Sezonul 2013 - F1
#1
Posted 09 January 2013 - 00:10
Iata lista cu echipele si pilotii (pana acum)
Infiniti Red Bull Racing 1. S. Vettel, 2. M. Webber
Scuderia Ferrari 3. F. Alonso, 4. F. Massa
Vodafone McLaren Mercedes 5. J. Button, 6. S. Perez
Lotus F1 Team 7. K. Raikkonen, 8. R. Grosjean
Mercedes AMG Petronas 9. N. Rosberg, 10. L. Hamilton
Sauber F1 Team N. Hulkenberg,E. Gutiérrz
Sahara Force India
Williams F1 Team 16. P. Maldonado, 17. V. Bottas
Scuderia Toro Rosso D. Ricciardo, J. Vergne
Caterham F1 Team C. Pic
Marussia Racing T. Glock, M. Chilton
Noutati: se pare ca Lotus lanseaza masina la sfarsitul lui ianuarie (s-a scapat Grosjean). Foarte repede
#3
Posted 10 January 2013 - 17:07
dumi_id, on 10 January 2013 - 16:44, said:
tu te uiti la f1 din cand in cand?
in alta ordine de idei am o presimtire ca cei de la mercedes vor fi foarte puternici anul asta
PS cam toata lumea o sa-si lanseze masinile in ianuarie , sau cel tarziu pana in 5 februarie cand incep testele pentru sezonul 2013
deci mare secret nu a dat din casa grosjean
#4
Posted 10 January 2013 - 17:26

#6
Posted 10 January 2013 - 17:59

This post has been edited by dumi_id: 10 January 2013 - 17:59
#7
Posted 10 January 2013 - 19:34
fiecare pilot conduce intr-un anumit fel, in sensul ca de exemplu vettel a iesit campion cu o masina cu care posibil ca Alonso de exemplu sa nu aiba aceleasi rezultate
din cauza asta multi analisti spun ca nu e bine sa ai 2 campioni intr-o echipa, pentru ca nu poti dezolta masina pe placul amandouara, trebuie sa faci compromisuri sa le faci pe plac ambilor si compromisurile nu aduc titluri.
revenind la massa in 2012 a fost pe nicaieri 3/4 din sezon. dar in ultimele curse cand ferrari disperati cautau sa imbunatateasca masina , au facut fara sa vrea o masina mai mult pe placul lui massa decat pe placul lui alonso si asta s-a vazut in rezultate
#8
Posted 10 January 2013 - 20:08
In schimb tanarul Sergio Perez ii un castig mare pe McLaren.
#9
Posted 10 January 2013 - 21:02
#10
Posted 10 January 2013 - 21:08
perez nu mi se pare un mare castig, l-au avut pe hamilton care e cel mai rapid pilot la momentul asta, nu am spus ca e cel mai bun dar e cel mai rapid, sa-l inlocuiesti mi se pare o pierdere pentru echipa, dar poate la anul vor face o masina mai pe placul lui button caz in care button s-ar bate pentru titlu
#11
Posted 11 January 2013 - 01:20
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Posted 13 January 2013 - 18:41
#13
Posted 22 January 2013 - 19:08
Boss-ul Mercedes Toto Wolff infirma zvonurile...
http://www.gptoday.c..._replace_Brawn/
#14
Posted 26 January 2013 - 11:44
Va amintiti de Kubica? in filmuletul de mai sus baiatul conduce un Mercedes pe pista, eu sper sa fie inceputul unei reveniri in F1.
#15
Posted 26 January 2013 - 17:52

#16
Posted 28 January 2013 - 21:51
http://www.youtube.com/lotusf1team
sunt tare curios cum arata
lol arata exact la fel


#17
Posted 29 January 2013 - 16:52
#18
Posted 29 January 2013 - 19:10
0 - Timpul în secunde necesar cutiei de viteze a E21-ului pentru a schimba o treaptă (transmiterea puterii motorului nu este pierdută deloc pe durata schimbării)
0,1 - Cu atâtea secunde este mai rapid E21-ul după fiecare tur datorită reducerii greutății pe măsură ce mașina consumă combustibil (nu se ia în calcul și uzura pneurilor)
1,6 - Timpul în secunde necesar frânării de la 100 km/h la 0 km/h
3,0 - Timpul mediu (secunde) necesar echipei de mecanici de la boxe pentru a schimba toate cele 4 roți și pneuri la un pit stop
4,9 - Câte secunde are nevoie E21-ul pentru a atinge viteza de 200 km/h cu plecare de pe loc
5 - Numărul curselor consecutive pe care trebuie să le facă o cutie de viteze pentru ca pilotul să nu fie penalizat cu tot atâtea locuri pe grila de start
6 - Câte ore este nevoie pentru o reconstruire completă a unui monopost la circuit, cu 12 mecanici, subasamblarea fiind deja finalizată . De la zero, la fabrică, e nevoie de 7 zile și 150 de oameni
6,67 - Numărul secundelor pe turul de circuit pentru care KERS-ul poate fi activat la putere maximă
7 - Numărul treptelor de viteze a E21-ului
8 - Numărul motoarelor alocate fiecărui pilot în 2013
10,2 - Greutatea în kilograme a unui pneu spate Pirelli, incluzând și janta
18,5 - În psi, presiumea medie a unui pneu de monopost F1
30 - Greutatea în kilograme a capului și a căștii unui pilot pe durata decelerării maxime cu 4,5G (similară cu un geamantan bine încarcat)
42 - Numărul de rotații pe secundă a unui pneu când E21-ul are o viteză de 300 km/h
60 - Cantitatea de apă, în litri, dispersată pe secundă de un pneu Pirelli la aceeași viteză de 300 km/h
87,75 - Energia de impact măsurată în kilojouli la care trebuie să reziste nasul mașinii în testul de siguranță efectuat de FIA. Este aceeași energie necesară opririi unui elefant de 4 tone care vine spre tine cu o viteză de 25 km/h
90 - Temperatura de funcționare în grade Celsius pentru fiecare pneu Pirelli
130 - Masurat în decibeli, acesta este zgomotul produs de motorul RS27-2013 la turație maximă
400 - Energia măsurată în kilojouli pe care generatorul KERS o poate produce și trimite la baterii pe durata unui singur tur de pistă
500 - Temperatura în grade Celsius pe care o poate atinge ambreiajul pe durata unei curse
642 - Greutatea minimă a unui monpost în kilograme
900 - Temperatura în grade Celsius a gazelor de evacuare când motorul este turat la maximum
1100 - În grade Celsius, aceasta este temperatura la care poate ajunge un disc de frână pe durata unei curse
1500 - Numărul total de piese/elemente aflate în mișcare în fiecare motor RS27-2013
2500 - Numărul schimbărilor de treaptă de viteză pe care un pilot trebuie să-l facă pe durata unui Grand Prix tipic
4000 - Numărul total de componente care alcătuiesc motorul V8 RS27-2013
10000 - Numărul componentelor aerodinamice testate pe durata unui an în tunelul de vânt
11000 - Numărul desenelor tehnice produse până la construirea E21-ului
30000 - Numărul componentelor individuale care alcătuiesc fiecare monopost E21
250000 - Numărul orelor invesite în proiectarea E21-ului
#19
Posted 29 January 2013 - 21:15
Schumi, on 29 January 2013 - 16:52, said:
pai nasul in sine ar fi acelasi, doar ca pentru sezonul 2013 a fost acceptata un fel de placa care sa acopere treapta din nas
lotus nu foloseste placa asta pentru modelul 2013 din motive de greutate( probabil nimeni nu o va folosi , nici o echipa nu o sa adauge nimic pe masina care are rol doar de frumusete)
ma gandesc ca si mclaren vor ridica sasiul anul asta si inevitabil vor avea si ei nasul in treapta.cica s-ar castiga cateva zecimi de secunda din treaba asta
#20
Posted 02 February 2013 - 00:02
This post has been edited by Schumi: 02 February 2013 - 00:03