Jump to content

Diferente intre m50 si m52


VLL

Recommended Posts

Salut tuturor, am si eu o mare nelamurire in privinta carui tip de motor sa il aleg. Vreau sa imi cumpar un e36 320i si acum incepe marea chinuiala si distrugere de nervi, am tot citit despre m52 ca este mai bun dar apoi tot pe forum am citit ca este mai bun dar cu galerie de m50...etc..etc. Vreau sa imi spuneti daca se poate si va rog frumos chiar, care dintre aceste doua motoare este mai bun si dece, va rog sa vetiti si cu exemple concrete. Am auzit ca este M50 si cu vanos si fara si am citit despre m52 ca este bivanos sau ceva de genul. Am tampit cautand tot felul de exemple.

O sa scriu mai jos ce am auzit( din auzite) :) Masina nu o cumpar pentru mers in oras (foarte putin sper). Acum sunt pe id-ul unui prieten. Id-ul meu de gmail este NITAION2012@GMAIL.COM -asta in cazul in care cineva va vrea sa imi propuna si o masina. Va multumesc mult de tot.

minusuri

M50

FARA VANOS- NU TRAGE ASA DE BINE CA CEL CU VANOS

CU VANOS - DUPA CEVA TIMP INCEPE SA BATA PRET MARE DE INLOCUIRE

NONVANOS - CONSUMA MULT

plusuri

 

NONVANOS - NU ARE CE SA SE STRICE DECI ESTE MAI DURABIL

CU VANOS- CONSUMA MAI PUTIN DECAT NONVANOS, CICA DE LA PROPRIETAR 7%

AFARA

 

M52

MINUSURI- DUPA CEVA TIMP INCEPE SA BATA PRET MARE DE INLOCUIRE

PLUSURI - CONSUMA MAI PUTIN DECAT CEL CU UN SINGUR VANOS

FORTA MULT MAI MARE SI SE POATE TUNA USOR.

Edited by VLL
Link to comment
Share on other sites

La nikasil se face leakdown test. Vezi ce e ca nu e mare chestie. Daca e sa te sperii din asta, te anunt ca masina mea curenta are cilindrii nikasil si chiar nu vad nicio problema. Ca sa-ti dispara orice urma de indoiala, VAG foloseste si acum. Dar sa clarificam ceva la final.

Ti-am prezentat chestia cu nikasil doar in ideea in care poti sa scapi o masina buna, nu ti-am facut o recomandare gen: nikasil ia-ti neaparat. Pana la urma poti sa-ti iei orice si degeaba daca nu verifici.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Despre m50 din pacate nu-ti pot spune nimic, ti-am clarificat mitul ala cu nikasil. Daca ma intrebai de M60 iti raspundeam cu cea mai mare placere pentru ca eram in cunostinta de cauza. Pareri o sa-ti vina pentru ca sunt posesori pe aici si oameni care au avut. Problema e ziua si ora la care ai postat. Oricum o sa fii lamurit si o sa stii pe ce o sa te bazezi cand faci o viitoare alegere:)
Link to comment
Share on other sites

Despre m50 din pacate nu-ti pot spune nimic, ti-am clarificat mitul ala cu nikasil. Daca ma intrebai de M60 iti raspundeam cu cea mai mare placere pentru ca eram in cunostinta de cauza. Pareri o sa-ti vina pentru ca sunt posesori pe aici si oameni care au avut. Problema e ziua si ora la care ai postat. Oricum o sa fii lamurit si o sa stii pe ce o sa te bazezi cand faci o viitoare alegere:)

 

Multumesc mult si o seara buna.

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-as recomanda m52 sau m50 cu vanos, cu toate ca eu am m50 non-vanos.

Vanosul/dublu-vanosul consuma mai putin cu aprox 2L/100km in oras, trage mai bine pana in 4000rpm decat non-vanosul(dupa este la fel). Reparatia la vanos nu este asa costisitoare si se face la 150-200.000 km, nu te gandi ca faci revizie la vanos odata cu schimbul de ulei.

Referitor la M50, este un motor foarte fiabil daca este intretinut cum trebuie, se gasesc pe toate drumurile componente SH daca iti trebuie ceva.

Despre consum, mie personal non-vanosul imi ia 16-17 in Bucuresti in conditiile unor drumuri destul de scurte prin oras si cam 8-9 in afara la un mers mai grabit.(eu am E34, mai greu cu vreo 200kg decat modelul la care faceai tu referire) Pe pisica o sa ia mai putin dar nu te gandi ca obtii sub 12-13 in oras cu vanosul.

Puterea este cam atat cat trebuie, nici sa te rogi de ea dar nici nu impresioneaza.

Link to comment
Share on other sites

Interesant, iti multumesc.. dupa ce primesc mai multe raspunsuri trag linie. Din tester oare imi poate spune daca are ceva la vanos ? Sunt sigur ca o sa schimb multe chestii la ea in timp ca doar are o varsta dar sunt sigur ca este mult mai fiabila decat un model nou (dupa 2000) si acum ma refer mai mult la partea de costuri la intretinere.

Am mai primit ca raspuns si sfatul" sa imi pun un 2.5 pe ea ca cica consuma la fel cu nu stiu ce facaturi in acte...etc. Nu prea sunt de acord dar am zis sa postez.

Link to comment
Share on other sites

Cauta si tu in google "vanos repair"; testerul nu iti poate spune nimic, un vanos pe duca are un "carait" specific undeva intre 2500-3500 rpm, de fapt se duc niste garnituri care nu costa mai mult de 200-300 de lei tot kitul + vreo 300-400 de lei manopera.
Link to comment
Share on other sites

m50 este non vanos sau single vanos iar m52 este single vanos si dublu vanos

chestia este ca non vanos sau single vanos nu e cine stie ce diferenta la consum,iti recomand si eu m52 dublu vanos deoarece este si mai nou acelasi motor m52 dublu vanos se pune si pe modelul urmator e46 este vorba de motorul M52TUB20

Link to comment
Share on other sites

Eu am motorul M52 pe masina ,si nu am avut nici-o problema cu el in cei 70k km de cand este la mine.Uleiul si filtrele schimbate la max 10k km ,si nu mai cere nimic altceva.Am bagat doar ulei 5w30 original BMW, pe bord indica putin peste 200k km si pot spune ca ''bazaie'' ca o albina :).

 

M52 dublu vanos nu exista pe e36 din fabrica.

 

Am impresia ca din 1996 nu s-a mai pus motorul M50 pe E36.

 

Eu ma uit pe toate siteurile si nu prea gasesc mare lucru ce este drept ca vreau sa fie pana in 2100e si sa arate si bine, daca aveti ceva oferte ma puteti contacta pe 0746461674 sau nitaion2012@gmail.com. Va multumesc.

Serios la 2k euro ce vrei sa cumperi(nu cumva si inscrisa)?Daca vrei o masina in care sa mai bagi ceva bani ,atunci este altceva .

 

De obicei masinile care nu au nevoie decat de benzina ,ori nu se vand ori au pret.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Calin, ma uit peste toate anunturile posibile si imposibile si nu am gasit decat una sau doua in Bucuresti cu M52, restul M50 cu vanos simplu sau nonvanos. Pana acum am inteles ca trebuie sa scot din calcul pe m50 fara vanos. Raman in picioare M50 cu vanos si M52 CU DUBLU VANOS.
Link to comment
Share on other sites

Acesta este contul meu, in cazul in care doriti sa imi spuneti despre aceste motoare va rog sa scrieti deaorece mai am putin timp pana imi voi cumpara si inca nu stiu exact pe care dintre ele sa il cumpar. M50 cu vanos sau M52 cu vanos simplu. Va multumesc pentru timpul acordat. Asta este cam ce am gasit eu pana acum dar cred ca mai importtante sunt parerile celor care se dau cu ele, decat ce scrie pe net.

Traiasca internetul http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29

Link to comment
Share on other sites

M50 sau M52 astea sun detalii .Au trecut suficienti ani in care sa dovedeasca ambele motoare ca sunt ''bulletproof''.

Pe tine trebuie sa te preocupe starea tehnica a masini in general.Si aici nu te poate ajuta decat un mecanic mai rasarit pe care sa-l iei cu tine cand cumperi masina.

 

Ca o paranteza M52 este un motor mai nou fata de M50 ,cred ca si consumul este mai mic(probabil cu 1 litru de benzina).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Conduc un bmw e36, motor m50b20 single vanos coupe din '93, legat de consum tin sa spun ca acum pe timp de iarna ia 12% mers numai in oras si asta in conditiile in care nu rezist sa nu-i dau turatii pina in limita de citeva ori in 1 si a 2 treapta de viteza plus ca tin motoru pornit cind ma mai dau jos sa cumpar cite ceva de la magazine si legat de ulei il schimb la maxim 10mii km. Precum si altii au mai spus... aceste motoare si-au dovedit fiabilitatea specifica bmw, tu trebuie acum sa fi atent la starea tehnica per total a masinii...acuma depinde si de unde vrei sa cumperi masina, ma refer din Romania sau din afara. Am ales acest motor pentru ca eu personal consider ca este foarte fiabil si rezistent, dar acum depinde si cum il intretii...trebuie sa-i dai ulei de calitate si filtre de calitate..iar cind se strica ceva nu pune second-hand ci pune nou si de preferat original...eu asa fac si crede-ma chiar nu am avut probleme deloc! Si mai depinde si de stilu de mers, am vazut unele persoane care dau in motor prosteste...tine numai turat motoru in trepte mici..si apoi se pling de consum....si multe alte chestii pe care orice posesor de bmw presupun ca sigur cunoaste. Motorul m52 e mai nou..si probabil consuma mai putin cu un litru..eventual 2 litri...cel putin asa cred eu si ca fiabilitate sint excelente, acuma depinde de preferintele tale. Dar oricare va fi alegerea ta, trebuie sa stii cum sa intretii motorul ales ca sa nu ai probleme in timp.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.