Jump to content

Stop E60LCI nu mai functioneaza


GabiCJ

Recommended Posts

Salutari, am un e60LCI din 2009 si de cateva saptamni imi apare ca mi ars un bec pe spate. Azi am vrut sa schimb becul deoareceam vazut ca ii ars, dar becul nu era ars. Asa ca l-am pus inapoi si surpriza.....nu mai functioneaza deloc stopul. Nici un bec. Am mai desfacut o data sa ma uit daca am pus becul bine si am vazut ca becul care il credeam ars se aprindea foarte putin, adica filamentul se aprindea pt o fractiune de secunda si apoi se stingea.

 

 

eu plec maine la ski si nu pot merge asa fara un stop....stie careva ce poate sa aiba?

Link to comment
Share on other sites

Salutari, am un e60LCI din 2009 si de cateva saptamni imi apare ca mi ars un bec pe spate. Azi am vrut sa schimb becul deoareceam vazut ca ii ars, dar becul nu era ars. Asa ca l-am pus inapoi si surpriza.....nu mai functioneaza deloc stopul. Nici un bec. Am mai desfacut o data sa ma uit daca am pus becul bine si am vazut ca becul care il credeam ars se aprindea foarte putin, adica filamentul se aprindea pt o fractiune de secunda si apoi se stingea.

 

 

eu plec maine la ski si nu pot merge asa fara un stop....stie careva ce poate sa aiba?

Poate e siguranta de vina

Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu cand am mai schimbat becuri pe la masina ,nu se mai aprindeau din prima

ia contactul ,pune contactul ,incuie descuie masina masina ,o sa-ti porneasca zic eu .Probabil l-a bagat calculatorul intr-un fel de safe- mode

presupun

da , daca se face scurt ii taie alimentarea...am patit si eu

 

schimba totusi si becul cu altul poate merge si vezi cand montezi soclul cu becuri sa il pui bine :)

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc de ajutor, pana la urma am mers la un mecani azi si era problema ce o semnalat-o Cosmin....era ars un pin de la mufa, cel de baza.

Evident ca plasticul era topit in totalitate si cablu era carbonizat.

Mecanicul a rezolvat problema prin lipirea unui alt fir direct pe tabla de masa si a ocolit zona carbonizata din fir, timp de lucru 10min.

 

Ma bucur ca a fost doar atat.

Inca o data va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Scoate mufa si vezi daca e vreun papuc incalzit puternic.

E o greseala de proiectare la stopurile de E60 si se incinge papucul de masa pana arde tot in jur.

 

Se incinge oricum sau doar cand apar unele probleme de contact?

 

Eu le-am dat pe ambele stopuri jos si nu am observat nimic anormal la mufe. Le-am dat jos pentru ca imi intra fel de fel de gaze in ele si ma enerveaza sa le tot vad acolo. Elemente topite nu am observat.

 

Ce-i drept, nici nu am cautat atent asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Se incinge oricum sau doar cand apar unele probleme de contact?

 

Eu le-am dat pe ambele stopuri jos si nu am observat nimic anormal la mufe. Le-am dat jos pentru ca imi intra fel de fel de gaze in ele si ma enerveaza sa le tot vad acolo. Elemente topite nu am observat.

 

Ce-i drept, nici nu am cautat atent asa ceva.

Cel putin la E60 eu pun asta pe seama PWM-ului de la becul de ceata, ce se aprinde la un factor de umplere mic cand e doar pozitia pornita si impulsurile alea solicita intens contactul de la masa.

La mine era un inceput, imi ardea unul din becuri mai slab si nu pricepeam de ce. Pana am observat pinul incins si plasticul mufei putin topit.

 

Cum ai scos gazele? Si eu am ceva prin ele...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Identic aceeasi problema o aveam si eu. La inceput a inceput cu eroare pe becul de ceata spate, apoi dupa cateva saptamani am observat ca nu mai mergea tot stopul. L-am dat jos si in mufa pinul 1 (masa - maro) era complet carbonizat la contact si mufa de plastic topita maxim. Am taiat pinul de pe spatele stopului si am lipit altul identic, am curatat bine papucul de la cablu, l-am strans putin ca sa faca contact mai bine si vad ca de atunci e OK. Daca mai face figuri il rezolv cu niste fludor definitiv :)

E clar ca e o greseala de proiectare acolo daca defectul apare la mai multe masini.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut.

Exact aceeasi problema am patit-o acum si eu (E60, LCI, 2009/11). A inceput cu becul de ceata, apoi dupa aprox. 2-3 zile s-a stins si cel de frana, lumina, apoi semnalul.., pana s-a stins de tot (dreapta spate).

Stiti pe cineva cine repara, in Bucuresti?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu ma minunez cati au problema asta si habar nu au de ea.

Am mai vazut in treafic cateva E60-uri LCI cu un bec de pozitie mai slab decat celalalt. Doar am zambit. Mi-era clar ce va urma.

Eu l-am depistat in faza incipienta si n-a apucat sa distruga papucii sau mufele.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

multumesc mult ciprian8888

o sa desfac inca odata sa ma uit la firul maro daca are probleme papucul..eu ma tot uitam si nu reuseam sa identific cine anume aprinde liniutele pe pozitie,m-am gandit prima oara ca o fi becul puturos si sa-l inlocuiesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.