Jump to content

achizitionare seria 6 E24


impaler_vlad89

Recommended Posts

Nu ca exista o legislatie comuna la vihicule istorice. In Olanda, orice peste 25 de ani e istoric, indiferent cum arata, ce motor mai are, etc, samd.

La Nemti, masina trebuie sa fie cat de cat ok. Criteriu de varsta nu stiu ce e acolo.

La Romani trebuie sa fie iesit din productie caroserie cu motorizare respectiva cel putin 30 de ani, sa masina trebuie sa fie 'ca nou'.

Nu vorbesc din auzite.

 

In Olanda,majoritatea sunt petarde.

:thumbsup: In Romania, daca nu bate cu "originalul", nu treci de RAR ca masina de epoca! Piesele vechi schimbate cu unele noi trebuie sa respecte aceleasi caracteristi ca si originalul, inclusiv culoarea tapiteriei!

Link to comment
Share on other sites

pai e normal,deja sunt considerate oldtimere si acolo chiar sunt maniaci cu bani care le stiu aprecia

 

daca te uiti de curiozitate nici macar un seria 5 e12 nu mai gasesti in stare buna sub 3-4k

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

Bai esti nebun? Cum dracu si tapiteria? Pai asa nu mai e nici una de epoca. :)

 

De fapt ce sa mai, la mine la Valcea iese sigur istorica, ca asa vrea muschiu meu, ce pana mea. :ninja:

 

Se poate schimba/reconditiona ... conform cu originalul.

Cand se face omologarea RAR ... vin baietii de la Retromobil. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

La Valcea nu vine nici dracu. Ce fraier sunt, acum imi dau seama ca nici n-ar mai trebui sa imi pun problema asta cu iesitul.

 

Daca nu vin ei, trebuie sa obtii de la ei un certificat, dupa care ... purcezi cu masina si certificatul respectiv la RAR!

fara cei de la Retromobil ... nici o sansa de vehicul istoric.

Link to comment
Share on other sites

lol unvicont.pun pariu ca ai invatat bine la scoala :sorcerer:

 

acum fara gluma,ce motiv ar avea aia de la retromobil sa ti puna atatea bete in roate,mai ales ca e obiectul muncii lor?

 

ma gandesc ca se platesc si acolo niste cotizatii,un miel un purcel etc

Link to comment
Share on other sites

Cand se face omologarea RAR ... vin baietii de la Retromobil. :thumbsup:

Asta e noua, cand am trecut 2002 prin procedura asta nu era caz. M-am prezentat la rar cu atestarea prealabil facut de catre rcr (valabil 30 de zile!) si apoi au facut cartea cu notiune ca e istoric.

 

In Olanda,majoritatea sunt petarde.

Da, ce sa zic, tara bogata, isi permite lumea rable. Nu ca aici unde trebiue sa ai o masina noua la bloc in parcare asfaltata unde acuma 10 ani era un loc de joaca cu copaci.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Cererea la RCR trebuie sa vina insotita de CIV cu inscrisul "vehicul istoric", deci intai RAR si apoi RCR.

http://retromobil.ro/inscriere.html

 

ce ai postat ... este cererea de inscriere in asociatie.

 

Cu masina veche se merge la Retromobil. Se intruneste o comisie care iti evalueaza masina. Daca respecta caracteristicile originale, iti elibereaza un certificat (valabil 60 de zile daca nu ma insel).

Cu masina si certificatul mergi la RAR. Recomandabil sa fi insotit de o persoana de la Retromobil.

Duapa ce primesti CIV-ul, mergi sa iti iei numere.

Dupa aceea completezi cereea mai susamintita.

Link to comment
Share on other sites

lol unvicont.pun pariu ca ai invatat bine la scoala :sorcerer:

 

acum fara gluma,ce motiv ar avea aia de la retromobil sa ti puna atatea bete in roate,mai ales ca e obiectul muncii lor?

 

ma gandesc ca se platesc si acolo niste cotizatii,un miel un purcel etc

 

@Sly ... la scoala am primit note pe ce am invatat, nu in urma unor cotizatii gen miel/purcel.

Cand am crescut m-am dezis de asemenea cotizatii!

Link to comment
Share on other sites

n am eu treaba,dar pui problema intr un mod destul de naiv

Doresti cu tot dinadinsul sa scoti in evidenta naivitatea mea ?

Daca tot doresti sa dai sfaturi despre ... mita si alte le mizerii, deschide un topic!

Nu sunt adeptul matrapalzacurilor ieftine la indemana fiste'cui.

Link to comment
Share on other sites

acum fara gluma,ce motiv ar avea aia de la retromobil sa ti puna atatea bete in roate,mai ales ca e obiectul muncii lor?

Momentan, RCR are monopol la atestare in Romania. Este o organizatie privata din cate stiu eu (weird). Apoi, ce srie in statulele lor e una, ce se aplica e alta. Asta e parerea mea, evident.

Nu stiu care este convingerea lor, dar eu m-am lovit de difucultati cand am incercat sa cer ce credeam eu ca era un drept. De fapt e un privilegiu si se acorda dupa niste criterii subiective.

 

Foarte happy as fi fost sa investesc banii platiti pe impozit (anual 2000ron) in masina, daca as fi reusit sa incadrez masina mea ca una de epoca. Dar am impresie ca tocmai marirea de impozit au facut cei de la RCR mult mai atenti la atestarea ca masina de epoca o masina cu motor mare.

 

2002 am reusit sa inscriu, pe vremuri mai fericite. Cu E12 am intampinat doar indiferenta.

Edited by bartro2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.