Jump to content

Urca greu acul de apa


Recommended Posts

La mine la N47 in 5km abia simti o dezmortire a aerului. Cam in 10km cu deal ajunge apa la vreo 60.

Fara a porni sirocoul. Doar incalzitorul electric automat din bord.

 

posibil pentru ca eu tin masina in garaj mai tot timpul, dar oricum mi se pare cam mult 10km forja sa ajunga la 60grd

 

am observat ca daca las clima pe auto se incalzeste greu in primele 5-7 min

Link to comment
Share on other sites

Cred ca decisiv e compartimentul motor. La E60 vad foarte multe si lungi furtune de antigel prin compartimentul motor. Asta cred ca ingreuneaza si sarcina sirocoului.

Probabil la E90 nu se invart atatea pe-acolo si nu se pierde atata caldura.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am si eu o problema cu incalzirea apei la e39 520d imi sta apa la prima liniuta nu trece de ea ori cum a-si merge....este de vina termostatul principal sau poate sa fie si de la cel EGR?Mentionez ca masina lasata la relanti chiar dupa 15 min nu trece de 33-35 grade(inainte de cele 15 min am mers cu ea cam 4.5km)...cu ea in deplasare nu stiu sa va zic exact ce temperatura are, dar nu trece de prima liniuta. Mersi!

 

Afara erau -6.5 grade

Link to comment
Share on other sites

cam 3-5km la 320d, ai webasto sau preincalzitorul electric'?

 

Salut

 

Am Webasto Thermo TOP zcd - Motorina

 

Deci si azi am repetat testul plecad direc la drum (fara trafic, semafoare) in 30 km mers cu viteza medie de 67km/h ventilatia pe 80% si -6C afarz apa nu se afla pe BC intre 78-80. Eok?

 

DIn cate stiul Webasto ajuta la incalizrea apei, pompeaza motorina pana cand apa ajunge la 78C, nu?

 

Maine voi simula cu webassto scos.

Edited by silgal191
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o problema cu nivelul de antigel.

Azi mi-a aparut in bord nivel scazut de lichid.

Am completat,am lasat motorul sa mearga ca sa vad de unde pierde.

De la furtune nu cred ca pierde,dar in schimb am vazut o pata pe acel capac inferior si uitamdu-ma sub masina am vazut picirand apa cu o frecventa de 1 la 10 sec.

Pata ii in partea dreapta pe acceasi linie cu compresorul!

Poate fi pompa acolo??

Maine merg la o constatare dar asa de curios va intreb si pe voi.

Ms mult

 

 

Trimis de pe iPhone 5 prin Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

cand sufli in el si nu este etans trebuie inlocuit

este din 2 parti compus, daca scoti siguranta se desface in doua si inauntru are un termostat mic care nu mai lucreaza in timp

 

cel mai bine le inlocuiesti pe amandoua odata egr si principal

 

Salut,

 

Recent am achizitionat un termostat egr marca Behr si pe temperatura camerei nu era inchis adica etans terecea aerul suflat greoi prin el.Am dus inapoi termostatul si am primit alt termostat , aceasi treaba. Am sunat la BMW GrupWest Oradea si mecanicul mi a spus ca e normal si ca lucreaza invers ca si termostatul principal. Eu sunt total derutat.

Cine gaseste documentatie despre circuitul de racirea sau incalzire EGR ului va rog sa distribuie cu noi.

 

O alta intrebare: dupa logica mea valava EGR la pornire cu motor rece trebuie incalzit adica termostatul deschis... Sa ma contraziceti dacu nu e asa

post-58290-0-58048800-1422282951_thumb.jpg

Edited by Lumpi
Link to comment
Share on other sites

Ok deci termostatul EGR la rece trebuie sa fie inchis, adica valava EGR nu necesita racire dupa pornirea motorului. Atunci inseamna ca EGR ul se incalzeste de gazele evacuate si deschide termostatul pt. racire?

 

Daca te chinui sa sufli prin el, va trece foarte greu aerul spre deloc. In concluzie e bun. Ideea e sa nu poti sufla usor prin el, ca printr-un pai.

 

Nu m am chinuit dupa simt era deschis 5 10 % amandoua, deci trece antigelul fara probleme. Daca turnam apa in termostat, fara presiune picura puternic.

Eu zic ca nu este ok...Nu pot depista deocamdata cum functioneaza, si termostatul mare este defect.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Multumesc de raspuns! Ai idee cumva il pot schimba singur sau e mai complicat? Cat costa unul nou? Ms !

 

Prin 2011 l-am cumparat daca tin minte bine, de la un vanzator de pe forum, si parca era Beru (sper sa nu gresesc). M-a costat 120 ron.

 

Uite aici un DIY pentru schimbarea lui. Cu cateva scule potrivite il faci in 10 minute singur. Video este facut pe 3.0d din cate vad, dar dupa cum spune si in filmulet, arata identic si la 320d. Spor :)!

 

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.