Jump to content

e46 320d sau 318i


flodeflo

Recommended Posts

Da eu am 3 0 d de vreo 220 de cai ( resoftat cu turbina modificata). Il am de 7 ani si dacă ar fii sa dau timpul înapoi mi as fii luat 728 i . La cați bani am băgat in mașina in ultimi ani as fii suportat consumul in plus fără stres. Am mers si cu unul si cu altu si într adevăr a mea e un pic mai rapida dar 728 i este extrem fiabil. Plus ca uiti ca ai tampoane la motor , la cutie , fulii, turbine, injectoare, admisii crapate, motorina proasta, si nu îți troncane in cap tractorul.

Ps înainte am avut un motor de 3.0 cosworth V6 care vedea 260 toată autostrada si odată nu a zis nimic in 70 de k. Si făceam un 3.0 d grav. Mă rog asta pt cine știe ce înseamnă cosworth .

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca in Ro n-ai cum sa mergi in mod constan cu peste 200, aa daca vrei o masina de oras si nu faci min 15.000 pe an iti iei benzina, eu am 320d pt concedii si merg 6 km pe zi cu ea de acasa pana la birou.

Oricum e mult mai sprinten decat 318, daca ii dai si un soft k lumea .....

2.0d cum am eu euro 4 cred ca e cel mai echilibrat, performant si fiabil motor diesel din clasa sa/anul sau. Restul sunt bancuri, vag / audi / renault etc..

Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca in Ro n-ai cum sa mergi in mod constan cu peste 200, aa daca vrei o masina de oras si nu faci min 15.000 pe an iti iei benzina, eu am 320d pt concedii si merg 6 km pe zi cu ea de acasa pana la birou.

Oricum e mult mai sprinten decat 318, daca ii dai si un soft k lumea .....

2.0d cum am eu euro 4 cred ca e cel mai echilibrat, performant si fiabil motor diesel din clasa sa/anul sau. Restul sunt bancuri, vag / audi / renault etc..

+1 tot Euro4 am si eu fabricatie 01.09.2004

Link to comment
Share on other sites

1.9 TDI pompe duze e banc? Ăla îngroapă 2 3 motoare de 2.0 d de la BMW. Mă voi sunteți fanatici cu motorizarea asta low cost hahhah de cr de la BMW. Eu personal nu știu un motor diesel mai fiabil ca 1.9 pompe duze. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

320d 150cp are probleme ca orice diesel. Nu da pe afara la fiabilitate dar in niciun caz nu este un motor slab ca si fiabilitate. Spre exemplu 2.0 136cp de pe e46 nfl mi se pare mult mai slab.

 

318i are probleme incredibil de mari pentru un aspirat benzinar. Si nici puterea oferita nu e cine stie pentru un 2.0.Se gasesc N exemple de motorizari pe benzina aspirate din acel an care sunt CLAR mai fiabile si ofera performante asemanatoare.

 

Eu care sunt fan benzinare m-as gandi foarte serios daca sa iau 318i sau 320d. Si nu sunt deloc fan diesel

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Ok atunci i-ati tu 1.9tdi, si apoi sa povestesti cum e...

Am avut asa de la vag 2.5tdi v6, 1.9tdi 131 cp x 2 2.0tdi( la 100.000 a trebuit sa scap de el ca imi mancase ficatii), 1.8t si 3.0 tdi v6 (inca mai e), numai belele toate si toate luate de la 0 km...

 

Oricum M47N adica asta 2.0 d de 150 e mai bun decat N47..

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Tu gandesti ce scrii? Adică tu scoti un consum mai decent decât scriu astia in specificatii. Trebuia sa mergi mai ușor așa la 100 .. Mergeai peste 2 mii km. :bashwall:

 

prietene stai calm, ti-au confirmat si colegii, acelasi drum l-am facut si eu, cu 35 -40ltr am ajuns din fetesti la arad, si din arad am ajuns acasa si stau tot pe langa munchen, si am mai mers o sapt cu motorina care a ramas

 

am avut si 318is si numai dupa ce i-am schimbat eepromul cu unul cipuit a inceput sa fie masina nu mai pun confortul de la un diesel cu volanta dubla este net superior fata de benzina, si daca sta la munte diesel e clar mai bun si diesel mananca mai putin oriunde si oricand, problema este de banii pe care tb sa-i bagi in piese

 

 

si in alta ordine de idei 320d trage cat un a4 tdi de 2.5, se incalzeste mult mai repede si consuma mult mult mai putin

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

In cazul in care nu te-ai hotarat.....ai avut ocazia sa asisti la niste discutii legate de cele 0,5 sec de la 0-100 km/h care sunt foarte relevante in traficul de zi cu zi, sau diferentele de consum care la fel, sunt intotdeauna cele relevante pentru detinatorii de bmw, ca sa nu uitam ca in anumite modele te pisi pe celelalte modele, deci e si ceva uro pe aici; ma mai uit si pe forumuri ale altor marci, dar parca aici e un razboi fratricid intotdeauna intre cei care detin masini diesel vs benzina, si in care unii posteaza aiurea fara sa fi detinut modelele respective, sau fac aprecieri despre modele din auzite.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In cazul in care nu te-ai hotarat.....ai avut ocazia sa asisti la niste discutii legate de cele 0,5 sec de la 0-100 km/h care sunt foarte relevante in traficul de zi cu zi, sau diferentele de consum care la fel, sunt intotdeauna cele relevante pentru detinatorii de bmw, ca sa nu uitam ca in anumite modele te pisi pe celelalte modele, deci e si ceva uro pe aici; ma mai uit si pe forumuri ale altor marci, dar parca aici e un razboi fratricid intotdeauna intre cei care detin masini diesel vs benzina, si in care unii posteaza aiurea fara sa fi detinut modelele respective, sau fac aprecieri despre modele din auzite.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Initiatorul topicului ar putea privi si catre 318i cel de 118cp sau cat are, un motor f reusit.

 

Mircea-SI ai avut cele mai proaste motoare diesel de la vag, normal ca ai ramas cu gust amar. Cele de 2.5 le-au mai resuscitat catre sfarsitul productiei, in rest probleme la axele cu came, cele 2.0 parca au avut mari probleme injectoatele siemens, nu sunt sigur, si cel de 131 e cel mai fortat 1.9, cele de 101 si 105cp sunt f fiabile. Bineinteles sunt si mai lente.

Link to comment
Share on other sites

Initiatorul topicului ar putea privi si catre 318i cel de 118cp sau cat are, un motor f reusit.

 

Mircea-SI ai avut cele mai proaste motoare diesel de la vag, normal ca ai ramas cu gust amar. Cele de 2.5 le-au mai resuscitat catre sfarsitul productiei, in rest probleme la axele cu came, cele 2.0 parca au avut mari probleme injectoatele siemens, nu sunt sigur, si cel de 131 e cel mai fortat 1.9, cele de 101 si 105cp sunt f fiabile. Bineinteles sunt si mai lente.

 

1.9 are un prieten cu 150 caluti si e chiar fiabil , si din cate stiu mai era si unu de 160cp pe Ibiza Cupra. 1.9-ul a fost sef intre cca 1998 si 2008 , fiabilitate si consum bun. 2.0 de la vag a stricat toata reputatia lor.

Link to comment
Share on other sites

Nu a zis nimeni ca e racheta ca ari fi ceva sa faci o racheta cu un motor de 2.0 si 150 de cai:))))

 

S-a zis ca e mai bun decat 318i performante,consum,cuplu.

 

Nu ridic in slavi acest motor, dar ce sa fac eu daca e mai bun decat 318i si apropo diesel-ul de pe FL CR se tureaza pana la 5000 rot/min

 

Ba chiar tu spui ca e racheta un 320d FL.

Eu am avut printre altele un 520d si iti spun ca este de-a dreptul dezamagitor fata de un 318i (ok, e si diferenta de vreo 150kg). In depasiri trebuie sa vi usor lansat ca sa preintampini lag-ul specific masinilor cu turbina; cand esti in cuplu impinge satisfacator apoi se plafoneaza (se tureaza si atat) si devine foarte zgomotoasa; schimbi treapta si iarasi inainteaza...pana la un moment dat. La stilul asta de mers ucizi relativ usor un diesel si este enervant ca atunci cand ai nevoie de putere sa mergi tot timpul "anticipat". In panta mare, da, trage f bine, asta la vreo 1-2 secunde dupa ce apesi acceleratia (lag) daca esti in treapta corecta. Si nu ma incanta deloc ca pot urca o panta in a4-a sau a5-a dar pe drumul dintre Deva si Arad trebuie sa-mi calculez depasirile si sa trag de masina ca nebunu'. Cu benzina altfel depasesti si altfel e etajata cutia de viteze. Ca tot veni vorba de VAG, octavia 2 1,9 tdi 105cp trage si merge mult mai bine decat 2.0d 136cp BMW. O parere personala.

Faza ca se tureaza pana la 5000 rot/min nu cred ca ajuta daca nu ai si cuplu acolo.

Si da, pe autobahn era ok, asta pana dadea de dealuri lungi cand trebuia sa-i trag a-4 si sa ma dau laoparte ca veneau nebunii din spate.

Legat de costuri; faptul ca aici pe forum sunt cateva masini in mintile lor nu spune nimic. Tot aici pe forum am citit de n volante duse la diesel (2500-3000 ron), tot aici pe forum se vand ca painea calda turbinele si pompele de inalte pt diesel, nu mai vorbesc de alte lucruri mai grave. De ex la rubrica publicitate o sa vezi n motoare pe benzina care stau la dezmembrat dar nu o sa vezi n motoare de diesel care stau prea mult la dezmembrat (ma refer la 2.0). oare de ce?

Nu spun ca 318 e minunat, dar ca si an va fi mai nou decat un 320d la aceeasi bani, va avea mai putini km si in timp clar va costa intretinerea mai putin.

Repet, vorbim de masini pana in 5000eur asupra carora mari pretentii nu poti emite la aceasta suma (ma refer la 320d FL) iar riscul ca un diesel sa cada e mult mai mare decat la benzina, avand si cu multi km peste cele pe benzina.

Edited by asterix___
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu sunt super multumit de 320d e46 facelift atat consum cat si fiabilitate.. inafara de consumabile, exceptand amortizoare, bucse, pivoti... in romania imposibil sa nu pice, am schimbat tampoane motor, cu motoru nu am avut nici o problema si sper sa nu am rolleyes.gif are aproape 40k km facuti de minethumbsup.png

 

la benzina nu pot sa-mi dau cu parerea pentru ca nu am avut bmw pe benzina..

Link to comment
Share on other sites

deci cel mai bun exemplu il pot da eu, am avut un 320d prin 2008 tot din 2002, si de vreo luna ma dau cu masina prietenei 318i prin oras.

din astea doua pot spune ca 318i merge mai bine, punct. 320d avea vreo 100 mii parca si asta are 230.000 si tot merge mai bine. ambele luate din germania

Link to comment
Share on other sites

cu dieselul trebuie sa mergi altfel fata de benzina, e mai greu sa prinzi spilul cum si cu benzina cand te dai jos de pe diesel si spui ca nu trage deloc

 

plafonarea se face la ala de 136cp in treapta 1 si 2 datorita rapoartelor scurte din treapta 3 te duci la 120 si nu se plafoneaza deloc pana in 4600rpm in mod normal nu ai nevoie sa accelerezi peste 3000rpm

 

am mers cu vag de 110cp si e o mare basina pe langa 136cp de la bmw, diferenta intre caii bmw si restul este ca aia ii au pe hartie si bmw ii scoate la roata

 

acum depinde si ce ai sub capota, 520 nu e acelasi lucru cu 320, in mod normal nu a-s fi ales motorizarea aia niciodata ptr un 5

 

pe drumul de la deva cel mai bine este sa depasesti in siguranta si sa nu fortezi oricati cai ai, am vazut n cazuri la tv cu accidente groaznice

 

o turbina costa 200e, exact atata costa si benzina pe luna la un 318 la un diesel cu 80e faci aprox 850km oras-exterior adica cam 10e pe suta de km

 

daca faci impresii la semafor nu e vina nimanui ca lasi volantele si turbinele pe asfalt, mai ales dupa remapare

 

 

daca dupa 2 secunde ai lag atunci esti supraturat

 

nemtii si austriecii merg foarte agresiv si au experienta autobenzilor si putin le pasa de motoare merg cu acceleratia la podea si anticipeaza varfurile de panta,cand vii cu masina de romania nescoasa pe autostrada care gafaie de stat la semafor.......mergi constant 3-4 luni pe autostrada si o sa descoperi de fapt cum trebuie sa mearga masina ta

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Singurul motiv pentru care mi-as lua diesel e cel dictat de aspectul financiar. Imi iau diesel ca sa economisesc bani.

E cam din putul gandirii dar asta e absolut singurul motiv pe care eu il vad. Si sa nu incepeti cu cuplu alea alea pentru ca nu cred pe nimeni :)

Edit: In trecut aveam un prieten care isi luase o Octavia tdi si zici ca o luase razna cu simpatia pentru diesel.

Adica imi place si mie dieselul, nu am nimic cu el dar nici nu vreau unul (am avut ca sa nu se creada ca duc vreo lupta de clasa cu diesel vs benzina). Deci omul isi pusese la semnatura pe forum ceva de genul "Real men drive torque not hp". LOL

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Initiatorul topicului ar putea privi si catre 318i cel de 118cp sau cat are, un motor f reusit.

 

Mircea-SI ai avut cele mai proaste motoare diesel de la vag, normal ca ai ramas cu gust amar. Cele de 2.5 le-au mai resuscitat catre sfarsitul productiei, in rest probleme la axele cu came, cele 2.0 parca au avut mari probleme injectoatele siemens, nu sunt sigur, si cel de 131 e cel mai fortat 1.9, cele de 101 si 105cp sunt f fiabile. Bineinteles sunt si mai lente.

corect. matorul 318i de 118 cai il am eu pe un 318ci, 2001, masina are 150000 km, si nu am schimbat nimic la ea, doar consumabile, o am de 5 ani si merg cu ea ca nebunu, mai rar schimb sub 5ooo de turatii, si despre cai, are in jur de 128.(asa mi-au zis mie aici la reprezentanta), despre consum ce sa zic, la cum merg eu sunt multimit, se poate si mai bine dar nu pot sa nu o calc. de aia mi-am luat bmw. numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Singurul motiv pentru care mi-as lua diesel e cel dictat de aspectul financiar. Imi iau diesel ca sa economisesc bani.

E cam din putul gandirii dar asta e absolut singurul motiv pe care eu il vad. Si sa nu incepeti cu cuplu alea alea pentru ca nu cred pe nimeni :)

Edit: In trecut aveam un prieten care isi luase o Octavia tdi si zici ca o luase razna cu simpatia pentru diesel.

Adica imi place si mie dieselul, eu nu am nimic cu el dar nici nu vreau unul (am avut ca sa nu se creada ca duc vreo lupta de clasa cu diesel vs benzina). Deci omul isi pusese la semnatura pe forum ceva de genul "Real men drive torque not hp". LOL

Exista si un motiv serios sa ai diesel sub capota: dacĂŁ ai mașina de Off road sau de tractat. Acolo benzina ĂŽntr adevĂŁr e inutila si o gaura neagrĂŁ. In rest e vb de economie. Am un client care are s65amg si l am ĂŽntrebat cât consuma? RĂŁspuns: nu știu , oricum consumul este cea mai micĂŁ cheltuiala la aceasta mașina. Numai casco era câteva mii bune.

La mine e38 a fost ultima mea mașina diesel... A cumparato tot din cauza sfaturilor de genul : un motor diesel e mai rezistent mai bun mai puternic are cuplu. Sa fie la alți

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.