Jump to content

achizitionare seria 6 E24


impaler_vlad89

Recommended Posts

salutare,

 

Mi s-a pus pata sa imi cumpar un E24 si sa il reconditionez. Problema este ca nu prea am gasit la vanzare in Romania decat un 628CSI din '85, dar pare a fi intr-o stare nu foarte buna <_<

Acum, rugamintea ma ar fi, daca stie cineva vreun sesar de vanzare sau daca ma poate ajuta cu reconditionarea..eventual cunoaste de unde se pot cumpara piese originale de E24...am cautat pe net dar fara prea mari rezultate.

 

PS: cand ar deveni masina istorica??

post-2442-0-50869000-1359535663_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

Mi s-a pus pata sa imi cumpar un E24 si sa il reconditionez.

Sfat:

mai bine iei unul in stare cat mai buna, dar la un pret decent, decat unul decazut pe care sa il reconditionezi.

automobil istoric va deveni la 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv. gasesti detalii pe net.

la un BMW vechi, eu comandam piese originale de pe un site din Germania. Piesele + transportul erau mai ieftine decat comandate din tara.

Link to comment
Share on other sites

Modelele europene 630 CS, 633 CSi, 635 CSi(doar cel care are cap. cilindrica 3453 cc) pot face obiectul unei masini de epoca(momentan).

Si eu iti recomand sa iti iei unul in stare ok decat sa te apuci de reconditionat.

628 CSi, conform legislatiei actuale... devine automobil de epoca in 2018.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Depinde de cum interpreteaza cei de la RAR si RCR, in cazuri din astea presimt ca esti la mana lor. In norme scripe "tip de motor", e interpretabil.

PS:Vezi ca E39 n-a avut M50.

 

Hmm, da, E34 cred ca a avut, dar asta era ideea. E aceasi caroserie, este acelasi model E34, are aceasi cilindree, dar tipul motor e diferit ca vezi doamne motoru ala mai vechi a fost imbunatatit.

 

Decat sa ia rapciuga aia, mai bine se duce si o aduce pe asta:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-630-630-cs-apk-tot-15-1-2015-lpg-installatie-schinnen/172797867.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&negativeFeatures=EXPORT

 

E istoric, nu plateste taxa de inmatriculare, nu plateste impozit, si mai are si GPL.

Link to comment
Share on other sites

Pai si conteaza asta? Credeam ca e vorba de model. Gen 635, indiferent ce cilindree ar avea.

E o combinatie de caroserie - motorizare care trebuie sa fie iesit din productie cel putin 30 de ani.

 

Piese la orice furnizor de piese BMW sau http://www.wallothnesch.com in functie de budget si de noroc.

Motor e M30, folosit la multe modele (e3, e9, e23, e24, e12, e28, e32, e24), si piese gasesti usor. Suspensie e pe baza de E28 daca e din '85 si gasesti piese usor.

Ramana caroserie; acolo posibil e mai greu. In scurt, probleme mechanice se rezolv, caroserie si interior e mai greu.

Am vazut recent un E24 din generatie asta la o dezmembrare, dar e ceva foarte rar.

 

E istoric,

Nu se stabileste asa usor :)

Link to comment
Share on other sites

Depinde de cum interpreteaza cei de la RAR si RCR, in cazuri din astea presimt ca esti la mana lor. In norme scripe "tip de motor", e interpretabil.

PS:Vezi ca E39 n-a avut M50.

 

in cazul vehiculelor isorice, cei de la RAR nu interpreteaza deloc. poate fi schimbat motorul, dar daca este de generatie mai noua, nu poate fi omologat ca si autoturism de epoca.

 

Interesant, uite asta nu stiam si n-am luat-o in calcul pana acum. Si eu imi doresc o masina foarte veche, chiar un seria 6 din asta daca se poate. De fapt am discutat asta pe topicul cu taxa.

 

In Germania se gasesc dar si preturile sunt pe masura.

In Italia... se gasesc la preturi acceptabile... cu toate ca acolo sunt masini de epoca, in Romania nu ai nici o sansa sa le inscrii ca atare. Foarte multe sunt reconditionate ok, dar nu respecta specificatiile originalului.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca vine ca vehicul istoric de dincolo, obligatoriu trebuie sa fie si la noi, ca doar legislatia UE e peste legislatia noastra.

Nu ca exista o legislatie comuna la vihicule istorice. In Olanda, orice peste 25 de ani e istoric, indiferent cum arata, ce motor mai are, etc, samd.

La Nemti, masina trebuie sa fie cat de cat ok. Criteriu de varsta nu stiu ce e acolo.

La Romani trebuie sa fie iesit din productie caroserie cu motorizare respectiva cel putin 30 de ani, si masina trebuie sa fie 'ca nou'.

Nu vorbesc din auzite.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.