Jump to content

Probleme Turbo la BMW 320d


Recommended Posts

Buna ziua colegii. Am citit un pic printre topic-urile existente si nu am gasit un asemenea topic. Asa cum am scris si la un alt topic, sunt posesorul unui BMW 320d de cateva zile. Am cumparat masina din Germania (zona Frankfurt am Main) de unde am condus-o pana acasa. A doua zi cand am pornit motorul si am facut o tura prin oras, a inceput ceva sa sune urat de tot la motor. Am observat ca sare consumul, respectiv nu-mi trage masina deloc. Zgomotul care venea de la motor era unul foarte enervant. Repede m-am dus la service (vineri mi s-a intamplat), unde, dupa ce am desfacut un pic piesele (eu nu ma pricep cam deloc la mecanica auto), au constatat specialistii ca mi s-a dus turbo-ul :( Ce mi s-a intamplat? Mi s-a rupt mai exact planetara de la turbo... In asemenea conditii, deja incepuse sa intre si uleiul la turbo (mi s-a aratat sa vad cu ochii mei).

Imi venea si imi vine in continuare sa plang, avand in vedere costul de reparatie la aceasta piesa la care se adauga taxa de 1177 euro (taxa de poluare)... Ati mai auzit asemenea fenomen la o asemenea masina BMW ?

Ce parere aveti, in afara de faptul ca sunt ghinionist? :(

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, mergeam tare : intre 150-190 km/h pana in Romania...de fapt prima zi m-am dus pana la Budapesta, unde am dormit, a doua zi pe M3 am venit acasa sa-i pot sa viteza, sa-l pot testa fara sa fiu obosit. In Ro...nu mergeam tare dar trebuia sa depasesc mult. Ideea e ca s-a comportat foarte bine masina, nu mi-a dat nici un semn de probleme. Chiar ma miram a doua zi cand am ajuns acasa si a inceput problema. Singurul lucru de care ma pot bucura este ca mi s-a intamplat problema acasa, nu pe drumurile vecinilor...
Link to comment
Share on other sites

chiar ghinion,dar bine ca nu ti s-a intamplat la 190km/h ca distrugeai si motorul, uite aici un caz similar http://www.bimmer-service.ro/inlocuire-motor-bmw-seria-3-recent-cumparat-din-germania/,cat despre turbina cred ca proprietarul avea probleme cu ea mai de mult,apropo fluiera??
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa fim ironici pentru simplul fapt ca nu ma pricep la mecanica sau pentru faptul ca am alta nationalitate... sau pur si simplu pentru faptul ca nu ma pricep la masini.

Toate actele pe care le am sunt in Germana/Franceza...deci nu inteleg mai nimic. Teoretic e modelul E90 (nu scrie absolut nicaieri dar asa mi s-a zis), 177 CP. Si da, fluiera urat cand mi s-a intamplat nenorocirea.

Am 126.000 km reali

Link to comment
Share on other sites

Deci teoretic aceasta serie de BMW 320d are aceasta problema in general? O alta chestie...cam unde pot sa vad cati cai putere are masina? Din Brief, sincer, nu pot descifra exact. Sau sa astept pana o inmatriculez si ma uit dupa? :)

Sper sa-mi poata reconditiona turbina :(

Edited by Asztalos
Link to comment
Share on other sites

Da, turbina de pe e90 2.0d, fie ca e de 163cp, fie ca e de 177, e facuta de firma japoneza mitsubishi si e recunoscuta ca fiind foarte fragila... Oficial nu exista chit de reparatie original, dar recent au aparut niste firme care reconditioneaza si mitsubishi, dar numai cea de pe motorul de 163cp, cu garantie 1 an...cica la modelul de 177cp exista doar piese chinezesti pt care nu se acorda garantie.

 

O alta chestie...cam unde pot sa vad cati cai putere are masina? Din Brief, sincer, nu pot descifra exact.

 

Zi-mi ultimele 7 caractere din seria de sasiu si iti spun cati cai are

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

nu ma mira ca a crapat turbina, am scris de cate ori am avut prilejul ca nemtii st cei mai nesocotiti soferi pe care i-am vazut, credeti ca schimba cineva uleiul sub 30mii si ca lasa macar un minut sa se incalzeasca motorul? la -15 grade da cheie si masina e cuplata deja in viteza cand a pornit in urmatoarea secunda e deja plecata masina cu un nor de fum si trosnituri de injectoare, nu mai zic de exploatare st dusmanii motoarelor schimba numai la blana, asa ceva n-am vazut
Link to comment
Share on other sites

la -15 grade da cheie si masina e cuplata deja in viteza cand a pornit in urmatoarea secunda e deja plecata masina cu un nor de fum si trosnituri de injectoare, nu mai zic de exploatare st dusmanii motoarelor schimba numai la blana, asa ceva n-am vazut

Asa e. Oricum nu le pasa ca ei nu tin masina o vesnicie, maxim 3,4 ani si adio. Dupa aia ti-o da tie cu bube si te trezesti ca pica una alta din senin. Totul tine de exploatarea anterioara in mare masura.

 

Cu fumul in general n-au probleme. La stilul lor de condus se curata DPF-ul instantaneu si greu se colmateaza mai ales in regim de autostrada. Noi avem probleme cu dpf ca frecam masinile 5-10km pe zi in oras.

Link to comment
Share on other sites

Asa e. Oricum nu le pasa ca ei nu tin masina o vesnicie, maxim 3,4 ani si adio. Dupa aia ti-o da tie cu bube si te trezesti ca pica una alta din senin. Totul tine de exploatarea anterioara in mare masura.

 

Cu fumul in general n-au probleme. La stilul lor de condus se curata DPF-ul instantaneu si greu se colmateaza mai ales in regim de autostrada. Noi avem probleme cu dpf ca frecam masinile 50-100km pe zi in oras.

 

fixed

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua colegii. Am citit un pic printre topic-urile existente si nu am gasit un asemenea topic. Asa cum am scris si la un alt topic, sunt posesorul unui BMW 320d de cateva zile. Am cumparat masina din Germania (zona Frankfurt am Main) de unde am condus-o pana acasa. A doua zi cand am pornit motorul si am facut o tura prin oras, a inceput ceva sa sune urat de tot la motor. Am observat ca sare consumul, respectiv nu-mi trage masina deloc. Zgomotul care venea de la motor era unul foarte enervant. Repede m-am dus la service (vineri mi s-a intamplat), unde, dupa ce am desfacut un pic piesele (eu nu ma pricep cam deloc la mecanica auto), au constatat specialistii ca mi s-a dus turbo-ul :( Ce mi s-a intamplat? Mi s-a rupt mai exact planetara de la turbo... In asemenea conditii, deja incepuse sa intre si uleiul la turbo (mi s-a aratat sa vad cu ochii mei).

Imi venea si imi vine in continuare sa plang, avand in vedere costul de reparatie la aceasta piesa la care se adauga taxa de 1177 euro (taxa de poluare)... Ati mai auzit asemenea fenomen la o asemenea masina BMW ?

Ce parere aveti, in afara de faptul ca sunt ghinionist? :(

 

I-mi pare rau pentru ce-ai patit.Ai cam urmatoarele optiuni:.La reprezentanta in jur de 1800euro(cu 2 ani garantie),reconditionat 4-500 euro cu garantie un an sau noua(nu de la reprezentanta) aprox.1300 euro(cu garantie 1 an).Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.