Jump to content

BMW E46


Scufi

Recommended Posts

La mine, in fiecare zi este Craciunul.

 

Totul pleaca de la un E46, simplu, obosit.

 

Ce va ajunge.."va urma".

 

 

 

Calitatea foto, este una execrabila. Astia ce fabrica MureleË, n-au prea nimerit-o.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Urata denumire am avut pe moment.

 

O refac dupa chipul si asemanarea mea, cu piese noi sau alte bunataturi aftermarket.

 

Cand apuc sa le categorisesc pe toate cele, voi atasa poze.

 

Momentan sunt incantat de cheia dinamometrica.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

poate sunt cutii in care ai avut ceva....

dar in realiatete poza arata niste gunoaie...

macar de spuneai ce a fost in cutii...

La mine, in fiecare zi este Craciunul.

 

Totul pleaca de la un E46, simplu, obosit.

 

Ce va ajunge.."va urma".

 

 

 

Calitatea foto, este una execrabila. Astia ce fabrica MureleË, n-au prea nimerit-o.

Link to comment
Share on other sites

Sly, te rog, vezi cum te descurci cu lopata. Lasa atarnatul aiurea.

 

Va mai trece putin timp pana desfasor lista.

 

Intre timp, adun echipamentele necesare operatiunii.

 

La momentul de fata am achizitionat o colectie de aproximativ 20 de surubelnite presetate, pana la un cuplu maxim de 5Nm.

 

O bormasina cu acumulator Dewalt 727, asta a fost ca si o masura de urgenta. Initial pusesem ochii pe una Hilti, dar mi-a fugit de sub mana.

 

Un intreg dulap echipat cu scule Snap-on si Mac Tools. Luate individual , costul era cu mult mai mare asa ca am preferat arsenalul complet.

 

Un pavilion de 3x3m rezistent la intemperii si captusit plus pavaj destinat special garajelor. Asta pentru ca nu am cum sa duc motorul la subsol si va trebui sa lucrez cu el intr-un mediu pregatit.

 

Piesa de rezistenta, este o cheie dinamometrica Dynabeta calibrata si certificata, cu un cuplu intre 20 si 100Nm, suficienta pentru majoritatea operatiunilor asupra motorului.

 

Pe lista de cumparaturi, urmeaza un suport motor Sealey, 4 capre reglabile cu macara, 2 cricuri hidraulice 2 tone.

 

Mai sunt si alte maruntisuri ce nu le-am prezentat, dar nu ma grabesc. Pana la primavara mai este.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Intre timp, trebuie sa-mi iau un aparat foto si sa termin cortul fotografic. Si sa mai invat fotografie.

 

Nu am sub absolut nicio rabdare cu fotografiile, eventual o sa apelez la cineva.

 

Pentru racire am optat pentru un ventilator SPAL, luat dupa cod dupa cele de Ferrari, intrucat au un debit mai mare decat echivalentul non-OEM.

 

Radiatorul de apa, se va face la comanda, intrucat luat de la devizia Motorsport, ar ajunge la undeva peste 1500 Euro. Ceea ce nu merita.

 

Pentru ulei-motor, am ales un radiator Setrab, fabricat in Suedia, 300mm lungime, dimensionat pe 25 randuri.

 

Pompa de apa, este una electrica ce echipeaza modelele bi turbo 3.0 cu un debit arhisuficient cerintelor motorului. Va trebui intervenit pe modulul de comanda, intrucat original este "sclava" ECU-ului.

 

Intercoolerul, va fi pe comanda Secan, ce fabrica astfel de miezuri pentru industria aeronautica si la cerere pentru masinile Audi si Porsche Cup, dedicate pistei. Costul este pe masura, dar si pentru 5% in plus la eficienta imi convine.

 

Palarie-ntrun picior, ghici ciuperca ce e

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Treci de la o idee la alta practic fara sa se observe :)

 

 

Daca ai inregistrari cu divertis, le accept cu placere.

 

 

Cu pozele facute mi-ar fi simplu sa scriu o povestioara. Nu sunt consecvent la intretinut topicuri.

Initial nu vroiam sa deschid vreun topic, dar apoi am zis de ce nu. Asa, macar pot urmari evolutia si parerile nu sunt rele indiferent de natura.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Ca tot am apucat sa le desfac, am tras si o poza repede.

 

Am prins un super deal la o pereche oglinzi M3 rabatabile, intrucat eu nu mai am nici unele bune. Ba au fost pleznite, ba furate etc.

 

Mici probleme au, dar nu-mi fac griji, intrucat toata masina va fi revopsita.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Radiatorul Setrab sigur e de 300 si nu de 330? Sau te referi la core size, caz in care te-am prins ca ai luat un STD 625 :)

 

STD 625, nici nu mai stiu. Dar imi suna cunoscut. Ventilatorul Spal il voi monta un suport special.

 

Scufi suna interesant! Daca ai nevoie de ceva ajutor sa-mi spui ca doar suntem "consateni" !

Eu am cam mirosit ce vrea sa faca dar nu ma bag sa spun! Ti-am zis macar pe parcurs sa ma chemi si pe mine sa vad masina in diferite stadii ale proiectului.

Bafta multa!

 

Initial probabil aveai o idee. Acum nu mai este nimic asemanator. Doar la primavara ma voi apuca de lucru la sasiu. Intre timp fac chestii neinteresante.

Edited by Scufi
Link to comment
Share on other sites

Cu mult timp in urma am cumparat si aceste opritoare de usa. In planul initial etrierii erau cu destinatia spate. Acum nu se mai regasesc.

 

Construiti la comanda pentru Ford Motorsport si a lor Super Fiesta 1600, imbina un design neobisnuit. Stie cineva sa-mi spuna ?

 

Accepta disc pana la 300mm si o grosime de 28mm cu placute de 16mm conform regulamentului FIA pentru masinile de raliu (cele de pista au 330x32mm).

 

Constructie monobloc din duraluminiu, pistoane din titanium cu diametre diferite acoperiti cu o pelicula protectoare. Le-am luat de noi, noi au ramas de atunci.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.