Jump to content

curatare galerie admisie e46 diesel


botosanibmw

Recommended Posts

Eu am noroc, stau la curte si pot face relativ usor aceasta supa de galerie de admisie, desi masina mea are putini km, dar nu cred ca ii strica. Ideea e sa nu miroase la vecini si sa ma trezesc ca ma intreaba ceva...nu stiu unde as putea arunca zeama.Daca o ingrop langa un copac, moare copacul?

 

Pe acelasi principiu putem fierbe orice de la masina ca sa o curatam, nu? Important e sa avem oale destul de mari.Preferabil cu interior de ceramica, sa protejam metalul pieselor de diverse interactiuni cu metalul din care e facuta oala.

 

:rolleyes: aproape ca uitasem cat de folositor e forumul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mda...ce`ar fi daca bag si valva egr si turbina acolo ?:D

Salut!Nu baga EGR-ul la fiert ca-l distrugi,el are o supapa din cauciuc in interior si nu trebuieste sa ajunga la ea nici un fel de solvent,mare grija can curatati

egr-ul il tineti in asa fel incat sa nu intre solutii de curata pe langa tija in "tulumba" cu supapa.

Link to comment
Share on other sites

Eu am noroc, stau la curte si pot face relativ usor aceasta supa de galerie de admisie, desi masina mea are putini km, dar nu cred ca ii strica. Ideea e sa nu miroase la vecini si sa ma trezesc ca ma intreaba ceva...nu stiu unde as putea arunca zeama.Daca o ingrop langa un copac, moare copacul?

 

Pe acelasi principiu putem fierbe orice de la masina ca sa o curatam, nu? Important e sa avem oale destul de mari.Preferabil cu interior de ceramica, sa protejam metalul pieselor de diverse interactiuni cu metalul din care e facuta oala.

 

:rolleyes: aproape ca uitasem cat de folositor e forumul.

Salut!Fa-ti o tava din tabla si o mai poti folosi si dupa acea la alte operatiuni de curatare,vezi ca am dat aicipe forum cotele pentru tava.Succes!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De acord, fiind vorba despre oale am ceva experienta, dar trebuieste sa aduceti fiecare oala voastra.

 

Multumesc, botosanibmw.Botosani-ul l-a dat tarii pe Eminescu, dar , ma rog, el se ocupa de alt domeniu si sunt off-topic.

Edited by 525da
Link to comment
Share on other sites

o duamne.ce intrebari

 

cat de inconstienti sunt unii.cum domne sa pui egr la fiert?

 

va repet,metoda merge doar pentru piese metalice

 

pe rationamentul asta voi ati fi in stare sa va puneti la fiert cauciucurile sau presurile din masina sa le curatati

Link to comment
Share on other sites

Salut!Nu baga EGR-ul la fiert ca-l distrugi,el are o supapa din cauciuc in interior si nu trebuieste sa ajunga la ea nici un fel de solvent,mare grija can curatati

egr-ul il tineti in asa fel incat sa nu intre solutii de curata pe langa tija in "tulumba" cu supapa.

 

sa stii ca ma gandeam si eu la treaba asta ...ca s`ar putea sa cedeze mecanismul acelui pistonas unde face vacuum`ul

l`am spalat odata cu periuta de dinti si motorina, si din cate stiu nu toate cauciucurile rezista la motorina....ma gandesc oare mai functioneaza ?:D

 

o duamne.ce intrebari

 

cat de inconstienti sunt unii.cum domne sa pui egr la fiert?

 

va repet,metoda merge doar pentru piese metalice

 

pe rationamentul asta voi ati fi in stare sa va puneti la fiert cauciucurile sau presurile din masina sa le curatati

 

Mdaaa.. bine zici. Chiar ma gandeam sa`mi bag volanul intr`o asemenea oala cu soda, ca`mi plac astea cu piele perforata, dar acuma mi`ai stricat tot gandul :(

Link to comment
Share on other sites

Similea, de acord.Dar nu cred putem sa facem mai mult de 5 focuri odata pentru ca nu trebuie sa fim afectati de substantele volatile. Eu o sa fierb intai presurile, cat e apa curata, ca sunt de culoare bej, sa vada si Sly ca se poate.

 

Sly, daca se dilata cu atat mai bine, ca acopera mai bine, le putem trage si peste praguri ca sa nu le stricam.

Edited by 525da
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

unde vezi tu ironie, cox? ei. vezi ca ti-am dat un plus. da', daca stau si ma gandesc mai bine, asa user ai de e clar de ce ti-e teama de oala cu lesie precum dracu' de tamaie. mai zi ceva :sorcerer:

 

m-ai blocat . ce sa mai zic : efervescent si acid, ca de obicei.

Link to comment
Share on other sites

Fiertul ca fiertul, dar chestia asta cu uleiul care intra in porii metalului, il impregneaza si il protejeaza de coroziune este EPOCALA!

Se pare ca metalul e un fel de lemn, care se impregneaza cu ulei.

SAlut!Despre metoda pe care am explicat-o,ce pot sa va zic...puteti face un pic de caterinca ca nu ma deranjeaza ,am simtul umorului zic eu,destul de dezvoltat,va vorbesc despre acel procedeu de protectie la coroziune prin fierberea in ulei ars din ipostaza de profesionist.Am absolvit un liceu cu profil mecanic,si la orele de pregatire practica nu chiuleam pentru ca imi placea ce faceam acolo,si acolo am invatat si teoretic si am facut si practic acest procedeu de protectie a fierului.La mine vasul in care am fiert galeria este din aluminiu si a ramas pe viata negru la culoare de la uleiul care a fiet in ea o data cu galeria.Bine ,acest procedeu de protectie se face numai la anumite tipuri de metal.metale care au un anumit procent de carbon in ele,dar nu are rost sa ve plictisesc cu procesul de preotectie la coroziune a metalulu.Cineva radea aici pe forum si spunea ca metalul este din lemn,ca are pori,exista si la fabrica BMW un proces prin care moleculele de metal sunt rearanjate dupa ce toata caroseria este trecuta print-o baie cu o solutie speciala ,dati pe you tube si o sa vedeti imagini din timpul fabricatiei masinilor BMW.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

va repet,metoda merge doar pentru piese metalice

 

 

 

poi din cate stiu , admisia e din plastic, deci........

pe langa ea se mai poate baga si filtrul decantor (cel de plastic)

 

 

din cate stiu, si pe supape si scaunele supapelor se depune calamina....daca tot facem o ciorba, de ce sa nu fie cat mai diversificata ? :D

 

 

botosanibmw, sa nu fie cu suparare dar acest DIY facut de tine e foarte bun, e o idee la care multi probabil nu s`au gandit sau n`au avut curajul s`o faca , eu unul iti urmez calea , si cum e proverbul ca "in orice gluma e umpic de adevar" chiar se pot adauga si alte piese ale masinii care sunt cam greu de curatat.

Edited by dorux
Link to comment
Share on other sites

pai aici e vorba de galerii metalice de dizel

 

dorux esti offtopic,va rog sa fiti mai atenti

 

 

eu zic ca totusi e una din plastic....si galeria mea e din plastic am cel de 136cp.

sa nu iei in suparare dar vreau sa te`ntreb daca ai demontat vreodata vreo galerie de E46 diesel.

Link to comment
Share on other sites

dorux iti raspund cu siceritate ca n am desfacut niciodata.practic m am urcat decat de vreo doua ori in viata intr un e46.

 

dar iti spun cu certitudine.galeria la motoarele dizel in 6 e din metal si procedeul merge :sorcerer:

 

cred ca luni o desfac si i dau un fidback si la similea,ca el n are tupeu sa incerce

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.