Jump to content

e46 320d sau 318i


flodeflo

Recommended Posts

Salutare tuturor membrilor,sunt nou pe aici vreau sa imi achizitionez un bmw e46 2000-2004 dar nu ma pot decide ce motorizare 320d sau 318i am inteles ca 320d are probleme cu turbo si injectoare si este destul de costisitor la intretinere desi are un consum bun si 318i are un consum putin mai mare dar este mult mai ieftin la intretinere.Mentionez ca sunt dintr-un orasel din judetul Suceava numit Radauti unde traficul este foarte lejer si am la dispozitie in jur de 5000e

318i. eu am un 318ci, 2001, si nu am avut nici o problema cu el, si il am de 5 ani, consumul nu e prea mare ,depinde cum conduci.7 in afara si vreo 11. 12 in oras

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor membrilor,sunt nou pe aici vreau sa imi achizitionez un bmw e46 2000-2004 dar nu ma pot decide ce motorizare 320d sau 318i am inteles ca 320d are probleme cu turbo si injectoare si este destul de costisitor la intretinere desi are un consum bun si 318i are un consum putin mai mare dar este mult mai ieftin la intretinere.Mentionez ca sunt dintr-un orasel din judetul Suceava numit Radauti unde traficul este foarte lejer si am la dispozitie in jur de 5000e

Fara discutie 320D, eu nu am avut nici o problema din cele mentionate de tine(dar inainte sa o cumpar am fost cu ea la serivice si mi-au intors-o pe toate partile), daca masina are un istoric bun si e intretinuta corespunzatot nu o sa ai probleme cu ea.

Eu detin un 320D 2004 si de 2 ani ,acum e prima data cand bag bani in ea, am schimbat asa: Termostat EGR Behr 90 Lei, Termostat Principal OE 220 Lei ,Fulie Vibrochen Corteco 650 Lei,discuri frana si palcute ATE nu mai stiu cat am dat(discurile mai mergeau dar le-am schimbat ca am vrut sa fie noi erau destul de tocite).

 

In ceea ce privesc performantele 320D ii dai clasa la 318i uite aici ca sa iti faci o idee:

 

320D 0-100km/h 8.8 secunde

 

318i 0-100km/h 9,3 secunde

 

Doar ca la bugetul de "in jur de 5000e" e imposibil de gasit 320D care sa te tina 2 ani fara sa nu bagi nici un ban in el.

 

ia 318i , nu e asa obosita ca dieselu`...

Hai ca m-ai facut sa rad bine de tot

 

320D 0-100km/h 8.8 secunde

 

318i 0-100km/h 9,3 secunde

 

Eu nu stiu care e mai obosit.

 

Si eu tot 318i zic, la consum practic diferenta e de 1l maxim 2l la suta de km. Cu 5000e iti iei facelift, da vezi sa nu iti fuga ochii dupa kituri de M si dotari "full".

Oare de ce or vorbi unii din stele.

 

Consum 320D Urban 7,9 Extraurban 4,5 Mixt 5,7

318i Urban 10,4 Extraurban 5,7 Mixt 7,4

 

Asta e consum de carte in ralitate mai pui cel putin 1 litru in plus mai ales la Urban la extraurban la 320D mai pui 0,5

 

Mie iarna 320D in conditii de bara la bara imi consuma 10,

La benzina nu o sa scoti in aceleasi condii sub 13.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

O potentiala masina care ar cumpara-o sigur nu se mai apropie de valorile alea de 0-100 neam.Aia care va fi mai bine intretinuta,da.

 

Referitor la consum:mare mi-ar fi mirarea sa fie doar 1-2 litrii cum se spunea mai sus intr-un oras.

 

Mie unul mi se pare ca in orasele mici gen Radauti,etc,benzinarele consuma semnificativ mai mult(sunt posesor).Mai pe romaneste,cand mergi in treptele 1-2-3,pe stradute vei constata ca ai medie destul de maricica ca benzinar.Eu in Urziceni spre exemplu,unde sunt multe stradute,am medie cam de 11-14 la ordinea zilei,pe cand in Bucuresti am 10-11.5.Cand mergi "calm" pe strazi lungi,ai medie mica.

 

De fel,diferentele mari de consum intre diesel si benzina sunt in orase si mai ales orase aglomerate sau mici.La drum intins diferentele scad f mult(gen 8 vs 14 in oras iar afara 5 vs 7)

Mircea-ne-ai convins pe toti.

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Un diesel ca sa mai scoata acel timp 0-100 trebuie sa fie in toate mintile lui. Turbina, injectie, admisie, intercoller curat, compresie, actuatori, instalatie vacum toate trebuiesc ca functioneze brici pe cand un benzinar e usor de tinut in mintile lui. Conduc si diesel si benzina si nu recomand la nimeni care nu face mai multe de 15000 pe an diesel. Apar mult mult mai multe probleme ca la un benzinar. Motorul e mai greu cat mai repede si elementele de suspensie fata, tampoane motor, cutie, se strica flanje cardan ( de la cuplu), nu vb daca e automata sansele sa pice cutia sunt mult mai mari ( tot de la cuplu)samd. Costurile de reparatie al un benzinar sunt net mai mici decat la diesel si la o masina mica cum este 3 ar nu se merita din pct meu de vedere diesel. As mai adauga faptul ca motorul diesel este si mai galagios.

Plus ai sanse mult mai mari sa gasesti un benzinar cu km putini decat un diesel. Mai ales daca este adus din Germania aceea masina are minim 100 de k in plus. Nemti fac km multi cu dieselurile.

 

sa facem si niste calcule

 

sa zicem ca faci 20000 pe an da?

 

diferenta ar fii la benzina de 3 litri in plus la 100 de km. Asta inseamna 400 de litri de benzina. 400 X 6 = 2400 Roni. Credema ca o sa bagi bani astia intr un diesel anual .

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Un diesel ca sa mai scoata acel timp 0-100 trebuie sa fie in toate mintile lui. Turbina, injectie, admisie, intercoller curat, compresie, actuatori, instalatie vacum toate trebuiesc ca functioneze brici pe cand un benzinar e usor de tinut in mintile lui. Conduc si diesel si benzina si nu recomand la nimeni care nu face mai multe de 15000 pe an diesel. Apar mult mult mai multe probleme ca la un benzinar. Motorul e mai greu cat mai repede si elementele de suspensie fata, tampoane motor, cutie, se strica flanje cardan ( de la cuplu), nu vb daca e automata sansele sa pice cutia sunt mult mai mari ( tot de la cuplu)samd. Costurile de reparatie al un benzinar sunt net mai mici decat la diesel si la o masina mica cum este 3 ar nu se merita din pct meu de vedere diesel. As mai adauga faptul ca motorul diesel este si mai galagios.

Plus ai sanse mult mai mari sa gasesti un benzinar cu km putini decat un diesel. Mai ales daca este adus din Germania aceea masina are minim 100 de k in plus. Nemti fac km multi cu dieselurile.

 

sa facem si niste calcule

 

sa zicem ca faci 20000 pe an da?

 

diferenta ar fii la benzina de 3 litri in plus la 100 de km. Asta inseamna 400 de litri de benzina. 400 X 6 = 2400 Roni. Credema ca o sa bagi bani astia intr un diesel anual .

 

Eu nu am bagat banii astia in diesel-ul meu.De aia am fost cu ea la service inainte sa o cumpar,sa ma asigur ca e in toate mintile ei, masina trage foarte ,foarte bine.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am bagat banii astia in diesel-ul meu.De aia am fost cu ea la service inainte sa o cumpar,sa ma asigur ca e in toate mintile ei, masina trage foarte ,foarte bine.

Nu ai bagat tu... Dar asta nu inseamna ca nu o sa bagi. ai putintica rabdare. Tu vb de cazul tau strict.masina trage foarte ,foarte bine raportat la ce?

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Ia ce-ti pica mai intretinut la mana. de preferat din germania/austria... nu te arunca la romanesti "full fara piele cu 150 de mii de km in bord", mai ales la diesel ca nu are cum !! Cati isi iau diesel sa faca 10-15 mii pe an?? mai ales cand toate sunt aduse din germania... unde neamtu face naveta mult, 30-40k km pe an, etc.

Oricare are plusurile si minusurile sale, eu sincer as trece la 325i ( am 318ci nfl) din pdv al fiabilitatii motorului, senzatiei si diferentei mici de consum( vreo 2L la suta)si impozit:).

Link to comment
Share on other sites

Nu ai bagat tu... Dar asta nu inseamna ca nu o sa bagi. ai putintica rabdare. Tu vb de cazul tau strict.masina trage foarte ,foarte bine raportat la ce?

Raportat la ce ore?La 318i,tot in mintile lui,ca despre cele doua e vorba, ca nu comparam mere cu pere.Nu am spus ca nu o sa bag, am zis ca nu am bagat pana acum ca nu a fost cazul, poti sa vezi mai sus tot ce am bagat pana acum in masina.

 

Oricum la bugetul de 5000e nu o sa isi cumpere 320D in mintile lui niciodata.

 

Ia ce-ti pica mai intretinut la mana. de preferat din germania/austria... nu te arunca la romanesti "full fara piele cu 150 de mii de km in bord", mai ales la diesel ca nu are cum !! Cati isi iau diesel sa faca 10-15 mii pe an?? mai ales cand toate sunt aduse din germania... unde neamtu face naveta mult, 30-40k km pe an, etc.

Oricare are plusurile si minusurile sale, eu sincer as trece la 325i ( am 318ci nfl) din pdv al fiabilitatii motorului, senzatiei si diferentei mici de consum( vreo 2L la suta)si impozit:).

 

Initiatorul topicului e interesat de masini care au aceeasi capacitate cilindrica deci acelasi pret la impozit.Si consumul e de pipeta la 320D confirm sunt posesor.

 

320D 1995 CMC

 

318i 1995 CMC

Link to comment
Share on other sites

Un diesel ca sa mai scoata acel timp 0-100 trebuie sa fie in toate mintile lui. Turbina, injectie, admisie, intercoller curat, compresie, actuatori, instalatie vacum toate trebuiesc ca functioneze brici pe cand un benzinar e usor de tinut in mintile lui. Conduc si diesel si benzina si nu recomand la nimeni care nu face mai multe de 15000 pe an diesel. Apar mult mult mai multe probleme ca la un benzinar. Motorul e mai greu cat mai repede si elementele de suspensie fata, tampoane motor, cutie, se strica flanje cardan ( de la cuplu), nu vb daca e automata sansele sa pice cutia sunt mult mai mari ( tot de la cuplu)samd. Costurile de reparatie al un benzinar sunt net mai mici decat la diesel si la o masina mica cum este 3 ar nu se merita din pct meu de vedere diesel. As mai adauga faptul ca motorul diesel este si mai galagios.

Plus ai sanse mult mai mari sa gasesti un benzinar cu km putini decat un diesel. Mai ales daca este adus din Germania aceea masina are minim 100 de k in plus. Nemti fac km multi cu dieselurile.

 

sa facem si niste calcule

 

sa zicem ca faci 20000 pe an da?

 

diferenta ar fii la benzina de 3 litri in plus la 100 de km. Asta inseamna 400 de litri de benzina. 400 X 6 = 2400 Roni. Credema ca o sa bagi bani astia intr un diesel anual .

Salut!Sa intelegem de la posesorii de masini BMW benzina ca ei au facut o mare afacere atunci cand au cumparat un "benzinar"?Iar noi ceilalti cu diesel suntem mai fraieri ca nu am stiut ce masini bune sunt benzinarele???Si ne-am complicat existenta cu o masina diesel??Nu,nu cred acest lucru,si stiti de ce,pentru ca fiecare isi cumpara masina dupa preferintele sale,cei care doresc benzina indiferent ca fac 10km sau 25 000km pe an benzinare isi vor lua,la fel si despre cei care iubesc motorizarea diesel indiferent de numarul de km facuti pe an omul isi cumpara diesel.

Acum s-a tot vorbit ca la diesel pica etc,etc,piese or pica nu spun nu,dar aici intervine si cel de dupa volan,daca nu intretine masina si nu o conduce "cu cap"problemele apar

Acum eu ce sa spun, am 320d,150hp din 2004 si sincer va spun ca nu am bagat 2400 lei anual in piese.

Link to comment
Share on other sites

Salut!Sa intelegem de la posesorii de masini BMW benzina ca ei au facut o mare afacere atunci cand au cumparat un "benzinar"?Iar noi ceilalti cu diesel suntem mai fraieri ca nu am stiut ce masini bune sunt benzinarele???Si ne-am complicat existenta cu o masina diesel??Nu,nu cred acest lucru,si stiti de ce,pentru ca fiecare isi cumpara masina dupa preferintele sale,cei care doresc benzina indiferent ca fac 10km sau 25 000km pe an benzinare isi vor lua,la fel si despre cei care iubesc motorizarea diesel indiferent de numarul de km facuti pe an omul isi cumpara diesel.

Acum s-a tot vorbit ca la diesel pica etc,etc,piese or pica nu spun nu,dar aici intervine si cel de dupa volan,daca nu intretine masina si nu o conduce "cu cap"problemele apar

Acum eu ce sa spun, am 320d,150hp din 2004 si sincer va spun ca nu am bagat 2400 lei anual in piese.

+1 nici eu nu am bagat in a mea

Link to comment
Share on other sites

Raportat la ce ore?La 318i,tot in mintile lui,ca despre cele doua e vorba, ca nu comparam mere cu pere.Nu am spus ca nu o sa bag, am zis ca nu am bagat pana acum ca nu a fost cazul, poti sa vezi mai sus tot ce am bagat pana acum in masina.

 

Oricum la bugetul de 5000e nu o sa isi cumpere 320D in mintile lui niciodata.

 

 

 

Initiatorul topicului e interesat de masini care au aceeasi capacitate cilindrica deci acelasi pret la impozit.Si consumul e de pipeta la 320D confirm sunt posesor.

 

320D 1995 CMC

 

318i 1995 CMC

diferenta la impozit este de 500 lei pe an maxim... adica sub 50 de lei pe luna, iar ca si calitatea motorului, BMW este cunoscut pentru motoarele in 6 cyl, nu cele in 4. Un injector sa pice la motorina si face cat impozitu pe cativa ani la 325...

Link to comment
Share on other sites

Din 2006 si pana in prezent am avut numai masini bmw diesel si va spun cu sinceritate cea mai scumpa piese pe care am schimbat-o a fost un debitmetru bosh care a costat 1000 lei,in rest bucsele de la brate fata schimbate de doua ori pe an si cam atat,defecte majore nu am avut.

Masinile le-am cumparat personal din Germania,poate de acea nu am avut probleme,caci nu erau masini "smenuite " de baietii destepti.

Link to comment
Share on other sites

flodeflo si eu tot moldovean sunt si eram inebunit dupa benzina, in capul meu nu putea exista diesel, cand auzeam diesel deja in imaginatia mea aparea un tractor,pana cand am avut ocazia sa ma dau cu unul si mi-am schimbat radical parerea.Sfatul meu e sa mai strangi ceva banuti si sa iei un 320D in toate mintile lui, neaparat inainte sa il cumperi mergi la service,de preferat unul cunoscut.
Link to comment
Share on other sites

De cand am masina nu s-a stricat niciodata, eu fac cam 15.000 pe an max. Anul asta a fost mai cu veselie ca am schimbat fulie plus curele si kit ambreiaj, dar 2400 pe an in diesel nu bagi. Eu fac o revizie pe an care ma costa sa zicem cam 700-800 ron ( cu ulei LL04 si filtre mann etc) daca mai schimbi si o placuta de frana sau vreo bucsa mai pui 500 sa zicem , dar oricum asta schimbi la orice masina, deci daca bagam 2400 ron in diesel era racheta.
Link to comment
Share on other sites

diferenta la impozit este de 500 lei pe an maxim... adica sub 50 de lei pe luna, iar ca si calitatea motorului, BMW este cunoscut pentru motoarele in 6 cyl, nu cele in 4. Un injector sa pice la motorina si face cat impozitu pe cativa ani la 325...

E clar tu dormi.

 

flodeflo initiatorul topicului e interesat de 318i sau 320D ambele avand 1995 CMC si 4 Cilindri acelasi pret la impozit 180 de lei pe an.

 

Si diferenta de impozit intre un motor de 2500 CMC si unul de 2000 CMC e de 720 de lei asta asa pentru tine ca sa te trezesti la realitate.

 

Si un injector original de 320D costa 1.630,58 RON

 

De cand am masina nu s-a stricat niciodata, eu fac cam 15.000 pe an max. Anul asta a fost mai cu veselie ca am schimbat fulie plus curele si kit ambreiaj, dar 2400 pe an in diesel nu bagi. Eu fac o revizie pe an care ma costa sa zicem cam 700-800 ron ( cu ulei LL04 si filtre mann etc) daca mai schimbi si o placuta de frana sau vreo bucsa mai pui 500 sa zicem , dar oricum asta schimbi la orice masina, deci daca bagam 2400 ron in diesel era racheta.

+1 :) confirm

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Ia ce-ti pica mai intretinut la mana. de preferat din germania/austria... nu te arunca la romanesti

 

O scurta completare!

Intre masinile dintre cele doua tari este o mica mare diferenta. In Austria sunt mai scumpe in general comparativ cu Germania, dar si mai bine puse la punct d.p.d.v. mecanic. In Austria inspectia tehnica se face o data pe an (dupa 5 ani de la fabricare), in Germania o data la doi ani.

 

Un scurt exemplu: am cumparat o masina din Germania in decembrie 2012 cu TUV facut in iulie 2012 (~3000 km intre cele 5 luni). Am inscris-o in Austria si cand am ajuns la inspectia tehnica mi-au scos o lista cu o gramada de "Schwere Mängel". Dupa ce am bagat 720€ in reparatie, am primit verificarea tehnica. Piesele schimbate nu aveau cum sa se deterioareze intr-un interval asa scurt de timp si km!

Bine, in RO ar fi trecut cu ochii inchisi de ITP.

 

Asa ca atentie mare si cu Germania.

Un diesel de 10 ani din Germania nu e la prima tinerete si ce gasesti sub 200k km sunt SF-uri, in 95% din cazuri!

Link to comment
Share on other sites

ce vrei sa spui prin "dormi" ? ai condus vreodata altceva decat 320d sa faci o comparatie??

eu am scos comparativ consum pe bacau cu 3-3.5 litri mai mare pe 330ci fata de 318ci, iar 325 sigur consuma mai putin :)

Si am avut ghinionu sa bag ceva bani in motor, numai ca piesele nu au fost asa scumpe fiind benzina... chiar daca in momentu achizitionarii nu avea nici o problema. mai cedeaza si ele totusi, cauciucurile si furtunasele isi pierd din proprietati etc.

Le: 60 de lei in loc de 50 pe luna...

Edited by BC11CZY
Link to comment
Share on other sites

ce vrei sa spui prin "dormi" ? ai condus vreodata altceva decat 320d sa faci o comparatie??

eu am scos comparativ consum pe bacau cu 3-3.5 litri mai mare pe 330ci fata de 318ci, iar 325 sigur consuma mai putin :)

Si am avut ghinionu sa bag ceva bani in motor, numai ca piesele nu au fost asa scumpe fiind benzina... chiar daca in momentu achizitionarii nu avea nici o problema. mai cedeaza si ele totusi, cauciucurile si furtunasele isi pierd din proprietati etc.

Le: 60 de lei in loc de 50 pe luna...

Hai ca ai reusit sa ma faci sa rad bine de tot.Am condus multe masini la viata mea,am multi prieteni.

 

Dar tu esti total pe langa subiect si spui numai balarii si mai esti si din BC in plm,ma faci de ras.De fapt te faci de ras.

 

Ti-am explicat destul de clar cum sta treaba si de ce am zis ca tu dormi dar se pare ca nu vrei sa te trezesti...esti genul care compara 320D cu 330i:)))))ma doare burta de :LMAO:

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

ai condus multe masini , dar toate probabil din grupul vag...

si cum te fac de ras? explica-mi si mie atotstiutorule...

 

Nu am comparat 320d cu 330i. am comparat 318i cu 330i din pdv al consumului, nu am spus sa-si ia 330.(normal ca 325 are consum mai mic ca 330. Daca pentru tine singurul factor care conteaza la o masina e consumul, atunci nici nu ma mai chinui sa explic. :)

nu vreau sa poluam topicul cu tot felu de mizerii.

Edited by BC11CZY
Link to comment
Share on other sites

ai condus multe masini , dar toate probabil din grupul vag...

si cum te fac de ras? explica-mi si mie atotstiutorule...

Nu am zis ca sunt atotstiutor dar macar nu aberez si nu compar mere cu pere.Si am condus masini: japonze,franceze,germane cele mai multe.

 

Si vezi ca e destul de grav sa nu iti dai seama cum te faci de ras.

 

ai condus multe masini , dar toate probabil din grupul vag...

si cum te fac de ras? explica-mi si mie atotstiutorule...

 

Nu am comparat 320d cu 330i. am comparat 318i cu 330i din pdv al consumului, nu am spus sa-si ia 330.(normal ca 325 are consum mai mic ca 330. Daca pentru tine singurul factor care conteaza la o masina e consumul, atunci nici nu ma mai chinui sa explic. :)

nu vreau sa poluam topicul cu tot felu de mizerii.

A comparai 318i 1995 CMC 4 cilindri 143 CP cuplu 200NM cu 330i 2979 CMC 6 cilindri 231 CP cuplu 300NM :LMAO: :LMAO: :LMAO:

 

Si ma intrebi pe mine cum te faci de ras :LMAO: :LMAO: :LMAO:

 

 

Si daca nu vrei sa poluezi topicul cu tot felul de prosti de ce ai adus acest subiect pe topicul omului cand pe initiator il interesa foarte clar 318i vs 320D tu poluezi si te faci de ras fara sa iti dai seama vezi ca e grav.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

discutia era intre un 318i si un 320d pana in 5000 euro. avand in vedere ca numai deplasarea + taxa la un E3 diesel adus din germania e undeva pa la 1800 eur, diesel adus de afara cada.

deci, in 5000 eur, masina cat de cat intretinuta si ok = 318i sau un 320d combi care au pretul mult scazut deorece nu se cauta in romania (cu mici exceptii).

si eu am avut de ales intre 318 si 320d si am ales 330...pe benzina

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

i-am oferit un sfat. nu stiu ce te tot ataci atata... bucura-te de 320d-ul tau si mai usor cu jignirile :)

Si nu intentionez sa te jignesc cu nimic dar aduci ofense la adresa mea cum ar fi "ai condus altceva in afara de 320D" "pt tine conteaza doar consumul"

 

 

Nu conteaza doar consumul dar intre 318i si 320D e mult mai sprinten Diselul.

 

flodeflo iti recomand sa le conduci pe ambele si sa o alegi pe cea care te impresioneaza cel mai mult.

Imi pare rau ca nu sunt la BC acum ca dadeam o tura pana la Suceava sa iti faci o parere despre 320D.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.