motorului! si nu este cu vanosul "in regula"...

am facut 4 ore dus si 4 ore jumate la intoarcere ca oboseala si-a spus cuvandul ,noroc cu statia emisie receptie :blush:

post-78170-0-23146500-1465882264_thumb.jpg

post-78170-0-01441100-1465882273_thumb.jpg

Edited by gowriel1982
Link to comment
Share on other sites

are si shadow-line, vad. Adica elementele in mod normal cromate - gen 'rinichii' de la grila sau oranmentele din jurul geamurlor -sunt negre mat.

Din pozele alea doua pare ca arata bine. Cu cat ai lua-o?

 

mai "drujbex" sincer,sunt cam "desumflat" in privinta e38-ului asta! si totul s-a intamplat azi-dimineata! pe topicul deschis de mine unde am zis ca vand E34-ul PUS LA PUNCT SI IN REGULA CU ACTELE, m-a intrebat un user de ce nu pun VIN-ul masinii,ca afla mai multe date oficiale despre masina! zis si facut! dar din curiozitate,am verificat si VIN-ul masinii astea, 740i-ul ce al dreaqului se prezinta foarte bine din toate punctele de vedere,chiar si in persoana daca te duci sa-l vezi/conduci!

Surpriza de proportii: conform VIN-ului poansonat pe zona aia unde vine amortizorul/arcul dreapta fata,masina este facuta in 1995.04.11 :blink:

cum dreaqu sa fie atunci ,nu stiu... ca proprietarul mi-a spus anul 2000 ca fabricatie...

acuma, nu vreau sa mananc kacat, dar si cand ne-am intalnit eu cu tipul asta aproape de el unde sta,dar intr-o zona cu sosea buna si in linie dreapta :hyper: ,cand a calcat-o la fund plecare de pe loc cam scotea fum albastru de studiam aerodinamica masinii in mers...

nu ma asteptam sa vad asta...

Sau ,e asa cum mi-au spus vreo doi amici satui de masini noi sau sh: "bah esti gasca sa cumperi asa ceva?! nu vezi ca-i prea dichisit sa fie original?!"...

Apai ,dupa ce am fost mintit pe fata in privinta anului de fabricatie,si probabil cu mai multe,dar nu le-am descoperit eu inca, ce indemn sa mai am la achizitionarea masinii astea?!

Cu toate ca imi place la nebunie cum arata,cum se aude si cum se conduce...

Si m-am pus si pe vandut un E34 in stare foarte buna in care am cam bagat bani doar sa merg cu el... si inca ar mai fi lucruri de imbunatatit,ca sa fiu sincer...

 

el mi-a zis prima oara ca vrea 2400 euro pe masina! a doua zi a scazut la 2200 euro pret final...

nu zic ,nu... dar ma deranjeaza la culme sa fiu mintit si prostit,mai ales cand persoana in cauza stie ca imi place acel ceva ,ce vreau sa cumpar...

O sa ma multumesc cu ce am,ca e mai bine asa, pana la urma e un motor cu FONTA in zona cilindrilor/pistoanelor nu nikasil alusil si alte kacaturi,are sigur maxim 240 mii de km ,a fost intretinut si e cu toate cele necesare la zi,numa' bun de condus!

O sa inchid topicul ala in care m-a palit pe mine sa vand E34-ul si cam asta e...

sa-i cumpere altii E38-ul,n-am de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare!

Link to comment
Share on other sites

cu fum albastru (minim simering supape de inlocuit, asta in cazul BUN in care segmentii sunt ok), bulgaroaica, si dubiosenii la acte/anu' fabricatiei, eu zic s-o lasi. Nu s-au terminat E38-urile.

mai ales fiind dispus s-o tii 'la vecini", e plina Germania de 7ari in stare ok si n-o sa ai griji gen taxa de prima inamtriculare sau impozit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.