Jump to content

Probleme Turbo la BMW 320d


Recommended Posts

salutare ! Apropo de turbinele Mitsu , am chimbat si eu una acum aproape 2 ani. La vremea respectiva nu era foarte clara treaba cu reconditionarea turbinelor Mitsubihi, chiar ”aproape unica” firma care reconditiona atunci nu era prea convingatoare in privinta garantiei operatiunii si am fost nevoit sa achizitionez una noua (originala) de la cineva de aici de pe forum . Intamplator am gasit turbina veche prin garaj zilele trecute. Daca vrea cineva sa o cumpere , astept oferte.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

Am un X3 2.0D xDrive cu WH31580, la care am reparat actuator la Ady (TM - apropos e un tip super OK !), cutie manuala, Turbo nu mai este cea originala

de pe masina (a crapat pe la 103.000 Km), am luat alta de la dezmembrari cu an fabricatie 2008 - masina fiind un 12/2007 (aruncind turbine veche!).Au

fost o groaza de erori pe ea (curatat turbine, Filtru particule, EGR) schimbat galleria de admisie si sensor, schimbati ambii senzori de la galleria

cu EGR-ul, schimbat furtune de vacuum - nu am schimbat garniturile de la conducta de Turbo spre Intercooler, nici cea de table de la Filtru de particule. Sunt comandate si trebuie sa vina ... mai are cineva o idee de unde ar putea sa fie eroarea 449A SupraAlimnetare Turbo - Situatie ? Eu tot am insistat pe idea ca are o pierdere de presiune pe undeva si nu-i dau de capat. Ca symptom masina de la viteza a doua in sus cind bagi piciroul pina

la fund in ea are mici intreruperi - sincope - ca la un benzinar care nu-i merge o bujie. A fost si mai rau de atit se plafona complet si-si revenea

cind vroia ea. De cele mai multe ori cream ca este de la dimburile din astfalt dar cred ca era doar o coincidenta, ca de vreo citeva ori si-a revenit

si fara sa fie nicio denivelare. Masina are 154.000 Km la acest moment, dar decind am schimbat turbina pina cind am fost la TM sa o puna Adi pe masina

nu era masina mea pe care o stiam. Acum merge ca la nou dar are aceste sincope si eroarea de care nu reusesc sa scap 449A ! Va rog o idee pertinenta !

 

PS Furtunele de vacuum nu le-am schimbat pe toate ci acolo unde mi s-au parut slabe ca intrare si prindere (de senzori, etc.). Exclus clapete indoite, exclus carcasa la Turbo Sparta, Filtru de particule (dat jos si curatat - apoi cerinta system BMW-ECU de regenerare, am facut si regenerarea

verificat si regenerarea, totul ca la carte, nu ma intrebati de unde si cum am facut atitea - chiar nu ma pricep la masini decit sa le conduc (si nu

foarte bine - ca se strica dupa cum se vede). Astept opinii pertinente !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu te cunosc, dar nu stiu daca ai avut si condus mai multe masini ca si mine. intr-adevar eram ironic. nici nu vad cu puteam sa nu fiu. dar pana la a emite pareri despre persoane, mai este un drum.

lexus o fi fiabil si arata si bine, dar nu e un lucru probat la noi de mai multi ca sa se poate emite opinii concludente. cat despre premium, e o toyota premium, si atat. nu o masina cu adevarat premium. jaguar are masini extraordinare, dar nu sunt chiar un etalon in fiabilitate.

 

 

 

vorbesti prostii. "ca orice masina japoneza" . Lexus e o puturoasa de Toyota, ce te astepti?. fratele meu are mazda 6, cu 40 000 km. luata de noua. 2.2 diesel. motorul are cuplu urias de la 1300 turatii, cuplu ce se simte mult mai bine decat la E90, doar ca se plafoneaza peste 3000 rpm. un motor foarte fiabil pana acum.

eu pledez pentru japoneze, atata timp cat nu emitem pretentii de premium. cat despre fiabilitate, conform statisticilor satu bine, dar toate testele sunt facute pe masini noi. vreau sa le vad dupa 200 k, cum au majoritatea romanilor bmw.

nu emite pretenii de premium? tu ai vazut vreun lexus si pe urma un BMW? compara tu interioarele din IS si cel din 3 si cred ca te vei ingrozi cat de simplu(nu in sensul bun) e 3-ul; le am pe amandoua, deci crede-ma ca stiu ce zic; si pe ambele, din punct de vedere a consolei centrale au maximum posibil pe ele!

Lexus-ul e mult deasupra BMW-ului (cel putin IS vs 3) ca design interior si aspect, iar senzatia de premium e infinit mai mare in Lexus;

DAR, nu trage cum trage BMW-ul; asta e

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

daca se strica actuatorul electric mai exista kit de reparatie?

 

Nu exista kit pentru actuactor, poti gasi unul sh care nu sti cat te-ar tine si poti gasi nou.

 

p.s: Vino cu turbosuflanta la noi la service sa verificam toata turbosuflanta, verificarea pe partea mecanica nu te costa nimic, doar pe partea electronica 50 Ron.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare am vazut pe acest topic ca sunt propietari de e90 320d cu motorul de 163 hp M47N care au din fabrica turbina Garrett pe masina!!?? Ma surprinde asta. eu personal am Mitsubishi..din pacate si am discutat cu cineva din suceava care se ocupa cu reconditionat turbine si mi-a spus ca pot schimba turbina mea cu una Garrett upgradata (ax cu ball baring din ceramica si respectivele palete ale turbinei din titanium) acum vine intrebarea ? credeti ca se poate monta pe motorul M47N o turbina Garrett daca din fabrica a fost pusa una Mitsu????

 

Mentionez ca turbina mea a fost reconditionata inainte sa cumpar eu masina insa nu a fost eliminat filtru de particule asa ca eu dupa 2 luni l-am "curatat chimic" la un service (garaj) la vitan... insa dupa 2 luni era mai colmatat decat initial .... asa ca l-am eliminat fizic insa nu si din soft.

 

Acum ma intereseaza sa il elimin si din soft dar si sa inlocuiesc turbina cu una Garrett upgradata si sa ii fac si o remapare la vestitul George de aici de pe forum.

 

Are cineva remapare facuta la el la e90 163hp??

Link to comment
Share on other sites

Salutare am vazut pe acest topic ca sunt propietari de e90 320d cu motorul de 163 hp M47N care au din fabrica turbina Garrett pe masina!!?? Ma surprinde asta. eu personal am Mitsubishi..din pacate si am discutat cu cineva din suceava care se ocupa cu reconditionat turbine si mi-a spus ca pot schimba turbina mea cu una Garrett upgradata (ax cu ball baring din ceramica si respectivele palete ale turbinei din titanium) acum vine intrebarea ? credeti ca se poate monta pe motorul M47N o turbina Garrett daca din fabrica a fost pusa una Mitsu????

 

Mentionez ca turbina mea a fost reconditionata inainte sa cumpar eu masina insa nu a fost eliminat filtru de particule asa ca eu dupa 2 luni l-am "curatat chimic" la un service (garaj) la vitan... insa dupa 2 luni era mai colmatat decat initial .... asa ca l-am eliminat fizic insa nu si din soft.

 

Acum ma intereseaza sa il elimin si din soft dar si sa inlocuiesc turbina cu una Garrett upgradata si sa ii fac si o remapare la vestitul George de aici de pe forum.

 

Are cineva remapare facuta la el la e90 163hp??

Toate turbinele de pe M47N 163 hp sunt Mitsubishi.Pe facelift parca au pus Garret.Interrsant ce spune tipul din Suceava,poate detaliezi.Cat despre remap,sunt destui pe forum.Ai grija sa-ti limiteze cuplul la 390(cutiile au 400 cuplul maxim dat de ZF) altfel poate sa-ti pice cutia sau daca nu cutia atunci turbina.

Bine,eu si nemapata am schimbat 2 turbine.

Link to comment
Share on other sites

Salutare am vazut pe acest topic ca sunt propietari de e90 320d cu motorul de 163 hp M47N care au din fabrica turbina Garrett pe masina!!?? Ma surprinde asta. eu personal am Mitsubishi..din pacate si am discutat cu cineva din suceava care se ocupa cu reconditionat turbine si mi-a spus ca pot schimba turbina mea cu una Garrett upgradata (ax cu ball baring din ceramica si respectivele palete ale turbinei din titanium) acum vine intrebarea ? credeti ca se poate monta pe motorul M47N o turbina Garrett daca din fabrica a fost pusa una Mitsu????

 

Mentionez ca turbina mea a fost reconditionata inainte sa cumpar eu masina insa nu a fost eliminat filtru de particule asa ca eu dupa 2 luni l-am "curatat chimic" la un service (garaj) la vitan... insa dupa 2 luni era mai colmatat decat initial .... asa ca l-am eliminat fizic insa nu si din soft.

 

Acum ma intereseaza sa il elimin si din soft dar si sa inlocuiesc turbina cu una Garrett upgradata si sa ii fac si o remapare la vestitul George de aici de pe forum.

 

Are cineva remapare facuta la el la e90 163hp??

 

Din pacate toate e90 de 163cp au turbina Mitsupisu care e cu probleme ,daca ar fi mers garret pe m47 era muma .

Ai grija pe ce dai banii , sa nu ei vreo-o teapa.

La filtru ti-a aparut eroare inainte sa-l cureti chimic ??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Din pacate toate e90 de 163cp au turbina Mitsupisu care e cu probleme ,daca ar fi mers garret pe m47 era muma .

Ai grija pe ce dai banii , sa nu ei vreo-o teapa.

La filtru ti-a aparut eroare inainte sa-l cureti chimic ??

 

 

Salut. Filtru de particule l-am rezolvat. Lucrez la o firma de confectii metalice de precizie si am reusit sa proiectez un sistem din Inox 430 care dupa ce e montat in locul filtrului de particule, il imita perfect :Devil: cu o presiune pe tester de : 3-4 mbar (relanti) , 12-20 (2000 ture), 80-85 (3000 ture) , 145-149 (4000 ture) eroarea de filtru de particule nu a mai aparut si am facut 3 diagnoze dupa montarea sistemului la interval de 120 , 300 si peste 500km rulati.

 

Baiatul din Suceava care sustine ca poate monta Turbina Garret de pe E60 (cu motor M47N ca al meu) pe motorul meu si respectiva turbina e reconditionata folosind ax pe baza de Ball Baring (din ceramica) si paletele sunt din Titanium. Speram sa mai fie cineva care a reconditionat o astfel de turbina sau sa fi inlocuit turbina Mitsubishi cu una Garret de pe e60.

 

Situl celui din suceava este: http://www.eturbosuflante.ro/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.